piątek, 1 marca 2019

Dziennik emerytki - marzenia się spełniają

Witam Was kochani bardzo ciepło!
Minęło zaledwie 6 dni od prezentacji dziennika i mojej prośby do Was gdy poczta dostarczyła mi pierwszą kartę. Prawdziwa niespodzianka, kompletnie się nie spodziewałam tak szybkiej reakcji. No i radość ogromna :) Niespodzianka była jeszcze większa gdy sprawdziłam od kogo jest ta przesyłka. Kartę przysłała mi Basia, podpisująca się pod swoimi postami jako Blondi. Basię poznałam bardzo niedawno, niecałe dwa miesiące temu. Trafiłam na jej bloga przypadkiem a że spodobała mi się jedna z jej prac zostawiłam krótki komentarz. Szybciutko była rewizyta i wzajemne obserwowanie. Zdążyłyśmy też wymienić się kilkoma e-mailami i trochę poplotkować :))) Jest to przesympatyczna osóbka która niewątpliwie nadaje na tych samych falach co ja więc chyba mogę powiedzieć, że od razu polubiłyśmy się.
Basia prowadzi bloga "Tworzenie z pasją i zamiłowaniem". To młodziutki blog, założony w grudniu 2018 roku. Sądząc jednak po pracach które tworzy jej pasja trwa już znacznie dłużej. Znajdziecie tam sporą ilość przepięknych kartek, albumy i kilka innych, ciekawych prac.
Gorąco polecam bloga Basi. Każda z nas wie, że początki bywają trudne i nie ma nic przyjemniejszego niż odwiedziny starszych stażem blogerek :))) Powitajmy w naszym gronie nową koleżankę.
Przejdźmy jednak do tego, co najważniejsze :)
Zachwyciła mnie przygotowana przez Basię karta - jest pięknie, pomysłowo i bardzo starannie wykonana. Ma kształt jakby otwartej koperty z kieszenią. Zdobią ją kwiaty z foamiranu, które jak wiemy są dość przestrzenne. W liście Basia o tym wspomniała, miała wątpliwości czy uda mi się ją wkleić do dziennika. Na wszelki wypadek zrobiła też zdjęcie swojej pracy jako ewentualny zamiennik.
Przyznaję, karta jest zbyt "wypukła" ale mimo wszystko postanowiłam ją umieścić w księdze. Usunęłam w tym celu kilka pustych kartek i jest w porządku. Jeśli jednak mogę coś zasugerować to ślicznie proszę o bardziej płaskie prace :)))
W kieszonce znalazłam wzruszający list, którego fragmentem chcę się z Wami podzielić.
Byłam tak podekscytowana faktem, że moje marzenia zaczęły się spełniać, że wpis do księgi zrobiłam dosłownie w jedno popołudnie. Oto efekt:
W górnej kieszonce umieściłam tag "Listy" na odwrocie którego zapisałam adres Basi.
W dolnej części lewej strony znajduje się kolejna kieszeń z tagami.
Na jednym z nich zapisałam motto z bloga Basi, w chwili obecnej bardzo mi bliskie :)
I strona prawa z kartą:
W kieszonkach jest jeszcze sporo miejsca na ewentualne notatki, które może z czasem będę chciała tu zamieścić.
Myślę, że ten wpis wyjaśnił wiele wątpliwości o których pisałyście do mnie i teraz już wiadomo o co chodzi w tej całej zabawie :)
Dziękuję Ci Basieńko za tą śliczną kartę i cudne życzenia - jestem bardzo szczęśliwa mogąc urzeczywistnić swoje marzenie a Ty zrobiłaś piękny początek.

Coś mi się wydaje kochani, że będę Was zamęczać swoim dziennikiem coraz częściej bo mam już kolejną kartę. Jest równie zachwycająca ale na razie nie zdradzę od kogo. Mogę tylko zdradzić, że już pracuję nad kolejnymi stronami dziennika. I oczywiście ślicznie proszę o więcej :)))
Życzę wszystkim wspaniałego weekendu!

42 komentarze:

  1. Ale Ci Basia zrobiła niespodziankę :) Super, piękna praca :) a marzenia są od tego żeby się spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze to jest takie oczywiste :) Basia tworzy śliczne prace czego dowodem jest ta karta. Dziękuję Aguś i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wspaniała niespodzianka od Basi, aż się sama wzruszyłam. Ja też zaglądam na Jej bloga i podziwiam cudne prace. Dziewczyny jesteście niesamowite. Strona zrobiona przez Ciebie Ewuniu jest pięknym uzupełnieniem twórczości Basi. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, i ja jestem zachwycona kartą Basi.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  3. Piękna karta od Basi, ciekawie ją wkomponowałaś do pamiętnika. Czekam na następny wpis, bo chciałabym się "wstrzelić" w klimat dziennika. Buziaczki Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Myślę, że to karty będą tworzyć klimat a ja się postaram do nich dopasować. Zapowiada się wspaniała zabawa :)
      Buziaczki.

      Usuń
  4. Super niespodzianka od Baski a twoja kompozycja fantastyczna buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  5. Ewuniu cudna karta wpisowa wyszła. Od Basi świetna karteczka i piękne kwiatki, pomimo że jest wypukła to fajnie że znalazła miejsce w pamiętniku-zresztą myślę że ile byś takich Ewcia nie dostała to i tak je jakoś tam wciśniesz:-D
    Oj pamiętnik zapowiada się bardzo bardzo ciekawie. Miłego weekendu kochana. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcisnę Agniesiu, i tak pewnie na jednym tomie się nie skończy :)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  6. Ewuniu! Wykonałaś cudowną kompozycję i pięknie wkomponowałaś moją kartę w swój dziennik. Wygląda, że dużo pracy w to włożyłaś. Z mojej strony cieszę się bardzo jak to wygląda wspaniale. Chciałam Ci bardzo, bardzo podziękować za wpis również o mnie. Czytając to bardzo się wzruszyłam i zrobiło mi się tak cieplutko na serduszku. Jestem Ci przeogromnie za to wdzięczna. Nie wiem jak dziękować wiec napiszę jedno DZIĘKUJĘ!!! :) Przesyłam uściski i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Basieńko, Twoja karta jest w pewnym sensie historyczna, bo pierwsza.
      Mam nadzieję, że to początek pięknej serii. A napisałam całą prawdę :)))
      Serdecznie przytulam i życzę Ci wspaniałej niedzieli.

      Usuń
  7. Ojej jaka piękna karta od Basi, ja tak ładnie nie potrafię. Ale pocieszam się tym, że jak ją w końcu zrobię i ją ode mnie Ewuniu dostaniesz, to dorobisz do niej piękną stronę. Ale to niestety jeszcze chwilkę musisz poczekać, bo mam sporo zaległości do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna Lidziu, że potrafisz! Poczekam oczywiście ile będzie trzeba. Sama nie zdążyłam jeszcze przysiąść do Twojego pamiętnika bo pochłonęła mnie księga ale zrobię na bank :) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu ! Jeżeli zrobię kiedyś kartkę to właśnie pierwsza będzie dla Ciebie. Ale jak coś zaproponować jak widzę kolejną uzdolnioną osobę jak Basia. Widziałam jej prace i bardzo mi się podobają. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam Cię Ewuniu za słowo i jestem pewna, że i z kartką poradziłabyś sobie wspaniale. Ja również ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękna karta znalazła w Twoim dzienniku wspaniałą oprawę! Coś mi się wydaje że przy takim tempie nadsyłanych prac "Dziennik Emerytki" będzie w kilku tomach;)
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę to pod uwagę Aniu, na szczęście mam jeszcze spory zapasik takich ksiąg do zagospodarowania :)
      Bardzo dziękuję i przesyłam uściski!

      Usuń
  10. Cudna karta i fantastycznie wkomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Wandziu, ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  11. To będzie naprawdę wspaniała księga.
    Piękne prace Dziewczyn i Twoja oprawa to super efekt.
    Cieszę się, że Twoje marzenie już się spełnia...
    Pozdrawiam serdecznie, Ewo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę Iwonko, to bardzo wzruszające uczucie i wspaniała zabawa.
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Śliczna ta karta od Basi - Blondi. Będziesz miała Ewuniu wspaniałą księgę :-) Szkoda, że ja nie potrafię takich cudeniek robić :-( Serdeczności, miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku. No, ja też żałuję :)))
      Wspaniałej niedzieli!

      Usuń
  13. Ewuniu dostałaś piękną kartę,którą wspaniale wkomponowałaś w swoją księgę,razem stworzyłyście niezwykłą stronę w pamiętniku.To takie miłe,a jak pomyślę że za jakiś czas wypełni się samymi takimi cudnymi stronami ,to raduje się i moje serce,bo to tak jakbyś przygarniała pod swój dach kawałek nas samych.
    Serdeczności zostawiam Ewuniu i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak czuję Małgosiu i jest to wspaniałe uczucie.
      Serdecznie Ci dziękuję za przemiły komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Cudowna karta. Basia podniosła poprzeczkę bardzo wysoko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia zrobiła piękny początek ale każda z podarowanych mi kart będzie wyjątkowa na swój własny sposób i będzie niezwykle cenną pamiątką.
      Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Faktycznie Basia tworzy wspaniałości. Ta karta jest tego dowodem. Ty Ewuniu oprawiłaś ją po mistrzowsku. Całuski ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu i również całuski wysyłam!

      Usuń
  16. Nigdy nie przypuszczałam, że kartka nawet taka śliczna może wywołać wykonanie tak skomplikowanej pracy i nadać jeszcze piękniejszy sens twórczości ludzkiego umysłu. Nie mam do takich rzeczy zacięcia ale zawsze oglądam z podziwem i fascynacją kolorów, faktur, połączeń, kształtów, pomysłowości itd itd :D Widzę, że karteczka zmieściła się :)
    Moc uścisków :D Zaraz zajrzę do podanego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Agatko, że tak pięknie odebrałaś mój wpis :) Lubię opowiadać obrazem, szczególnie o emocjach - przychodzi mi to łatwiej niż słowa. Miło będzie po latach wrócić wspomnieniami do tych wpisów, w których zamykam serdeczność otrzymaną od blogowych koleżanek.
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Ewciu, karta Basi jest piękna sama w sobie (też zaglądam do Basi i bardzo ją polubiłam), a w Twojej oprawie i interpretacji nabiera szczególnego, niezwykłego uroku. To Bedzie naprawdę wspaniały dziennik przyjaźni.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  18. Moja Imienniczka pięknie to wykonała, zaraz idę w odwiedziny do Niej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale Basiu, to przemiłe miejsce w sieci. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  19. Cudowna jest Wasza wspólna chwila w tym wpisie .Wspaniała strona i piękna pamiątka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wspomnienia są bezcenne, wspaniale będzie je mieć zawsze pod ręką :) Dziękuję za ciepłe słowa Grażynko.

      Usuń
  20. Fajnie zobaczyć przykład takiej karty, bardzo pomysłowa i świetnie wykonana podobnie jak Twoja oprawa Ewuniu. Myślę, że to będzie piękna księga dobrych wspomnień, a te dobre zawsze warto zbierać w sercu i na papierze. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar Oleńko. Nie wiem jak wiele kart uda mi się zebrać ale z każdej będę się ogromnie cieszyć. Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  21. Ewuniu cudowna karta w pięknej oprawie. U Basiu już byłam , faktycznie tworzy cuda z papieru.
    Twoja księga już niedługo będzie pękać w szwach.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała Anusiu, żeby tak było :) Dziękuję i również życzę Ci udanego tygodnia.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.