środa, 17 kwietnia 2019

Święta tuż, tuż...

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Ostatnio publikuję dość często a mimo to nie mogę jakoś ze wszystkim zdążyć. Nazbierało mi się zbyt wiele wątków tematycznych. Mam już gotową kartkę z chlapaniem na wyzwanie u Ewci i bożonarodzeniowe kartki na zabawę u Uli ale nie zdążyłam pokazać. Zrobię to po Świętach, nie będę teraz mrozić wiosennego, wielkanocnego nastroju.
Tak więc dziś będzie na temat, pokażę Wam resztę kartek wielkanocnych które udało mi się zrobić. Większość już zapewne dotarła do adresatów a jeśli nie to lada moment dotrze.
Na początek dwa składaczki. Bawię się z Ewcią od samego początku więc nie mogłam odpuścić kolejnej, 10 już propozycji. Nie bardzo mi się ta forma spodobała i dość długo zwlekałam z próbą ale gdy złożyłam pierwszą kartkę zmieniłam zdanie - to na prawdę bardzo ciekawa propozycja. No i z rozpędu powstał drugi składaczek :) Oto pierwszy:
I drugi:
I banerek:
Pozostały mi jeszcze do pokazania 4 kartki. Dwie z motywem religijnym:
I na koniec dwa zabawne pergaminki.
Wyszło długaśnie, wiem :))) Chciałam jeszcze wstawić podziękowania za kartki, które dostałam od Was i oczywiście pochwalić się nimi bo są prześliczne. Zrobię to jednak zaraz po Świętach bo taka kolekcja zasługuje na odrębny post. Przyjmijcie więc chwilowo tylko moje podziękowanie, każda z otrzymanych kartek z życzeniami to ogromna radość i wzruszenie.
Ponieważ w tym roku wyjeżdżamy na Święta pozwólcie, że już dziś złożę Wam życzenia.

Gdy nadejdą Święta niech nadzieja i radość zastukają do Waszych drzwi a Wielkanoc przyniesie pomyślność, szczęście i piękny uśmiech każdego dnia.
Wesołych Świąt Wielkanocnych kochani!



62 komentarze:

  1. Ewuniu kartki super! Dziękuję za życzenia i ja równiez Tobie życzę zdrowych i pogodnych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu wszystkie karteczki są świetne. Zdrowych i wesołych świąt również dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami trzeba walczyć z własnymi uprzedzeniami ;-) Efekt fantastyczny ! Zachwyca mnie to złożone z różnych trójkątów tło, kojarzy się mi z fragmentami rozbitego lustra i pięknie to gniazdko na nim wygląda :-) Kartka z zającem jest delikatna i wiosennie kolorowa :-)
    Piekne są też pozostałe karteczki . Zdrowych i spokojnych świąt Ewo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam uprzedzona Ewciu tylko jakoś nie mogłam się zabrać za tą formę.
      Cieszę się, że składaczki Ci się podobają.
      Radosnych Świąt!

      Usuń
  4. Dziękuję Ci Ewuniu za życzenia tu na blogu, za piękno, które nam pokazujesz i za dar świąteczny od Ciebie dla mnie. Za piękną karteczkę i cudowny album, który mnie wzruszył i ucieszył. Jest piękny, pomyślałam od razu, że do niego wkleję zdjęcia z mojej pracy w Gimnazjum, 20 lat, jest co wspominać. Bardzo Ci dziękuję Kochana, niech Zmartwychwstały Jezus darzy Cię wszelkimi łaskami. Pięknych świąt spędzonych razem z kochanymi Osobami Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basieńko za ciepłe słowa i piękne życzenia. Życzę Ci wspaniałych, świątecznych wzruszeń i mocno ściskam.

      Usuń
  5. Przede wszystkim Ewciu wesołych i pogodnych świąt :)
    A karteczki jak zawsze pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i wzajemnie - wesołych Świąt!

      Usuń
  6. Piękne karteczki!
    Zdrowych i wesołych świąt Ewuniu dla Ciebie i całej Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko i wzajemnie - radosnych Świąt :)

      Usuń
  7. Piękne kartki i radosne. Świetnie się komponują z przesłaniem czyli radością Wielkiej Nocy. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wiesz że ja też nie byłam zachwycona tym składaczkiem ale jak go poskładałam zmieniłam zdanie , jest super. U ciebie jak zawsze rewelacyjne kartki . Świetne te bazy ścinkowe. Oczywiście na pierwszym miejscu jak zawsze pergaminki , cudne są
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki!!!
    Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych!!!
    Przesyłam świąteczne serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również przesyłam świąteczne uściski :)

      Usuń
  10. Skladaczek przecudny!! Świetna forma wyszła. A pozostałe karteczki rewelacyjne :) aż miło popatrzeć. Pozdrawiam bardzo serdecznie po dluuuugiej przerwie i radosnych Świąt Ci życze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace :) Radosnej Wielkanocy Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki :) Wszystkiego co najlepsze na święta życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie - pogodnych i wesołych Świąt!

      Usuń
  13. Ewuniu, Twoje kartki są prześliczne, ich kompozycja, kolorystyka, wszystkie dodatki zachwycają różnorodnością. Dziękuje za życzenia i Tobie również zycze zdrowych, radosnych, spokojnych i rodzinnych Świąt. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Eluniu :) Dziękuję za piękne życzenia. Radosnych Świąt!

      Usuń
  14. Ewuś kartki składaczki świetne i rewelacyjne kartki świąteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Śliczne karteczki.Najpiękniejsza z kaczuszką w czepku.
    Dla Ciebie i rodzinki najwspanialszych świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu i życzę Ci wspaniałych Świąt :)

      Usuń
  16. Ewuniu karteczki rewelacja, bardzo podobają mi się pergaminki :) Tobie i Twoim najbliższym jeszcze raz zdrowych, rodzinnych i spokojnych świąt :) Przesyłam również uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko i jeszcze raz - wesołych Świąt!

      Usuń
  17. Ewuniu śliczne zrobiłaś karteczki :)
    Życzę Tobie i twoim bliskim pięknych Świąt w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu, zachwycające kartki zrobiłaś.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu ! Ja muszę i chcę koniecznie do Ciebie zaglądać częściej !!! U Ciebie są takie karteczki - cudeńka, jakich nie ma nigdzie. Przyglądam się im i nadziwić się nie mogę.
    Życzę Tobie dużo radości i uśmiechu. Te święta - niech to będzie dobry czas !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Uleńko z całego serca :)
      Radosnych Świąt!

      Usuń
  21. Wspaniałych Świąt Ewuniu, spokoju, odpoczynku i radosnych spotkań w gronie najbliższych :-)
    Składaczki bardzo intrygujące swoją formą - podziwiam :-)
    P.S.
    Dziękuję za życzenia oraz przemiłe odwiedzinki u mnie - mocno ściskam i pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Halinko. Wesołych świąt!

      Usuń
  22. Piękne kartki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki Ewuniu. I ja dziękuję za te, które od Ciebie dostałam. Kiedy je zobaczyłam w moich oczach pojawiły się łzy. Ale były to łzy szczęścia.
    Kochana, i ja Tobie życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na ten czas. Niech zmartwychwstały Chrystus nie szczędzi Ci swojej miłości i łask, niech otacza Cię swoją opieką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolinko, że kartka dotarła na czas :) Dziękuję za życzenia, wesołych świąt!

      Usuń
  25. Cudne kartki :) Ewuniu, życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia Kasiu, ślicznie dziękuję :) Radosnych świąt!

      Usuń
  26. Zachwycające kartki! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne karteczki. Kaczuszki przeurocze:)
    Wszystkiego najlepszego, spokojnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu i przesyłam świąteczne uściski!

      Usuń
  28. Radosnych Świąt życzę :)
    Piękne karteczki, te pergaminowe rzeczywiście się wyróżniają spośród technik, ale wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, jest mi bardzo miło :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  29. Pogody, słońca, radości,
    w niedzielę dużo gości,
    w poniedziałek dużo wody
    - to dla zdrowia i urody.
    Dużo jajek kolorowych,
    Świąt wesołych oraz zdrowych!

    Karteczki są śliczne Ewciu, no a pergaminkowe są takie urocze i zabawne. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu za życzenia i ciepłe słowa. Ściskam Cię mocno i wciąż jeszcze świątecznie :)

      Usuń
  30. Ewuniu karteczki wspaniałe.
    Dziękuję za życzenia i Tobie życzę pięknych i rodzinnych świąt .
    Serdecznie pozdrawiam 🐇🐣🐑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Małgosiu i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  31. Dziękuję za cudowną kartkę świąteczną buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.