sobota, 15 września 2018

Wrześniowe kartkowanie z Anią

Serdecznie witam!
Mamy już połowę września więc czas pokazać kolejne karteczki na zabawę z Anią.
W tym miesiącu znów mamy bingo czyli sprawa dość prosta.
Tradycyjnie przygotowałam trzy kartki a zacznę od urodzinowej. Mamy tu element wykonany w technice Iris Folding (kałamarz) więc są oczywiście warstwy, jest kolor niebieski i jest kwadrat (baza). Foamiranowe gnieciuszki mojej własnej produkcji.
Jako drugą prezentuję kartkę na Boże narodzenie. Wybrałam warstwy, kolor niebieski i brokat.
I na koniec kartka wielkanocna. Dla odmiany kartka jest w odcieniach różu ale i tu znalazły się elementy w kolorze niebieskim. Są też warstwy a bazę wykonałam z użyciem stempla i tuszu oraz gąbki Magic Foam.
I w podsumowaniu kolaż:
Życzę Wam kochani miłego, niedzielnego wypoczynku!

43 komentarze:

  1. Ciekawe kartki Ci wyszły Ewo, co jedna to ładniejsza. Chociaż ta bożonarodzeniowa zdecydowanie skradła moje serce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. wszystkie piękne i dopracowane, ale jak Karolina ta na BN sie wyróżnia:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem z niej najbardziej zadowolona :) Bardzo dziękuję Reniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Ciekawie wygląda ta kartka wielkanocna w różu :) Przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki Ewuniu,przy tej pierwszej nieźle się napracowałaś,ale jaki jest efekt !!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam Iris Folding no i mogę w ten sposób wykorzystać papierowe ścinki :)
      Bardzo dziękuję Marylko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuniu, kartki mnie zauroczyły. A jaki wspaniały kałamarz - podziwiam.
    Serdeczności, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu. Ślicznie Ci dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  6. Ewuniu! Przepiękne są wszystkie karteczki,Ale gwiazdkowa najbardziej mi się podoba,Kwiatki Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, jesteś kochana. I ja serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne karteczki poczyniłaś, każda jest wyjątkowa!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  8. Śliczne karteczki Ewuniu, ale dla mnie karteczka numer dwa zdecydowanie wiedzie prym.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Madziu, dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  9. Ślicznie i kolorowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale u Ciebie kolorowo dziś . Ewuniu bardzo fajne kartki zrobiłaś. Najbardziej spodobała mi się bożonarodzeniowa, lubię takie zimowe widoczki. Foamiranowe kwiatuszki w Twoim wydaniu to mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podobają moje kolejne karteczki.
      Dziękuję za ciepłe słowa i za możliwość fajnej zabawy.
      Serdeczności.

      Usuń
  11. Prześliczne kartki Ewuś. To majstersztyk! Każda cudna i każda inna:) Bożonarodzeniowa z tym jelonkiem stoją cym od tyłu przeurocza:)))
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Anulko. Buziaczki :)))

      Usuń
  12. Śliczne te kartki, ale bożonarodzeniowa najbardziej przypadła mi do gustu. Cudeńko po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączenie warstw w pierwszej kartce. Bożonarodzeniowa najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowne karteczki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu no mistrzostwo te karteczki. Zimowy klimat mi najbardziej przypadł do gustu choć ta wielkanocna też od razu przyciąga oko bo taka radosna. A kwiatki standardowo piękne i mam i ja kilka:-) Miłego tygodnia życzę. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu. Te kilka to na zachętę, może się skusisz :)
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Jak Ty to robisz, że tyle tych warstw a wszystko się komponuje i tworzy spójną, piękną całość. U mnie dwie warstwy to już tłum, przy trzeciej się gubię, a przy czwartej zaczynam kartkę od nowa:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty Oleńko jesteś wspaniałą minimalistką a ja mam talent do komplikowania wszystkiego co robię :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Prześliczne, pełne radości :) Bardzo fajne tło na trzeciej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa Magic Foam, można wyczarować dosłownie każdy wzór.
      Bardzo dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  18. Urocze karteczki! Podziwiam wszystkie i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  19. Bardzo ciekawe i piękne prace .Podziwiam tła i zestawienie ich z dodatkami i kolorkami.
    Nie przypuszczałam ,że podczas mojej nieobecności stworzysz tyle niespodzianek-z przyjemnością spędzę u Ciebie dzisiejszy wieczór .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Grażynko :) Dziękuję i życzę Ci przyjemnej lektury.

      Usuń
  20. Bardzo ciekawe połączenie elementów.
    Śliczne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko i również cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.