sobota, 30 września 2017

Candy z odrobiną błękitu

Witajcie kochani.
Za miesiąc, 2 listopada będę obchodzić 5 rocznicę bloga a właściwie dwóch blogów. Pewnie nikt już nie pamięta ale na początku wątek ogrodowy był częścią tego bloga. Stąd właśnie wzięła się jego nazwa - "ogród-cardmaking- pasje". Cardmaking był początkiem mojego robótkowania i to były moje dwie pasje. Z czasem słowo "pasje" nabrało zupełnie innego znaczenia i to ono kryje w sobie wszystko co teraz robię. Wątek ogrodowy szybko przeniosłam w inne miejsce, nie podobało mi się takie mieszanie tematów ale nazwa została nie zmieniona.
Trudno mi uwierzyć, że minęło już 5 lat! Mogę powiedzieć, że jestem już starą blogerką :)
Przez ten okres wiele się nauczyłam i to dzięki Wam. Niejednokrotnie Wasze piękne prace inspirowały mnie do próbowania nowych technik a Wasze cieple komentarze motywowały do dalszego tworzenia. Niektóre techniki pozostały ze mną do dziś, inne nie ale na pewno były wspaniałym doświadczeniem.
Przez te 5 lat na obu blogach napisałam łącznie 851 postów, byłaby z tego niezła książka.
Blogowanie stało się nieodłącznym elementem mojego życia i sprawiło, że jest ono pełniejsze i radośniejsze. Tu mogę się podzielić tym co kocham i tu mam najwspanialsze grono odbiorców. W zasadzie to tylko tu bo większość moich prac jeśli opuszcza pracownię to leci właśnie do Was.
Zazwyczaj tworzę "sobie a muzom" czyli uprawiam taką "sztukę dla sztuki". Przelewam swoje emocje na papier albo na drewno i jest mi z tym dobrze. Ale Wy przecież znacie to uczucie, prawda?
Czasem musimy wykradać z napiętego grafiku chwile dla siebie, czasem nie mamy czasu pozaglądać na znajome blogi i odwiedzić wszystkich, których lubimy ale jesteśmy jedną, wspaniałą społecznością. Potrafimy się wspierać w trudnych chwilach i wspólnie cieszyć z rzeczy miłych.
Dziękuję Wam kochani za obecność w moim życiu!
Konsekwentnie, na każdą rocznicę blogowania ogłaszam candy. Dotychczas robiłam to dokładnie 2 listopada. Data nie jest zbyt szczęśliwa, wyniki candy i wysyłka nagród przypadały mi na początek grudnia a grudzień to wyjątkowo "napięty" miesiąc. Postanowiłam to zmienić i tym razem 2 listopada ogłoszę wyniki. Tak więc już dziś zapraszam Was kochani do wspólnej zabawy czyli na "Candy z odrobiną błękitu".
Zła wiadomość jest taka, że tym razem przygotowałam tylko jedną nagrodę. Poświęciłam jej mnóstwo czasu i mam cichutką nadzieję, że komuś się spodoba. Jeśli czas pozwoli może uda mi się coś jeszcze dorobić.
Jak widzicie na banerku na nagrodę przeznaczyłam mediowy kalendarz, który niedawno pokazałam na blogu wraz z kursem na jego wykonanie.
Jest to autentyczny kalendarz i niestety na rok 2017 więc prezent marny i nieprzydatny dlatego jego wnętrze zamieniłam w journal. Zawiera kilkanaście myśli ponadczasowych, refleksji zmuszających do zastanowienia się nad tym co ważne. Sentencje zobrazowałam na swój własny sposób z nadzieją, że te obrazy przemówią i do Was. Są nieco inne niż te dotychczasowe. Czarno - białe grafiki są formą digitali stworzonych z pomocą programów graficznych. Zrobiłam je oczywiście sama, korzystałam z obrazów znalezionych na Pintereście i swoich własnych zdjęć. Na każdej stronie znajdziecie "odrobinę błękitu" - to taki motyw przewodni domalowany ręcznie.
Jeśli macie ochotę na chwilę refleksji to zapraszam Was do obejrzenia wnętrza journalu.
Po każdym spojrzeniu w niebu
zostaje w oczach nieco błękitu.
A skoro nie można się cofnąć,
trzeba znaleźć najlepszy sposób by pójść naprzód.
Żyje się tylko chwilę
a czas jest przeźroczystą perłą
wypełnioną Twoim oddechem.
Szczęście to łza, którą się otarło
i uśmiech, który się wywołało.
Każdy ma prawo marzyć inaczej.
Nie rozcinaj tego, co możesz rozplątać.
Jeden krok do przodu przybliży Cię do przyszłości,
jeden krok w tył nie cofnie tego co było.
W oczach tkwi siła duszy.
Uwierz, że możesz
a już będziesz w połowie drogi.
Noc
moment, w którym to co wiesz
toczy walkę z tym, co czujesz.
Lęk jest tak duży
jak zdecyduje Twój umysł.
Nie wiem o co mi chodzi,
ale chodzi mi o to bardzo mocno!
Celem życia jest życie z celem.
Anielska cierpliwość wymaga diabelskiej siły.
Cisza leczy duszę.
Twoje życie, Twoje dzieło.
Bądź artystą!
Cała harmonia tego świata
składa się z elementów sprzecznych.
Jeśli ktoś z Was miałby ochotę przygarnąć taki oto journal to serdecznie zapraszam do zabawy.
Nie ustalam żadnych dodatkowych zasad, dla chętnych jest banerek do powieszenia na blogu.
Ściskam Was serdecznie i życzę wszystkim wspaniałego, słonecznego weekendu!

88 komentarzy:

  1. Witam , zapisuję się na te twoje urodziny , z kilku powodów; PO PIERWSZE NIE PRACUJE Z MEDIAMI i chcę w realu zobaczyć/ oczywiście jeśli się poszczęści/ ja pracuję z pergaminem po drugie - przepiękne sentencje i / nawet jeśli nie wygram to i tak pozwól że skorzystam/ po trzecie twojego bloga mam w ulubionych ---banerek u mnie po lewej stronie bloga , gdzie też zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereniu, miło Cię gościć. Z sentencji możesz oczywiście skorzystać. To nie są moje myśli, wyszukuję je w sieci i wykorzystuję w swoich journalach.
      Dziękuję Ci za odwiedziny i udział w zabawie. Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga. Czasem też pracuję z pergaminem więc chętnie obejrzę Twoje prace.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ten, kto wygra Twoje candy, będzie szczęśliwcem!
    Zatem zaczynajmy tworzyć kolejkę, choć nr 2 statystycznie ma małe szanse:-)
    Ewuniu, w zasadzie to wszyscy już jesteśmy wygrani, bo móc wchodzić o dowolnej porze na Twoje blogi i rozkoszować się pięknem, podziwiać Twoje liczne talenty, to wielka radość, a jeśli radość wypełnia serce, to jest ono szczęśliwe.
    Życzę Ci wiele radości zarówno w życiu codziennym, jak i tu w tej naszej dobrej przestrzeni. Obyś nam przez wiele, wiele lat mogła pokazywać wytwory Twoich rąk i serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Basieńko, jesteś kochana. Czytanie tak ciepłych komentarzy to dla mnie ogromna radość. Dziękuję Ci za Twoją przyjaźń i częstą obecność na moich blogach. O ile pamiętam to w ubiegłym roku wygrał nr 1 i 3 - statystycznie każda liczba jest tak samo prawdopodobna. Życzę Ci więc powodzenia w losowaniu i przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Witam Ewo bardzo chetnie zapisuję się na Twój journal, przepiękna mediowa praca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu - zacznę od tego, że bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Bardzo się cieszę z naszej mailowej korespondecji. Lubię wpadać w odwiedziny na Twojego bloga i zawsze staram się zostawić choć kilka słów (choć ostatnio z tym czasem wolnym ciężko u mnie). Znajduję się taki "inny świat" - świat zamyślenia, marzeń, wspomnień i refleksji.....nie da się tutaj wpaść na kilka minut i uciekać. Najlepiej to siąść z kubkiem ciepłej herbatki i delektować się Twoimi wpisami.
    Ewuniu mam nadzieję, i życzę tego Tobie i nam, żeby Twój blog (blogi) istniały do końca świata i o jeden dzień dłużej:)
    Ściskam Cię mocno i z przyjemnością ustawię się grzecznie w kolejce po takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę Agatko, że "wpadłyśmy" na siebie w tym wielkim blogowym świecie. Przypadek sprawił, że udało nam się zaprzyjaźnić i bardzo sobie tę przyjaźń cenię. Dziękuję Ci za poświęcony czas i serdeczne, ciepłe komentarze.
      Dziękuję też za udział w zabawie. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  5. Gratuluję rocznicy. Cudne są Twoje prace i bardzo lubię tu wpadać, no i do ogrodu ma się rozumieć:). Staję w kolejce. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Eluniu, ślicznie dziękuję.
      Tobie również życzę miłego weekendu!

      Usuń
  6. Wspaniale , że już nas tyle lat inspirujesz. Zdolna babka z Ciebie:) Gratuluje pięknej rocznicy. Życzę jeszcze wielu, wielu takich A Tobie nieustającej weny twórczej :) Wszystkiego co najlepsze Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agusiu za życzenia i ciepłe słowa. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Ewuniu, gratuluję 5 rocznicy blogowania! Masz imponujący dorobek i wielu rzeczy można się od Ciebie nauczyć. Twoja wyobraźnia i wrażliwość są mi bardzo bliskie, o czym zresztą dobrze wiesz :-).
    Nagroda piękna jak marzenie! W losowaniu szczęścia nie mam, ale nie zaszkodzi spróbować tym razem...
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mogę obdarować wszystkich - to strasznie stresujące.
      Bardzo Ci dziękuję Beatko za serdeczny komentarz i za udział w zabawie, życzę Ci powodzenia w losowaniu i mocno ściskam.

      Usuń
  8. Ewuniu ,mieć coś tak pięknego, to moje marzenie, może mi się uda, zapisuję się! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i trzymam kciuki. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  9. Coś pięknego! Oglądałam i czytałam właśnie niedawno Twój kursik na wykonanie np. takiej pracy. Sama w sobie była cudowna, ale teraz, z tak bogatym wnętrzem to już arcydzieło! Kocham błękit, a tu odgrywa główną rolę... Naprawdę, zachwyciłaś mnie tym journalem. Gratuluję Ci tych 5 lat blogowania, wspaniałego dorobku i TALENTU! No i doświadczenia, bo masz je ogromne :) Mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz nam towarzyszyć w "blogowym świecie".
    Zazdroszczę temu, kto wygra Twoją zabawę. Nie mam zwykle szczęścia w losowaniach, ale spróbować nie zaszkodzi. Pozdrawiam gorąco w te chłodne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze trochę tu pobędę :) Cieszę się ogromnie, że moje prace mogą być skromną inspiracją dla innych.
      Dziękuję Ci za przesympatyczny i ciepły komentarz a także za udział w zabawie.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  10. Ewuniu gratuluję 5 rocznicy blogowania :) Ciągle się rozwijasz i pozwalasz nam cieszyć oczy i karmić duszę Twoimi pracami, oby to trwało jak najdłużej :)
    Co prawda w ubiegłym roku los się do mnie uśmiechnął, ale to jest takie piękne, że znowu ustawiam się w kolejce, która za pewne będzie bardzo długa :) cudowny prezent przygotowałaś :) Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga jakiś czas temu i, że mogę tu zaglądać i się ciągle czymś inspirować :) A wiesz znowu zrobiłam coś czarnego ;) już wkrótce pokażę, jestem zadowolona z tego co mi wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko za te wszystkie serdeczne słowa, ja też się cieszę że mam Cię wśród blogowych znajomych. Oczywiście zajrzę obejrzeć "coś czarnego" :)
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Z przyjemnością wezmę udział . Piękne i z duszą są Twoje prace jestem nimi zachwycona . Gratuluję rocznicy bloga i życzę wielu wspaniałych prac . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i witam w zabawie!
      Serdeczności :)

      Usuń
  12. Ewuniu! Gratuluję Ci Tych pięciu Lat blogowania, Nie wiem Jak by ten blog bez Ciebie wyglądał, Sprawiasz nam wiele radości i wzruszeń i Życzę Ci dalszego Miłego blogowania i samych Wspaniałych komentarzy, Ja również ustawiam się w kolejkę - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym komentarzem jestem coraz bardziej wzruszona :) Dziękuję Ci Krysiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Gratuluję z okazji urodzin bloga. Dawno nie brałam udziału w takiej zabawie, postanowiłam jednak zmienić zdanie. Też liczę na szczęście i staję w kolejce.
    Czytanie sentencji, oglądanie zdjęć to już wielka przyjemność. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna decyzja Ewuniu, czasem warto spróbować szczęścia.
      Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  14. Gratulacje dla "starej blogerki" !!! W takim razie ja jestem już bardzo starą blogerką. Cieszę się razem z Tobą, że mogę tu być w tej niezwykłej społeczności. Możemy tworzyć i pisać o swoich pasjach, bo jest tu wiele wrażliwych ludzi. Twój artjournal zawiera przesłanie, bo jest w nim tyle dobrych myśli, ale przede wszystkim jest stworzony z pasją.
    Zapisuję się do zabawy. Życzę wielu pięknych rocznic blogowych !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż pobiegłam sprawdzić co to znaczy "bardzo stara blogerka"? Rzeczywiście Uleńko, masz piękny staż w sieci - gratuluję! Z moich obserwacji wynika, że masa blogujących osób wypala się po 3 latach więc obie możemy być dumne.
      Serdecznie Ci dziękuję za udział w candy i za przesympatyczny komentarz. Przesyłam uściski!

      Usuń
  15. Gratulacje z okazji 5 lat blogowania! Wielu dalszych twórczych inspiracji Ci życzę, bo robisz to cudnie! Twój journal mnie zachwycił, podobnie jak jego okładka! Niesamowity prezent przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu, obejrzałam te strony w kalendarzu i zaniemówiłam, cudności. I w te pędy ustawiam się w kolejkę z nadzieją, że los może uśmiechnie się do mnie i to arcydziełko mi się trafi :)
    Kochana gratuluję 5 lat i mam nadzieję, że jeszcze wiele takich wspólnych rocznic tu przeżyjemy. Jak dobrze że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, jesteś kochana jak zawsze. Witaj w zabawie, życzę Ci powodzenia w losowaniu. Buziaki!

      Usuń
  17. Podzielam Twój opis blogowego świata w stu procentach.
    Wszystkiego najlepszego Ewuniu! Kolejnych twórczych lat blogowania i ciągle, tej samej, przebogatej wyobraźni, którą doskonale potrafisz zamienić w małe dzieła sztuki. Oczywiście z przyjemnością i nadzieją na wygraną;-) ustawiam się w tej blogowej kolejce. Pozdrawiam bardzo serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie miłe Oleńko, dziękuję z całego serducha!
      Ściskam Cię bardzo mocno :)

      Usuń
  18. Ewuniu, słów brakuje... Staję w długim ogonku i bezwstydnie trzymam kciuki za samą siebie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście gratuluję pięciu lat blogowania!

      Usuń
    2. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło!
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  19. Ewuniu wszystkiego dobrego z okazji 5 urodzin . Obyś zawsze czerpała radość z tego co tworzysz i oby otaczali Cie przyjaźni Ci ludzie.
    Piękna pracę przygotowałaś na tą rocznicę. Ponadczasowe myśli pięknie zobrazowałaś.
    Pozwolę sobie i ja stanąć w kolejce po to cudo.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu za życzenia i udział w zabawie. Buziaczki!

      Usuń
  20. Kochana wszystkiego najlepszego!!! Kolejnych wspaniałych lat blogowania!!! Przygotowałaś cudowny prezent!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Gratuluję Ci Ewuniu i życzę aby zawsze chciało Ci się chcieć,aby zapał i radość z tworzenia nigdy Cię nie opuszczały.Tyle ile dostarczyłaś mi wzruszeń i rozbudziłaś emocji swoją twórczością,tyle razy Ci za to dziękuję.
    Ustawiam się w kolejce,bo nie mogłabym sobie wymarzyć lepszego prezentu.
    Sciskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adusiu za serdeczny komentarz i wspaniałe życzenia. Witam w zabawie i mocno ściskam!

      Usuń
  22. Ewuniu, chyba piękniejszego prezentu nie mogłaś zaoferować :) Tyle serca dostać od Ciebie to byłoby niesamowite! Wyobrażam sobie ile ciepła i emocji jest w tym notesie ...i staję sobie cichutko w kolejce z nadzieją, że jakimś cudem trafi do mnie:) A Tobie Kochana życzę nieustającej weny do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Kasiu, ślicznie dziękuję za tak ciepłe przyjęcie mojej propozycji. Witam w zabawie i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ewuniu, piękny kalendarz z cudnymi refleksjami, który jest moim marzeniem, więc chętnie ustawię się w kolejce, choć moje szczęście jest kiepskie, ale zabawić się można ot co:) pozdrawiam ciepło i życzę kolejnych równie owocnym pięknych lat w blogowym świecie, byśmy miały co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu, że podoba Ci się mój journal. Bardzo dziękuję za miły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  24. Gratulujeżycząc nastepnych
    Piękny jest !!! :O

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuniu, o mały włos przegapiłabym takie wielkie wydarzenie! Pięć lat to długi czas, wiele się działo.Przez ten okres Ty dzieliłaś się z nami pięknymi, mistycznymi pracami, pełnymi pasji. Wyobraźnię masz niesamowitą i cieszę się, że mogę przez tyle lat oglądać to co tworzysz.
    Jurnal jest najlepszym dowodem Twojej artystycznej duszy. To notes z przesłaniem, pełen dobrych myśli i jak tu nie wyciągnąć po niego ręki:) Tak więc Ewuniu ustawiam się w kolejce:)
    Serdecznie Cię ściskam. I cieszę się, że Cię poznałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 5 lat to długo i sama nie wiem kiedy to zleciało. Ja też się cieszę Anusiu, że Cię poznałam, dziękuję za Twoją wieloletnią przyjaźń i serdeczne komentarze, które sprawiają mi ogromną radość. Życzę Ci powodzenia w losowaniu i serdecznie przytulam!

      Usuń
  26. fiuuuu kawał czasu i działasz nadal, gratuluję!!!!
    ja ostatnio ganiałam między chorymi mamami ....
    gdyby szczęście uśmiechnęło się do mnie to wiedziała bym co z tym cudem zrobić, byłby prezentem dla osoby, która zmaga się z dużym smutkiem i problemem, a coś takiego na pewno wywoła uśmiech na jej twarzy, a i potrafi ręczną pracę docenić
    kolejnych rocznic życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo szlachetny pomysł Kasiu. Dziękuję Ci za udział w candy. Cieplutko pozdrawiam a Twoim mamom życzę dużo zdrówka.

      Usuń
  27. Ewuniu serdeczne gratulacje 5 rocznicy prowadzenia bloga - cudownego, artystycznego, magicznego, wzruszającego, ciepłego a czasem zadziwiającego miejsca pełnego pasji, wypełnionego po brzegi genialną pomysłowością i wyobraźnią. Zajrzałam do Ciebie już wczoraj i tak pomyślałam że właściwie powinnam się wstydzić że do tej pory nie zabrałam się za prowadzenie takiego kreatywnego jurnala - dzisiaj obejrzałam wszystkie Twoje wpisy bardzo dokładnie i zrozumiałam że moja wyobraźnia nie jest taka rozbudowana i głęboka jak Twoja - więc co ja bym w tym jurnalu skleciła? Nie wiem. Ty potrafisz sięgnąć swoim umysłem w najgłębsze zakątki serca i duszy i w piękny sposób przedstawić to, co właśnie masz na myśli - robisz to po prostu genialnie. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich wpisów i jeśli mogę, też ustawiam się w długim już ogonku po ten piękny notes. Okładkę podziwiałam już nie raz ale wnętrze to istna magia - uwielbiam biało czarne obrazy - Twoje mnie zachwyciły. Pozdrawiam cieplutko - i przesyłam trochę słonecznej jesieni z mojego kapelusza w ten deszczowy czas :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wyobraźnia Halinko jest przeogromna. Często podziwiam Twoje prace i nieraz mnie zainspirowały. Jestem pewna, że i journal byłyby zjawiskowy. Tu nie chodzi o umiejętności, tworzy się go z potrzeby serca. To miejsce na pokazanie emocji i wewnętrznych rozterek. Może kiedyś spróbujesz?
      Z całego serca Ci dziękuję za te wszystkie ciepłe i serdeczne słowa, są dla mnie jak najpiękniejszy prezent. Losowanie będzie trudnym wyzwaniem, już mi przykro że nie będę mogła obdarować więcej osób. Życzę Ci powodzenia i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  28. Pięć lat w blogosferze to nie lada wyczyn! Ewuniu, mam nadzieję że tych lat będzie jeszcze bardzo dużo. Do candy z wielką przyjemnością się zapisuję :) I zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę może i wyczyn, w dodatku wciąż jeszcze mi się chce :)
      Dziękuję Ewciu i lecę pobawić się u Ciebie.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  29. Spodobało mi się określenie "stara blogerka". Jest w tym coś dziwnego - bo odwiedzając Twój blog, nigdy bym nie użyła tego przymiotnika...Może dlatego, że w naszej codzienności słowo "stary" tak źle się kojarzy ? Ale przede wszystkim gratuluję Ci tych pięciu lat i dziękuję za nie. Za to ciepełko, które jest wręcz namacalne na Twoim blogu, za tą przyjazną atmosferę, która tu panuje. Za wszystkie piękne rzeczy, które pokazujesz, za nieustający wulkan pomysłów. Niech Cię wena Ewuniu nie opuszcza, byśmy mogli się cieszyć Twoim blogiem przez kolejne lata:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Oczywiście, chętnie bym się zapisała. Ale mam Twojego anioła, który wita mnie po wejściu do domu. Chyba więc nie wypada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Madziu, słowo "stara" źle się kojarzy ale pominąwszy blogowy staż nie jestem już taka młoda. I choć w duszy gra inaczej stoję już u progu emerytury. Dziękuję Ci z całego serca za to co napisałaś, to ukoronowanie ostatnich pięciu lat mojego blogowania i świadomość, że było warto. Jesteś kochana! Serdecznie przytulam.

      Usuń
  30. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce! Banerek zabieram :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margotko i witam Cię w zabawie!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  31. Ewuniu po pierwsze to serdecznie gratuluje Ci pięknych pięciu lat na blogu. Piękny dorobek postów wspaniałych prac.
    Po drugie to bardzo się ciesze ze trafił na Twój blog i Lubie tu zaglądać podziwiać i robótki i wspaniały ogród który bardzo mi się podoba. Czuć zarówno w nim jak i w Twoim rękodziele włożone serce.
    No i najważniejsze życzę Ci kolejnych wielu lat blogowania:-)
    Oczywiście i ja dopisze się do długiej kolejki po to cudeńko. Okładka mistrzostwo ale wypełnienie jest wzruszającym wpisem. Te sentencje....Ach tylko przysiąść i podziwiać.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agnieszko za przemiły komentarz. Ja też się cieszę, że mogłam poznać tak ciepłą i serdeczną osobę jak Ty. Witam Cię w zabawie i mocno ściskam.

      Usuń
  32. Tyle czasu blogujesz a ja do Ciebie tak niedawno trafiłam! Aż mi smutno, że tak późno! Niemniej jednak życzę Ci kolejnych wspaniałych lat w blogosferze! Wspaniale, że jesteś i inspirujesz! :) Twoje prace są tak wspaniałe, że nie ma nad czym się zastanawiać, więc staję w kolejce po ten wspaniały journal! Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci jest tyle wspaniałych blogów, że tylko przypadek sprawia gdzie docieramy. Cieszę się Ewuniu, że dotarłaś właśnie do mnie :) Twoje komentarze zawsze są bardzo miłe i sprawiają mi ogromną radość.
      Dziękuję za życzenia i udział w candy. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  33. Ewuniu Kochana, ja tak samo mam jak Ty , początkowow mój blog leciał na całkiem innych obrotach hahah :) Kochaniutka, serdecznie Ci gratuluję 5 rocznicy bloga! Jest zdecydowanie co świętować :* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu, jest mi bardzo miło. Buziaczki Kochana!

      Usuń
  34. Ewuś gratuluję Ci tak pięknej rocznicy życzę aby wena twórcza Cię motywowała do dalszych cudownych prac które potrafisz wyczarować twoimi rękoma na dalsze lata ściskam mocno buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko za ciepłe słowa i życzenia, za to że niezawodnie mnie odwiedzasz i zostawiasz za każdym razem serdeczny komentarz. Mocno ściskam!

      Usuń
  35. Witaj :) Bardzo mi miło u Ciebie zagościć :) Trafiłam tutaj od innej blogerki, chętnie zajrzałam i poczytałam hi hi hi hi ale się zrymowało :) Jeśli tylko jeszcze można to się zapisuję do zabawy :) Banerek porywam do siebie i cieplutko Cię pozdrawiam :) Ach no i oczywiście gratulacje z okazji urodzin :) To już szmat czasu a ja dopiero w pieluchach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Kamilko, witam też serdecznie wśród obserwatorów. Mam nadzieję, że czasem i u mnie znajdziesz odrobinę inspiracji.
      Dziękuję za życzenia i udział w zabawie. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Chyba każda z nas zaczynała pisać bloga z jakąś dziedziną rękodzieła, a z biegiem czasu tylko dochodziły i wciąż dochodzą nam nowe pasje :).

    Ewuś życzę Ci kolejnych lat blogowania i tworzenia pięknych prac :).

    Twoja nagroda w candy, to jest istne dzieło sztuki. Jestem zachwycona i oczarowana :).
    Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za życzenia, miło mi że się przyłączyłaś do zabawy.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  37. Ja taka zawsze wygadana nie wiem jak wyrazić zachwyt nad Tym cudeńkiem. Jest to piękne i niebanalne, takie prace zmuszają nas do zastanowienia się ,zatrzymania, refleksji, Jeśli pozwolisz Ewuniu to i ja stanę w kolejce. Życzę Ci kolejnych twórczych lat , podczas których na pewno stworzysz piękne perełki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pozwolę - jest mi bardzo miło! Ślicznie Ci dziękuję za serdeczne słowa i życzenia. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  38. Beautiful cards and pages, Ewa. Please place a "translate" link to your sidebar because it is difficult for the international visitors (like me) to understand this post. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam, mam nadzieję że teraz będzie łatwiej.
      Dziękuję Mia za podpowiedź i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  39. Wszystkiego najmilszego i serdeczne gratulacje z okazji kolejnej 5 rocznicy bloga .Pięknie ,ciekawie i milo spędzaliśmy czas zaglądając do Twojego bloga .
    Ciągle hipnotyzowałaś i urzekałaś czymś innym .Teraz nie da się oderwać oczu od tego journalu .Ustawiam się w kolejce .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Grażynko za życzenia, ciepłe komentarze i za Twoją przyjaźń przez te wszystkie lata. Witam w zabawie i mocno ściskam!

      Usuń
  40. biorę udział w zabawie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak też myślałam, zaglądając tu na początku zabawy, że kolejka będzie długaśna!!! Gratuluję Ci Ewciu wspaniałego, pięcioletniego, blogowego dorobku! Nagroda również nietuzinkowa, więc stanę nieśmiało w ogonku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu za życzenia i za udział w zabawie. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  42. Ewa, twój journal jest cudowny. Cudeńko pięknie zrobione i ozdobione. Piękne sentencje, ta która go otrzyma będzie szczęściarą:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji 5 rocznicy:) Życzę kolejnych twórczych latek, wspaniałych pomysłów i projektów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tatianko za życzenia. Mam nadzieję jeszcze trochę poblogować :)
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  43. Gratuluję wytrwałości i talentu. Piękne są Twoje prace, aż zazdroszczę temu, kto wygra. Na Candy się nie zapisuję, bo myślę, że wygrana należy się tym, kto Cię wspierał owspierał . Ja jestem nowicjusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ładny gest Iwo, doceniam. Dziękuję Ci za gratulacje i ciepłe słowa. Jest mi bardzo miło Cię gościć i mam nadzieję, że jeszcze tu zajrzysz nie raz.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.