sobota, 13 stycznia 2018

Styczniowe kartkowanie

Witam Was cieplutko!
Jak wiele z Was, z ogromną radością przyjęłam wiadomość o kontynuacji kartkowej zabawy u Ani i Uli. Przyzwyczaiłam się już do tych wyzwań i bardzo mnie motywują do robienia kartek, szczególnie świątecznych. Podobne zabawy trwają też na innych blogach i czasem mnie kusi żeby dołączyć ale czas mam ograniczony a chcę go odrobinę zachować na malowanie, paćkanie i miętolenie :)
Tak więc w tym roku postanowiłam kontynuować tylko te dwie zabawy plus składaczki u Ewci.
W zabawie u Ani zmieniły się nieco zasady i wystarczy zrobić tylko jedną kartkę w danym miesiącu. Ja zostaję jednak przy starej wersji czyli 3 kartki - na BN, na Wielkanoc i okolicznościowa.
Styczniową prezentację zacznę od kartki okolicznościowej. Powstała na bazie ścinkowej zrobionej z niewielkich, błyszczących prostokątów.
W styczniu bawimy się w "Bingo":
Wybrałam kwiat, owal i sznurek.
Druga kartka, na BN również powstała na ścinkowej bazie ale takiej "tradycyjnej". Wybrane z tabeli elementy to choinka, zielony i sznurek.
I kartka ostatnia, wielkanocna. Tu miałam mały dylemat bo uparłam się na jajo a zgodnie z tabelą musiałabym połączyć go z choinką lub kościółkiem. Na szczęście Ania dopuściła wybór nieliniowy :) Wybrałam więc pisankę (cała kartka), zielony i kwiat. Jajo wycięłam z falistej tektury na którą nakleiłam folkową serwetkę i całość udekorowałam kwiatami.
Pozostaje mi jeszcze zamieścić kolaż;
i styczniowy banerek.
U Ulci mamy w styczniu mapkę:
To prosta mapka i taka też jest moja karteczka - prosta do bólu. Właściwie nie robię tak płaskich kartek ale o dziwo, jestem z niej zadowolona. Postawiłam na biel złamaną dyskretnie złotem.
I to wszystko na dziś. Kartka dla Ewci też już się robi ale o tym następnym razem.
Miłej niedzieli kochani!

88 komentarzy:

  1. Przepiękne prace :) Jajko górą !!! jest tak pieknie kolorowe, że aż się buzia uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przekór szarówce, która nas ostatnio otacza :)
      Dziękuję Aguś!

      Usuń
  2. Ewciu, Twoje kartki są wprost przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki! Wszystkie mają swój urok, a z mapką jest extra!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudne kartki, wszystkie piękne, ale najbardziej zachwyciła mnie dzisiaj ta ostatnia, taka elegancka w swojej prostocie. Pozostałe także śliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko. Może powinnam częściej robić takie minimalistyczne kompozycje? Ja również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wszystkie karteczki piękne i każda ma swój urok .Ostatnia karta wyszła przepięknie , małą ilość dodatków ślicznie zastąpiłaś złotem i delikatnym wzorem -jest bardzo wyrazista .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi daje do myślenia, po raz kolejny. Może rzeczywiście przesadzam z dodatkami?
      Dziękuję Ci Grażynko za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Piękne i eleganckie karteczki ,zwłaszcza ostatnia .A jajo urzeka folkowym klimatem :-) Cieszę się bardzo Ewciu ,że postanowiłaś pozostać przy zabawie składaczkowej :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak Ewuniu, mam nadzieję nauczyć się wielu ciekawych rzeczy od mistrzyni składania :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewo,kartki piękne i kolorowe :D Ostatnia skradła moje serce :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, dziękuję i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Beautiful card, Ewa. Happy New Year, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, wspaniałe są Twoje karteczki. Jajo wyszło niesamowicie. Bardzo podoba mi się też choinka z głową renifera.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za serdeczne słowa i również mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  10. Piękne karteczki przygotowałaś, Ewuniu!
    Wszystkie zachwycają, ale moją faworytką jest ta z mapką - elegancka i skromna.
    Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Iwonko, jest mi bardzo miło.
      Tobie również życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  11. Śliczne kartki Ewuniu :) Kartka z mapką jest rewelacyjna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Uleńko, że zabawa trwa! Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  12. Ewuniu karteczki są świetne, zwłaszcza ta niby prosta z mapką-bardzo delikatna ale elegancka. Jajko folkowe kolorowe, radosne w tą szarą pogodę. Okolicznościowa wspaniała i choineczka z reniferkiem-uśmiechnęłam się aż do niej.
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli oraz tyg życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu za tyle ciepłych słów. Tobie również życzę udanego tygodnia :)

      Usuń
  13. Ewuniu! Przepiękne karteczki, Ta pierwsza z kwadracików pięknie się prezentuję - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ewuniu masz pomysły recyklingu drobiazgów. To bardzo nas (mnie) inspiruje! Nic się nie zmarnuje, super! Kartka piękna, ale właśnie ten pomysł odzysku najbardziej mi się podoba. Kartka z mordką reniferka, to na prawdę wesołe święta:)))) Słodziak z niego:)
    Jeszcze wielkie ukłony w Twoja stronę. Kartka z mapką to już mistrzostwo! Elegancka, prosta i ciepła dzięki tym złotym przebłyskom. Jest piękna!
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię recykling i ostatnio często się pojawia w moich pracach. Mam słabość do pięknego papieru który otacza nas z każdej strony, żal po prostu utylizować :)
      Dziękuję Anulko za serdeczny komentarz i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  15. Ewuniu uwielbiam Cię za te trzy kartki !!! Większość pozostaje przy jednej , co mnie trochę zmartwiło bo sie przyzwyczaiłam do większej ilości. Więc bardzo mnie uradowało , że pozostałaś przy starej wersji :-)
    Nie mogę wyjść z podziwu nad Twoimi cudnymi kartkami. Powaliło mnie ostatecznie wielkanocne folkowe jajo, jest świetne . Rogacizna na choince wywoła szeroki uśmiech, a kartka dla Uli zachwyciła jeszcze bardziej. Masz świetne pomysły .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna kartka to trochę mało żeby zadbać o wszystkie potrzeby, dobrze mieć mały zapasik :) Nie mam na głowie zbyt wielu wyzwań więc postanowiłam pozostać przy opcji 3 kartek. Bardzo się cieszę Anusiu, że Ci się podobają!
      Dziękuję, że zabawa wciąż trwa i przesyłam buziaki.

      Usuń
  16. Ewuniu super karteczki, ta z reniferkiem taka śmieszna (oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu), a z jajem cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu i ściskam bardzo mocno :)

      Usuń
  17. Ewciu, wcale nie przesadzasz z dodatkami. Jesteś w nich mistrzynią. Potrafisz je pięknie skomponować, bez efektu przesytu.
    No, ale ta ostatnia według mapki, to jest cudo. Mimo wszystko, tym razem stawiam na prostą elegancję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Ewuniu - dziękuję! Każda z nas ciągle poszukuje najlepszych środków wyrazu, stąd i moje wątpliwości.
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Okazuje się, że chcieć to móc !!! Bardzo ładne te kartki ! Podobają mi się kartki na bazie ścinkowej. Ja sama nazywam je kartkami patchworkowymi. Takie wychodzą najpiękniej !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię. Pracy jest znacznie więcej ale jest też tanio i kreatywnie :)
      Dziękuję Uleńko i mocno ściskam.

      Usuń
  19. Ewo Twoimi karteczkami zawsze się zachwycam. Umiesz zawsze wszystko poukładać, że aż chce się je podziwiać. Ostatnia karteczka bardzo elegancka w prostocie siła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Trudny wybrać najładniejszą jak wszystkie są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i przesyłam uściski.

      Usuń
  21. podoba mi się pomysł przy wielkanocnej kartce- tektura z serwetą, fajna faktura

    OdpowiedzUsuń
  22. Przełamanie choinki wesołą rogacizną mnie powaliło, wiernie odzwierciedla życzenie Wesołych Świąt, jajko folkowe też jest cudne, radosne i bardzo w moim stylu I chociaż chyba mapkowej, minimalistycznej kartce najbliżej do moich upodobań, to nie umiem wybrać tej naj, ale przecież nie muszę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie Oluś - to fantastyczna recenzja! Ślicznie Ci dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  23. Ewuniu u Ciebie jak zwykle powstały piękne karteczki 😃 ta folkowa z jajem jest świetna !!!
    Ja też mam zamiar robić więcej niż jedną w zabawie u Ani,zawsze jest jakiś mały zapasik 😉
    Serdeczności przesyłam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak Marylko, w okresie przedświątecznym zawsze brakuje czasu więc fajnie mieć mały zapasik.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i również życzę Ci dobrego tygodnia.

      Usuń
  24. Śliczne karteczki, urzekła mnie druga i jelonek na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki! Bardzo mi się podoba ta jajowa - jest niesasamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  26. Prześliczne karteczki :) Ta folkowa jest boska :) Bardzo radosna i energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za ciepły komentarz!

      Usuń
  27. Co tu dużo pisać. Ewuniu, jajko wygrało z krówką :-) Ale krówka też śliczna :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne skojarzenie :) Dziękuję Andrzejku i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  28. Ewo, Twoje kartki to po prostu mistrzostwo świata :) Chyba pisałam to już wiele razy, ale co tu więcej dodać.. po prostu się zachwycam... każdą z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kasiu, dziękuję za tyle ciepłych słów :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  29. Ewuniu kochana karteczki dech zapierają. Jajo folkowe to był strzał w dziesiątkę. Jest fantastyczne. Sama lubię taką nietypową formę kartek. Biała karteczka mnie zachwyciła. Minimum kolorów, maksimum elegancji. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tektura daje mnóstwo możliwości ale teraz, dzięki Tobie Haniu chodzą mi po głowie płyty :)
      Bardzo dziękuję i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  30. witam przesliczne kartki jajko jest rewelacyjne buziaki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana cudowne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  32. cześć Ewciu :)
    wszystkie piękne i nie wiem , która ładniejsza
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, to bardzo miłe :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  33. Cudowne:) Świetne wykorzystanie ścinków! A ta prostota do bólu wcale go u mnie nie wywołała, a jedynie zachwyt! Bo cóż więcej trzeba na Boże Narodzenie:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Joasiu i mocno ściskam!

      Usuń
  34. Piękne kartki,rozłożył mnie na łopatki ten renifer w choince,folkowa przecudna,tak samo okolicznościowa,a mapkowa to elegancja w czystej postaci,potwierdza się powiedzenie,że mniej znaczy więcej,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lucynko, dziękuję za ciepłe słowa.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  35. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  36. Morze pięknych kartek! :) Ale! Najfajniejsza, to ta z reniferkiem! Skradł moje serce totalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Karteczki pomysłowo i pięknie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  38. Wszystkie Twoje kartki są piękne. Tym razem w oko wpadła mi kartka-jajko (takiej jeszcze nie robiłam) i folkowa serwetka.
    Miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu! Rzadko sięgam po folk ale do Wielkanocy jakoś pasuje :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  39. Prześliczne karteczki i jakie pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale u ciebie kolorowo, wspaniale karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  41. Piękne karteczki wyszły. Jajo BARDZO pomysłowe. A świąteczna karteczka z mapki w zabawie Uli BAJECZNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ślicznie dziękuję za tak serdeczny komentarz :)

      Usuń
  42. Ewuś wszystkie karteczki są śliczne,ale to w jaju się dziś zakochałam .
    Buziaczki i pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  43. Co za różnorodność! Ja również jestem fanką jajeczka, ale ta ostatnia z mapki jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  44. Podpisuję się pod wszystkimi pochwałami :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne kartki :) ta wg mapki Uli jest może i płaska, ale bardzo elegancka :))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.