środa, 10 kwietnia 2019

Drzwi

Witajcie kochani.
Dziś projekt trochę dziwny i mocno wydumany. Co roku robimy sobie z Grażynką urodzinowe prezenty nieco nietypowe. Poprzeczka jest już dość wysoko i coraz trudniej wymyślić coś oryginalnego. Mam nadzieję, że i tym razem udało mi się Grażynkę choć troszkę zaskoczyć :)
Podparłam się fragmentem piosenki Anny German "Człowieczy los" a motywem przewodnim są drzwi. Drzwi zawsze gdzieś prowadzą, budzą też ciekawość co kryje się po drugiej stronie.
Mój projekt to duża księga.
Zapraszam Was w podróż do jej wnętrza.
Trafiamy do świata pełnego okien i drzwi.
Otwieramy drzwi pierwsze - "Człowieczy los nie jest bajką ani snem".
Przed nami drzwi drugie - "Człowieczy los jest zwyczajnym, szarym dniem".
Drzwi trzecie - "Człowieczy los niesie trudy, żal, smutek łzy".
Czwarte drzwi - "Pomimo to można los zmienić w dobry lub zły".
I przed nami drzwi ostatnie...
"Uśmiechaj się, do każdej chwili uśmiechaj"
Za ostatnimi drzwiami znajdujemy cel właściwy - kwiaty i zwinięty papirus z urodzinowymi życzeniami.
Ciekawa jestem czy spodobała się Wam taka nietypowa forma złożenia życzeń?
Serdecznie pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. Ewuniu dziękuję z całego serca za ten wyjątkowy i piękny prezent i najpiękniejsze życzenia ,które przekazałaś mi w tym albumie .Cuda się zdarzają ,trzeba je tylko dostrzec między tymi zwyklejszymi chwilami.Urodziny to taki dziwny czas ,czas przejścia przez różne drzwi .Najpierw jest ich niewiele ,wypatrujemy tych najbardziej okazałych a potem trzeba zaprzestać już liczyć i dziękować za najpiękniejszy dar i możliwość otwierania kolejnych .Sprawiłaś mi piękną niespodziankę , cieszę się i dziękuję całym sercem bo Twoje życzenia sprawiły mi wielką radość .Mocno ściskam i dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze dopóki wciąż istnieją jakieś drzwi, które możemy otworzyć :)
      Cieszę się Grażynko, że spodobał Ci się mój prezent.
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie przytulam.

      Usuń
  2. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci że mnie bardzo zaskoczyłaś ta pracą , Jest taka oczywista i jednocześnie nieoczywista. Podoba mi się bardzo motyw z drzwiami i to co się za nimi znajduje.
    Jak dla mnie bomba !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księga rzeczywiście jest nieoczywista ale za to konsekwentna :)
      Miło mi Aniu, że Ci się podoba - dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. No przy takich pracach nie wiem, co napisać. Zaskoczyłaś, powaliłaś na kolana! Jestem zachwycona, ale już tak na całego! Jesteś niesamowicie kreatywna, Ty zaskakujesz coraz to bardziej. Okładka choćby z czekolady zrobiona, strony, jakby malowane przez malarza najwyższej klasy. Strona z okienkami, drzwiami mnie w sobie rozkochała. Prezent nie tylko zaskakujący, a budzący zachwyt i miłość!!!!!

    Pozdrawiam najserdeczniej. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pięknych komplementów, że nie wiem Agniesiu co odpowiedzieć. Taki ciepły odbiór to dla mnie przeogromna radość.
      Dziękuję z całego serca i przesyłam serdeczne uściski :)))

      Usuń
  5. Ewuniu, cudowny prezent, niezwykłe, pełen magii i włożonego weń serca. To, co tworzysz, jest prawdziwą sztuką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jesteś kochana! Uściski :)

      Usuń
  6. Ewuniu masz niesamowite pomysły i bardzo duży talent :) Praca jest pomysłowa, świetnie wykonana, przepiękny prezent :) Bardzo mi się podoba, jest cudowna :) Pozdrawiam ciepło, przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu czytać tak serdeczny komentarz :) Dziękuję i przesyłam buziaczki!

      Usuń
    2. Ewciu, bo Ty naprawdę tworzysz niesamowite rzeczy :) Buźka :)

      Usuń
  7. O rany toż to magiczne drzwi prowadzące do baśniowego świata! Cudo pełne magii! Jestem zachwycona :) I jedną z piękniejszych piosenek się Ewuniu zainspirowałaś :) Buziaki!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że już mało kto pamięta o Annie German :) Wiele jej piosenek utkwiło w mojej pamięci, oprócz pięknej muzyki zachwycają również teksty.
      Dziękuję Justynko i mocno ściskam!

      Usuń
  8. Ewuś, praca tak cudna, że brak mi słów, którymi mogłabym opisać, co czułam otwierając kolejne drzwi.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko, jest mi niezmiernie miło!
      Ja również przesyłam serdeczne uściski :)))

      Usuń
  9. Wybornie oprawione życzenia!!! Pięknie Ewuniu tworzysz i pięknie swoich odbiorców zaskakujesz. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Alinko i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fantastyczna praca , nietuzinkowa i bardzo oryginalna :) podoba mi się " uśmiechaj się ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech to najlepsze lekarstwo :) Dziękuję Aguś!

      Usuń
  11. Ja znów patrzę i podziwiam i słów mi brak. Ewuniu skąd Ty bierzesz takie super pomysły? Ale pomysł to jedno, ale Ty je jeszcze tak pięknie realizujesz? U mnie niestety jet tak, że w wyobraźni wszystko widzę pięknie jak ma wyglądać, ale niestety moje ręce z wyobraźnią jakoś nie chcą współpracować. A u Ciebie wszystko jest ekstra! Zastanawiam się, jak te "schodki" wewnątrz zrobiłaś, te na których się "opierają" kolejne drzwi, świetnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Lidziu też pomysłów nie brakuje i wspaniale je realizujesz :)
      Te "schodki" wycięłam nożykiem do papieru, kartka po kartce. To nie pierwsza moja praca tego typu więc mam już trochę wprawy ale i tak zajęło mi to sporo czasu.
      Dziękuję Ci za przemiły komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  12. Jak zawsze Ewuniu zachwycasz i zadziwiasz. Praca jest genialna i widac gołym okiem, że dobrze przemyślana. Jesteś wielka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Haniu, ślicznie Ci dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Coś wspaniałego! Nie wiem, co napisać, ale ten album jest przecudny. Chylę czoła i gratuluję Ewuniu! Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  14. Ewuniu, stworzyłaś coś niesamowitego. Ależ masz wyobraźnię! Ja stwierdziłam, że obie z Grażynką tworzycie rzeczy, które są nieprzeciętne. Chyba żadna z nas nie potrafi takich zrobić. Jestem zachwycona Twoją pracą! Wszystko w środku jest niezwykle tajemnicze, magiczne i te piękne drzwi...
    Sama okładka w formie drzwi jest niesamowita. Ciekawa jestem ja powstały te ornamenty, czy to wyciski?
    Pozdrawiam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Anusiu, jesteś kochana :) Te ornamenty to nie wyciski, wykorzystałam fragmenty starych, plastikowych serwetek. Przemalowałam, polakierowałam i wykończyłam pastą woskową. Taki recykling, jak to u mnie bywa.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu jesteś niesamowita w tym co robisz. Piękna każda karta a za tymi ostatnimi drzwiami to już raj stworzyłaś. Masz tak kreatywną duszę, tyle pomysłów że Twoją pracą powinno być tylko tworzenie. Wspaniały prezent przygotowałaś.
    Pięknej pogody życzę i dużo uśmiechu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mogę sobie na to pozwolić :))) Dziękuję Agniesiu i mocno ściskam!

      Usuń
  16. Ewuniu stworzyłaś coś pięknego,niepowtarzalnego istne CUDO !!!
    Brak mi słów żeby wyrazić zachwyt :)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Marylko, że Ci się podoba :)
      Ja również buziaczki przesyłam.

      Usuń
  17. Piękny i bardzo pomysłowy prezent no i taki nietypowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ło matko! A można przecież kupić kwiatki w kwiaciarni i kartkę w kiosku ....... żartowałam, już dawno tak nie robię. Ewa, Twoja praca jest wspaniała! I cóż tu więcej napisać ... podoba mi się i pomysł i wykonanie. Miło dostać taki prezent :)
    Przyjemnego weekendu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i wzajemnie - miłego weekendu :)

      Usuń
  19. Ewuś nie wiem co napisać TO JEST GENIALNE serdecznie pozdrawiam całuski

    OdpowiedzUsuń
  20. Forma i treść rewelacyjna!!! Wspaniały prezent! W życiu nie wpadłabym na taki pomysł.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.