środa, 10 lutego 2016

Lutowe kartkowanie

Witajcie kochani!
Coś nam się ta nasza prawie-wiosna popsuła. W nocy wiało potwornie a od rana pada deszcz ze śniegiem. Szkoda, ale to było do przewidzenia. Podglądałam wczoraj krokusy które powychodziły na rabatkach, wiele krzewów ma już malutkie, zielone listeczki. Ostatnie ciepłe dni były bardzo wiosenne i trochę się rozmarzyłam. Tak czy inaczej do wiosny już bliziutko, jakoś doczekamy.
Dziś moje propozycje na kolejny kartkowy miesiąc z Anulką. Tym razem Ania wymyśliła bałwanka, kurczaka i serce. Zaczynamy zimowo czyli od bałwanka. Karteczka prosta do koperty, bałwanka zrobiłam z kółek. Ubrałam go w kapelusik wycięty nożyczkami z kartonu i kokardkę w grochy.
Druga karteczka wiosenna, jak na Wielkanoc przystało. Kurczak pochodzi z odzysku czyli z kartki wielkanocnej - wycięłam i posadziłam wśród kwiatów.
Trzecia kartka raczej nie jest walentynką. Jest to uniwersalna propozycja w kolorach stonowanych, z przewagą ciepłych brązów i oczywiście z sercem.
I kolaż wszystkich karteczek:
I w ten oto sposób udało mi się kolejny miesiąc zaliczyć. Chyba czas już pomyśleć poważnie o wielkanocnych karteczkach, dni tak szybko uciekają.
Cieplutko Was pozdrawiam i byle do piątku!


84 komentarze:

  1. Witaj Ewuniu, bardzo piękne karteczki :) Z trzech propozycji najbardziej podoba mi się ta z kurczaczkiem. Chyba dlatego, że tęsknię już za Wielkanocą i wiosną. U nas cały dzień padał deszcz. Ochłodziło się znacznie. Dziś tylko 7 stopni :( A podobno ma być jeszcze chłodniej. No cóż. w końcu środek zimy. Ale do wiosny coraz bliżej. Ja już porządkuję powoli ogród :) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku! Zazdroszczę Ci, u nas w dzień było tylko 3 stopnie, pewnie będzie w nocy przymrozek. O pracy w ogrodzie jeszcze nie myślę ale przymierzam się do wysiewów. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kurczak jak żywy, normalnie, legalnie chodzi po kartce, kapitalne :),u mnie jeszcze listki nie ruszyły nie mniej pachnie wiosną już. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko. U nas pachniało jeszcze wczoraj, dziś już niekoniecznie - a szkoda. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Ewuniu bardzo mi miło, że i w lutym mogę podziwiać Twoje perfekcyjne karteczki u siebie. Cóż będę si powtarzać, ale Ty wiesz że ja uwielbiam Twoje karteczki zawsze elegancki i przemyślanie w najdrobniejszych szczegółach .
    Dziś szczególnie spodobały mi się łapki bałwanka trzymające napis i zaplątane serduszka i oczywiście kurczaczek takie wiosenny w tych kwiatach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anusiu! Twoje pomysły bardzo mnie motywują i świetnie się bawię. Ciekawa jestem co nam zaserwujesz w marcu?
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczne karteczki,pięknie wykończone,ale najbardziej mnie bałwan zachwycił-jest uroczy:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, bardzo dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  5. Miałaś genialny pomysł na wszystkie karteczki, a mnie najbardziej zachwycił kurczaczek :)
    U nas tak samo, deszcz ze śniegiem, ale padało tak intensywnie, że jest biało, no ale w końcu zima i na szczęście masz rację, do wiosny już bliżej niż dalej. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko!
      Lepiej jak zima będzie w lutym a nie w kwietniu, prawda?
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. Piękne karteczki :) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja kartki z sercem, ja niestety nie miałam na nią pomysłu i powstała walentynka, a Twoja jest fantastyczna tym bardziej, że jest w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Uleńko. Myślę, że taka kartka pasuje na wiele okazji, niekoniecznie na Walentynki - więc na pewno się przyda.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ta z sercem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kornelko i przesyłam uściski!

      Usuń
  8. Ewuniu Twoje pomysły są zawsze rewelacyjne:)
    Cuda naprodukowałaś:)
    Ja też wczoraj podziwiałam ile krokusów pokazało już pierwsze listki zapach wiosny wyczuwało się nawet w samochodzie a dzisiaj brrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, Tobie jednak wciąż nie dorównuję.
      U nas też dziś biało i ciągle sypie, na wiosnę jeszcze musimy poczekać.
      Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  9. Ewuniu wszystkie 3 kartki są śliczne.Każda ma to coś ,bałwanek uroczy ,kurczak z tymi kwiatami taki wiosenny a kartka z sercem w moich kolorach .
    Ty to zawsze interpretujesz różne tematy ,ode mnie więc piąteczka z plusem.
    Buziaki i słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna ocena Danusiu - jestem zaszczycona!
      O słoneczku możemy sobie tylko pomarzyć, ciemno, mokro i ponuro.
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ewuniu, śliczności. A ten bałwanek to normalnie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu! Jest bardzo prosty do zrobienia - kilka kółek i parę koralików.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu u nas jest kilka cm śniegu, a rano oglądałam tak jak Ty kiełkujące krokusy. My jednak mamy nadzieję, że śnieg sie utrzyma, mała w piątek rozpoczyna ferie :)
    A Twoje kartki sa perfekcyjne- wszystkie bez wyjątku i każda na swój sposób
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Zima pewnie wróciła dla Was na ferie - może i śnieg trochę poleży. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Cudownie Ewuniu. Karteczki wyśmienite, szczegolnie ta z bałwankiem mnie urzekła. Widać wprawną rękę i świetny gust w Twoich karteczkach. Pogody Wam nie zazdroszczę, bo choć u nas wieje, to dość ciepło. zdla mnie mogłovy już tak zostać, a potem tylko cieplej i cieplej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna Haniu czy i do Was zima nie dojdzie ale życzę Ci jak najwięcej słońca.
      Cieszę się, że karteczki Ci się podobają.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  13. Karteczki śliczne i wesołe:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się już marzy wiosna, której mam nadzieję niedługo przywitać. Karteczki śliczne,ale bałwanek jest dla mnie nr 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Grażynko, dziękuję!
      Do wiosny już bliziutko, wkrótce będziemy się cieszyć zielenią i ciepłym powietrzem.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  15. Wszystkie piękne, ale kurczaczek wnosi cały ogrom pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, jest mi bardzo miło.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. Jak zwykle u Ciebie zawsze piękne karteczki. Bałwanek uroczy.
    Byłam szukać ,,wiosny " bazie już są, leszczyna też już kwitnie i przyleciały kaczki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu!
      Podobno ktoś widział już bociany - chyba jednak jest jeszcze zbyt wcześnie na wiosnę.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Śliczne i pomysłowe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to już nawet nie dwa a trzy święta zeszły się "do kupy"! :-)
    będzie impreza ;-D

    u ciebie jak zwykle nastrojowo,
    A u mnie tak zaczęło wczoraj śniegiem sypać, że myślałam, że będę bałwany lepić!
    Ale nie! Dzisiaj się rozpłynęły zostawiając jeszcze gorszą pluchę ...

    Czy ta wiosna mogłaby już wreszcie przyjść? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: "w kupie siła". Zapasik rośnie, będzie z czego wybierać.
      U nas biało - to tyle na temat wiosny. Narobiła nam nadziei i znikła.
      Buziaki!

      Usuń
  19. Piękne kartki zrobiłaś. Najbardziej podoba mi się bałwanek, bo biało-niebieski i kartka z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda kartka w innym stylu, wszystkie przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ piękne! I jakie przestrzenne! Wszystkie mi sie podobają!
    Ja też juz nie mogę doczekać sie wiosny i pracy w ogrodzie. A u mnie na rabatkach też zaczynają powoli wychodzić pierwsze, wiosenne namiastki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio! Już wkrótce będziemy się cieszyć wiosennymi kwiatami, troszkę cierpliwości.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  22. Kochana wszystkie karteczki przecudne!!! Przepiękna kolorystyka i wspaniale wykonane!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Doniu, ślicznie Ci dziękuję za ciepłe słowa. Przesyłam uściski.

      Usuń
  23. Bardzo perfekcyjne kartki - rewelacyjne ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ewuniu, jak zwykle - pięknie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu - cieszę się, że Ci się podobają te karteczki. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  25. Ewuś, wszystkie karteczki cudowne- ręce i oczy masz artystyczne- a bałwanek skradł mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jadziu. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  26. Sliczne karteczki takie pelne wiosennej radosci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe karteczki, wszystkie! Wielką przyjemnością jest dostawać je od Ciebie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Anusiu! Miłego weekendu.

      Usuń
  28. Podziwiam Twoje karteczki. Są takie pomysłowe i eleganckie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  29. Balwanek radosny i uroczy ,pozostale kartki stylowe,eleganckie :-))) Pozdrawiam i zycze cudownego weekendu :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i wzajemnie - miłego weekendu!

      Usuń
  30. Przepiękne i pomysłowe. Podoba mi się wesoły bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  31. ten bałwan to, jednak śnieg zaklinał, ale ta kokarda powoduje,że stał się elegancki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał dostać szaliczek ale pomyślałam, że będzie mu za gorąco.
      Buziaczki Kasiu!

      Usuń
  32. Ale bałwanik ma oczyska ! hahaha słodki jest :) Ewuniu karteczki cudowne ! Przesyłam CI moc buziaków i miłego weekednu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu! Tobie też życzę miłego weekendu.

      Usuń
  33. Urocze karteczki, a bałwanek po prostu przesłodki! Ja dopiero zaczynam myśleć o karteczkach, na szczęście jest jeszcze trochę czasu, dam radę;)
    Pozdrawiam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zdążysz Aniu! Bardzo Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  34. Mistrzowska robota:) Najbardziej spodobała mi się serduszkowa - elegancka i w ciekawej kolorystyce. Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu i również wiosennie pozdrawiam.

      Usuń
  35. Jak zwykle u Ciebie Ewuniu wszystko pięknie poukładane i w temacie. Karteczki sa śliczne.Byłam pewna, że już tu u Ciebie byłam, ale nie widzę swojego wpisu. Zatem podziwiam raz jeszcze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, cieszę się że Ci się podobają. Nie są specjalnie wymyślnie bo robiłam je "do koperty". Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  36. A u nas wczoraj śniegiem sypnęło :)
    Nie wiem, która najbardziej mi sie podoba - zbyt trudno wybrać. Może ta ciepła walentynka ? A może kurczaczek w roślinach ? Wszystkie piekne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani zima nie odpuszcza. U nas na razie tylko nocne przymrozki ale dni są dość ciepłe.
      Dziękuję Madziu za miły komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  37. Ewuniu, przepiękne karteczki :) Szczególnie ta z bałwankiem mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi sie twoje karteczki. Bałwanka zawsze kojarzyłam sobie z miotłą, twój taki elegancik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Może następnym razem pomyślę o miotle.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.