środa, 2 listopada 2016

Zapraszam na candy!

Kochani moi!
Witam Was dziś wyjątkowo pięknie i zapraszam na wspólne świętowanie. To będzie długi post więc jeśli macie chwilkę to rozsiądźcie się wygodnie, najlepiej z filiżanką kawusi.
Dokładnie dzisiaj mijają cztery lata od pierwszego wpisu na tym blogu. Mam wrażenie, że niedawno rozdawałam anioły na trzecie urodziny a tu już kolejny roczek minął. Czas płynie zdecydowanie za szybko. Zastanawiałam się jak podsumować ten okres. Witryna obserwatorów nieco się rozrosła, napisałam 502 posty a licznik wejść bije nieustannie i zbliża się już do 200 tysięcy. W porównaniu z wieloma znajomymi blogami to marne osiągnięcie ale ja jestem szczęśliwa z tego co osiągnęłam.
Bo czymże są statystyki? Czy można aktywnie ogarnąć witrynę ponad 300 obserwatorów? Nie ma takiej możliwości. Jak każdy z Was wciąż staję przed dylematem, jak podzielić swój czas żeby pogodzić wszystkie wątki dnia codziennego. Jedno jest pewne - blogowanie stało się nieodłącznym elementem mojego życia. Co cenię sobie najbardziej? Oczywiście Wasze komentarze. Chłonę każde słowo jak najpiękniejsze wiersze. Wiem, że komentarze bywają przesłodzone, często zbyt pochlebne ale wcale mi to nie przeszkadza. To one motywują mnie do tworzenia. Mam najwspanialszych na świecie odbiorców na których dobre słowo zawsze mogę liczyć. Jestem szczęściarą!!!
Przez ostatni rok niejednokrotnie bywałam obdarowywana różnymi prezentami, kilka razy wygrałam candy. Teraz moja kolej. Znów czuję żal, że nie będę mogła obdarować więcej osób ale Wy też znacie to uczucie. W tym roku, trochę nietypowo pozwoliłam sobie wcześniej pokazać Wam przygotowywane stopniowo trzy nagrody, zaraz do nich wrócimy. Zacznę jednak od czegoś nowego. To czwarta rocznica więc i nagrody będą cztery. Tak więc zaczynamy!
Nagroda numer 1 to leśny aniołek.
Obrazek wykonany na kawałku kory. Wykorzystałam tu dodatkowo naturalne gałązki jałowca. To praca dotąd nie publikowana więc zamieszczam kilka zdjęć.
Nagroda numer 2 - zamyślona marzycielka. Tak nazwała ją Małgosia a mnie się spodobało - dziękuję Małgosiu! To również praca na kawałku kory, więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj.
Nagroda numer 3 - pergaminowy witraż. Obrazek wykonany metodą pergaminową, format A4, oprawiony w antyramę. Więcej zdjęć tutaj.
Nagroda numer 4 - pawie skrzydła anioła. Obraz malowany na drewnie. Więcej zdjęć tutaj.
Mam cichą nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje i każdy chętny do udziału znajdzie tu coś dla siebie.
Zasady - nic specjalnego. Ślicznie proszę o umieszczenie na swoim blogu banerka:
Proszę również o zapisy na konkretną nagrodę.
Losowanie przeprowadzę osobno dla każdej z nich. Zapisy trwają do 5 grudnia.
Zapraszam do zabawy!
To jeszcze nie koniec wpisu, muszę się Wam czymś pochwalić. Ja też dostałam prezent z okazji 4 rocznicy bloga. Tą przemiłą niespodziankę po raz drugi zrobiła mi moja blogowa przyjaciółka Grażynka. W ubiegłym roku dostałam cudny torcik z trzema świeczkami, tym razem - sami zobaczcie:
Fantastyczne serwetki, świąteczne scrapki, urocza karteczka z życzeniami i mój własny łapacz snów!
Nigdy nie miałam łapacza snów, jest prześliczny i wierzcie mi - działa. Teraz mogę spać spokojnie.
Jeszcze raz Grażynko z całego serca Ci dziękuję.
Dotrwaliście do końca? Mam nadzieję, że nie było nudno. Jeszcze raz serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy.
Mocno Was ściskam!


112 komentarzy:

  1. Kochana Ewuniu, z radością przybiegam by złożyć Ci gratulacje i podziękowania za to, że nas tyle lat karmisz pięknem. Życzę Ci wszelkiego dobra na wszystkich poletkach, które tak cudownie uprawiasz.
    Oczywiście, że biorę udział w zabawie, a jako, że Anioła cudnego od Ciebie mam to jako niepoprawna marzycielka stanę w kolejce po zamyśloną marzycielkę, choć wiem, że kolejka będzie długaśna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za serdeczne życzenia! Miło Cię gościć w zabawie. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  2. Ewuniu! gratuluję pięknej rocznicy blogowania. Odkąd po raz pierwszy zajrzałam na Twój blog wiedziałam, że nas będziesz zadziwiać swą Twórczością rękodzielniczą. Nie pomyliłam się. Tworzysz niepowtarzalne CUDEŃKA. Zapisuje się do zabawy. Marzycielka spodobała mi się od pierwszej chwili, więc jeśli...
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Elu za życzenia i udział. Oczywiście życzę Ci szczęścia w losowaniu. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu gratuluje pięknej rocznicy . Zawsze z wielką radością do Ciebie zaglądam i podziwiam Twoje przepiękne prace. Życzę Ci kolejnych lat blogowania i satysfakcji z tego co robisz.
    Na candy się oczywiście zapisuję i chętni przygarnęłabym pergaminowy witraż.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu. Twoje przesympatyczne komentarze zawsze sprawiają mi mnóstwo radości. Mocno Cię ściskam i oczywiście życzę powodzenia!

      Usuń
  4. Ewuniu gratuluję kolejnej pięknej rocznicy,dziękuję że jesteś i pokazujesz nam piękno jakie wychodzi z pod Twoich rąk :)
    Życzę Tobie kolejnych twórczych lat,byśmy mogli dalej zachwycać się nimi :)
    Na Twoje Candy z chęcią się zapisuję i jeśli los okaże się dla mnie łaskawy to poproszę nr.2 czyli zamyśloną marzycielkę ,która również i mnie urzekła od pierwszej chwili.
    Serdeczności najmilsze zostawiam na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z tych emocji nie dodałam ,prezenciki dostałaś piękne i już widzę jak je wykorzystujesz w kolejnych swoich pracach.
      Łapacz jest odjazdowy,lubię łapacze,a że ten wykonany specjalnie dla Ciebie to na pewno będzie działał.
      Buziaki zostawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję Małgosiu. Ja też się cieszę, że mogłam Cię poznać. Nigdy nie miałam łapacza snów, to ekscytujący i magiczny prezent.
      Trzymam kciuki i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjmij i ode mnie gratulacje.Dziękuję Ci Ewuniu,że dzielisz się z nami efektami swej pięknej wyobrażni,dostarczasz wrażeń i wzruszeń.Zyczę Tobie,abyś nigdy nie straciła zapału,a wszystko co tworzysz przynosiło jeszcze więcej satysfakcji i radości.
    Chętnie wezmę udział w urodzinowej zabawie,bo nie będę ukrywać,że zakochałam się w leśnym aniołku-wystarczyło JEGO jedno spojrzenie:)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Aduś, to wspaniałe i wzruszające życzenia. Zapisuję Cię na aniołka. Przesyłam uściski.

      Usuń
  7. Ewuniu gratuluję pięknej rocznicy :) Życzę nieustającej weny twórczej, abyśmy jak najdłużej mogły cieszyć oczy cudownymi rzeczami jakie tworzą Twoje ręce i serce :)
    Grażynka pięknie Cie obdarowała :) będziesz mogła spać spokojnie...
    Marzy mi się pawi anioł ;) Ach, będę się od dzisiaj modlić, żebyś mnie wylosowała i, żeby 4 trafiła do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci Uleńko szczęścia w losowaniu. Zgłosiło się dopiero kilka osób a ja już się martwię że nagrody są tylko 4. Dziękuję za życzenia i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuś 4 lata to kawał czasu.Obie zaczynałyśmy prawie w jednym czasie,tyle,że ja z końca miesiąca.
    Kochana gratuluje serdecznie i dziękuję za to ,że mogłam Ciebie poznać ,podziwiam Twą oryginalną twórczość ,która nie raz zwalała z nóg .Dziękuję za te cudowne karteczki i prześliczne anioły i wiele,wiele innych cudownych prac.
    Ciężko wybrać ,ale skoro muszę to poproszę 2,a teraz proszę o szczęśliwy numerek podczas losowania haha:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie co zdecyduje los? Losowanie to najtrudniejsza część zabawy.
      Dziękuję Ci Danusiu za te ciepłe słowa. Wiele moich prac powstało dzięki Twoim inspiracjom i za to również dziękuję.
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  9. Przepiękne prace , więc grzechem byłoby się nie zapisać :)
    Mnie podoba się nr 2:)
    Fakt 4 lata to szmat czasu , ale dzięki temu każda z nas rozwinęła swoje pasje , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Beatko, wiele się nauczyłam przez te lata. Poznałam też mnóstwo wspaniałych, twórczo zakręconych osób. Nie żałuję ani jednej chwili.
      Serdecznie dziękuję i witam w zabawie!

      Usuń
  10. Kolejnych 4 i następnych 100 lat tak pieknego blogowania :)
    Bo jak już napisałam - wiem, że na Twoim blogu zawsze znajdę coś ładnego. I Tobie, i sobie życzę, by trwało to jak najdłużej.
    Wybaczysz, ze się nie zapiszę ? Mam przecudnego anioła od Ciebie, który wita mnie zawsze jak wchodze do mieszkania. I wiem, jaka to radość - nich inni się też cieszą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wzruszające Madziu, cieszę się że mój anioł nad Tobą czuwa - to dla mnie zaszczyt. Dziękuję Ci za życzenia i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  11. Wspaniała informacja! Gratulacje Ewuniu! Zawsze podziwiam Twoje prace i chociaż jak wiesz jestem łasuchem i candy kojarzy mi się najbardziej z cukierkiem, to Twoje "candy" są przepiękne :-) Gratuluję prezentów, są prześliczne :-) Kolejnych 4, 40 albo i więcej latek pięknego blogowania! Serdeczności i uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku! O ile pamiętam towarzyszysz mi na obu blogach od samego początku więc i ja Tobie ślicznie dziękuję. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Ewuniu, kolejka będzie bardzo długa ale nadzieję zawsze można mieć. Twoje prace są niesamowite, zachwycają mnie kolory i forma. Nagroda nr 3 - pergaminowy witraż jest wykonana techniką, którą nazywam koronkową, jest bardzo pracochłonna i delikatna, a do tego motyw przyrodniczy. Ustawiam się
    w kolejce i życzę kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu, jest mi bardzo miło! Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Ewuniu gratulacje ogromniaste. Cztery lata to szmat czasu. Umiesz pogodzić blogowanie z życiem codziennym. To wielka sztuka, ale też przyjemność. Zawsze z wielką niecierpliwościa czekam na Twoje kolejne posty i zawsze odkrywam nowe tajemnice przecudnych dzieł Twoich zdolnych rąk. Oczywiście chętnie wezmę udział w Twoim candy. Dla mnie poproszę o piękny nr 1. Miło, że otrzymałaś cudny prezent z tej okazji. Łapacz snów? Cudnie. Buziaczki Ewuniu posyłam i jeszcze raz gratuluję takiej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem kiedy to zleciało Haniu. Czasem trudno wszystko pogodzić, szczególnie w sezonie - sama wiesz najlepiej. Ale to już kawałek mojego życia i mam nadzieję, że nadal dam radę. Serdecznie Ci dziękuję za życzenia i oczywiście za udział w zabawie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu, Twój blog to taki wspaniały zakątek piękna i marzeń. Gratuluje wspanialej rocznicy i mam nadzieję, że jeszcze długo, długo będę mogła tu zagladać.
    Kochana, kuszą mnie anioły, oj kuszą, ale chcę dać szansę innym, jako, że mam już swojego Zielonego Opiekuna. Dlatego zapisuje się na ten piękny witraż.
    Tulę mocno<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu z całego serca za te wszystkie ciepłe słowa. Z każdym komentarzem jestem coraz bardziej wzruszona. Serdecznie Cię witam w zabawie i życzę szczęścia w losowaniu. Mocno ściskam!

      Usuń
  15. Ewuniu, gratuluję z całego serca czwartej rocznicy blogowania. Swoimi pięknymi pracami wnosisz radość tworzenia. Z wielką chęcią ustawię się w kolejce po Marzycielkę. Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu! Piękne podsumowanie :)
    Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga - Twoje cudne prace to niesamowita uczta dla oczu. Bije od Ciebie sama dobroć i ciepełko.
    Życzę Tobie kolejnych pięknych postów i prac.
    Z przyjemnością staję w kolejce po nagrodę nr 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Iwonko, dziękuję za ciepłe słowa i za udział w zabawie. Mocno ściskam!

      Usuń
  17. Ewuniu, serdecznie gratuluję kolejnej rocznicy!. Rzeczywiście czas biegnie bardzo szybko, bo pamiętam, że ostatnie candy było niedawno :-). Komentarze nie są przesłodzone, ja po prostu uwielbiam Twoje prace, przecież wiesz :-)
    Chętnie wpisuję się do kolejki po zamyśloną marzycielkę, bo się bardzo z nią identyfikuję, no i te włosy... ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Beatko i ślicznie dziękuję! Życzę Ci oczywiście powodzenia. Przesyłam buziaki.

      Usuń
  18. Ewuniu! Serdecznie Ci Gratuluję tej Czwartej Rocznicy, Czas naprawdę pędzi jak szalony, Ewuniu Jak się Robi Takie cudeńka jak Ty, To nie dziw się że Posty są miłe. Jeżeli mogę to też stanę w kolejce po nagrodę pierwszą, Bo bardzo mi się podoba ten leśny Aniołek Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć w zabawie Krysiu! Dziękuję za miły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Ewuś, serdecznie gratuluję czwartej rocznicy i życzę kolejnych czteroleci z tak wspaniałą weną u boku. Porywam banerek, a jakże, dla tego ślicznego leśnego aniołka. jeśli zostanę tą szczęściarą, aniołek powędruje do syna i synowej na wyjątkową okazję- jeśli pozwolisz?... O okazji w najbliższej przyszłości :) Serdeczności życzę i moc całusów posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło Jadziu. Już żałuję, że nagród jest tak mało. Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Kochana,serdeczne gratulacje Ci składam,niech Cię anielska wena nigdy nie opuszcza,a anioły mają Cię w swojej opiece i dalej pokazuj nam swoje cudne prace,bo to prawdziwa uczta dla oczu i duszy. Te prace,które oferujesz w swoim candy,to są trochę na zasadzie "osiołkowi w żłobie dano"przynajmniej dla mnie,bo i ta mi się podoba i następna przecudna i każda wzrok przyciąga,ale po długim zastanowieniu,stanęłabym w kolejce po pawie skrzydła anioła,serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam Lucynko, żeby prace były różnorodne i każdy chętny znalazł coś dla siebie. Ślicznie Ci dziękuję za ciepłe życzenia i za udział w mojej zabawie. Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  21. Ewuniu, wszystkiego naj z okazji 4 urodzinek. Życzę kolejnych twórczych latek w blogosferze, bo piękne są twoje prace. Z chęcią przygarnęłabym "Marzycielkę" - anioła nr2. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tatianko i witam w zabawie! Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. gratuluję Ci z całego serca czwartej rocznicy blogowania !!!!
    tyle prac, tyle cudów
    a wybór trudny dałaś i to baaardzo
    nr 1 jeśli można
    info na bocznym pasku zamieszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za życzenia i za udział w candy. Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Moje szczere gratulacje na 4 rocznice blogowania. Życzę Ci jeszcze bardzo dużo lat blogowania. U Ciebie można zobaczyć tyle cudownych prac.
    Oczywiście zapisuję się. Podobają mi się flamingi nr 4.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, bardzo dziękuję! Ja również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ewuniu kochana, z przyjemnością zapisuje sie w kolejke i wybieram anioła o pawich skrzydłach. Może mi się uda i bedę miała komplet z poprzednim, który od Ciebie dostałam:)
    Gratuluję czterech lat! To szmat czasu, a tak szybko to zleciało. Z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga. Zawsze mnie zaskakujesz kreatywnością i pieknem tworzonych prac. Jesteś niesamowitą osobą pełną ciepła, z otwartym sercem. Życze następnych wielu lat blogowania i zdrowia!!!
    Całuski zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu, cenię sobie Twoją przyjaźń. Trzymam kciuki za losowanie i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  25. Ewuniu, gratuluję Ci tych 4 lat i życzę jeszcze wielu twórczych lat, żebyś tu na blogu była z nami jeszcze przez długie lata i dalej cieszyła nasze oczy swoimi pięknymi pracami :) Z miłą chęcią staję w kolejkę po Twoje arcydzieło. Wszystkie są śliczne, ale ja się zakochałam w tym małym leśnym aniołku (pierwszy prezent), jest cudny i będę sama za siebie mocno trzymać kciuki :) Pozdrawiam Cię gorąco Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, życzenia są wspaniałe! Miło mi Cię gościć w zabawie. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  26. Gratulacje z okazji 4 lat blogowania! Życzę Ci wielu inspiracji i wielu kolejnych lat inspirowania innych na Twoim blogu! Ja także z przyjemnością dołączę do zabawy - moje serce skradł obraz nr 4 - Pawie skrzydła Anioła. Banerek wisi na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć Cytrulinko! Dziękuję za życzenia i miły komentarz a także za udział w zabawie. Życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  27. Gratulacje Ewuniu! Pomyślałam sobie, że cztery lata blogowania to szmat czasu, ale w sumie, to mi do tych czterech też niewiele brakuje;-)Życzę Ci kolejnych nietuzinkowych i zaskakujących pomysłów oraz czasu i sił na ich realizację. Ustawiam się oczywiście w tej długiej kolejce i chociaż uwielbiam Twoje anioły, to chyba najbliżej mi do zamyślonej marzycielki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, to bardzo miłe co napisałaś. Cztery lata szybko zleciały, mam nadzieję na kolejne, równie twórcze. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  28. Gratuluję 4 lat i życzę kolejnych... tak pięknych i obfitych w tak piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buziam i tulam w tak piękną rocznicę :**, życzę wielu kolejnych, kolejka masakrycznie długa co tam :DD stanę i ja , po Twoją piękną karteczkę :*
    Banerek zabieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny prezent dostałaś

      Usuń
    2. Dziękuję Anitko, jest mi bardzo miło. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam Twój wybór - chodzi o pergaminowy witraż? To obrazek nie karteczka ale chyba dobrze się domyślam? Przesyłam buziaki.

      Usuń
  30. Serdecznie gratuluję Ewuniu!!! Cudowne prace!
    Pozdrawiam serdecznie i buziaczki przesyłam!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  31. Mię dużo brakuje do takiej rocznicy.Gratuluję i życzę kolejnych lat.Prace są cudowne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być napisane mnie ☺

      Usuń
    2. Dziękuję Małgosiu. Czas leci szybko, nawet się nie obejrzysz jak będziesz świętować kolejne rocznice. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  32. Moje gratulacje, bardzo serdecznie Kocham aniołki, a więc bardzo mi się podoba, ale wszystkie prace są wspaniałe. pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Francesco i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Byłam z rewizytą ale niestety nie mogę dodać komentarza choć próbowałam wiele razy. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ale imbryczek jest prześliczny!

      Usuń
  33. Ewuniu i ja bardzo serdecznie Ci gratuluję tych 4 latek i życzę kolejnych bardzo kreatywnych. Na zabawę oczywiście się zapisuję, tylko mam problem z wyborem nagrody, bo wszystkie Twoje prace są przepiękne. Niestety na wszystkie zapisać się nie mogę, ale może mi się poszczęści i nagroda nr 4 będzie moja :) Banerek już zabieram do siebie :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko! Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  34. Ewo serdeczne gratuluje z okazji 4 urodzinek bloga, tyle pięknych prac stworzyłaś. Twój blog był jednym z pierwszych, na który zaczęłam zaglądać kiedy przyłączyłam się do blogowego świata. Oczywiście zgłaszam się na zabawę, tylko na którą nagrodę mam się wybrać? Zapisuję się na nagrodę nr 2. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianno za ciepłe słowa i życzenia. Z przyjemnością witam Cię w zabawie. Przesyłam uściski.

      Usuń
  35. Jeszcze raz serdeczne gratulacje .Cudne niespodzianki przygotowałaś Ewuniu .Chętnie zapiszę się do losowania o nagrodę nr 3 z pergaminowym witrażem .Ogromnie się cieszę ,że udało mi się sprawić radość drobnym upominkiem ,Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi Grażynko ogromną radość, jesteś mistrzynią niespodzianek. Jeszcze raz bardzo dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  36. Serdecznie gratuluję Ewo 4 urodzinek.
    Rok temu się nie udało, więc może tym razem. Moje serce skradł aniołek nr 1 , jest podobny do mojego wnusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? W takim razie trzymam kciuki Aldonko i ślicznie dziękuję Ci za udział. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  37. Pięknie gratuluję, prace Twoje są niesamowite i fajnie by było mieć w domu i cieszyć oko na co dzień takim cudem, ale nie mam szczęścia do zabaw losowych. Mimo wszystko ustawiam się grzecznie w kolejce, po Aniołka :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Zawsze mi przykro, że nie mogę obdarować wszystkich i muszę losować. Może tym razem los się do Ciebie uśmiechnie?
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  38. Zapisuję się z przyjemności na Nagroda numer 2 - zamyślona marzycielka:-)
    Gratuluję kolejnego pięknego roczku i życzę kolejnych równie obfitych! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć Gosiu! Dziękuję za życzenia i życzę powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  39. Obyś została tutaj przez co najmniej kolejne 4 lata i dalej zachwycała nas wspaniałymi pracami :)
    Wybieram Zamyśloną Marzycielkę - coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała Arletko. Będę się starać, żeby nigdy na tym blogu nie było nudno. Dziękuję Ci za udział w zabawie i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  40. Jak najwięcej takich kolejnych lat twórczych Ci życzę =) trafiłam na Twojego bloga przez banerek z Candy i żałuję że wcześniej nie natrafiłam bo same cuda tworzysz. Zostanę u Ciebie na pewno na dużo dłużej... i będę podziwiać Twoje prace =) Wszystkie są piękne, ale zgłaszam się po leśnego aniołka (anioły podobno przynoszą szczęście) =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Pchełko! Dziękuję Ci za udział w zabawie i życzę szczęścia w losowaniu. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  41. Ewuniu, gratuluję czwartej rocznicy i życzę wieeelu kolejnych. Z przyjemnością tu zaglądam, aby podziwiać owoce Twojego talentu. Uwielbiam też spacery po ogrodzie. Jeśli będę mieć farta (fart po angielsku źle się kojarzy :)), aby znaleźć się w gronie wylosowanych to każda z proponowanych rzeczy mnie ucieszy, ale najbardziej nr 2. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś za życzenia, jest mi bardzo miło. Oczywiście i za Ciebie trzymam kciuki. Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  42. O rany ależ Ty jesteś zdolna. Przepiękne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Jeśli mogę się zapisać na dwie nagrody, to poproszę numer 1 i 2.
    Jeśli tylko na jedną, to numerek 1 :).

    Gratuluję 4 lat blogowania i życzę kolejnych :).
    Prezent dostałaś super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agnieszko za ciepłe słowa. Witam Cię serdecznie w zabawie. Zapisujemy się na jedną nagrodę więc przyjmuję, że to "1".
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  43. Cztery latka to wspaniałe osiągnięcie!
    Obyś była z nami kolejne 4 i kolejne i tak do końca świata! I jeszcze jeden dzień dłużej! :-D
    Nieustającej weny! Choć tej to akurat tobie raczej nigdy nie zabraknie, myślę, że wręcz jeszcze mogłabyś parę osób obdarować jej nadmiarem :-D

    "obstawiam" Zamyśloną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! Obiecuję trwać na posterunku dopóki starczy sił. A weną chętnie się podzielę, muszę tylko znaleźć sposób. Powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  44. Zakochałam się w nagrodzie numer 3. Ten pergaminowy witraż jest cudny, magnetyzujący i magiczny. Potrzebuję kolorów, gdy za oknem pada, zimno, łyse drzewa i ochydne gnijące liście.
    Banerek: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu! Witam Cię serdecznie w zabawie i wśród obserwatorów.
      Masz rację, brakuje nam teraz kolorów i słonecznego ciepła.
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  45. Ewuniu po ostatniej awarii blogera znikło mi kilka blogów i Twój jest niestety jednym z nich:(
    Gratuluję serdecznie rocznicy i wierzę że jeszcze wiele przed Tobą,
    i będziemy miały okazję podziwiać Twoje prace
    Wszystkie prace piękne i nie umiem wybrać:(
    może 4,lub 3- nie mam pojęcia i nie będę sie dalej męczyć, bo raczej nie mam szczęścia w losowaniu
    buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Reniu, u mnie też dzieją się różne dziwne rzeczy na blogach. Dziękuję za życzenia! Czasem los do każdego się uśmiecha, nigdy nie wiadomo. Zapisuję Cię na nr 4, albo 3? Buziaki!

      Usuń
  46. Cudowności. Koniecznie muszę się zapisać. Ale zanim wybiorę, koniecznie muszę napisać, że rzeczy, które tworzysz, są piękne. Ktoś napisał w komentarzu, że wybór, przed jakim nas postawiłaś, jest taki, jak w wierszyku o osiołku. Obrok, czy siano? Piękne czy piękne? To niech będzie 1 - aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Miko za ciepły komentarz i serdecznie witam w zabawie!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  47. Teraz zauważyłam,że wpisałam się w odpowiedzi...Przepraszam ;)
    Oczywiście ustawiam się we właściwej kolejce ;)Zamyślona chyba sama mnie wybrała ;)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Irenko. Serdecznie witam w zabawie i życzę powodzenia w losowaniu.
      Mocno ściskam.

      Usuń
  48. Gratuluję kolejnej rocznicy blogowej, życzę wytrwałości, piękne prace tworzysz. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.
    Trudno się zdecydować co wybrać w Twojej zabawie, nagrody są niesamowite ale skoro trzeba to wybieram nagrodę numer 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu serdecznie! Dziękuję za życzenia i udział w zabawie. Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  49. Życzę kolejnych twórczych lat i nie 4 a 44 . Mam nadzieję,że jeszcze długo będziemy cieszyć nasze oczy Twoimi wyjątkowymi pracami. Wszystkie one mają w sobie jakąś tajemnicę . Gdyby udało mi się wygrać to zachwyciła mnie zamyślona marzycielka jest cudowna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Joluś - nie wiem czy tak długo pożyję :) Ślicznie dziękuję za życzenia i witam w zabawie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  50. Mało brakowało, a bym przegapiła. Miałam się zapisać zaraz, a tu prawie miesiąc minął.
    Gratuluję kolejnej rocznicy, naprawdę dopiero co rozdawałaś anioły, nie wierzę, że to było już rok temu. Życzę kolejnych rocznic, ale może niech nie mijają aż tak szybko ;)
    Jak zwykle proponujesz same piękne prace i co tu wybrać? Z przyjemnością ustawię się w kolejce po... "Marzycielkę", bo to ona najbardziej mnie zafascynowała :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Ja też bym chciała, żeby czas nie leciał tak szybko tylko jak to zrobić? Życzę Ci powodzenia w losowaniu i mocno ściskam.

      Usuń
  51. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę wielu następnych lat fajnego blogowania.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i będę cicho marzyć o Marzycielce.
    Pozdrawiam ciepło :*
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia. Witam Cię serdecznie w zabawie i wśród obserwatorów. Życzę powodzenia w losowaniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  52. Jejku, o mało mnie zabawa nie ominęła tak mnie mało w blogowym świecie :-)
    Przede wszystkim składam wielkie gratulacje, cztery latka to nie mało. A co do komentarzy, nie wydaje mi się by w przypadku Twoich prac, Ewo były przesłodzone. Sama po sobie wiem, że jak zaglądam tutaj, widząc Twoje prace wpadam w taki zachwyt, ze dech mi dosłownie zapiera. Myślę, że trudno by było przesłodzić tak jak trudno wyrazić swój podziw.
    Prześliczne są nagrody, oczu nie można oderwać :-) mnie najmocniej przyciąga "zamyślona marzycielka" i to o niej do finału będę sobie marzyć :-)
    A i urzekł mnie łapacz snów. Piękny prezent, sama też w końcu muszę sobie sprawić bo od dawna "choruję".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anitko za życzenia i serdeczny komentarz a także za udział w zabawie.
      Łapacz snów od Grażynki jest śliczny. Sama nigdy nie robiłam ale z Twoimi umiejętnościami na pewno stworzysz coś uroczego.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  53. Wszystkiego Najlepszego i kolejnych udanych lat w twórczości :)
    Piękne prace są tutaj, nigdy tutaj nie zawitałam ale już się rozsiadam i długo mnie stąd nie wygonisz :)
    Takie cudo od Ciebie dostać to byłby prezent na święta i tą pannę z nagrody nr.2 :)
    Nagroda nr.2 Piękna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Ami! Dziękuję za serdeczne życzenia i przemiły komentarz. Witam w zabawie i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  54. 4 lata to piękna rocznica - życzę jeszcze wielu wielu kolejnych oraz nigdy nie kończącej się weny :)

    Jeśli chodzi o candy to oczywiście ustawiam się w kolejce. Nagrody wszystkie cudne ale najbardziej urzekła mnie nr 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za udział i życzenia. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.