poniedziałek, 12 października 2020

Październikowe wrzosy

 Witam Was cieplutko!

Na październikowe wyzwanie Ania przygotowała nam piękny zestaw wytycznych - fiolet i wrzosy. Jest jeszcze kokarda ale ta pasuje praktycznie do wszystkiego. Niestety gdy przysiadłam do kartki okazało się, że sprawa nie jest taka prosta. Wrzosy każdy zna i każdy chyba się nimi zachwyca ale jak je zrobić? Moje kolejne próby kończyły się fiaskiem, zawsze wychodziła mi lawenda :) W końcu się poddałam i postanowiłam poszukać inspiracji w pismach ogrodniczych. Znalazłam kilka ładnych, wrzosowych ilustracji do wykorzystania. Wiem, poszłam na łatwiznę i kartka jest mało ambitna. Od siebie dodałam nutkę romantyzmu - koronkę i uroczą rusałkę, którą pokolorowałam pastelami. Kokarda też jest choć to nie wstążka ale mam nadzieję, że Ania ją zaliczy. Jest to kartka okolicznościowa, może kiedyś się przyda:)


To tyle na dziś. Pogoda jakoś nie nastraja zbyt optymistycznie, jesień zaatakowała nas deszczem i robi się coraz zimniej. Miałam nadzieję na cieplejszy październik ale cóż poradzić?
Uściski dla wszystkich!


66 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka. Na pewno też urocza i romantyczna, troszkę łobuzerska (rusałeczka). Chciałabym robić takie "proste" kartki i to tak dobrze.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Rzadko korzystam z takich grafik ale wyłożyłam się niestety na wrzosach:) Przesyłam uściski.

      Usuń
  2. Bardzo ładna:) Spójna kolorystycznie i taka radosna. Wrzosy i wrzosowa panienka dobrze współgrają a te liście paproci (?) świetnie tu pasują:)
    U nas też pogoda nie rozpieszcza...
    Uściski mimo to bardzo cieplutkie przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jesień nas nie rozpieszcza:) Dziękuję Gosiu ze serdeczny komentarz i równie ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu piękna karteczka a rusałka jest urocza. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi☺ Oj pogoda nie rozpieszcza w rym roku. W piatek byliśmy u znajomych którzy maja sporą ilość sadu i niestety nie dość że brak ludzi do pracy to pogoda płata figla i 3ha śliwki węgierki zgnije na drzewie. Jak się okazuje owoce doszły bardzo późno a ciągle padające deszcze ją zniszczyły. Ech a paniętam jak dwa lata temu pomagałam im w rwaniu tej śliwki i jabłek. W październiku na krótki rękaw pracowaliśmy ewentualnie w cieniutkiej bluzce. Ten rok jest bardzo kapryśny i w pogodę i w zawirowania wirusowe. Oby następny okazał się lepszy. Ściskam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały rok mamy pod górkę:) U nas w sadzie pustki, tak marnego roku nie pamiętam. Pozostaje grzecznie poczekać do końca roku z nadzieją, że następny przyniesie pozytywne zmiany.
      Cieszę się Agniesiu, że podoba Ci się moja kartka. Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  4. Pięknie sobie poradziłaś Ewuniu.:) Oj chciałabym umieć robić takie cudeńka jak Ty. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też robisz już prawdziwe cudeńka Madziu:) Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Urocza karteczka Ewuniu. Romantyczna dzięki wróżce i pięknie ułożonej całości. Piękne te Twoje karteczki, aż zazdroszczę:))) Pozytywnie oczywiście.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Anulko, to bardzo miłe. Buziaczki:)

      Usuń
  6. Wrzosy to jedne z moich ulubionych roślin, pewnie dlatego ta karteczka tak bardzo mi się podoba. Ma w sobie "to coś".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolinko i serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  7. Nie jesteś dla siebie zbyt surowa? karteczka jest cudna. Jesteś bardzo kreatywna i ten element z wrzosami i rusałką dodają kartce tyle uroku. Kocham wrzosy i w każdym wydaniu wyglądają pięknie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko. Surowo oceniam swoje prace, jak każda z nas ale cieszę się, że kartka Ci się spodobała. Serdeczności!

      Usuń
  8. Cudna karteczka,ta wróżka jest przeurocza 😍
    Miłego dnia Ewuniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna jest i super pomysł by umieścić jeszcze wrzosową wróżkę :). Jak w ogrodzie wygląda :). Buziaki Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne spostrzeżenie Justynko, to bardzo ogrodowa kartka:)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  10. ojej, świetna ta Twoja karteczka. Wrzosy na całej karteczce, niby powinno być "przepełnienie", a karteczka tak naprawdę wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszak wrzosy rosną "stadnie":)))
      Dziękuję Martusiu!

      Usuń
  11. Kartka oddaje całe piękno wrzosów.Przepiękna kompozycja Ewuniu !
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję Elżuniu, że w moim ogrodzie nie chcą rosnąć.
      Serdecznie dziękuję i przesyłam gorące pozdrowienia:)

      Usuń
  12. Czasem temat pracy jest banalny, a realizacja nie idzie :) A iść na łatwiznę też trzeba umieć ;)
    Osobiście bardzo lubię takie kompozycje grafik na kartkach. Jest pięknie, jesiennie,brawo Ewo.
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Agnieszko, dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  13. Ewuniu ja też ciągle trafiałam na haft lawendy i prawie się poddałam. Co prawda znalazłam w końcu wrzosy, ale jest na nich taka pikseloza, że nie wiem czy skończę . A Twoja karteczka jest cudna, zdjęcia wrzosów pięknie wkomponowane w kartkę, byłaby z niej niezłą mapka na przyszły rok , może spróbujesz ?
    Cudnie jest , dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Obiecałam mapkę i słowa dotrzymam a bawić się będę nadal z dużą przyjemnością:) Buźka!

      Usuń
  14. Ewuś, piękna jest ta kartka, a wrzosowa wróżka ma wiele uroku.
    U mnie tez leje i jest zimno, paskudna jesień (paskudny rok).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten rok jest wyjątkowo paskudny:)
      Dziękuję Małgosiu i również przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Jest bardzo ładna Ewuś. Ułożyłaś ciekawą kompozycję, a wrzosy wspaniale podkresliłaś rameczką. Elfik dodaje uroku. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Izabelko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Śliczna karteczka:)Świetny stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wrzosowy klimacik :) taki październik lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co można sobie tylko pomarzyć:) Dziękuję Aguś!

      Usuń
  18. Piękna kartka i nie nazwałabym jej "łatwizną" bo to nie jest lekko tak wszystko ślicznie skomponować, aby uzyskać efekt WOW. A tak jest u Ciebie. Bardzo ładna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Justynko, dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  19. No cóż październik nas nie rozpieszcza, za to Twoja kartka emanuje ogniem i ciepłem , bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu Kochana, karteczka jest absolutnie fanastyyczna ! Bardzo mi się podoba kolorystyka i aranżacja, wyszło ślicznie. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu za ciepłe słowa. Buziaczki!

      Usuń
  21. Jaka śliczna kartka z tym elfikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna praca a kolory wprost obłędnie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tegoroczna jesień nie jest tak pozytywna:) Bardzo dziękuję!

      Usuń
  23. Najważniejsze, że próbowałaś. Nie zawsze się znajdzie pomysł jak samemu wykonać konkretną rzecz. Jednak nawet bez Twoich wrzosów kartka jest po prostu przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest jakieś wyjście:) Dziękuję Roksanko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Przepiękne te Twoje wrzosy Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeurocza kompozycja. Piękna kartka
    Znów podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elżuniu, dziękuję. Przesyłam uściski:)

      Usuń
  26. To prawda, trochę trudno jest "zrobić" wrzos tak, żeby nie wyglądał jak lawenda :). Świetnie sobie poradziłaś i nawet bardzo ciekawie wygląda to połączenie "prawdziwych" wrzosów z narysowaną rusałką. Dzięki harmonijnej kolorystyce całość sprawia miłe wrażenie spokoju i jesiennej nostalgii. Jednym słowem - piękna praca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak Małgosiu - niby wrzos to prosta roślinka ale naturalnie wygląda tylko w kępie. Takie barwne plamy są przepiękne i to próbowałam pokazać na kartce.
      Bardzo dziękuję za serdeczny komentarz i życzę Ci miłego weekendu:)

      Usuń
  27. Przejrzysta, piękna kompozycja i fiolety- świetne połączenie, mnie zachwyciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna i bardzo pomysłowa karteczka :) Super!!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.