czwartek, 19 września 2019

Dziennik emerytki - z odrobiną natury

Witajcie kochani.
Tak jak obiecałam w ostatnim poście dziś kolejny wpis w dzienniku emerytki.
Na początek mała zagadka - z kim kojarzy Wam się tytuł posta?
Podpowiem Wam - to przesympatyczna, bardzo zdolna i bardzo kreatywna osoba.
Jej prace są niezwykle subtelne. Pięknie maluje i rysuje a jej anioły mają charakterystyczne, ciepłe i pełne wyrazu twarze. Ktoś się już domyślił?
Na jej blogu o nazwie "Rękodzieło przy kawie" znajdziecie wiele ciekawych prac wśród których są i kartki ale przeważającą część stanowią ......zakładki z suszonymi roślinkami!
Teraz nie ma już wątpliwości, że chodzi o Izabelkę - nick "Kicikicitata". Tego nicku dotychczas nie rozszyfrowałam i zupełnie nie kojarzy mi się z Izabelką ale jest charakterystyczny i zapada w pamięć:)
Jak wiecie mam słabość do roślin więc bezwzględnie podziwiam jej zakładki i sposób w jaki Iza potrafi oprawić każdą zasuszoną roślinkę tworząc niezwykłe miniatury.
Karta dotarła do mnie jeszcze w lipcu ale czekała w kolejce bo wpisy do dziennika robię według kolejności napływania kart.
Zostałam bardzo hojnie obdarowana przez Izabelkę.
Karta jest przepiękna! Zachwyciło mnie wspaniałe, akwarelowe tło o wyrazistych kolorach uzupełnione oczywiście suszonymi roślinkami. Do tego świetne przydasie, komplet dodatkowych czterech zakładek i karta z przemiłym listem.
Dużo tego a ja chciałam koniecznie wszystkie elementy (oprócz przydasi) zmieścić w dzienniku.
Tematycznie pozostałam przy skojarzeniu z naturą, kolorystycznie starałam się dopasować.
To było jedno z trudniejszych zadań ale udało mi się znaleźć miejsce na wszystko. Na lewej stronie umieściłam kieszenie na zakładki i na kartę.
Tak wygląda wpis ze wszystkimi elementami.
Po usunięciu załączników jest bardziej czytelny.
Pozaglądajmy teraz w zakamarki :)))
I jak oceniacie mój wpis? Mam nadzieję, że udało mi się "utrzymać poziom" :)
Ogromnie Ci dziękuję Izabelko za ten piękny dar i kolejne, wzruszające wspomnienie.
Serdecznie pozdrawiam!

54 komentarze:

  1. Wspaniała pamiątka od Izabelki z tymi suszonymi roślinkami.Pięknie oprawiłaś tą kartę .
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, to bardzo miłe.
      I ja cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękna karta , patrze i dumam , obie wkładacie w te karty bardzo, bardzo wiele pracy i pomysłu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, dobra współpraca zawsze daje świetne efekty :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Ewuniu pięknie tworzysz swój dziennik z nadsyłanych kart!!! Pozdrawiam jesiennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również jesiennie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. pięknie Kochana, super wpis, piękne karty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz grubszy ten dziennik :-) Piękna roślinna oprawa :-) Ja to chyba w grudniu się dopiero wyrobię ze swoją kartą ;-) Co planuje się do niej zabrać, to zaraz pojawiają się jakieś zamówienia albo prace ziemne ;-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi Ewuniu, poczekam choćby i do maja :)))
      Dziękuję za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  6. Bardzo oryginalna karta do Twojego dziennika, Ewo. Podoba mi się😀. Ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko, dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Utrzymałaś poziom, oczywiście że utrzymałaś. Wspaniale wpasowałaś kartę w strony albumu.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam :) Dziękuję Anusiu i serdecznie przytulam!

      Usuń
  8. Cudowna pamiątka, wygląda niesamowicie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Po prostu zachwycająco. Nie wiem jak Ty to robisz, ale każda kolejna karta budzi mój zachwyt. Wspaniale Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam natchnienia w kartach, które do mnie przychodzą - to wspaniałe źródło inspiracji :)
      Dziękuję Haneczko i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Kolejny cudny wpis i piekna karta od Izuni. Ale ten Twój dziennik Ewuniu jest już piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogę uwierzyć w to, jak bardzo się rozrasta :)
      Dziękuję Lidziu i mocno ściskam.

      Usuń
  11. Super kolejna karta . Te zakładki zachwycają mnie od dawna. Twoja oprawa jak zawsze doskonała. Ciekawa jestem jak gruba już jest Twoja księga :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja księga jest już zbyt gruba :) Zostało jeszcze kilka kartek ale bez wstążki do związania się nie obejdzie. Przygotowuję już kolejny tom, oczywiście z nadzieją na kolejne karty.
      Dziękuję Aniu za miły komentarz i serdecznie przytulam!

      Usuń
  12. Wyśmienity wpis Ewuś gorące buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam blogerki, muszę do niej zajrzeć ale już mi się wydaje, ze doskonale dopasowałaś się z klimatem. Kolejny przepiękny wpis w dzienniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko a do Izabelki zajrzyj koniecznie :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  14. Ewuniu każda kolejna kartka budzi zachwyt. wspaniałe uwieczniasz każdy dar od blogowym koleżanek. serdecznosci ślę wraz z nadmorskim powietrzem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i życzę Ci słonecznego weekendu :)))

      Usuń
  15. Ewuniu, to ja Tobie bardzo dziękuję! To było niezwykłe, tworzyć kartę do Twojego dziennika.
    Tak się bałam, żeby sprostać, bo dziennik tworzysz niezwykły... i poprzednie karty, a właściwie ich Twórczynie mają cuda do pokazania.
    Kartę oprawiłaś przepięknie. I jest w technice podobna do pięknego albumu, który od Ciebie Ewuś dostałam. Zastanawia mnie, jak uzyskujesz efekt tego gniecionego papieru. I jaki papier gnieciesz, ryżowy? Na mokro? Pięknie to wygląda!
    Dziękuję za miłe słowa w poście. Ciesze się, że tak mnie widzisz i odbierasz.
    A mój nik? Ma ciekawa historię i wiele razy go chciałam zmienić, ale niech będzie, że lubię koty.
    Uściski Ewuś:)))
    P.S. Właściwie to uwielbiam psy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle tajemnicza :)))
      Sprostałaś Izabelko, to ja miałam problem by Ci dorównać. Jeszcze raz dziękuję z całego serca.
      Jeśli chodzi o papier gnieciony to na moim blogu znajdziesz kursik, który pokazuje krok po kroku jak go zrobić: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2019/05/albumik.html. To bardzo proste a możliwości są nieograniczone. Przyjemnej zabawy!
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  16. Ten dziennik to jest coś absolutnie wyjątkowego i bezcennego ,każda jego strona jest bardzo prawdziwa piękna i przyjazna .Cudną karteczkę otrzymałaś i jak zawsze wspaniale oprawiłaś .Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko! I ja tak myślę choć jego zawartość przerosła już moje najśmielsze oczekiwania, jestem ogromnie wdzięczna moim blogowym koleżankom od których dostałam piękne karty.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Kolejny wspaniały wpis. Piękna pamiątka powstaje. Ewuś, ja zrobiłam na razie jedną kartę dla Ciebie i chciałam zrobić drugą. Ale jak oglądam kolejne wpisy do Twojego pamiętnika, to zaczynam mieś pustkę w głowie ... Tak chciałabym się wpasować w Twoje klimaty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna Gosieńko, że Twoja karta będzie cudowna! Może wystarczy ta jedna?
      Już się nie mogę doczekać :) Buziaczki.

      Usuń
  18. Cudnnie to wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna karta wpisowa od Izy :) świetny wierszyk i prawdziwy :) uśmiechu życze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu, kolejna piękna i intrygująca karta w Twoim dzienniku przyjaźni. Suszone roślinki Izabelki budzą podziw.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są mi bardzo bliskie :) Dziękuję Małgosiu i mocno ściskam.

      Usuń
  21. Wspaniała, bardzo ciekawa karta! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Zakładki Izabelki są olśniewające, anioły również.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu, wspaniała kolejna karta :) Od razu wiedziałam po tytule posta, że chodzi o Izunię - to nasza wróżka, która w swoich pracach zatrzymuje piękno przyrody :). Buziaki Ewuniu i miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak Justynko :)
      Dziękuję i również życzę Ci miłego tygodnia!

      Usuń
  24. Ewuniu karteczka za karteczką i pęcznieje Twój dziennik :) Ogrom pięknych kart, wpisów i tworzysz coś wspaniałego na pamiątkę do której będziesz chętnie zaglądała i nieraz się wzruszała. Karta od Izabeli bardzo ciekawa i te cudowne zakładki, wszystko bardzo ciekawe :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za serdeczny komentarz i także pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  25. Świetny!
    Zapraszam na moje świąteczne Candy i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała, kolejna karta do Twojego dziennika!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  27. och! Jaka piękna karta od Izy i jak pięknie ją oprawiłaś. Twój dziennik nabiera "brzuszka", coraz więcej w nim wpisów. Wspaniale wymyślona przez Ciebie pamiątka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Anusiu, ten "brzuszek" jest już całkiem spory :)
      Dziękuję Ci za odwiedziny i ściskam bardzo mocno.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.