wtorek, 7 listopada 2017

Notes z motylem

Witam Was serdecznie i ciepło.
Co by nie powiedzieć o tegorocznej jesieni, musicie przyznać, że długo pieści nasze zmysły kolorami. Pomimo deszczu i wiatrów wciąż jeszcze jest na popatrzeć a fruwające liście wyglądają jak kolorowe ptaki. Szkoda będzie tych widoków. Ogarnęła mnie ostatnio jesienna melancholia i niemoc jakaś wszechobecna. Na przekór melancholii postanowiłam więc sięgnąć po mocne kolory, takie energetyczne i pełne słońca i tak powstał kolejny notes z mediową okładką.
Okładka wyszła nieco chaotycznie ale i w mojej głowie ostatnio mnóstwo chaosu. Obraz jest jak wspomnienie lata - pełen uciekających, kolorowych bąbelków i przyżółkłych lekko kwiatów. Jest też duży kolorowy motyl będący już tylko wspomnieniem.
Korzystając z podpowiedzi Gosi (dziękuję Gosiu!) zgłaszam swój notes na wyzwanie Klubu Twórczych Mam, gdzie gościnną projektantką jest Małgosia X:
https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-goscinnej-projektantki-motylem.html

Buziaki dla wszystkich!!!

59 komentarzy:

  1. Ewuniu - piękny....tyle w nim szczegółów, co chwilę można odnaleźć jakiś piękny detal:)
    Jestem zachwycona tym w jaki sposób ozdobiłaś okładkę:)I te cudne kolorki...pomieszane):
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agatko za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  2. Piękna okładka! To wspomnienie pięknej, polskiej, złotej jesieni.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Aniu, jeszcze się nie skończyła a ja już tęsknię.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewciu przepiekna praca z cudownym motylem. Podziwiam i jeśli mozesz zgłoś te prace do wyzwania naszej Małgosi X w Kąciku Tworczych Mam. Aż szkoda by bylo nie pokazać tam tego wspaniałego motyla☺
    Sciskam Cie serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu tutaj:
      http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-goscinnej-projektantki-motylem.html?m=1

      Usuń
    2. Dziękuję Gosiu, chętnie skorzystam z Twojej podpowiedzi.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  4. Poszalałaś mediowo :) Lubię takie prace, ale sama jakoś nie mogę się z tymi wszystkimi mediami polubić. Wyszła Ci piękna jesienna praca w stylu - piękna złota polska jesień.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej zacząć Alinko ale potem to już nie można przestać. Cieszę się, że Ci się podoba moja praca - dziękuję.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przepiękny, bajecznie kolorowy, takie radosne wspomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu wspaniała okładka, kolorowa, radosna i ten motylek jaki superowy. Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Dużo się dzieje, ale ta tęcza kolorów od razu wpada w oko :) Bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, piękna praca 😍 Doskonale oddaje to, co napisałaś: wspomnienia lata, kończącą się złotą jesień i odrobinę chaosu (która siedzi nie tylko w Twojej głowie, możesz mi wierzyć 😉 dawno nie byłam taka zakręcona jak przez ostatni miesiąc!). Pozdrawiam serdecznie! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam Aniu w klubie jesiennie zakręconych. Cieszę się, że Ci się podoba - ślicznie dziękuję.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ile się tu dzieje, jak świetnie łączą się kolory!! Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Twoja praca jak zawsze Urocza,Pięknie tą jesień upamiętniłaś na tym notesie - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu i również gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  11. Zawirowały kolorowe liście i usiadły na Twojej okładce. Jesień ma cudowne kolory i to jest w Twojej pracy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Ewuniu, dziękuję :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Mój ci on, a w naturze jest jeszcze ładniejszy . Ewuniu raz jeszcze dziękuje za taki cudny prezent. Ta okładka jest niezwykle energetyczna.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz każda dawka energii się przyda :)
      Cieszę się Anusiu, że podoba Ci się mój skromny upominek.
      Buziaczki!

      Usuń
  13. Piękna praca, podziwiam zawsze! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piękny notes. A jesień do tej pory piękna. Zgadzam się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku rzeczywiście długo się cieszymy jesiennymi kolorami.
      Dziękuję Ci Zosiu za odwiedziny i miły komentarz. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. To jest mega ( jakby powiedziała moja córka ) !!! Uwielbiam takie prace - ja to nazywam: napaćkane kolorami, mediami i wszystkim tym, co było pod ręką. Pozdrowienia serdeczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko mi się zdarza aż tak napaćkać. Był nawet moment, że chciałam wszystko przemalować ale z założenia miało być kolorowo i tak zostało.
      Dziękuję Uleńko za cieple słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba notes, pełne letnich kolorów i wspomnień, zawsze jestem pełna podziwu dla Twojej Twórczości, Pięknie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie komplement Edytko:) Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Przepiękna, mega kolorowa cudowna praca :) Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewusiu, zachwycająca jest Twoja praca, ten cudowny miks kolorów cieszy oczy, a motyl jak cudna kropka nad słonecznym "i". Cieszę się, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu i przesyłam dużo uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Skusiłam się dzięki Gosi i spodobał mi się Twój gościnny występ. Cieszę się, że podoba Ci się mój motylkowy notes.
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
    2. Ewuniu,notes jest śliczny, nie "boisz"się kolorów, dzięki czemu Twoje prace są energetyczne, żywe! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    3. Dziękuję Moniczko, to bardzo miłe.
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuniu, Twoja praca jest pełna ekspresji a ta mieszanina barw tworzy bardzo energetyczny obrazek i mimo, jak to sama określiłaś - chaosu - praca jest świetnie skomponowana. Dużo detali i drobnych szczegółów przyciąga wzrok zaciekawionego obserwatora. Motyl w takim wydaniu wyszedł Ci bardzo oryginalnie. Mnie się bardzo spodobał Twój mediowy notes. Pozdrawiam cieplutko i przesyłam uściski:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Halinko. Chyba zaczyna mi powoli brakować kolorów i to był taki mój mały protest. Cieszę się, ze Ci się podoba!
      Mocno ściskam.

      Usuń
  20. Piękny notes,zresztą Ty Ewuniu innych nie robisz,mam tego namacalny dowód ;)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, to bardzo miłe.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  21. Pięknie Ewuniu. Taka dawka energii przydałaby się każdej z nas, bo jesień jak dla mnie zbyt deszczowa i nieco słoneczka mogłoby wyjść zza chmur. Dobrze choć, że jeszcze potrafimy dostrzec w tej szarudze kolory, którymi bawi nas kapryśna pani jesień. Buziaczki Ewuś i uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Haniu, przyszedł czas na wspomnienie i odliczanie do kolejnej wiosny.
      Bardzo dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękny jest ten notes - kolorowy, słoneczny. Niesamowite wspomnienie lata :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, takie wspomnienia będą nam teraz bardzo potrzebne.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  23. Notes piękny pełen szczegółów, co chwilę można odnaleźć jakiś piękny detal:)
    Jestem zachwycona:)
    Mój od Ciebie jest równie piękny:)
    Ściskam mocno i dziękuję za wszystko co mnie miłego nadal spotyka, wywołałaś lawinę:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lawina uśmiechów Anusiu a tego nigdy za wiele!
      Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  24. Piękna jesienna kolorystyka i wyjątkowa mediowa praca .Cudownie zatrzymane jesienne promienia słońca i ciepło .Właśnie w takie dni zbierają nektar motyle .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, to bardzo miłe.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  25. okładka jest fantastyczna motyl wyśmienity buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę się napatrzeć na Twoje mediowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.