środa, 20 listopada 2019

Tee pee i potargana kompozycja

Witam Was cieplutko.
Zanim przejdę do właściwego tematu pragnę najpiękniej jak potrafię podziękować Wam za niezwykle serdeczne i pełne ciepłych słów komentarze pod moim ostatnim obrazem. Przy każdym z nich się wzruszyłam :) Nie sądziłam, że moje dziwaczne nieco wizje wzbudzą tyle emocji. Jestem szczęściarą bo mam najwspanialsze pod słońcem grono odbiorców. Dziękuję!
A dziś wracamy do kartek i do kolejnych, listopadowych wyzwań.
Najpierw BN z Ulcią i tee pee czyli forma z jaką zmagamy się w listopadzie. Przyznam, że ta forma ogromnie mi się spodobała - pozwala uzyskać super przestrzenny efekt a po złożeniu kartka idealnie mieści się w kopercie. Kartka jest kolorowa a tym samym mam nadzieję, że radosna.
Zresztą, oceńcie sami.
Życzenia umieściłam na tylnej ściance. Tam też wkleiłam mały magnesik bo kartka odrobinę się "rozjeżdżała":)
I widok po rozłożeniu.
Druga zabawa to "Ćwiczymy kompozycję" z Ewcią. Temat listopadowy to przetarcia, potargany lub postarzony papier. Uwielbiam takie zabawy więc pracowało mi się wspaniale.
Zrobiłam kartkę okolicznościową, papier jest "umęczony" w każdy możliwy sposób:)
I jak Wam się podobają moje interpretacje?
Uściski dla wszystkich!

47 komentarzy:

  1. Namiocikowa karteczka jest super, ta forma mi się podoba i jeszcze magnesik jak wisienka na torcie:) a ta kompozycja- od razu widać co ci w duszy gra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, znacznie bardziej wolę tworzyć takie potargane projekty :)
      Dziękuję Aguś i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zupełnie inne karteczki ale jednakowo piękne ! Pierwsza karteczka radosna i kolorowa ,druga niepowtarzalna pomysłowa i kreatywna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, to bardzo miłe. Przesyłam uściski :)

      Usuń
  3. Tee pee, bardzo tajne wyszło, ja mm zrobioną bazę , która czeka na pomysł :), a ta potargana kompozycja na kartce rewelacja, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu! Jestem pewna, że wkrótce ozdobisz pięknie swoje tipi:) Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ogromnie mi się podobają- wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdym stylu i technice Twoje kartki są niepowtarzalne i piękne. Szczególnie potarganiec. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przemiły komplement Ewuniu, dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  6. Biedny papier, dużo musiał przejść, ale teraz prezentuje się rewelacyjnie!Namiocik świetny.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu :) Cieszę się, że Ci się podoba efekt. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  7. A ja gdzieś upchnęłam swoje magnesiki i musiałam zrobić wiązanie. To mi nie bardzo pasuje ;-) Piękne kartki, bardziej zachwyca mnie kobieca, potargana, z elementami zrobionymi gesso :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdą się Ewuniu, jak nie będą potrzebne :))) Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Twoje tipi jest mega energetyczne, a kartka z pomiętym, potarganym i postrzępionym papierem wyszła Ci fenomenalnie :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ewuniu za ciekawe inspiracje. Uściski :)

      Usuń
  9. O mamusiu moja, nigdy bym chyba nie wpadła na zrobienie namiotowej karteczki. A wyszła Ci ona wspaniała, Ewuś. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robiłam pierwszy raz :) Podoba mi się ta forma, pewnie kiedyś jeszcze wykorzystam. Dziękuję Karolinko i równie ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ewuniu obie kartki świetne, ta tipi fajnie Ci wyszła i super pomysł na wykorzystanie magnesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki magnesowi kartka ładnie stoi :) Dziękuję Lidziu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuś ta "umęczona" kartka jest The Best!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie moje klimaty więc jest mi bardzo miło. Uściski Reniu:)

      Usuń
  12. Ewuniu świetne obie kartki. Dla Ciebie nie ma tematów trudnych jeżeli chodzi o kartki , poradzisz sobie zawsze i zawsze efekt jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Aniu, dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ewuniu, kartki są piękne! Oby dwie zachwycają formą i wykonaniem :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za serdeczny komentarz i mocno ściskam :)

      Usuń
  14. Piękne karteczki Ewuniu :)
    Tipi to nieznana mi forma,tylko troszkę podpatruję ją w tym miesiącu u innych w związku z tym tematem u Ulci. Twoja pięknie skomponowana, a druga to poezja !!! Temat Ci podszedł,od razu widać 😉
    Wspaniale Ewuniu,ściskam mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tipi to i mój debiut ale fajnie się bawiłam. Druga kartka to to, co lubię najbardziej :) Dziękuję Ilonko za ciepłe słowa i ściskam równie mocno!

      Usuń
  15. prace cudowne! ale kartka tee pee skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Martusiu, dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ewuniu, to chyba oczywiste, że Twoje interpretacje budzą podziw. Jest w nich to "coś", czemu trudno się oprzeć.
    Tipi jest rewelacyjne, ma tyle świątecznego uroku. A druga karteczka bardzo intrygująca i artystyczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za to "coś", to przemiły komplement. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  17. Wonderful cards with amazing shapes.

    Have a wonderful day, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu pierwsza karteczka jest naprawdę radosna i pełna świątecznego nastroju, druga to już artystyczne dzieło, widać emocje i Twoją pasję :) Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Basiu! Dziękuję i również uściski posyłam :)

      Usuń
  19. Twojw prace zachwycają, Ewuniu! Cudne wszystkie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Gorąco cię pozdrawiam!

      Usuń
  20. Ewuniu, wspaniałe wyzwaniowe prace!!! Każda ma w sobie niepowtarzalny urok!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, cieszę się, że Ci się podobają karteczki. Miłego weekendu :)

      Usuń
  21. Ewuś prześwietne karteczki pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne obie, ale tee pee wymiata :) bardzo lubię tą grafikę :) dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za inspirację i fajną zabawę. Uściski Ulciu :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.