wtorek, 26 marca 2019

Symbioza

Witajcie kochani.
Dziś chcę Wam pokazać coś, co trudno mi nawet zaliczyć do jakiejś konkretnej kategorii. Jak już kiedyś wspominałam, mam mały składzik z drewienkami. W trakcie sezonu zbieram różne ciekawe kawałki drewna i kory po których namiętnie maluję :) W tym to składziku znalazłam sobie ostatnio niewielki kawałek konaru akacji, którą przycinaliśmy w ubiegłym roku. Miałam wtedy jakiś pomysł ale z czasem zapomniałam. Teraz przyszedł mi do głowy nowy pomysł, pobawiłam się trochę mediami i oto jest :) Pracę nazwałam "Symbioza". Twarze pozostały mi jeszcze z czasów, gdy bawiłam się masą solną. Reszta to kilka elementów z masy plastycznej, trochę bawełnianego sznurka i oczywiście farby.
I co myślicie?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i ciepło!

31 komentarzy:

  1. Za każdym razem mnie zaskakujesz :) ale jesteś twórcza :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra, Ewuniu jesteś niesamowicie utalentowaną osobą i masz super pomysły które pięknie realizujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! Podziwiam Twój talent, pomysłowość i mistrzowskie wykonanie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! To tylko mała miniaturka, bardzo prosta w wykonaniu ale za to symboliczna :)))
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Niesamowita praca!!! Mam wciąż wrażenie, że potrafisz wyczarować z przysłowiowego niczego oryginalne dzieło. Podziwiam Ewuniu Twój twórczy talent:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To magia drewna :) Zawsze mam wrażenie, że w takich kawałkach jest coś ukryte i wystarczy tylko wydobyć z wnętrza odpowiedni obraz.
      Dziękuję Alinko za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  5. Super praca,tylko podziwiać,masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu to jest niesamowite, pięknie wykonane, cudownie wygląda. Jest to dla mnie prawdziwe dzieło, podziwiam Twój talent, pomysłowość i zainteresowania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za ciepłe słowa i również pozdrawiam Bardzo ciepło :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe twarze, pięknie połączyłaś Ewuniu wszystko w całość. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  9. Podziwiam jak potrafisz przerobić kawałek drewna w prawdziwe dzieło sztuki. Ewa gratuluje talentu , czego się nie tkniesz wychodzi rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Aniu, ślicznie Ci dziękuję za przemiły komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Podziwiam szczerze pomysł i wykonanie!
    Zdarza mi się czasami postawić jakiś fajny kawałek drewna na obudowie kominka, ale na tym się kończy...
    U Ciebie kora zyskała drugie życie.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ewciu, wspaniale przedstawiłaś symbiozę człowieka z przyrodą. Kocham drzewa i czuję niemal fizyczny ból, gdy widzę, że ktoś je ścina. I żałuję, że tej wiosny nie będę mogła się cieszyć dwoma wisienkami obsypanymi białym kwieciem - sąsiadce tak bardzo przeszkadzały, że zgłosiła to do spółdzielni i zostały one wycięte (nawet bez porozumienia z innymi lokatorami). Tak wielu ludziom przeszkadzają drzewa i najchętniej by wszystko zabetonowali - to przykre. A Twoja praca to coś odwrotnego - to miłość do drzew, to symbioza z nimi i czerpanie z ich życiodajnych soków.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję podobnie Małgosiu, identyfikuję się bez reszty z tym kawałkiem drewna. Szkoda, że nie wszyscy tak traktują rośliny, to one są skarbem którego niestety się nie docenia. Dziękuję i równie mocno ściskam.

      Usuń
  12. Ewuniu,na brak pomysłów to nie możesz narzekać,zawsze coś wyczarujesz,podziwiam Twoją kreatywność :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Marylko, życia mi braknie żeby zrealizować wszystkie pomysły :)))
      Dziękuję i ciepluśko pozdrawiam.

      Usuń
  13. przecudownie wykonałaś tą symbiozę buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. No i piękny efekt końcowy Ci wyszedł Ewciu. Coś cudownego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i przesyłam uściski :)

      Usuń
  15. Robi wielkie wrażenie, wprowadza w serce trochę niepokoju ..... ale to o to chodzi. Ważne że porusza serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, że tak czujesz :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Kolejna niesamowita praca ❤ Zachwycam się i podziwiam! Masz wspaniały styl tworzenia! Jak ja się cieszę że trafiłam na Twojego bloga! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i witam Cię serdecznie wśród obserwatorów :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.