wtorek, 21 stycznia 2020

Dziennik emerytki - Etoile

Witam Was cieplutko.
Dziś zapraszam do obejrzenia kolejnego wpisu w dzienniku emerytki.
Kartę podarowała mi Daria znana w sieci jako Etoile a jej bloga znajdziecie pod adresem: http://eetoilee.blogspot.com/.
Przyznaję, że jest to dla mnie spore zaskoczenie bo Darii wcześniej zupełnie nie znałam.
Z przyjemnością wędrowałam sobie po jej blogu oglądając piękne i kreatywne prace. Daria tworzy wspaniałą biżuterię, świetne kartki i inne papierowe prace. To bardzo kreatywna osoba.
I choć nie udało nam się nawiązać bliższych kontaktów jestem wdzięczna za uroczą kartę i czasami zaglądam na jej bloga.
Karta od Darii jest ładnie zmediowana i zawiera piękną, ponadczasową myśl.
Oprawiłam ją jak umiałam najlepiej starając się dopasować tonację kolorystyczną.
Oto efekt:
Dziękuję Ci Dario za kartę i kolejne miłe wspomnienie:)))
W ramach podziękowania przygotowałam dla Darii mediowy notes. Notes niestety pechowy bo dotarł do Darii uszkodzony - poczta się nie popisała. Było mi przykro bo spędziłam nad nim mnóstwo czasu no i prezent wypadł bardzo blado. Wydawało mi się, że powierzchnia okładki jest solidnie zabezpieczona podwójną warstwą lakieru a jednak w transporcie został zniszczony prawy, górny róg okładki - mogłam to zobaczyć na zdjęciu od Darii. Nie mam pojęcia jak to jest możliwe.
Przed uszkodzeniem notes wyglądał tak:
Przepraszam Cię Dario za tą wpadkę, nie ja zawiniłam ale i tak jest mi ogromnie przykro.
A Wam kochani dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam bardzo ciepło:)


47 komentarzy:

  1. Wspaniała karta do twojego dziennika :) poczta niestety czesto zawodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny notes przygotowałaś i myślę ze Daria jest ci wdzięczna , za tak też piękną kartę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko Tereniu, że nie dotarł w takim stanie.
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ewuniu kartka od Darii świetna i pięknie ja wkleiłaś do księgi. Notesik w podziękowaniu wyszedł cudownie. No cóż PP się nie popisała, ale czasem tak to bywa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czasem bywa Aniu i nic na to nie można poradzić.
      Dziękuję i przesyłam uściski:)

      Usuń
  4. Doskonale Cię rozumiem ale notes jest piękny. Na wszelki wypadek dobrze jest napisać na przesyłce szkło . Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł Lucynko:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękna kartka Darii i twoje podziękowanie dla niej.Niestety poczta to nieodpowiedzialna instytucja a ludzie tam pracujacy nie przykładają się do pracy. Mnie również spotkała taka sytuacja. rameczka która wysłałam ze swoja pracą dotarła połamana. To przykre , bo też się starałam by ktoś miał pamiątkę. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Elżuniu z powodu rameczki, jak widzę takich przypadków jest więcej.
      Dziękuję za miły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ewuś, piękny notes. Ta okładka jest przepiękna. Szkoda, że notes nie dotarł do Darii w takim stanie, ale mam nadzieję, że ten róg da się jakoś naprawić, zatuszować.
    Rośnie Twój Album Emerytki, rośnie:)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam nadzieję, że Daria jakoś naprawiła uszkodzenia. A dziennik rzeczywiście zrobił się bardzo gruby, jestem przeszczęśliwa:)))
      Uściski Izabelko!

      Usuń
  7. Ewuniu, kolejna piękna karta w Twoim dzienniku! Notes wygląda prześlicznie, szkoda, że dotarł do adresatki uszkodzony. Ale tak to bywa, kiedy przesyłki dosłownie są wrzucane do samochodu PP. Jestem pewna, że Daria jakoś zatuszuje to uszkodzenie. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za ciepłe słowa, może masz rację:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  8. Ale cudownie Twój Dziennik Emerytki powiększa się Ewuniu :). Notes wspaniały!!! Ewuniu, często zdarza się tak, jak pisała Alinka - przesyłki są dosłownie rzucane :((. Niestety nie szanuje się naszych paczek. Ja jak tylko mogę to wysyłam kurierem i jeszcze naklejam etykietkę „szkło, nie rzucać”. Cena ta sama co na PP, a solidniej. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę rozeznać sprawę kurierów, może to dobry pomysł.
      Dziękuję Justynko i mocno ściskam:)

      Usuń
  9. Piękna myśl na kartce, musimy sobie to czasami powtarzać. Notes jest śliczny i sądzę, że i tak bezcenny bo ofiarowany od serca. Na poczcie dziwne rzeczy się dzieją. Znajoma wysłała do mnie paczkę, paczka sobie leżała parę dni na mojej poczcie, bez zawiadomienia mnie, że już jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się to już przydarzyło Ewuniu, to oburzające.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  10. Daria przygotowała piękna kartę do Twojego dziennika , a Ty Ewuniu cudownie ją oprawiłaś ! Wspaniale dobrałaś kolorową grafikę !Notes jest przepiękny !Poczta zawiniła ale z przesyłkami tak czasem bywa.Myślę ,że obie zapamiętacie tą wymianę jako dar dla siebie , a ta myśl nigdy nie zostanie uszkodzona .Notes da się naprawić , a jeśli Daria będzie go lubić i do niego zaglądać to zniszczenia użytkowania i tak się pojawią ale będą świadczyć o czymś zupełnie innym niż nieposzanowanie .Książka ,którą się
    najbardziej lubi jest najbardziej zniszczona .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś Grażynko, dziękuję z całego serca za te ciepłe słowa.
      Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  11. No niestety Ewuniu usługi pocztowe ostatnio bardzo się pogorszyły,w przeciwieństwie do opłat:)
    Kolejna piękna kartka zapełniła Twój dziennik :)
    Pozdrawiam i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  12. No niestety ale wpływu na pocztę niestety nie masz, a oni często zawodzą. Notes dla Darii przygotowałaś śliczny, no i kartę też fajną dostałas Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Cieszę się, że dziennik pęcznieje od wspaniałych wspomnień.
      Buziaczki:)

      Usuń
  13. Ewciu, kolejna piękna kartka do Twojego dziennika.
    Zachwyca mnie Twój notes, na pewno pewno sprawił Darii ogromną radość, niezależnie od niedbalstwa poczty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Małgosiu, że udało się go jakoś poratować.
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  14. Cudowna karteczka do dziennika. Taka wesoła. Notesik bardzo ładny, szkoda że PP go trochę zniszczyła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i przesyłam uściski:)

      Usuń
  15. Notes jest piękny i na pewno Właścicielka mimo uszkodzenia, będzie go darzyć wielkim ciepłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło Basiu, dziękuję:)

      Usuń
  16. Dlatego właśnie nie lubię korzystać z usług PP, wysyłam kiedy muszę, a zamawiając wybieram zawsze inne opcje, choćby droższe. Piękny wpis, a notes... kurcze, sama jestem wściekła że zniszczono taką wspaniałą pracę:( Wiem jak się czujesz, ale to nie Twoja wina.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja ale może powinnam wybrać inną opcję? Teraz już nic nie poradzę.
      Dziękuję Anusiu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Osobiście widziałam jak Pani na poczcie kopała paczuchę, którą dopiero co ktoś zostawił do nadania. No bo po co podniść jak można walnąć z buta? :) ja zawsze staram się napchać dużo gazet lub folii bombelkowej bo inaczej niestety tak się własnie konczy. Kartka od Darii śliczna, ale Twółj notes mistrzostwo, ogromna szkoda, że go uszkodzili, buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu za ciepłe słowa. Takie rzeczy się zdarzają niestety, to bardzo przykre. Uściski!

      Usuń
  18. Witaj Ewuniu! Jestem pod wrażeniem, ogromnym wrażeniem.... Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolejna karta w albumie, a notes jest cudny !
    Myslę, że nawet przy uszkodzeniu rogu nie stracił na urodzie i będzie dla Darii pamiątką :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny notes, na pewno mimo uszkodzenia wygląda zjawiskowo. Będzie służył.
    Karty obie także super, bardzo interesujące. Ewuniu, jesteś niesamowicie zdolna. I taka aktywna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super karta od Darii :) Następny piękny wpis do dziennika :)
    Bardzo mi przykro,że tak cudowny notes uległ zniszczeniu !!!
    Wiem,że Darii przykro,a Tobie tym bardziej,bo wiem ile się przy nim Ewuniu napracowałaś !!! Aż się dziwię,jak mogli ją na PP uszkodzić ? Pamiętam Twoją przesyłkę Ewuniu - solidna z zewnątrz i wewnątrz też zabezpieczona. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne i przykre Ilonko ale cóż mogę poradzić? Mocno ściskam!

      Usuń
  22. Wyśmienita karta od Dari a notes jest cudowny mimo uszkodzenia ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.