piątek, 8 marca 2019

Spokojnie, to tylko wiosna...

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Szczególnie ciepło witam blogowe koleżanki, wszak dziś nasze święto :) Jakkolwiek kojarzy się dzień kobiet to miło jest poczuć się wyjątkową i kochaną, miło dostać bukiet kwiatów i życzenia od drogich nam mężczyzn. A wiecie, że dzień kobiet obchodzony jest 8 marca już od 1910 roku? Pierwowzorem były prawdopodobnie obchodzone w starożytnym Rzymie Matronalia.
Było to święto przypadające na pierwszy tydzień marca, związane z początkiem nowego roku, macierzyństwem i płodnością. Z okazji tego święta mężowie obdarowywali swoje żony prezentami i spełniali ich życzenia.
Mam nadzieję, że i Was spotkało dziś coś miłego :)
A ja mam dziś dla Was wpis do Księgi. Powstał według kolejnego zestawu przygotowanego przez Grażynkę.
Jak widzicie, tym razem nie ma żadnych elementów do wykorzystania, tylko wskazówki. Lubię mozaiki ale niezbyt często po nie sięgam. Nie bardzo wiedziałam od czego zacząć ale pomyślałam, że muszę najpierw znaleźć te zdania o kolorach i dopiero dopasować do nich grafikę. Znalazłam je w starym, częściowo już pociętym poradniku ogrodniczym, w rozdziale o wpływie kolorów na wypoczynek w ogrodzie. Dalej było i łatwo i trudno. Łatwo bo skojarzenie z ogrodem zawsze jest przyjemne a w mojej głowie siedzi coraz więcej myśli o wiośnie. Trudno, bo całą mozaikę wyszarpałam palcami i to dość precyzyjnie więc palce bolały. Całość jest nieco szalona, tajemnicza i zakręcona ale też bardzo energetyczna i bardzo radosna. Takie jest przynajmniej moje odczucie :)
Oto efekt:
I co o tym myślicie? 
Mam nadzieję Grażynko, że dobrze odczytałam Twoje wskazówki?
Tak sobie myślę, że wiosna jest jak kobieta - szalona, nieprzewidywalna, ekscytująca, kolorowa, tajemnicza i bardzo piękna. No to sobie posłodziłam :)))
Wszystkim paniom składam serdeczne życzenia i życzę wspaniałego świętowania!


34 komentarze:

  1. Ewuniu,cudnie,wspaniałą mozaikę zrobiłaś,miałaś chyba niezłą zabawę z tym targaniem papierków :)
    Tobie również życzę wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta i tym razem pozdrawiam ze szpitalnego łóżka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Marylko, mam nadzieję, że to nic poważnego?
      Zabawa była fajna tylko palce bolały od targania :) Miło mi, że Ci się podoba.
      Trzymaj się kochana ciepło i wracaj szybko do zdrowia!

      Usuń
  2. Ewuniu jest cuuuuudownie !!!Myślałam o kolorach ,o skrawkach papieru ,ale nie przypuszczałam ,że można z tego stworzyć coś aż tak pięknego .Spokojnie ?Jak tu być spokojnym jeśli budzisz wiosnę wulkanem ,niesamowitym obrazem i wspaniałą interpretacją . Widok wyjątkowo miły na cały mój dzisiejszy wieczór.Dobrze odczytałaś wskazówki i podniosłaś przy tym poprzeczkę tak wysoko ,że mi pozostaje pokonać ją od dołu .Przypadkiem wczoraj marzyłam o minimalnej dawce Twojego koloru -jestem na chwilę zaspokojona i dziękuję. Jest pięknie ,tajemniczo i wspaniale .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to ogromnie się cieszę! To było niezłe wyzwanie ale znając Ciebie Grażynko to ta poprzeczka jeszcze pójdzie w górę :) No i mam nadzieję, że ta wiosna wkrótce właśnie tak się rozszaleje. Buziaki na weekend.

      Usuń
  3. Ewa, cudne! W papierach z gazet jest tyle kolorów. Czasami tak się bawię z moimi "studentami".
    Twarze na Twoich kartach - tajemnicze i piękne - zachwycają mnie.
    Uściski i moc życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Izabelko i dziękuję z całego serca za tak ciepłe przyjęcie.
      Ja również mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  4. Wspaniała praca, cudne barwy :) ale sie napracowałas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, odrobinę ale takie darcie to fajny sposób na odreagowanie każdego stresu :)
      Dziękuję Aguś!

      Usuń
  5. Pięknie :-) Ach te Grażynki. Lubię Dzień Kobiet, bo to Wasze święto. Ale... My mężczyźni często zapominamy, że kwiatki można dać bez okazji, a pozmywać codziennie. nawet nie pytając czy trzeba. Serdeczności Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna autorefleksja Andrzejku :))) Osobiście nie narzekam ale podoba mi się pomysł z kwiatkiem bez okazji. Serdeczności!

      Usuń
  6. Ewuś jestem zachwycona Twoją pracą!
    widać ilość pracy włożonej, ale sam pomysł też trzeba docenić:)
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, jest mi bardzo miło. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe, naprawdę ciekawe. Nie wiem co to za technika, że trzeba dobrze się poprzyglądać aby wszystkie elementy dojrzeć a przynajmniej większość ale naprawdę bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żadna specjalna technika Agatko, po prostu mozaika wytargana ręcznie - taki trochę szalony pomysł :)
      Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu świetnie wykorzystałaś wskazówki od Grażynki, strony wyszły bardzo, bardzo ciekawie i tak kolorowo. Te żywe kolorki dodały uroku i blasku, pięknie się tworzy Twój dziennik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! To nie jest wpis w dzienniku tylko journal, który nazwałam Księgą - tworzę go już od dłuższego czasu. U mnie wątków na pęczki :)))
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewciu, to prawdziwa eksplozja cudownej wiosny - radosnej, kolorowej, energetycznej. Taka pełnia życia, które znów budzi się po zimie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o takiej eksplozji i cieszę się, że nowy sezon już tak bliziutko.
      Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  10. Praca fantastyczna, wiosna na pewno się obudzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, taka eksplozja wiosny już mi się marzy;) Piękna praca!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  12. Rewelacja cudowne wiosenne kolorki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna mozaika pokazująca, że wiosna jest już tuż tuż i lada chwila wkroczy do kalendarza. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę Karolinko i nie mogę się już doczekać. I ja ściskam Cię bardzo mocno :)

      Usuń
  14. Myślę, ze doskonale zrozumiałaś i zinterpretowałaś wskazówki. Wyszła piękna i bardzo intrygująca praca. Jeśli chodzi o wiosnę, to masz rację. Jest jak kobieta, przede wszystkim nieprzewidywalna 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę Alinko :) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  15. Twoja praca Ewuniu jest niesamowita. Świetnie pokazałaś sugestie i wytyczne Grażynki! Zawsze swoją interpretacją tematu tak pięknie zaskakujesz, że dech zapiera!
    Pozdrawiam zachwycona Twoją pracą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za ciepłe słowa, jesteś kochana :) Ja również serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  16. Wyszło cudownie. Pięknie zinterpretowałaś zadanie. Tyle się dzieje. Mozaika jest wspaniała. Kiedyś w szkole na zajęciach plastycznych uwielbiałam mozaikę i często korzystałam własnie z tej techniki. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, cieszę się że Ci się podoba moja mozaika.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  17. Wspaniała praca!!! Piękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.