środa, 31 stycznia 2018

Zapomniane pudełeczko

Witam wszystkich bardzo ciepło.
Melduję, że żyję a remoncik powoli posuwa się do przodu. Nie dotarliśmy jeszcze nawet do połowy a w domu panuje kosmiczny chaos. Na razie udało się odświeżyć bibliotekę i walczymy w jadalni. Zamiast malować anioły na drewienkach maluję ściany :) Od zawsze sami malujemy nasze wnętrza, tym razem to już chyba ostatni raz bo na kolejny remont pewnie nie starczy nam sił. Dni mijają mi więc bardzo szybko - najpierw w pracy a popołudnia i wieczory z pędzlem. Mimo wszystko miło jest pomyśleć, że jak już skończymy to będzie ślicznie i czyściutko.
Dziś chcę Wam pokazać kolejną pracę z mojego archiwum. To ozdobne pudełeczko które powstało jeszcze w grudniu. Zrobiłam go jako opakowanie bombki. Wieczko ozdobiłam ulubionymi zawijaskami i moimi gnieciuszkami. A bombkę ozdobiłam metodą decu.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Na dziś to wszystko. Żegnam Was serdecznie i wracam do pędzli :)

57 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko z cudną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombeczka i śliczne pudełeczko. Bardzo ładnie ozdobione, gnieciuszkowe kwiatki na prawdę pięknie się prezentują:) Mimo, że zawartość pudełka przypomina zimę, to pudełeczko kojarzę z wiosna. Och jak ja już chciałabym wiosnę!
    Nie dziwię się Ewuniu, że sami malujecie ściany. ja także lubiłam odnawiać (sama) domek. Niestety już nie mogę i boleję nad tym okrutnie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Aniu, że i my już ostatni raz podjęliśmy się tego wyzwania. To spory wysiłek ale mam nadzieję, że jakoś dobrniemy do końca.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  3. Ewuniu! Pudełeczko jest Przeurocze, Piękne kolory dobrałaś - Pozdrawiam Cię Gorąco i Miłego dalszego remontu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Krysiu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ślicznie ozdobione pudełko i cudna bombka w środku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zapakowana bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne pudełeczko Ewuniu i ma piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu i przesyłam uściski!

      Usuń
  7. Pudełeczko piękne, a remontu boję się nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Ja lubię zmiany, najgorszy jest bałagan w którym trudno funkcjonować. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. świetny prezencik , zawsze mam problem z pakowaniem bombek. Takie pudełeczko to genialny pomysł i do tego do wielokrotnego wykorzystania. Świetnie wyszło Na bombce moje ulubiona serwetka .
    Pozdrawiam i życzę szybkiego zakończenia remontu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne opakowanie dla ślicznej bombeczki :) Ewciu Julianek to nie mój wnuczek, mnie do babci jeszcze jakies 10 lat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Cię Agusiu nieźle postarzyłam :) Wybacz proszę starej głowie, musiałam coś źle zrozumieć. Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi, to nawet zabawne było :)

      Usuń
  10. Ewuniu cudnie. Delikatnie i elegancko. Twoje gnieciuszki sa fantastyczne i juz korci mnie by sprobowacswoich sil w tym temacie. Bombka decu to cos co lubie baardzo. Twoja wyszla genialnie. Malowanie scian to byla tez moja ulubiona praca podczas remontow. Lubilam patrzec jak z kazdym maznieciem walka wychodzi nowy czysty kolor. Dzis juz niestety nie mam sil, szczegolnie na sufity. Pozdrawiam cieplutko i zycze Tobie i sobie szybkiego nadejscia wiosny. Buziaczki Ewus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko!
      Sufity maluje mój mąż, ja ściany. To spory wysiłek i zapewne ostatni już raz ale mam nadzieję, że dobrniemy szczęśliwie do końca.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu gdybym mieszkała bliżej podesłałabym Ci męża-on uwielbia bawić się w remonty. Nawet teraz mieszkając jeszcze nie na swoim ciągle coś poprawia. Budowa domu też idzie własnymi rękoma i często w dłoni muszę trzymać szypę/szpadel itp. Ale satysfakcja jaka że sami postawimy kawał ściany. Czasem trzeba odchorować ten wysiłek ale póki możemy sami to robimy. Wam również życzę dużo siły na dalszy remont i szybkiego finału, będzie później pięknie:-)
    A pudełeczko jak zawsze u Ciebie cudne, zachwycił mnie ten kolorek no i kwiatki (wyciągnęłam już foamiran aby przetestować Twój kursi) Bombka piękna.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się nam taki pomocnik :) Pomalutku posuwamy się do przodu, jakoś się uda. Dziękuję Agulko za serdeczny komentarz. Trzymam kciuki za Twoje gnieciuszki i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Pudełeczko pięknie przyozdobione. Bardzo mi sie podoba równiez bombka .
    Życzę Ci by Twoje malowanie poszło sprawnie i byś ze swojej pracy była bardzo zadowolona, tzn z całego remontu i malowania. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elusiu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Wspaniałe pudełeczko, Ewciu.
    Życzę Ci szybkiego uporania się z remontem i przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgoniu i też buziaczki przesyłam!

      Usuń
  14. wspaniałe pudełko a bombka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, Twoje pudełeczko jest prześliczne. Bardzo podobają mi się śnieżynki i dobór kolorów. Nie za bardzo wiem, co to jest gnieciuch, ale jeśli to jest to, o czym myślę, to nie widziałem piękniejszego gnieciucha na świecie :-) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze myślisz Andrzejku, gnieciuchy to kwiaty z foamiranu a nazywam je tak dlatego, że trzeba się sporo naugniatać przy tworzeniu.
      Cieszę się, że Ci się podoba. Miłego weekendu!

      Usuń
  16. Ewuniu - przepiękne pudełeczko - gustownie ozdobione...
    Życzę sił i wytrwałości w remoncie...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wytrwałości potrzeba wiele :) Dziękuję Agatko i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  17. Witaj w klubie Ewuniu;) Ja też pokazuję to, co miałam zrobione, bo też mam remont w domu, który trwa od ub roku... I jeszcze potrwa... Twoje pudełeczko jest śliczne;) Dobrze, że nie zginęło gdzieś podczas remontu, bo byłaby to wielka strata...Jest urocze! Pozdrawiam Cię Ewuniu cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie Małgosiu! Tobie również życzę dużo wytrwałości i olśniewającego finału remontowego. Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
    2. Dziękuję;) Wzajemnie Ewuniu;)Miłego weekendu;)

      Usuń
  18. Zarówno pudełko jak i bombka są piękne. A razem stanowię super parę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Cudne pudełko jak i bombka, remonty zawsze wymagają siły i cierpliwości a efekt końcowy wynagradza wszelki trud :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać tego efektu końcowego :)
      Dziękuję Edytko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Przepiękny komplet stworzyłaś, Ewuniu!
    Pudełeczko tak bogato ozdobione, że samo wystarczyłoby za prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Iwonko, ślicznie dziękuję.
      Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Jestem pod wrażeniem cudowne jest to pudełeczko .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. To niesamowite i niezapomniane pudełeczko Ewuniu .Trzymając w rękach ma się wrażenie
    jakby kryło w sobie jeden najpiękniejszy zimowy dzień .Cudowne dobrałaś kolory i udekorowałaś wszystko z niezwykłą starannością .Jeszcze raz dziękuję w imieniu mojej mamy .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Grażynko, że mój drobny prezent spodobał się mamie. Dziękuję za ciepłe słowa i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  23. Śliczne, zimowe i mroźne kolorki dobrałaś, cała kompozycja pięknie się prezentuje. Bombka w środku też pięknie ozdobiona. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  24. Przepiękna bombka i do tego cudnie opakowana :) Bardzo podoba mi się kolorystyka pudełka, a kwiaty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  25. Przepiękne pudełeczko!!! Cudowna bombka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  26. Potrafisz wspaniale opakować wszystko,pudełeczko i bombka pięknie wyglądają,ale nie mogło być inaczej ,w końcu to Twoje cudeńka,które z przyjemnością podziwiam:)
    Przytulam Ewuniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu, ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  27. Podziwiam Ewuniu, nie dość że piękna bombka, to jeszcze w pięknym pudełeczku:) Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ to piękne! Chciałabym być już na emeryturze, żeby mieć czas robić takie cudeńka. Ale jeszcze tyle lat przede mną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Ja też nie jestem jeszcze na emeryturze choć nie ukrywam, że marzę już o tym.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.