poniedziałek, 25 lutego 2019

Zamiast kartki urodzinowej

Witajcie kochani!
Co robi emerytka w poniedziałkowy poranek? Ano, patrzy w okno na rozświetlony słoneczkiem ogród delektując się wizją nadchodzącej wiosny, potem robi sobie kawusię, włącza komputer i zagląda na ulubione blogi. No dobra, nie chciałam nikogo denerwować :)))
Dziś będzie o urodzinach blogowej koleżanki. Miała być kartka ale trochę się rozrosła i powstał mini albumik z życzeniami. Albumik ma cztery kartki czyli osiem stron. Powstał z moich ulubionych, gniecionych papierków a motywem przewodnim są motyle, które przewijają się na każdej stronie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
I jak Wam się podoba taka forma urodzinowych życzeń?
Dziękuję z całego serca za przepiękne komentarze pod ostatnim postem, za wszystkie ciepłe życzenia i deklaracje dotyczące mojego dziennika. Jestem szczęśliwa będąc częścią tak niezwykłej społeczności :)
Miłego tygodnia kochani!

54 komentarze:

  1. Ewuniu, emerytura też ma swoje dobre strony :)) A taka pamiątka zamiast kartki jest bardzo sympatycznym i pięknym prezentem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, zawsze to jakaś odmiana :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ech.. zazdroszczę :-)
    Albumik jest uroczy a jak motyle to już wiadomo że do Małgosi poleciał. Ten gnieciony papier mi się coraz bardziej podoba.
    Pozdrawiam emerytkę w końcu już nic nie musisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło. Ja również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ech... Nie denerwuj tych, którzy wstają o 5-tej rano ledwo na zakrętach wyrabiając ogarniają rodzinne towarzystwo, by pędem do pracy o 6.30 z domu wybiec, że już o dalszej części dnia nie wspomnę :)) Wiem Ewuniu, że Ty też swoje w życiu zawodowym przeszłaś, dlatego takie poranki jak dzisiaj należy traktować jak nagrodę :) Kartka-album jest niesamowita! Tylko Ty potrafisz wyczarować takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam nikogo denerwować Kasiu :) Jeszcze niedawno i ja wstawałam w środku nocy i gnałam do przodu. Wciąż nie mogę uwierzyć w to, że już nie muszę.
      Cieszę się, że podoba Ci się mój albumik. Przesyłam uściski!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się taka propozycja. Albumik uroczy. Gnieciony papier super. I tu przypomniałam sobie, że ja kiedyś, kiedy nie znałam papierów scrapowych tak robiłam. Wykorzystywałam wszystko, co miałam pod ręką na różne sposoby. I to było twórcze i dawało mi radość tworzenia. Teraz mam dostatek przydasi i nie zawsze w tym tłoku potrafię zrobić coś ciekawego. pohttp://zofiko.blogspot.com/2015/02/zycze-ci.html Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie Zosiu dlatego wróciłam jakby do źródeł i próbuję tworzyć coś od podstaw. Zawsze można to pogodzić z gotowymi cudeńkami.
      Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Coś pięknego! Ewuniu, właśnie ogłosiłaś wiosnę! Ale kolory! Wspaniały pomysł i chyba jeszcze lepsze wykonanie :-) Serdeczności! Pędzę do ogrodu grabić, sprzątać, cieszyć się słońcem i ciepłem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby tak było :) U nas dużo słońca ale zimno, poczekam raczej na cieplejsze dni. Dziękuję Andrzejku i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. Wspaniała praca, Ewuniu, utrzymana w ciepłym, wiosennym klimacie.
    I korzystaj z tych pięknych chwil, bo na nie zapracowałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Uczciwie zapracowałam na ten "luksus" więc korzystam sobie :)
      Tobie również życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  7. Ewuniu, korzystaj na tej emeryturze ile się da. W końcu zapracowałaś na nią!
    Piękna praca i doskonały prezent!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię Alinko! Ślicznie Ci dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  8. Ewuniu, jeszcze raz Ci dziekuję za to niezwykłe cudo, które oglądałam już chyba setki razy.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Małgosiu, miło mi że albumik Ci się spodobał.
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  9. Pamiętaj ciesz się wolnym czasem, spokojnie wypitą kawką i czerp te spokojne chwilę ile wejdzie 😊 Albumik świetny, fajny prezent i jak czytam obdarowana zadowolona a to najważniejsze 😊 Pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Nie bardzo umiem jeszcze odpoczywać bo z natury jestem pracoholiczką ale teraz dla odmiany robię to chcę i to co lubię :)
      Buziaczki!

      Usuń
  10. Ewciu, zazdroszczę Ci że masz tyle czasu na robótki i leniuchowanie :D Przepiękny jest ten albumik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość Ewuniu, każdy czas ma swoje dobre i złe strony :)
      Dziękuję i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  11. Ewuniu świetny sposób na przesłanie życzeń. Zamiast karteczki taki nietypowy albumik. Po dodatkach niebieskich i motylkach łatwo się było domyśleć dla której Małgosi powstał:-)
    Delektuj się spokojem, ciszą i tym że nic już nie musisz tylko możesz, chcesz. Dziś piękne słoneczko i u mnie zawitało. Z dwie godz siedziałam oglądając różne inspiracje ogrodowe, znalazłam kilka ciekawych roślinek i doczekać się nie mogę kiedy je zamówię w marcu, będzie trochę sadzenia ale to to co lubię. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu! I ja dziś miałam "ogrodniczy" dzień bo doszła paczka z nasionami. Wysiałam trochę kwiatów i świeże ziółka - okropnie mi tego brakowało :)))
      Dzień był słoneczny ale zimny więc postanowiłam jeszcze trochę poczekać z rozpoczęciem sezonu, nie chcę kusić losu. Ciekawa jestem co ciekawego wypatrzyłaś w tym internecie? Przesyłam uściski!

      Usuń
    2. Ewuniu u mnie działka z każdej strony nie obsadzona i ciągle wieje z pól od sąsiadów i trzeba by coś posadzić. Kilka sosenek zasadziliśmy, trochę nam padło a chodząc po różnych forach ogrodowych często napotykam na drzewko Katalpa-ponoć rośnie bardzo szybko. Sprzedawca ma równiez w ofercie tawułę szarą która spodobała mi się u Ciebie więc też będą ją zamawiać. Trochę cebulek lilii, jeżówki i malwę czarną:-) Chciałabym aby trochę się kolorowo zrobiło i wypatrzyłam fajną kompozycję ala skalniak u mnie będzie zrobiony z cegły wentylacyjnej-zobaczymy czy się uda.

      Usuń
    3. Piękne plany Agniesiu! Katalpy nigdy nie miałam w ogrodzie ale widziałam jak pięknie rośnie. Będę trzymać kciuki za nowe nasadzenia. Oj, będzie się działo :)))

      Usuń
  12. Piękny albumik !!! Podobają mi się ulubione przez Ciebie gniecione papiery oraz wszystkie tagi, a zwłaszcza ten z dziurką od klucza i ten z nutami oraz te o nietypowym kształcie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ulciu i również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Zachwycający, oryginalny albumik! Podziwiam wykonanie!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, ślicznie dziękuję i równie gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Znakomity prezent, super album - książeczka.:) Fajny pomysł z dziurką od klucza. Jedyne słuszne podejście to cieszenie się chwilą. Ściskam mocno Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! A wiesz, że świat oglądany przez dziurkę od klucza wygląda ciekawie?
      Buziaczki przesyłam :)

      Usuń
  15. Cudowny albumik. Już widzę minę Małgosi, kiedy go zobaczyła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodobał! Dziękuję Karolinko i mocno ściskam.

      Usuń
  16. O Ty nie dobra :) Jak ja bym tak chciała móc sobie spędzać dzień tak jak Ty nie martwiąc sie o wypłatę, bo sama wpłynie na konto hi hi Fajnie masz Ewuniu, korzystaj z tego przywileju bycia emerytką ile sie tylko da, to jest czas dla Ciebie! A tak forma życzeń bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry czas, przede wszystkim spokojny :) Dziękuję Lidziu i przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Oj tak , kawka, słonko i piekny widok za oknem :) tak trzymaj :) żyzcenia śliczne, widać , ze całe serce tam włożyłas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie jeszcze piękniej, niech no tylko wiosna się zacznie :)
      Dziękuję Aguś!

      Usuń
  18. Śliczny pomysł na urodziny zamiast tradycyjnej kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ewuniu tym razem wpadam w zachwyt nad Twoim albumem. Pomijając fakt, że sam pomysł jest rewelacyjny to wykonanie wręcz arcymistrzowskie. Genialna kompozycja i dobór kolorów sprawiają, iż album jest taki elegancki. Gnieciuszek w tymprzypadku pasuje idealnie. Gratuluję Ewuś tej pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Haneczko, wiem że nie każdemu podobają się prace w takim stylu.
      Dziękuję i przesyłam uściski :)

      Usuń
  20. Wspaniały prezent zrobiłaś Ewuniu, bardzo oryginalna praca, jak wszystkie Twoje!
    Gratuluję Ci tego porannego odpoczynku, warto czekać na te chwile. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  21. To takich prezentów wraca się kilka razy, tyle się dzieje na każdej stronie. Trudno ogarnąć od razu. Bardzo lubię tak przewinąć kilka razy: góra - dół. Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ewuniu - dziękuję Ci za ciepłe słowa :)

      Usuń
  22. Niesamowicie wiosenny ten albumik. Buzia sama się uśmiecha do tej żółci i chce kierować twarz ku słońcu.
    Pozdrawiam cieplutko, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Już niedługo będziemy się wygrzewać w słoneczku :)
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  23. Albumik prześwietny super pamiątka dla emerytki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten albumik nie powstał dla emerytki Arletko ale cieszę się, że Ci się podoba :)))
      Buziaczki!

      Usuń
  24. Ewa, toż takie właśnie prezenty są najlepsze - przecież robiąc takie cudeńko wkładasz tam swoje serce, myślisz o osobie, którą chcesz obdarować. Albumik zamiast kartki to wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, myślę dokładnie tak samo.
      Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  25. Cudeńko Ewuniu stworzyłaś ,taki prezent sprawia wiele radości i pozostaje na zawsze w pamięci .Albumik jest urzekający i wyjątkowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, jest mi bardzo miło. Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.