niedziela, 7 kwietnia 2019

Kwiecień z paletą kolorów

Witam Was serdecznie.
Domyślacie się pewnie, że dziś będą karteczki wielkanocne według wytycznych Ani. W kwietniu nadal obowiązuje ta sama paleta kolorów co w poprzednich miesiącach a motywem jest symbol religijny. Swoje kartki zrobiłam jeszcze w marcu, gdy pogoda nie sprzyjała pracy w ogrodzie. Teraz w pracowni spędzam znacznie mniej czasu więc cieszę się, że je zrobiłam wcześniej.
To proste kartki, niezbyt wymyślne "kopertówki" i częściowo z odzysku - mam na myśli oczywiście grafiki. Zrobiłam ich z rozpędu więcej ale tylko cztery spełniają warunki i właśnie te chcę dziś zaprezentować.
Pierwsza kartka to kolorystyka biało - zielona z niewielkim dodatkiem innych kolorów.
W drugiej kartce mamy zestaw trzech kolorów z palety: biały, brązowy i żółty.
W kolejnych dwóch kartkach pozwoliłam sobie na niewielki dodatek koloru czerwonego, którego co prawda nie ma w palecie ale Ania dopuściła taką opcję.
W pierwszej kolory z palety bo biały, brązowy i zielony.
I ostatnia kartka w biało - niebieskiej kolorystyce.
Nie zapomniałam oczywiście o kolażu :)
Na dziś to wszystko.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego tygodnia :)))

47 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) Piekny i radosny jest ten Zmartwychwstały Chrystus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wielkanocne kartki! Pozdrawiam Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Niebieska najśliczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne kartki Ewciu! Ta z wybijającymi się listkami podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zachwycające karteczki! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i przesyłam uściski :)

      Usuń
  6. Cudowne karteczki. Aż czuć, że święta coraz bardziej się zbliżają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Ja również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękne karteczki!!! Nie potrafię wybrać tej jedynej.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Aniu, dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  8. Śliczne i subtelne kartki Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kartki z motywem religijnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu super Twoje kartki . Widzę i bazy ścinkowe , które ostatnio polubiłam . Mimo że nie przepadam za " świętymi" kartkami to Twoje bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Lubię ścinkowe bazy a ścinków zawsze przybywa więc czasem trzeba trochę wykorzystać :) Przesyłam uściski!

      Usuń
  11. Ewuniu Twoje karteczki są piękne, szczególnie te dwie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne świąteczne karteczki:) Każda urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu karteczki są śliczne! Bardzo ładna grafika Zmartwychwstałego i świetnie wkomponowana w całość :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Justynko, serdecznie dziękuję i również mocno ściskam :)

      Usuń
  14. Cudne karteczki Ewuniu.:) Fajnie wykorzystałaś wykrojnik serwetki na karteczce w odcieniach niebieskiego. Pozdrawiam Cię milutko i przesyłam serdeczne uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. To jeden z pierwszych wykrojników jakie kupiłam, trochę zapomniany więc postanowiłam go przeprosić :)
      Serdecznie przytulam!

      Usuń
  15. Ewuniu karteczki są przepiękne, bardzo pięknie się wkomponowały motywy religijne :) Bardzo mi się podobają, nie mogłam się napatrzeć bo naprawdę są piękne :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Basieńko i ślicznie dziękuję za ciepłe słowa.
      I ja pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  16. Śliczne karteczki!!! Wszystkie mi się podobają!!! Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne karteczki. Świetne grafiki( też nie wyrzucam stare karteczki).
    W niebieskich kolorach jest naj.... Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu. Często korzystam ze starych kartek zbieranych latami. Teraz mało kto już wysyła - nie licząc nas :)
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  18. Ewuniu, przepiękne kartki. Te wielkanocne najbardziej lubię właśnie z motywem religijnym, dlatego Twoje bardzo przypadły mi do serca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie są chyba najwłaściwsze, bardzo lubię je robić.
      Dziękuję Małgosiu i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  19. Świetne kompozycje Ewuniu, jak zwkle zresztą 😉 Mnie się chyba najbardziej spodobala pierwsza, jest deliktna, pastelowa ale dzięki tym różyczkom nabiera charakteru. Pozdrawiam wiosennie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i również wiosennie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Śliczne karteczki Ewuniu. Bardzo fajnie wygląda ta w niebieskościach. Każda ma w sobie to coś co przyciąga wzrok, cieżko wśród takich ślicznotek wybrać jedną naj-zreszta jak zawsze u Ciebie Ewuniu. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  21. Ewuś karteczki piękne,szczególnie ta pierwsza w pastelowych kolorach.Kwiatki dojrzałam na niej śliczne .
    Ściskam Cię mocno i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, bardzo mi miło.
      Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  22. Ewuniu,zachwycasz nieustannie,kartki są śliczne,ja też czesto korzystam z recyklingu :-)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię recykling, wśród starych kartek trafiają się prawdziwe perełki.
      Dziękuję Marylko i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  23. Prześliczne karteczki wspaniałe kolorki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewo śliczne kartki stworzyłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.