poniedziałek, 4 marca 2019

Wielkanoc z paletą kolorów - marzec

Witam Was bardzo ciepło.
Kolejny miesiąc zabawy z Anią pozostaje na tej samej palecie kolorów ale motywem wiodącym jest jedzenie. Próbowałam podejść do tematu kreatywnie szukając inspiracji w zawartości koszyczka ze święconką ale ostatecznie, jak większość z Was pozostałam przy jajeczkach. Oczywiście zakładam, że nikt nie popatrzy na zajączka czy na kurkę jak na potencjalne jedzonko :)
Pierwsza kartka ma kształt jaja więc sama w sobie spełnia już kryterium. Z palety zastosowałam kolor biały i brązowy w kilku odcieniach. Jest to też nowa próba wykorzystania haftu matematycznego, tym razem w formie odwróconej. Efekt jest dość fajny ale sporo z tym pracy :)
Z tyłu kartki kieszonka na życzenia.
I co myślicie o takim hafcie?
To oczywiście nie koniec, w końcu do Świąt coraz bliżej więc czas przyspieszyć.
Kolejne kartki to moje ulubione pergaminki.
Kartka z koszyczkiem i oczywiście jajeczkami. Kolory z palety to biały, niebieski i zielony.
I jeszcze raz ten sam motyw w kolorach: biały, zielony i żółty.
I jeszcze jeden pergaminek, tym razem z kurką :) Kolory z palety to również biały, zielony i żółty.
I na koniec odkurzyłam zapomniany wykrojnik z koszyczkiem i powstała jeszcze jedna kartka. Jest to kartka zrobiona ze ścinków, zamiast paseczków powycinałam jednak z resztek papierków różnej wielkości kółeczka i tak powstała baza kartki. Kolory jak widać to biały i niebieski.
Zrobiłam jeszcze kilka kilka innych kartek ale nie załapują się na paletę więc pokażę Wam innym razem. Tymczasem kolaż marcowego urobku:
i banerek.
Miłego tygodnia kochani!

73 komentarze:

  1. Wspaniałe prace ale jestem pod ogromnym wrażeniem tego jaja, ależ tam było pracy żeby uzyskac taki efekt :) brawo, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, napracowałam się ale mam nadzieję, że było warto :)
      Dziękuję Aguś!

      Usuń
  2. Ewa, wspaniałe!
    Ten haft matematyczny cudny!
    Uściski☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu ale zaszalałaś, nie wiem gdzie oczy podziać tyle piękności dziś u Ciebie . Zauroczona jestem wszystkimi kartkami. Odwrócony haft matematyczny jest boski , warty poświęconego czasu. Pergaminki w Twoim wydaniu uwielbiam są śliczne a pomysł ze ścinkami w kształcie kółeczek rewelacja !!!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szefowa zadowolona :))) Dziękuję Anusiu i przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Karteczki przepiękne! Ale mój zachwyt wzbudziła ta z niteczek. Niesamowita! Haft matematyczny w formie odwróconej... Brzmi jak twierdzenie Pitagorasa, pokomplikowane przez Newtona ;-) Dla mnie obie te rzeczy są równie tajemnicze. Podziwiam Ewuniu Twój kunszt!~i pomysłowość! Wspaniałe prace! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie było mam mocno ścisły umysł choć na emeryturze :))) Jak widać czasem mi się jeszcze przydaje. Bardzo dziękuję Andrzejku i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczne karteczki!!! Bardzo mi się podobają!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Dorotko, dziękuję i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ale zaszalałaś Ewo :-) Piękne kolorowe pergaminki przyciągnęły moje oki i zachwyciło mnie haftowane jajo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie prawdziwy komplement Ewuniu, ślicznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  7. Ewiuniu pięknie wszystko wykonałaś, podziwiam za talent wszechstronny, dobre oko i sprawne dłonie 😀 Haft matematyczny super, chociaż w tym temacie jestem zielona tak jak i w pergaminkach 😉 Prace idealne 😊 Pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię próbować różnych technik, tak jest o wiele zabawniej :) Cieszę się Basiu, że podobają Ci się moje karteczki. Mocno ściskam!

      Usuń
  8. Ewciu, wszystkie kartki są piękne, ale ta pierwsza - brak mi słów! Nie dość, że efekt jest niesamowity, to jeszcze musiałaś się nieźle napracować. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! I mnie się spodobał ten efekt, pewnie kiedyś spróbuję ponownie.
      Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  9. Piękne kartki Ewciu :) Szczególnie ta pierwsza jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu cudne karteczki. Karteczka w kształcie jaja super a pergaminki no po prostu same wspaniałości. Karteczka z kurką mnie zauroczyła. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu, jesteś kochana! Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  11. Pracowicie u Ciebie Ewuniu.:) Śliczne karteczki.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  12. Cudowne karteczki, każda jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kartki! Zwłaszcza pergaminki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe, zachwycająco piękne karteczki! Pozdrawiam Cię, Ewuniu gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, to bardzo miłe. Ja również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Wspaniałe kartki, Ewuniu!
    Matematyczne jajo zachwyca efektem, ale i ogromem pracy. Twoje pergaminki kocham miłością wielką. No i super pomysł na bazę z kółek.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Iwonko za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  16. Twoje karteczki zawsze podziwiam. Pergaminkami jestem zachwycona.
    Haft matematyczny świetnie wymyśliłaś z zajączkiem.Fajny pomysł
    kółeczka na bazę. Muszę spróbować. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko, zajrzę z ciekawością.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Z radością i zachwytem patrzę na Twoje marcowe karteczki .Nie jestem pewna więc zapytam czy tej wyjątkowo misternej siateczki nie pomagał wykonać jakiś maleńki pajączek ?
    Prześliczne karteczki Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam jak ta pajęczyca :))) To nawet było przyjemne tylko oczy trochę bolały.
      Dziękuję Grażynko i mocno ściskam!

      Usuń
  19. Jesteś wszechstronnym artystą Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł z tym haftowanym zającem. Bardzo fajnie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Bardzo podobają mi się pergaminki. Ale haft matematyczny... brak słów, piękny. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  22. No powiem Ci Ewuniu, że dzisiejsza Twoja karteczka z hatem matematycznym przyćmiła wszystkie inne kartki. Jak to jest genialnie zrobione, ale roboty musiało być z tym nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lidziu, że Ci się podoba! To pracowity ale bardzo przyjemny w wykonaniu projekt. Pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  23. Wszystkie karteczki są prześliczne pozdrawiam cieplutko buziaczki Ewuś mam do Ciebie prośbę napisz jeśli masz adres do Krysieńki z blogu (W moim kąciku)będę bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  24. Pergaminki zachwycające, ale i haft matematyczny prezentuje się wspaniale!!!
    Podziwiam wszystkie karteczki i przesyłam najcieplejsze pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i również pozdrawiam Cię ciepluteńko :)

      Usuń
  25. Ewuniu pergaminki w Twoim wydaniu już znam i podziwiam bezustannie, ale dziś zachwyciłam się tym jajem. Niesamowite, jak układ nici może stworzyć taki obraz. Czasochłonna to praca, tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno miałam ochotę wypróbować ten pomysł, w końcu starczyło mi cierpliwości :) Dziękuję Haneczko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  26. Bardzo ciekawe karteczki pod kątem technicznym :) Niesamowite, że jest tyle możliwości. Przepiękne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że Ci się podobają :) Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  27. Pięknie i bardzo pomysłowo. Na każdej karteczce świątecznie i wiosennie. Odwrocony haft matematyczny zachwycił mnie najbardziej, efekt rewelacyjny chociaz pracy ogrom widać w tych przeszyciach. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, bardzo mi miło. Ja również cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Ewuniu przepiękne karteczki powstały,każda inna i każda piękna :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Marylko i również serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i równie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Ewuniu nie będę oryginalna, wszystkie kartki mi sie bardzo podobają, ale ta z zajączkiem wręcz zachwyca:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli czasem warto poeksperymentować :) Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  31. Witaj Ewuniu. Prześliczne kartki, prawdziwie wiosenne. Och, jak zobaczyłam tę pierwszą z zajączkiem , nadziwić się nie mogłam, to dopiero cudo!
    Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, cieszę się że podobają Ci się moje karteczki. I ja serdecznie przytulam :)

      Usuń
  32. Dawno mnie tu nie było Ewuniu i na samo wejście rozdziawiam mordkę ze zdziwienia.Jajo rewelacja,cudownie tam wykorzystałaś haft matematyczny,jestem pod ogromnym wrażeniem .
    Buziaczki i mam nadzieję ,że już do częstszych odwiedzin .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, miło mi że wpadłaś :)))
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  33. Przecudne te Twoje karteczki Ewuniu! A zajączek w sieci - rewelacja!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  34. Urocze, ale też oryginalne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.