piątek, 22 marca 2019

Wiosenne przebudzenie

Witajcie kochani!
To znowu ja :))) Pisałam dwa dni temu ale jakoś tak mnie dziś naszło, że po prostu muszę.
Pogoda nieco się poprawiła, poszalałam sobie w ogrodzie i rozpiera mnie energia. Plecy trochę bolą, dorobiłam się trzech bąbli od sekatora ale nic to, jestem w końcu w swoim żywiole.
Torturowałam Was ostatnio journalami więc czas na zmianę. Zatęskniłam za pędzlami, zatęskniłam za aniołami i oto jest - pierwszy w tym roku anioł na desce. Nazwałam go "Wiosenne przebudzenie".
Trochę eksperymentowałam - pomieszałam akryle z akwarelami, na skrzydła użyłam szpachlówki. Anioł nie do końca jest przebudzony. Szukałam w wyrazie twarzy tego uczucia, które towarzyszy nam, gdy poczujemy lekki podmuch ciepłego, wiosennego powietrza. Lekkie niedowierzanie, lekkie zdziwienie że to już się dzieje i chęć zapamiętania tak ulotnej chwili. Czy to mi się udało?
Pozdrawiam Was wiosennie i życzę wszystkim wspaniałego weekendu :)

58 komentarzy:

  1. Twarz anioła cudna! Pięknie malujesz Ewa. Podziwiam każde muśnięcie pędzlem, bo te rysy tak perfekcyjnie oddałaś na desce. A skrzydła? Niesamowicie ciekawa forma. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności.
    P.S. Uwielbiam Twoje karty z journala. Chce ich jak najwięcej:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa, również te o journalach :)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  2. Ach Ewuniu... tu nie ma co się rozpisywać, tutaj trzeba patrzeć i się zachwycać co też właśnie czynię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Lidziu, dziękuję z całego serducha!

      Usuń
  3. A ja uwielbiam twoje malowanie, oczywiście widzę to jak ten anioł sie chce wybudzic z tego zimowego snu, jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Tereniu i przesyłam uściski :)

      Usuń
  4. Och! Fenomenalna praca! Cokolwiek więcej napiszę i tak będzie za mało :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Agnieszko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniały, pełen wrażliwości anioł. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cudny ten anioł !!! Piękna praca !!! Pozdrawiam Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  7. Podziwiam Twoje anioły, Ewo!
    Wspaniale potrafisz oddać uczucia.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Weekend powitał nas pięknym słońcem i wspaniale się zapowiada :)
      Mocno ściskam.

      Usuń
  8. Ewuniu,anioł jest przepiękny,jesteś niesamowita w tym co robisz :)
    Ja z pracami na działce muszę się jeszcze wstrzymać,muszę przestrzegać zaleceń lekarzy,ale powiem Ci że aż mnie skręca -:)
    Serdeczności Ewuniu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko! Jeszcze zdążysz popracować w ogrodzie, teraz zdrówko jest najważniejsze. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  9. Jestem fanką Twoich aniołów!Piękny!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Aniu, dziękuję!
      Ja także cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jesteś niezwykła Ewuniu, a Twoje prace to dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust Basiu to najpiękniejszy komplement, ślicznie dziękuję!

      Usuń
  11. Cudny obraz- podziwami niezmiennie:)
    Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i wzajemnie - wspaniałego weekendu!

      Usuń
  12. Ewuniu, oczarował mnie ten anioł. Wspaniale uchwyciłaś wyraz twarzy tuz przed przebudzeniem, na granicy jawy i snu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję i ściskam równie mocno :)

      Usuń
  13. Ewuniu jak zawsze zauroczył mnie Twój Anioł.
    A co on czuje? ,wydaje mi się że ten wiosenny delikatny wietrzyk smaga jego twarz,ale on czeka na ten mocniejszy powiew wiosny,taki który obudzi go na dobre,który pozwoli otworzyć szeroko oczy...
    Cudny ,zawsze podziwiam ile emocji nam przekazujesz,masz piękne serce :)
    Buziaki zostawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o taki przekaz mi chodziło Małgosiu :) Serdecznie dziękuję i pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  14. Praca jest po prostu boska. Przepiękny anioł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  15. Jest piękny - piękna twarz, jeszcze w uśpieniu. Sądzę, że jeszcze jest w swoich kolorowych snach i myśli - jeszcze chwilkę, jeszcze nie teraz. Serdeczności Ci przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś Ewuniu :) Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Jak dla mnie Anioł jest wspaniały - delikatny, subtelny i może trochę wieje od niego tajemniczością. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolinko, że Ci się podoba :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu, jesteś artystką przez ogromne A... majstersztyk! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu za ciepłe słowa, to bardzo motywujące :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  18. Jestem absolutnie zachwycona ! Ewuś, gratulacje, niesamowicie wielki potencjał w Tobie drzemie. Brawo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, to ogromnie miłe :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  19. Ewuniu jestem zachwycona, anioł cudowny, Ty to jesteś zdolna osoba :) Z całego serca podziwiam Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za serdeczny komentarz i ściskam bardzo mocno :)

      Usuń
  20. Przepiękna twarz, w uśpieniu .Fantastyczna faktura skrzydeł i te kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrymi ludźmi zawszeopiekują się anioły :) masz rękę do anielskich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne błękitne wiosenne niebo obudzi tego anioła .Piękna praca Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, ślicznie dziękuję!

      Usuń
  23. Piękne przebudzenie w moich ulubionych kolorach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  25. Witaj Ewuniu. Anioł niesamowity w swej urodzie i wykonaniu. Twarz taka piękna, ale jeszcze uśpiona, czeka na mocniejsze promienie słońca aby się całkowicie przebudzić. Podobają mi się skrzydła, fajnie z tą szpachlówką . Nadaje struktury.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu! I ja czekam na to wiosenne przebudzenie, tymczasem znów zimno i mokro. Nic, tylko malować :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  26. Piękny, taki nie do opisania wyraz twarzy. Super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, jest mi bardzo miło :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  27. Anioły to Twoje mistrzowskie prace!!! Za każdym razem wprawiają mnie w wielki zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt Alinko, dziękuję Ci z całego serca :)

      Usuń
  28. Przepiękna praca!!! Ten anioł mnie oczarował:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, jest mi bardzo miło :)))

      Usuń
  29. Niesamowita, magiczna, zapierająca dech praca ❤. Coś pięknego!Gratuluję ogromnego talentu! Pozdrawiam serdecznie i chętnie jeszcze zajrzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i oczywiście serdecznie zapraszam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.