sobota, 24 września 2016

Zadumany anioł

Witajcie kochani.
Dawno nie było anioła. Gdzieś w pracowni zawsze czeka kilka drewienek. Na jednych są tylko szkice zrobione w pośpiechu żeby pomysł nie umknął a inne już coś niecoś podmalowane. Niektóre czekają na skończenie nawet kilka miesięcy. Tak już mam, musi przyjść ten odpowiedni moment, wszystko zależy od mojego nastroju. Malowanie jest jak terapia antystresowa, uspokaja i pozwala się pozbyć nadmiernych emocji. Jesień sprzyja zadumie i melancholii. Wciąż jest pięknie ale powietrze pachnie już inaczej. Ostre kolory w ogrodzie wkrótce znikną i popadniemy w szarość. To przypomina o przemijaniu. Mimo wszystko lubię tą jesienną zadumę. Blade słońce nisko wiszące nad horyzontem, babie lato rozwieszone na iglakach i poranne mgły nad łąkami. Takie obrazy zawsze inspirują i wzruszają. Zastanawiacie się skąd u mnie dziś taki nastrój? Ano trochę mi zdrówko szwankuje i od dwóch dni podziwiam te widoki z okna. Chłonę to całe piękno żeby nie myśleć o czerwonym nochalu i bolącej głowie. I maluję.
Oto mój zadumany anioł:
Jak Wam się podoba?
A teraz zmiana nastroju, będzie o pewnym radosnym dla mnie wydarzeniu.
Wygrałam jesienne candy u Małgosi. Od niedawna Małgosia prowadzi blog "Papierowy jarmark", większość z was zapewne zna to urocze miejsce w sieci. Jeśli nie, to zajrzyjcie koniecznie. Wśród prac Małgosi najbardziej zachwycają mnie jej albumy - piękne i jedyne w swoim wydaniu. I właśnie jeden z tych niezwykłych albumów wygrałam w jej candy. Długo można by o nim pisać. Jest jak tajemnicza wyprawa podczas której odkrywamy wciąż coś nowego i zaskakującego. Każda karta jest dopieszczona i dopracowana. Pełno tu sekretnych zakamarków, kieszonek, skrytek a w nich kolejne niespodzianki. Nie wiem ile musiałabym zrobić zdjęć, żeby to wszystko Wam pokazać. Zrobiłam więc tylko zdjęcia niektórych stron. Zapraszam do podziwiania.
Album "zatopiony" był w słodkościach!
Jestem nim oczarowana, ślicznie Ci Małgosiu dziękuję!
A Wam dziękuję za odwiedziny i życzę pięknej, słonecznej, jesiennej niedzieli.
I dużo zdrowia!!!



79 komentarzy:

  1. Przepiękny album na rozpoczęcie pory jesiennej. Gratuluję Ci Ewciu ślicznej wygranej:-)
    Anioł rzeczywiście nostalgiczny, pochłonięty w rozmyslaniach podczas długich już chłodnych wieczorów.
    Mnie też ostatnio nachodzi taką jakaś gorsza aura ale zaraz sobie myślę że szybko jesień zleci i będzie biało i będą święta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Szczerze mówiąc wolę taką jesień od zimy. Melancholia jesienna mnie nie dołuje, to taki inspirujący smutek. Ale pewnie nie każdy tak to odbiera.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  2. Ewo Twoje anioły zawsze wprowadzają mnie w zadumę... są takie piękne i dostojne...
    Gratuluję albumu od Małgosi :) majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, to bardzo miłe. Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  3. Ewuniu, po raz kolejny mnie zaczarowałaś. Anioł zadumany nad jesiennym przemijaniem... ale w tle złote promienie słońca jak wieczna nadzieja, że wszystko odrodzi się wiosną.
    Kochana, niech ten album będzie kolorowym listkiem w jesiennej szarudze. Tulę mocno i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kolorowym listkiem Małgosiu, przyniósł mi mnóstwo radości - jeszcze raz serdecznie dziękuję. Dziękuję też za ciepłe słowa. Mocno Cię ściskam!

      Usuń
  4. Anioł piękny. Albumu bardzo Ci zazdroszczę, podziwialam go na blogu Małgosi. Gratuluję wygranej i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianno i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zachwycający Anioł i zachwycający album :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój Anioł jest piękny. Mnie dziś choroba dosięgła i to tak, że nawet malować mi się nie chciało!!!
    Małgosia tworzy cuda, wiem to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Basiu, wirusy to ta gorsza strona jesieni. Ja czuję się już lepiej choć nie do końca ale jutro muszę być w pracy.
      Dziękuję i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.

      Usuń
  7. Każdy kolejny anioł jest inny i równie piękny. Ewuniu jesteś niesamowita. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Jadziu i przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Ewuniu zdrówka Ci życzę kochana. Piękny melancholijny anioł ;*
    A album od Gosi cudny, pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anitko. Ja również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewuniu! Anioł Jest Super Cudowny, Aż trudno uwierzyć że można coś tak ładnie wymalować i to jeszcze na drewnie, Ale to tylko Ty tak potrafisz, Masz naprawdę zdolności, Albumiki Małgosi znam bardzo dobrze, Zresztą jeden też mam są prześliczne _ Pozdrawiam Cię Serdecznie i Zdrówka Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło Krysiu, dziękuję z całego serca. Lubię malować na surowym drewnie choć to tylko amatorskie to moje malowanie. Niezmiernie się cieszę, że komuś może się podobać. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  10. Ewo, cudowny jest ten anioł!
    Niezmiennie podziwiam Twoje zdolności, a już umiejętność odmalowania uczuć, zadumy to dla mnie mistrzostwo świata.
    A album od Gosi zachwycający!
    Zdrowiej, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, to wiele dla mnie znaczy. Dziękuję za serdeczne słowa i troskę. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Nostalgiczny post, nostalgiczny anioł. Cudowna praca Ewuniu jak zwykle. Nie wiem skad bierzesz pomysły na ich wizerunek. Są przepiekne. Buziaki i zdrowiej nam, bo pogoda ma się jeszcze poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Haniu. Pomysły...siedzą gdzieś we mnie i czekają na swoją chwilę. Nie zawsze udaje mi odzwierciedlić idealnie ale wciąż próbuję.
      Liczę na to, że pogoda się poprawi bo cały tydzień jestem w plecy a w ogrodzie mnóstwo pracy. Miłej niedzieli!

      Usuń
  12. Ewuniu anioł, tak jak i poprzednie znów zachwyca !
    jestem pod wrażeniem Twojego talentu:)
    Album równie piękny i taki bardzo osobisty i ciepły.
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, jest mi bardzo miło. Nad albumem wciąż dumam i nie do końca zdecydowałam jak go wypełnić. Nie chciałabym zniszczyć tak pięknego prezentu.
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  13. Piękny zadumany anioł, jest śliczny !!!
    Cały czas podziwiam Twoje prace :))
    Gratuluję wygranej u Małgosi, śliczny album.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Marylko i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  14. Ewuniu! jakże piękny ten zadumany Anioł, wciąż podziwiam Twój zapał do malowaniu na drewienku. Nie każdy tak potrafi. Gratuluje wygranej i tak cudownego prezentu. Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Lubię malować, to mnie wycisza. Cieszę się, że moje drewienka są tak ciepło przyjmowane. Przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Ewuniu, bardzo piekny! Rzeczywiście zadumany. Podoba mi sie bardzo układ jego skrzydeł. Masz wyobraźnię:)
    Życze powrotu do zdrowia. U mnie tez w domu choróbska, ale trzeba sie trzymać!
    Mocne całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę Aniu bo jakie jest wyjście? Trochę się już pozbierałam i mam nadzieję od jutro wrócić nie tylko do pracy ale i do ogrodu.
      Ślicznie Ci dziękuję za serdeczne słowa. Mocno Cię ściskam i życzę dużo zdrówka całej Twojej rodzince.

      Usuń
  16. A jednak nadal malujesz na drewnie(teraz juz wiem, ze czekają na swoją kolej ;)). Nie wiem jak ty to robisz, ale maluj tak dalej. Piękny zadumany anioł (choć usta wydają się takie trochę jakby zaciśnięte). Świetny albumik od Gosi 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak(?) Sama nie wiem, nie miałam takiego zamiaru.
      Dziękuję Tatianko, każdy konstruktywny komentarz pomaga doskonalić warsztat więc jest dla mnie ważny. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Anioł piękny, bardzo delikatny, zwiewny!!!
    Album cudny - gratuluję wspaniałej wygranej :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, jest mi bardzo miło. Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  18. Stęskniłam się za Twoimi aniołami, każdy inny, i każdy niesie jakieś emocje, więc czekam zadumana na kolejne. Gratuluję tak pięknej wygranej i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, obiecuję że będą następne. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuś kolejny cudny anioł powstał do Twojej kolekcji,z tego co pamiętam trochę ich już namalowałaś .Prezent od Gosi śliczny ,ona tylko takie robi.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego i słonecznego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu. Trochę ich namalowałam ale rozleciały się po świecie i moja kolekcja jest wciąż uboga. Tobie również życzę udanego tygodnia!

      Usuń
  20. Twoje Anioły Ewciu to już znak rozpoznawczy, i ten kolejny choć nieco zadumany jest przepiękny. A albumiku od Małgosiu troszkę zazdroszczę bo to małe dzieła sztuki Gratuluję wygranej !!
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anusiu, dziękuję. Album od Małgosi to rzeczywiście małe dzieło sztuki.
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  21. Śliczny aniołek. Album... rewelacja! Jak ja Wam zazdroszczę takich umiejętności ;-) Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu! Ewuniu! Zdrowiej, jedz czosnek i cebulę. Nie tylko jako lekarstwo ale też profilaktycznie. Ja bardzo lubię sos do mozarelli na bazie czosnku, oliwy z oliwek, bazylii, soli i pieprzu. Albo śmietanowy z czosnkiem, pieprzem i solą oraz odrobiną octu jabłkowego. Wiem, że czosnek trochę śmierdzi ale na wieczór można sobie z drugą połówką razem zjeść. Wtedy zapach nikomu nie będzie przeszkadzał :-) Serdeczności Ewuniu... No i zdrowia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna rada Andrzejku! Ja też preferuję naturalne metody jak cebula czy czosnek, cytryny i miód. Ale czasem człowiek swoje musi odchorować, szczególnie gdy wokół same wirusy. Na szczęście czuję się już lepiej.
      Bardzo Ci dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ewuniu Kochana... no prostu słów mi brak! Oniemiałam, Oniemiałam tak bardzo, że aż nie wiem co powiedzieć, ale Anioł jest po prostu przepiękny ! masz tak wspaiały talent, że nie trzeba go komentować bo tworzysz prawdziwą sztukę :) Buziaczki Kochana i dużo zdrówka !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajesz mi Szymciu wiary w siebie - serdecznie dziękuję, to wiele dla mnie znaczy.
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  23. Piękna praca!!! Fajny prezent! Pozdrawiam cieplutko! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  24. przecudowny anioł a album niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  25. Kochana kolejny cudowny anioł!!! Piękna praca!!! Wspaniały prezent!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Dorotko i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  26. Anioł jest fantastyczny.Cudne kolory. Bardzo podobają mi się jego niezwykłe skrzydła. Album jest faktycznie przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Aniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  27. Przepiękne rzeczy tworzysz.Dużo różnych technik,całkiem jak u mnie.
    Jestem urzeczona zwłaszcza szkicami ,a "pastelowe" bużki dzieci są naprawdę śliczne (oh te wielkie oczy).
    Anioł cudowny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za serdeczne słowa, chętnie zajrzę również do Ciebie. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  28. wow!
    wow!!!
    wow!!!!
    kocham anioły a ten jest taki jakby przyfrunął z raju opowiedzieć nam wspaniałą bajkę z tysiąca i jednego trzepotu piór ..jest magiczny i taki WYJĄTKOWY !!!!
    wybacz że pomijam karteczkę ale ten anioł jest wspaniały :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to ujęłaś Basieńko, dziękuję z całego serca. Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  29. Anioł anielski, zachwycam się . Wygrana cudna, gratuluje . I dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Aguś! Ja również dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  30. Miło widzieć Twoje kolejne piękne drewienko.Cudownie utrwaliłaś pierwsze oznaki nadchodzącej jesieni , a ten odcień żółci jest tego idealnym dowodem .Wspaniała wygrana .
    Pozbywaj się jak najszybciej kataru ,czerp inspiracje z jesiennych kolorów i mieszaj je na własnej palecie.Pozdrawiam i buziaki przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko! Robię co mogę, nie znoszę chorować. Ostatnio jednak ciągle coś łapię. Mam nadzieję, że limit na ten rok już wyczerpałam. Buziaki!

      Usuń
  31. zdrówka życzę!!!
    aniołek piękny, włosy ma mocno wyczesane!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewo,anioł,a raczej anielica śliczna! No i albumik też piękny;)Życzę ci zdrówka Ewo, żebyś nam się nie rozchorowała na dobre...Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Małgosiu! Z wirusem sobie już poradziłam i mam nadzieję, że na dłużej.
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  33. Wow, chylę czoła i szukam w głowie odpowiedniego słowa i nie wiem czy zachwycający jest wystarczająco. Jestem nim oczarowana :)
    A albumik od Małgosi jest cudowny.
    Gratuluję wygranej i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło Agnieszko, ślicznie dziękuję!

      Usuń
  34. Album prześliczny :)Gratuluję wygranej.
    A anioł bardzo jesienny, taki melancholijny. I to jego jedno widoczne skrzydło, które go tak ładnie otula ... Cudo. jak zwykle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  35. Ewuniu, gratuluję wygranej, albumik jest cudny, Gosieńka potrafi je tworzyć jak mało kto. Ale widzę, że i Gosieńka dostała od Ciebie też cudny prezent, anioł jest przepiękny. Masz zdolności Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Albumem jestem zachwycona, to prawdziwe dzieło sztuki.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  36. Wiesz Ewo,po pierwsze uwielbiam anioły,zawsze otacza je nutka tajemniczości,spowija je niesamowita aura,która jak już zauważyłam dana jest właśnie Aniołom.Twój zadumany anioł też tak ma,uchwyciłaś chwilę zadumania wspaniale,wystarczy spojrzeć i człowiek się zastanawia jakie myśli zaprzątają tą piękną głowę.
    Ewo przepiękny anioł...
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, Twój komentarz bardzo mnie wzruszył.
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  37. zadumany Anioł siedzi pod puchową pierzynką i wygląda przez okienko... bo się troszkę zaziębił ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie...autoportret :-DDD

      Usuń
    2. Tak, to możliwe. Ale z tym przeziębieniem to się nie zgadzam, przecież nie ma czerwonego nosa :)

      Usuń
  38. Anioł jest niesamowity, urzekający.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.