wtorek, 12 marca 2019

Trzy po trzy :)

Witam Was kochani!
Pogoda jaka jest, każdy widzi. Nie będę jednak dziś narzekać, powiedzmy, że zrobił się odpowiedni klimat do dzisiejszego wpisu :))) Będzie o bombkach. Trzy bombki, trzy kolory i trzy wyzwania - czyli trzy po trzy. Bombka to marcowy temat zabawy u Uli, dodatkowo postanowiłam połączyć dodatkowo dwie inne zabawy. Zacznijmy jednak od kartek.
Pierwsza jest w odcieniach brązów, z dodatkiem złotych akcentów. Zrobiłam ją z papieru gniecionego na mokro, całości dopełnia uroczy aniołek.
Druga kartka w niebiesko - błękitnej kolorystyce, z sielskim widoczkiem i tagiem z życzeniami.
I trzecia z Mikołajem - wesoła, z przewagą czerwieni i odrobiną zieleni.
A teraz podsumujmy.
Wszystkie trzy bombki zgłaszam do Uli.
Na drugiej i trzeciej kartce znalazła się gaza więc zgłaszam ją do zabawy "Ćwiczymy kompozycję" u Ewci Gawlik.
Pierwszą i drugą kartkę zgłaszam natomiast do zabawy w Gosikowym Zakątku "Anielsko - sielsko".
Pierwsza jest wyraźnie anielska, druga bardziej sielska ale i mały aniołek na niej przysiadł :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło!

66 komentarzy:

  1. Ewciu wszystkie bombki są śliczne :) a ta z aniołkiem to sprawia ze się usmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie się rozprawiłaś z trzema zabawami. Ewuniu piękne Twoje kartki wszystkie. Cudowne kompozycje , a pomysł z wyciąganym tagiem bardzo mi się spodobał.
    U mnie tez bardziej zima niż wiosna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Poszłam trochę na skróty ale chwilowo nie potrzebuję więcej kartek.
      Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne i klimatyczne karteczki ! Mnie jak zawsze najbardziej ciągnie do zimowych pejzażyków i to niebieska bombka przyciąga mój wzrok :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę sielska jest ta niebieska karteczka, mam nadzieję że i wystarczająco świąteczna :) Dziękuję Ewciu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu, przepiękne są wszystkie trzy bombki. Jaki śliczny ten aniołek!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło. Ja również mocno ściskam :)

      Usuń
  5. Ewuniu fantastyczne bombeczki. Wspaniale się prezentują wszystkie trzy.
    I trafione idealnie w pogodę. U nas wczoraj i deszcz i grad i słońce, ech chcę juz wiosny:-) Pozdrawiam cieplutko Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu! I mnie dołuje ta pogoda, oby nie trwało to zbyt długo.
      Buziaczki :)

      Usuń
  6. Trzy razy piękne kartki. Rewelacyjny pomysł z tagiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki i forma fajna:) Tak, można jeszcze śmiało wykonywać "zimowe" prace, bo jeszcze śnieżek i mrozik w nocy:)))
    Pozdrawiam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko! Oby zima już nam odpuściła :)
      Uściski.

      Usuń
  8. Ewuniu, wszystkie kartki śliczne i bardzo klimatyczne! Ta z widoczkiem urokliwa a z aniołkiem oczywiście top 1 na mojej liście :) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podoba. Dziękuję i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  9. Śliczne karteczki Ewuniu :) tym razem zdradzę niebieskości dla czerwieni i Mikołaja :) cudna jest ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ewciu, wszystkie elementy pasuję do siebie idealnie! Fantastyczne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające kartki! Cudnie wykonane, jak zawsze! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Danusiu, dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  12. Wszystkie piękne, chociaż ta z aniołkiem jest moją faworytką.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu i również pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  13. Wspaniałe karteczki Ewciu poczyniłaś. Pomysłowe i perfekcyjnie wykonane.U nas raczej zima. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. U nas też "chłodno" ale ponoć weekend ma być już ciepluśki :)
      Buziaki!

      Usuń
  14. Trzy kartki, każda inna a wszystkie śliczne. Ale naj... dla mnie to z aniołkiem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, właśnie z tej kartki jestem najbardziej zadowolona :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  15. Śliczne karteczki Ewuniu.:) Chyba nie ma fory, która byłaby dla Ciebie wyzwaniem, ze wszystkimi radzisz sobie znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda forma to jakaś odmiana od kartek tradycyjnych i miło jest spróbować. Dziękuję Madziu za ciepłe słowa i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ewuniu ja Ciebie podziwiam, potrafisz wszystko tak pięknie wykonać. Prace są bardzo efektowne, bardzo ciekawe :) U mnie na razie niemoc trochę choruję, ale chcę jak najprędzej wrócić do żywych i mojej pracowni. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Basiu :) Sama ostatnio też walczyłam z wirusem ale już czuję się lepiej. Mam nadzieję, że i Ty szybciutko wyzdrowiejesz. Życzę Ci zdrówka i mocno ściskam!

      Usuń
    2. Ewuniu dziękuję bardzo, ten brak sił mnie dobija, ale cóż jeszcze trochę i mam nadzieję, że będzie dobrze 😊 Pozdrawiam serdecznie i uściski 😀

      Usuń
  17. Piękne prace. Świetnie zakomponowane i wykonane. I niepowtarzalne. Ja za swoje nie mogę się zabrać bo opanowały mnie xxxxx i wielkanocne zajączki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu! Wpadnę obejrzeć Twoje zajączki :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ewuniu pięknie stworzyłaś wszystkie trzy bombeczki! Są nietuzinkowe i perfekcyjnie wykonane!!! Jak zwykle zachwycam się Twoimi pracami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, bardzo mi miło :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  19. Wszystkie trzy kartki piękne! Każda inna i każda pięknie skomponowana. Wszystko pasuje do siebie idealnie. Brawo Ewuniu!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko za serdeczny komentarz. Ja również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Przepiękne są te Twoje bombki, Ewo. Ja w weekend postanowiłam powoli zabrać się za kartki wielkanocne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko! Rzeczywiście do Świąt coraz bliżej i czas pomyśleć o kartkach :)
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  21. Piękne bombeczki Ewuniu poczyniłaś ,starannie dobrałaś kolorki i dodatki .Wspaniały niepowtarzalny i wyjątkowy klimat zawiera Twoja karteczka z aniołkiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, jest mi bardzo miło. Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Prześliczne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudne, ale ta pierwsza najbardziej mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne!!! Wspaniale się prezentują:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace! Pierwsza cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prace przepiękne, ale ta z aniołkiem jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Efekt uzyskany dzięki gniecionemu papierowi SUPER!!
    Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Przepiękne i klimatyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękne, i pełne zaskoczenie, wszyscy teraz kwiaty, jajka i zające, a tu ... ciągle zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie na czasie ale cóż, takie wyzwanie :)
      Dziękuję Weroniko.

      Usuń
  30. Jakie cudne karteczkowe trio :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.