piątek, 22 września 2017

Podwodna eksplozja kolorów

Witam Was kochani w piątkowy wieczór.
Dziś pierwszy dzień jesieni, aż trudno uwierzyć że lato już minęło. Pożegnało nas deszczem i chłodem. Czy jesień przyniesie jeszcze trochę ciepła? Mam nadzieję, że tak. Póki co weekend zapowiada się "barowy". Żeby chociaż padać przestało...
Udało mi się skończyć pracę na zabawę u Danusi "Piękno natury". We wrześniu tematem wiodącym jest "Podwodna eksplozja kolorów", ale to już pewnie wszyscy wiecie. Z czterech kolorowych rybek wybrałam sobie żółto - niebieską. Lubię to połączenie kolorów, zawsze daje fajny efekt.
Nie wymyśliłam nic oryginalnego, po prostu ozdobiłam kartonowe pudełko w które zamierzam zapakować drobny upominek.
Można powiedzieć, że to praca mediowa - żółta farba, kawałki ozdobnej serwetki, kilka odlewów z masy, kwiaty z foamiranu i do wykończenia niebieska pasta woskowa.
I jeszcze banerek do wyzwania:
Dziś króciutko bo dzień miałam długi i wyczerpujący a pogoda niestety jest mało energetyczna i bardzo senna.
Na przekór pogodzie życzę Wam kochani miłego, weekendowego wypoczynku!

85 komentarzy:

  1. Witaj Ewuniu! o pudełko to małe cudo. Przepiękne. Ależ Ty masz talent :-) Gdzie jest nemo? W Twoim ślicznym pudełku :-) Pozdrowienia Ewuniu, spokojnego i choć trochę słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nemo? Woda go porwała bo płynie i płynie...
      Dziękuję Andrzejku i również życzę Ci słoneczka na weekend.

      Usuń
    2. He he, Nemo co prawda miał inne kolorki, ale pasowałby do tej eksplozji kolorów :-) I fajnie kontrastowałby z kolorami pudełka :-)

      Usuń
  2. Piekna skrzyneczka, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko!
    U mnie dzis do południa strasznie lało, po południu, jakby w nagrodę, piękne słoneczko.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Zazdroszczę słoneczka, u nas nie przestało padać ani na chwilkę.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Ewuniu, pudełeczko jest cudowne, ono samo w sobie będzie wspaniałym prezentem.
    Ja też nie tracę nadziei na złotą, polską jesień.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  5. Moje OCH! i ACH!, bo brakuje mi słów dla Twojej,Ewuś, twórczości ;) Serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Jadziu, ślicznie dziękuję. Serdeczności <3.

      Usuń
  6. What a beautiful box, Ewa. Fabulous blue flowers, laces and embellishment. I love the pretty yellow background! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, połączenie piękne, a kwiat olśniewający. Cudo. Aż sama zaczynam myśleć, czy by nie wykorzystać tego połączenia kolorów. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty z niebieskim zawsze się sprawdza, to niezawodny duet.
      Cieszę się Justynko, że Ci się podoba. Miłego weekendu!

      Usuń
  8. Piękne kolory, efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic oryginalnego a jednak piękne pudełko. Wspaniałe słoneczne kolory, które nadają barwy tym szarym, burym dniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przekór słocie Ewuniu. Miło mi, że Ci się podoba. Buziaki!

      Usuń
  10. Ewuniu, lato minęło ale widzę że Ty postanowiłaś zatrzymać go na dłużej używając iście letnich barw do stworzenia swojej pracy. Kolorki bardzo nasycone przypominają lazurowe niebo i gorące słońce - fajne zestawienie, nastraja bardzo optymistyczne. Jak widziałaś u mnie też zamieszkało słońce - ratujmy się jak możemy przed depresyjną, jesienną szarugą. Pozdrawiam bardzo cieplutko z zalanego deszczem Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko. Masz rację, czasem kolory rekompensują skutecznie brak słonecznych promieni. Miłej niedzieli!

      Usuń
  11. Ewuniu, u Ciebie zawsze pięknie i ze smakiem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękne, jak wszystko co wyszło z Twych rąk. U nas lato pożegnało się słoneczkiem, ale za to jesień pokazała kto tu teraz rządzi i ujawniła swoją ponurą wersję. Aż się z łóżka nie chciało wychodzić, brrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mam nadzieję, że słoneczko jeszcze wróci ale póki co nie wygląda to dobrze.
      Dziękuję Eluniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Widze Ewuniu, że mamy podobne upoidobania i nawet pomysły. Kolorystyka jest faktycznie fajna. Taka letnia. Twoje pudelko to male arcydzieło. Bardzo mi sie podoba i troche sie boje jak na tym tle bedzie wygladało moje. Buziaczki i pieknej pogody jeszcze zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Jestem pewna, że będzie śliczne - wpadnę obejrzeć.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pudełko cudnie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe pudełko i pięknie je ozdobiłaś. Zestaw kolorów robi wrażenie.
    U mnie też pada i czekam na złotą polską jesień. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu. Oby tegoroczna jesień nie zawiodła.
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  17. Ewuniu! U Ciebie jest wszystko Oryginalne i kartonik również, Zawsze masz wspaniałe pomysły na te wszystkie ozdoby, Kartonik Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, bardzo dziękuję za ciepłe słowa.
      Ściskam Cię serdecznie.

      Usuń
  18. Świetne połączenie kolorów, śliczne pudełeczko. Ono samo już jest prezentem:)))
    Odlewy gipsowe chyba sama robisz? Wszystko wygląda spójnie, po prostu pięknie!
    Miłej niedzieli, w słońcu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby przestało trochę padać ale chmury wciąż wiszą nad nami, raczej słonecznie dziś nie będzie.
      Robię czasem odlewy gipsowe ale te na pudełku są z masy Das. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba moje pudełko. Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  19. Ewuniu nic dodać ,nic ująć piękne i eleganckie pudełeczko,perfekcyjne wykonanie,aż miło popatrzeć:)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również serdeczności przesyłam.

      Usuń
  20. Oj Ewuniu, Ty i te Twoje pudełeczka wszelakie... Jak Ty to kochana robisz, że zawsze takie śliczności stworzysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe czary mary - jak u Ciebie Lidziu :)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  21. Ewuniu jak zawsze przepięknie. Wspaniale żółty współgra z niebieskim a kwiatki cudeńko. U mnie dziś chwilowo nie pada a nawet na pół godz słonko wyszło. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu.
      A wiesz, że i u nas z godziny na godzinę jest coraz ładniej! Po południu wyszło słoneczko i od razu zrobiło się weselej.
      Życzę Ci udanego tygodnia.

      Usuń
  22. rewelacyjne pudełeczko pięknie się prezentuje pozdrawiam buziaki i cieplutkiego słoneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko, to bardzo miłe. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  23. Kolorki rzeczywiście ożywcze i słoneczne. Nie przepadam, za żółtym ale w połączeniu z niebieskim rzeczywiście wygląda świetnie i jest świetnym antidotum na szarugi jesienne, więc popatrzę sobie jeszcze trochę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. U nas dziś pokazało się słoneczko więc jest nadzieja na lepszą pogodę. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ewuniu, z kartonowego pudełeczka zrobiłaś śliczne opakowanie na prezent, podziwiam pomysły! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    3. Dziękuję Moniczko. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  24. Bardzo eleganckie opakowanie stworzyłaś, podoba mi się. Pozdrawiam cieplutko mimo szarugi za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuś ja też lubię ten zestaw kolorystyczny,a z tego co widzę to Tobie wyszło superowo,pięknie i elegancko.Kwiaty piękne,wykończenie śliczne,można się zachwycać i podziwiać bez końca.
    Dzięki za udział w zabawie ,buziaki i tulaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Danusiu, że nadal możemy się bawić w kolory. Dziękuję za ciepły komentarz i przesyłam uściski :)

      Usuń
  26. Widzę Ewuniu, że obie postawiłyśmy na pudełeczka ale moje przy Twoim to takie zwyklaczki . Twoje wypasione i cudne z tymi kwiatami na wieczku . Też lubię ten zestaw kolorystyczny.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i widziałam Anulko te Twoje "zwyklaczki" więc pozwolę sobie się nie zgodzić - są śliczne i pomysłowe. Cieszę się jednak, że i moje pudełeczko Ci się spodobało. Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  27. Piękne pudełko. Niebieski kolor świetnie komponuje się z żółtym. Bardzo eleganckie dodatki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Zosiu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  28. Masz Ewuniu niesamowity talent i musisz mieć dużo cierpliwości oraz pomysłów w sercu by robić takie piękne rzeczy...kłaniam się nisko i pozdrawiam z całego serca:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  29. Fantastyczne pudełeczko!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dorotko. Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  30. Pudełko jest rewelacyjne takie energetyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  31. Upominek będzie sie ślicznie prezentował w tak pięknie przyozdobionym pudełeczku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  32. Nie powiem, żeby mnie zachwycało to zestawienie kolorów, ale w Twoim wydaniu wyszło świetnie. Podoba mi się to żółte pudełeczko z bogatą ornamentyką, będzie dobrą oprawą dla prezentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Do zasad zabawy trzeba się dopasować więc wybrałam ten zestaw kolorów, który spodobał mi się najbardziej.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  33. Bardzo oryginalnie, pamiętam te "plastikowe serwetki", moja babcia miała ich zawsze pełno w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem babcia i choć od dawna tych serwetek nie używam to pamiętają lata swojej świetności.
      Dziękuję Weroniko!

      Usuń
  34. mnie wystarczyłoby samo takie pudełko jako upominek! piękne jest

    OdpowiedzUsuń
  35. Też by mi wystarczyło samo pudełko za upominek,bo jest przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić Adusiu :) Cieszę się, że Ci się podoba. Buziaczki!

      Usuń
  36. Pięknie ozdobiłaś pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już samo pudełko jest pięknie ozdobione, a ciekawe co będzie w środku? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Nie wiem jeszcze co będzie w środku - zapewne kartka i jakiś drobny upominek. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  38. Piękne kwiaty. Upominek na pewno będzie się świetnie prezentował w tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kamilko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.