niedziela, 11 grudnia 2016

Wyniki candy

Witajcie kochani.
Z całego serca dziękuję wszystkim, od których otrzymałam w ciągu ostatnich dni kondolencje i wyrazy współczucia. Wasze wsparcie i słowa otuchy wiele dla mnie znaczą. W życiu każdego człowieka są takie chwile na które nie można się przygotować, trzeba je po prostu przeżyć. Są też takie rany, które się nie goją pomimo upływu czasu. Pozostaje nam tylko pielęgnować piękne wspomnienia i zachować je w sercu do końca swoich dni. Serdecznie dziękuję...

Czas ogłosić wyniki candy z okazji 4 rocznicy mojego bloga.
Nagroda nr 1 - leśny aniołek

1. Ada Art&Craft
2. Hanna Pater
3. Krysia
4. Jadwiga Kluczyńska
5. KonKata
6. Czarna Dama
7. Aldi
8. Magdalena Betlej
9. Pchełka
10. Raeszka
11. Mika

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
3
Czas wygenerowania: 2016-12-11 08:46:34 594

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 
Serdecznie gratuluję Krysiu. Do leśnego aniołka dołączam karteczkę z podziękowaniem za udział.
Proszę o adres na ewajurewicz106@gmail.com.

Nagroda nr 2 - zamyślona marzycielka

1. Barbara Wójcik
2. Eliza Art
3. Małgorzata B
4. Danka Witkowska
5. Beata-Becia
6. Monika M.
7. Iwona
8. Ranya
9. Tina J
10. OlKa
11. Adrianna Przybyłowska
12. Czarny Kot
13. Arleta
14. Betka
15. Dorota ma Kota
16. Iventi Atelier
17. Biebrzmilska Kraina
18. Agata Szybalska
19. Marille
20. Anita M.
21. Szkatułka Ami
22. Anna Wojnar

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
3
Czas wygenerowania: 2016-12-11 08:51:19 644

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 
Tym razem gratuluję Małgosi B. Dla Ciebie Małgosiu również karteczka:
Proszę o adres na ewajurewicz106@gmail.com.

Nagroda nr 3 - pergaminowy witraż

1. Anna Iwańska
2. Wiga
3. Małgosia X
4. Robótki Tereski
5. Anita T (karteczka?)
6. Grażyna Chrapek
7. Anna Gerszendorf
8. Renata Walczak

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
8
Czas wygenerowania: 2016-12-11 08:52:50 285

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 
Numer 8  to Renia Walczak, serdecznie Ci Renatko gratuluję. Dla Ciebie również karteczka.
Proszę o adres na ewajurewicz106@gmail.com.

Nagroda nr 4 - pawie skrzydła anioła

1. Ula K.
2. Lucy z Mazur
3. Pawanna
4. Cytrulina
5. Dobranocne Twory
6. Anko

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
1
Czas wygenerowania: 2016-12-11 08:54:00 671

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 
Numer 1 to Ula K, serdecznie Ci Uleńko gratuluję i dołączam oczywiście karteczkę z podziękowaniem.


Adres do Ciebie już mam więc mogę paczuszkę wysłać.
Wszystkim pozostałym uczestniczkom ślicznie dziękuję za udział w zabawie i najwspanialsze życzenia.
Ściskam Was bardzo mocno.

54 komentarze:

  1. Ewuniu, jesteś niezwykle hojna, ale dobro zawsze powraca...
    Gratuluję Dziewczętom, bo Twoje prace- wszystkie są wyjątkowe.
    Zapewniam o dalszej pamięci w ten trudny dla Ciebie czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Basiu, to wiele dla mnie znaczy. Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  2. Gratulacje dla wszystkich :)
    Dla Ciebie wsparcia od najbliższych życzę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, bardzo sobie cenię każde wsparcie. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu, dużo siły Ci życzę na ten trudny czas...
    Pięknie dziękuję za zabawę, możliwość podziwiania Twoich przepięknych prac i serdeczne gratulacje dla wylosowanych Dziewczyn!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. To rzeczywiście trudny czas, życie jednak toczy się dalej i nic tego nie zmieni. Ja również gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom pieknych prezentów, jedynych takich, niepowtażalnych:)
    Ciebie Ewuniu przytulam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, chętnie się do Ciebie przytulę kochana. Przesyłam uściski.

      Usuń
  5. Ewuniu dla Ciebie spokoju i choć troszeczkę uśmiechu , Tatuś już jest w lepszym świecie i nie cierpi.
    A dziewczynom gratuluję wygranych , świetne nagrody do nich trafiły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu. Masz rację, po długiej chorobie trafił do lepszego świata a cierpienie się skończyło. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  6. Ewo , gratuluję wygranych.
    Rozumiem Cię i przytulam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kaziu, jesteś kochana. Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuś droga, z Twej hojności ucieszą się cztery duszyczki, którym serdecznie gratuluję :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Jadziu. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu kochana,dziękuję za wspaniałą zabawę. Szczęśliwym dziewczynom gratuluję wygranych, a Ciebie mocno tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Jacie!!!!! Ale się cieszę :) bardzo dziękuję za zabawę :) gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Uleńko z Tobą! Jeszcze raz gratuluję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  10. Dziękuję za zabawę a dziewczynom gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci Tereniu za udział i pozdrawiam równie serdecznie.

      Usuń
  11. Dziękuję za zabawę. Trzymaj się, czas powoli zagoi rany.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję że tak będzie. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom.
    A Ty Ewuniu, trzymaj się kochana.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za wspólną zabawę i ciepłe słowa. Nie jest łatwo ale muszę wrócić do codzienności. Człowiek to silna istota.
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  13. Gratuluję dziewczynom, wyobrażam sobie jak się cieszą, z tak pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Jadziu za udział w candy i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu! Serdecznie Ci Dziękuję za Wygraną, Radości mojej nie umiem Opisać. Bardzo Się Cieszę że tak Wspaniała rzecz będzie u mnie, Gratuluję pozostałym Szczęśliwym wygranym, Ewuniu jeszcze raz z Całego Serca za wszystko Dziękuję- Pozdrawiam Cię Gorąco I Duchem jestem z Tobą w tym Twoim Smutnym Czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Krysiu razem z Tobą! Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa i wsparcie i serdecznie przytulam.

      Usuń
  15. Gratulacje dla wygranych, szczęściary :)
    Ewuniu a dla Ciebie przesyłam ciepłe myśli i gorące całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, to bardzo miłe. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn. Dziękuję za zabawę. Tulę mocno w ten ciężki dla ciebie czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tatianko. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  17. Gratulacje dla szczęśliwców :D Trzymaj się Ewuś! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Irenko. Serdecznie Ci dziękuję i również przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Szczęśliwcom szczerze gratuluję.
    A tobie Ewuniu chcę tylko powiedzieć,że bardzo Cię rozumiem.Mojego dziadka (wychowywał mnie przez całe moje dzieciństwo,był najwspanialszym ojcem jakiego można sobie wymarzyć)
    straciłam 4 lata temu i też uważam ,że nic i nigdy nie zagoi tej rany (innesię goją-ta nie).Ale ten wspaniały czas spędzony razem oraz wszystkie piękne wartości jakie mi wpoił,pomagają mi bardzo w radzeniu sobie z dorosłym życiem,a dziadziuś mój jest obecny we wszystkim co robię i myślę,dzięki niemu jestem lepszą osobą i to najpiękniejsze co mógl mi pozostawić. Ewuniu obie mamy wielkie szczęście,że dane nam było mieć przy sobie tak cudowne,kochane osoby.Takie podejście łagodzi trochę mój ból i tęsknotę.
    Może choć na chwilkę i Tobie pomogą moje słowa.Wiedz,że jestem z Tobą myślami i bardzo mocno Cię przytulam.Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mądre słowa Agusiu, dziadziuś byłby z Ciebie dumny. Jesteś wspaniałą, wrażliwą osobą, która dzieli się z innymi nawet swoimi uczuciami - serdecznie Ci dziękuję za ten komentarz. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  19. Wow jestem w gronie szczęśliwców,których maszyna losująca wylosowała,nie powiem, ale radość moja jest wielka.
    Ewuniu dziękuję bardzo.
    Przytulam do serca ,wiem jak to jest pożegnać ukochanego ojca,bardzo Ci kochana współczuję,chociaż On zawsze będzie obecny w Twoim sercu i wspomnieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu i jeszcze raz serdecznie gratuluję wygranej.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  20. Dziękuję Ewuniu za zabawę. Jak zwykle maszyna losująca się popsuła, ale dziewczynom z całego serca gratuluję :-)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle nie udało mi się obdarować nawet części blogowych przyjaciół. Dziękuję Ci Beatko za wspólną zabawę i przesyłam uściski.

      Usuń
  21. Gratulacje dla dziewczyn a Ciebie Ewuniu tulę do serca ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Danusiu, chętnie bym się przytuliła...
      Buziaki.

      Usuń
  22. Gratuluje szczęśliwcom, a Ciebie Ewuniu mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć szczęście mnie ominęło to dziękuję Ci za zabawę. Czas leczy rany to trywialne powiedzenie ale prawdziwe.
    Podziwiam twoje prace na drewnie może kiedyś zaproponuję Ci jakąś wymiankę jeśli będziesz chętna na moje dziergadełka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością Aniu, kiedy tylko zechcesz!
      Dziękuję Ci za wspólną zabawę i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Dziękuję za zabawę składam gratulacje dla wylosowane a Tobie Ewuniu przesyłam mnóstwo cieplutkich uscisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wspólną zabawę i za cieplutkie uściski!

      Usuń
  25. Ewuniu nawet nie wiesz jak sie cieszę:)
    wysłałam juz @
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam i odpisałam! Gratuluję Ci Renatko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  26. Dziękuję Ewo za zabawę, za emocje...
    To prawda, wszystko trzeba przeżyć. Najtrudniej mają niestety Ci, co zostają.
    Wspieram duchowo i posyłam dobrą, krzepiącą energię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Anitko, dziękuję Ci za wsparcie i ciepłe słowa. Mocno ściskam.

      Usuń
  27. Ewuś super zabawa wszystkim obdarowanym gratuluję. EWuś wszystko trzeba przeżyć 14 miesięcy temu odeszła moja mama to czas leczy rany a wspomnienia pozostają w sercu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Arletko. Masz rację, wspomnienia zostają na zawsze - staram się myśleć właśnie w ten sposób. Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.