niedziela, 3 czerwca 2018

Urodzinowy składaczek

Witam cieplutko!
Jak wskazuje tytuł dziś chcę Wam pokazać składaczek wykonany według wytycznych Ewci. To już drugi, który powstał według aktualnego szablonu, pierwszy można obejrzeć tutaj.
Zrobiłam go z okazji 80 urodzin mojej mamusi. Starałam się, żeby był radosny, kolorowy i pełen kwiatów - mam nadzieję, że to się udało.
Przez przestrzenny bukiet w środku składaczek nie składa się na płasko więc postanowiłam go zapakować w dość sporą, ozdobną torebkę.
Była huczna impreza, mnóstwo gości i jeszcze więcej wrażeń. Mam nadzieję, że ta karteczka będzie mamci przypominać wszystkie radosne chwile.
Życzę Wam kochani udanego tygodnia i serdecznie pozdrawiam.

41 komentarzy:

  1. Ewciu ,piękny i elegancki składaczek ! Kwiatki śliczne jak zawsze :-) Gratulacje i życzenia zdrowia oraz pomyślności przesyłam dla solenizantki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę z przyjemnością, dziękuję Ewuniu!

      Usuń
  2. Ojejku !!! Piękny ten składaczek !!! Bardzo podoba mi się taka forma kartki. Jest bardzo efektowna ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Uleńko, ślicznie dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Cudeńko Ewuniu stworzyłaś !Piękna karta i urzekające kolory.Pozdrawiam serdecznie
    i przesyłam najpiękniejsze życzenia urodzinowe dla Twojej mamusi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko w imieniu swoim i mojej mamusi :)
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  4. Ewciu, cudny składaczek! I jak zwykle jestem oczarowana Twoimi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńko, wspaniała forma i extra kolory, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Jaka cudna karteczka i torebka :) fantastyczny komplecik Serdeczności dla jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu!Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna, na pewno sie mamie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobała się Lidziu, już jest po urodzinach.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla Twojej Mamy :)
    Karteczka śliczna i wyszła pełna kolorów i kwitów :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, również w imieniu Mamy :)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Cudowny składaczek i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny składaczek Ewo. Gorące życzenia składam Mamie tak uzdolnionej córki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, z przyjemnością przekażę Twoje życzenia.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewciu, składaczek mnie zachwycił. Wszystkiego najlepszego dla Twojej Mamusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu w imieniu swoim i mamusi :)
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  13. Cudowna!!! Wszystkiego najlepszego dla Twojej Mamy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Wyjątkowy i elegancki ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Piękny składaczek. Kolorowy kwiecisty bukiet w środku wygląda wspaniałe. A ażurkowe boki dodają mu elegancji. Najlepszego dla mamy.
    Ale najważniejsze serdeczne życzenia Ewuniu przesyłam Tobie w tym szczególnym dniu. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, zdrówka, szczęścia, pomyślności oraz dużo siły do dalszej pracy w cudnym ogrodzie, pięknych prac rękodzielniczych. Dużo uśmiechu i zero trosk w życiu codziennym i spełnienia wszystkich marzeń:-) Sto lat kochana Ewuniu:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agniesiu z całego serca za pamięć i piękne życzenia, jest mi bardzo miło że pamiętałaś :) Serdecznie przytulam!

      Usuń
  16. Piękny składaczek i piękne urodziny. Wszystkiego najlepszego dla Jubilatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu, życzenia przekażę z przyjemnością :)

      Usuń
  17. Piękny wiek, piękna uroczystość i piękna karteczka! Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. rewelacyjny składaczek cudownie ozdobiony pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Arletko, serdecznie dziękuję.
      Buziaczki!

      Usuń
  19. Przepiękny składaczek z cudnymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu, Album jest tak piękny, że brak słów. I karteczki też dostałaś piękne. A ja to nic nie pamiętam o urodzinach w tym moim życiowym zabieganiu, ale pamiętam w modlitwie o wszystkich moich blogowych przyjaciółkach przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, jesteś kochana.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.