środa, 20 lutego 2019

Dziennik emerytki

Witam Was kochani!
Wiele się u mnie ostatnio zmieniło. Zbieram się do napisania tego postu już od 20 dni ale z niewiadomego powodu jakoś mi nie idzie. Czas się jednak przyznać - jestem emerytką :)))
Jeszcze nie taką pełnoprawną bo 60 lat skończę dopiero w czerwcu ale z pewnych powodów od 20 dni jestem wolna od zawodowych zobowiązań. Dziwne to uczucie, czuję się na razie jak na dłuższym urlopie. Nie bardzo jeszcze wiem co zrobić z tą długo oczekiwaną wolnością, jedno jest pewne - nudzić się nie będę. Jestem teraz na etapie zmiany priorytetów, słowo "muszę" zamieniłam na "mogę" albo "powinnam" i ze zdziwieniem odkryłam, że to wymaga dodatkowej motywacji.
Od dłuższego czasu marzyłam o tej chwili, snułam marzenia i plany. I wiecie co, najfajniejsze jest chyba to oczekiwanie :) Tak czy inaczej rozpoczynam kolejny etap swojego życia, etap ostatni.
Mam nadzieję, że jesień mojego życia będzie pogodna i pełna słońca. Niecierpliwie czekam na wiosnę i nowy sezon w ogrodzie dla którego będę miała teraz znacznie więcej czasu. Więcej czasu będę miała też na blogowanie i realizację swoich pasji. A skoro o pasjach mowa - postanowiłam założyć sobie "Dziennik emerytki".
Dziennik nie będzie zwykłym pamiętnikiem, jest raczej formą journalu w którym chcę zachować na pamiątkę różne, ważne wydarzenia, swoje i nieswoje równie ważne myśli i spostrzeżenia. Oprócz zapisków ważna jest tu również oprawa graficzna bo ona potrafi być czasem bardziej wymowna od słów. Mój dziennik jest grubą księgą, która pomieści wiele wpisów. Dziś chcę Wam zaprezentować okładkę i pierwszy wpis.
Tak wygląda okładka dziennika. A oto pierwszy wpis:
Tak to mniej więcej będzie wyglądać. Każda ze stron jest swoistą opowieścią graficzną. Na każdej stronie znajduje się mnóstwo kieszonek i skrytek w których zamierzam przechowywać karteczki i tagi z zapiskami. W jednej z kieszonek umieściłam (na szczęście!) tag z moją patronką, który dostałam kiedyś od pewnej blogowej przyjaciółki.
A poniżej tekst, który zapisałam jako pierwszy. To zupełny przypadek - fragment piosenki którą właśnie grało radio - wydała mi się idealnie pasująca do tematu :)
Pozostałe zapiski pozwolę sobie zostawić dla siebie.
Jak Wam się podoba taki pomysł?
Od czasu do czasu będę prezentować kolejne wpisy.
Mam też pewne marzenie - chciałabym abyście i Wy stali się częścią mojego dziennika, miałabym cudowną pamiątkę. Stąd moja ogromna prośba - zechcecie zrobić dla mnie taką kartę? Nic wielkiego - kawałek kartki choć odrobinkę mniejszej od A4 i jednostronnej żebym mogła ją wkleić do księgi. Może być dowolnie, na "płasko" ozdobiona, możecie napisać coś od siebie a jeśli ktoś mógłby dodać swoje zdjęcie to radość byłaby ogromna. No i żeby to była karta spersonalizowana. Oprawię ją najpiękniej jak potrafię i już na zawsze pozostanie wśród moich najpiękniejszych wspomnień. Wiem, że proszę o kawałek Waszego cennego czasu ale termin wykonania nie ma tu znaczenia, poczekam ile będzie trzeba. Mogę na Was liczyć?
Większość z Was ma już mój adres a jeśli ktoś nie ma to proszę o kontakt na ewajurewicz106@gmail.com.
Czuję się trochę niezręcznie ale wiem, że nasz blogowy świat jest wyjątkowy a na blogowych przyjaciół zawsze można liczyć :) Z góry dziękuję każdemu kto zechce spełnić marzenie świeżo upieczonej emerytki.



91 komentarzy:

  1. Kochana Ewuniu :-)
    To nie ostatni etap w życiu jak napisałaś.... Tylko kolejny, bo przecież sami nie wiemy jakie etapy życie nam jeszcze przed nami postawi.
    Życzę Ci Ewuniu na tej emeryturze dużo sił i chęci do działania i spełniania się w swoich pasjach.
    Każdy kolejny dzień może być niezwykły, zaskakujący i mający w sobie wiele nowych doznań.
    Z przyjemnością zrobię dla Ciebie taką pamiątkową kartę:-)
    A dziennik enerytki to będzie wspaniała pamiątka.
    Ściskam Cię mocno Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Agatko, wiem że na Ciebie zawsze mogę liczyć :) Trudno przewidzieć co życie przyniesie i na jak długo wystarczy zdrówka bo to jest najważniejsze. Masz rację, trzeba się cieszyć każdą dobrą chwilą.
      Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  2. Ewciu, oby na każdej stronie Twojej emeryturki był duży uśmiech :) Żyj pełnią życia, delektuj się czasem dla siebie, spełniaj się :) A życie...może lepiej że nam dzisiaj nic nie powie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja myślę, że lepiej :) Dziękuję Aguś i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu to nie ostatni etap, ale nowy etap, który otwiera wiele drzwi, więcej czasu, więcej możliwości samorealizacji i poświęcenia się pasjom. Niech zdrowie, spokój i radość dopisują, delektuj się życiem i spełniaj marzenia.:) Oj chyba jestem za zielona żeby porywać się na taką kartę, ale banerek ku pamięci zamieściłam na blogu. Dziennik emerytki już rokuje interesująco. Zdumiewa mnie jak umiesz łączyć różne materiały w spójną całość. Buziaczki Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu za ciepłe słowa. A karta - nie chodzi tu o coś specjalnego, wystarczy kilka słów od siebie i podpis na pamiątkę :) Ale oczywiście rozumiem.
      Buziaczki!

      Usuń
    2. Nie wiem z której strony ugryźć temat, dobrze że nie ma ograniczeń czasowych. Ewuniu może podrzucisz jakąś inspirację?

      Usuń
    3. Oczywiście Madziu, napiszę na @ :)))

      Usuń
  4. Cudownie Ewuniu. Niechaj Twoje kolejne dni wypełnione będą słońcem, uśmiechem i najwspanialszymi chwilami. Dziennik zapowiada się bardzo intrygująco. To wspaniały pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kochana Emerytko, pół- emerytka spełni Twoje marzenie. Wiesz, że od 1 września mam emeryturę, ale pracuję trzy dni w tygodniu, bo Gimnazjalistów chcę przygotować do egzaminu gimnazjalnego z matematyki. Przy tych obowiązkach i czwórce cudownych, małych Wnucząt cierpię na chroniczny brak czasu. Ale kartę obiecuję i pięknej wolności emerytalnej Ci Ewuniu życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, jesteś kochana! I ja planowałam dłużej popracować ale los chciał inaczej. Obiecuję, że lenić się nie będę :))) Serdecznie przytulam.

      Usuń
    2. Buziaki emerytalne ślę:-)

      Usuń
  6. Ewuniu, gratuluję Ci tego nowego etapu w życiu, fajne jest to, że wreszcie znajdziesz czas na swoje pasje. I trochę Ci zazdroszczę tego "nic nie muszę" :) A kartę pamiątkową z przyjemnością dla Ciebie zrobię, będzie mi miło, jeśli zechcesz na nią popatrzeć i powspominać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Małgosiu i ślicznie Ci dziękuję!
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  7. Gratuluję !!! I życzę urozmaiconego życia na tej emeryturze, rozwijaj jak najlepiej swoje talenty i twórz swoje cuda ! Jak tylko będę miała więcej czasu to zrobię dla Ciebie taki pamiątkowy wpis i wtedy poproszę o adres :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło Ewuniu! Serdecznie Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Kochana Ewuniu. Przede wszystkim gratuluję!.Z pewnością nie będziesz się nudzić na emeryturze. Będziesz miała więcej czasu na pasję, na ogródek, Nie będziesz się nidzie spieszyć. Będziesz czasem później kładła się spać, dłużej spała, będziesz bardziej zwracała uwagę na zdrowie. Jesteś wolna.
    Na 100 % wykonam dla Ciebie jakąś kartecvzkę i to będzie pamiatka. Sciskam Cię serdecznie i życzę radości pięknego każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, miło mi będzie mieć taką pamiątkę od Ciebie. Cieszę się tą swoją wolnością, dużo łatwiej jest żyć bez pośpiechu i wszechobecnego stresu :)
      Serdecznie przytulam!

      Usuń
  9. Ewuniu niech Twój dziennik będzie niekończącą się historią ... Niech spuchnie w zapiskach, niech będzie w nim dużo radości, szczęścia i zdrowia :) Serdecznie gratuluję, doczekać emerytury to zacna sprawa :) Wiele twórczych dni Ci życzę, wiele spokoju "wszystko możesz, nic nie musisz" ciesz się tym :) Z przyjemnością wykonam coś dla Ciebie :) Ściskam mocno i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Basiu, nie spodziewałam się aż tylu deklaracji. Teraz już jestem pewna, że dziennik będzie wyjątkowy. Dziękuję ściskam Cię równie mocno :)

      Usuń
  10. Droga zacna emerytko, kres Twej pracy przyszedł szybko.
    od lat w trudzie,znoju, budowałaś przyszłość swoją.
    Z myślą o swojej rodzinie harowałaś nieprzytomnie.
    Dziś w zasięgu smugi cienia, świat inaczej się ocenia:
    Bo dziewczyna emerytka przecież słodka jest i gibka.
    Don Kichota wciąż ma w głowie, więc nic więcej tu nie powiem.
    Niechaj zdrowie i wesele zawsze w twym zywocie gości.
    Spełniaj wszystkie swe marzenia, doznaj pełni szczęśliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ach Twój ogród już się cieszy że jego Pani będzie w nim spędzała teraz każdą wolną chwilę, nie tylko w nim pracując ale i wypoczywając.
      Dziennik emerytki?-ech chyba kobiety pełnej energii, pasji. Ale niech Ci Ewuniu będzie choć jakoś ta emerytka mi do Cibie nie pasuje hihi.
      Okładka jest wspaniała, nie mogło być inaczej jak kwiatowo:-)Pierwszy wpis a szczególnie słowa piosenki bardzo wymowne, do przemyślenia. Co do karty hmmm nie wiem czy dam radę:-P -Ewuniu dla Ciebie to i noc mogę zarwać aby jakąś skromną zrobić:-) Pozdrawiam serdecznie i leniuchuj póki jeszcze zima trwa:-)

      Usuń
    2. Wow, jaki piękny wierszyk! Jesteś cudowna Agniesiu! Rzeczywiście większość czasu będę teraz pewnie spędzać w ogrodzie. Mam już nawet mnóstwo nowych pomysłów, niech no tylko zacznie się wiosna. I oby zdrówko dopisywało. Póki co wypowiedziałam wojnę różnym zakamarkom w domu i robię to, na co dawniej nie mogłam znaleźć czasu. Dziękuję Ci za piękny komentarz i deklarację, nie wyobrażam sobie tego dziennika bez stron o Tobie :))) Buziaczki!

      Usuń
  11. Cudowny dziennik !!! Jego okładka już zachwyca,a pierwsza strona juz mnie zaciekawiła i oczywiście oczarowała.
    Ewuniu Ty masz rękę do takich dzieł,ja to bym chyba cały tydzień siedziała nad jedną stroną zanim bym ją spłodziła:(
    Oczywiście,że zrobię dla Ciebie Kochana stronkę od siebie :) Mój e-mail już masz,zatem poproszę o adresik.Życzę Ci wspaniałej emerytury,wiecznego relaksu i nieustającej weny twórczej 🙂
    Ściskam mocno i buziaki zasyłam 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko, cieszę się że i od Ciebie będę miała małą pamiątkę.
      Zaraz napiszę na @. Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Droga Emerytko :) Życzę Ci zdrowia i sił i żeby chciało Ci się chcieć :)
    Świetny miałaś pomysł z tym dziennikiem i jego początek wygląda bardzo obiecująco.
    Ściskam mocno, Agnieszka 😘 :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, mam nadzieję że będzie mi się chciało :)))
      I ja ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  13. Ewuniu no troszkę Ci zazdroszczę, ale tylko troszkę bo za 11 miesięcy dołączę do Ciebie :-)
    A już dziś życzę Ci przede wszystkim zdrowia i żeby zawsze Ci się chciało !
    Z kartą do pamiętnika to wpadłyście z Lidzia na ten sam pomysł , postaram się cos przygotować od siebie bo to zaszczyt znaleźć się w Twoim dzienniku.
    Zarówno okładka jak i pierwsza strona twoja dziennika zachwyciły mnie bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci szybko Anusiu i wkrótce Ty także będziesz się cieszyć wolnością :)
      Mój pomysł powstał już dawno temu ale wiesz jak to jest z czasem. Wiem, że Lidzia robi album i oczywiście się przyłączę - nie może być inaczej.
      Dziękuję za ciepłe słowa i za obiecane wspomnienie - to dla mnie zaszczyt!
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)))

      Usuń
  14. Ewuniu nie wiem czy gratulować ,ale sądząc po wpisie jakoś nie masz specjalnie żalu, że już jesteś niezależna,bo przecież zaczynasz żyć we własnym tempie,w końcu możesz realizować swoje pomysły siedząc nad nimi do woli :D ,możesz bujać w marzeniach,a przede wszystkim możesz dysponować czasem wedle swojego uznania. ( A może się mylę...)
    Pomysł z księgą emerytki uważam za trafiony ,a widząc takie fantastyczne wykonanie wpisu,wiem że kolejne karty będą zajmujące i zjawiskowe.
    Chociaż nie wiemy co będzie za zakrętem,to mam nadzieję że zawsze będziesz miała niesamowite pomysły i będziesz je realizowała krok po kroku.
    Mówisz karta ,nie obiecuję ,bo jakoś nie jestem mocna w takich stronach,choć sam pomysł uważam Ewuniu za wspaniały,to niewątpliwie będzie piękna pamiątka ( postaram się )
    Życzę Ewuniu kolorowych dni i nieustającej wiosny w sercu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Małgosiu żalu nie mam, wręcz przeciwnie :) Muszę się tylko odnaleźć w tej nowej rzeczywistości, poukładać sobie życie inaczej niż dotychczas. Cieszę się z wolności i zamierzam ją dobrze wykorzystać.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz. Byłoby mi bardzo miło mieć od Ciebie skromną pamiątkę, choćby kilka prostych słów własnoręcznie napisanych :)
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ewuniu kochana ale masz super, możesz teraz robić to co chcesz. A ja Ci życzę pełnej realizacji wszystkich Twoich marzeń i pragnień. Najwspanialszy czas przed Tobą! Oczywiście Ewuniu że zrobię dla Ciebie taki wpis, może nie tak od ręki, bo chwilowo czasu brak, ale na pewno taka karta do Ciebie dojdzie :) Ściskam Cię mocno i wszystkiego dobrego na emeryturze życzę, wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, na Ciebie zawsze można liczyć!
      Powoli dociera do mnie jak mam super :) Nie wstaję w środku nocy do pracy, nie stoję w kilometrowych korkach i mogę robić to co lubię. A jak przyjdzie wiosna to już będzie pełnia szczęścia. Przesyłam uściski !

      Usuń
  16. I do południa budzikom śmierć! ;)

    Każdy marzy o tym momencie, ale jak sama piszesz, najlepsze w tym jest to wyczekiwanie...

    No cóż , każdy musi sam dotrzeć do tego etapu. Tu nie ma skrótów.

    Życzę upojnej emerytury, cokolwiek to znaczy, znaczenie musisz nadać sobie sama , bo dla każdego ważne jest co innego :)

    Podoba mi się twoj projekt... czemu nie?
    Tylko wiesz...my lud pracujący mamy deficyt wolnego czasu , wiec może trochę się "zejdzie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, lud pracujący ma sporą przewagę bo mniej latek dźwiga :))) Chętnie bym się zamieniła ale się nie da więc będę się cieszyć z tego co mam. Wolność ma wiele zalet.
      Byłoby mi bardzo miło zachować wspomnienie o Dorotce co ma kota, nawet jeśli się trochę zejdzie :) Z góry dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji przejścia na emeryturę. Niech to będzie szczęśliwy dla Ciebie czas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Ewuniu, życzę Ci samych dobrych chwil na emeryturze i samych pięknych wpisów w Dzienniku Emerytki. Oczywiście, że dołączę tam swój wpis, możesz na mnie liczyć.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu, bez Ciebie mój dziennik nie byłby kompletny :)
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  19. A ja myślę, że to najlepszy wiek na emeryturę :) Wiele jeszcze wspaniałych lat przed Tobą i myślę, że znakomicie je wykorzystasz, żeby rozwijać siebie :) Dziennik zapowiada się rewelacyjnie. Pierwszy wpis robi wrażenie, jak zresztą wszystkie Twoje prace :) Ja pozostanę Twoją cichą wielbicielką :) Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Kasiu, że zdrowie pozwoli mi w pełni wykorzystać wszystkie możliwości jakie daje wolność na emeryturze. Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Ewuniu, nie będę oryginalna, gdy napiszę, że to nie koniec, ale kolejny etap Twojego życia i to jak zapiszesz jego karty , zależy w sporej mierze od Ciebie. Możesz się śmiać, ale nie wiem czemu na myśl mi przyszedł od razu tekst skeczu jakiegoś kabaretu, gdzie jeden z występujących dziadków mówi " Jak byłem młody, to się martwiłem, czy jak będę stary, to będę jeszcze mógł, teraz jestem stary i mogę, ale mi się nie chce " :) Życzę Ci, aby Ci się chciało i nie myślę o tym, o czym dziadek miał na myśli. Życzę abyś w pełni wykorzystała swój wolny czas i każdy dzień by Ci dawał radość i poczucie dobrze wykorzystanych chwil. Niestety szybko przekonasz się, że doba jest zbyt krótka :)Nie obiecuję na już, ale przecież nigdzie się nie wybierasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie się nie wybieram Bożenko i poczekam ile trzeba, miło mi będzie gościć Cię wśród moich blogowych przyjaciół.
      W tym dowcipie jest sporo prawdy. Wiele razy sobie obiecywałam, że jak będę na emeryturze to zrobię to czy tamto. Po pierwszym miesiącu wolności już do mnie dotarło, że nadal nie mam czasu :) To dopiero paradoks!
      Serdecznie dziękuję za przesympatyczny komentarz i obiecuję znaleźć więcej czasu na odwiedziny u Ciebie. Buziaczki!

      Usuń
  21. Cieszę się wraz z Tobą, że możesz, a nie musisz. To piękny stan. Teraz dobrego zdrowia Ci życzę, pełni sił i głowy pełnej wciąż ciekawych pomysłów. Podziwiam zaczątek dziennika i oczywiście z radością zechcę się tam znaleźć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Alinko i dziękuję z całego serducha :)))

      Usuń
  22. Ewuniu życzę Ci samych pięknych i radosnych dni na emeryturze,to prawda teraz będziesz mieć więcej czasu dla siebie,więcej czasu na ogród i na swoje pasje:)
    Dziennik zapowiada się bardzo ciekawie,już okładka i pierwszy wpis robią wrażenie !!!
    Kochana będzie mi bardzo miło jeśli będę mogła zrobić dla Ciebie małą karteczkę i będę zaszczycona gościć w twoim dzienniku :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko! Głowa wolna od zawodowych problemów więc będzie w niej więcej miejsca na szalone pomysły :))) Bardzo się cieszę, że zechcesz być częścią mojego projektu - jesteś kochana. Serdecznie przytulam!

      Usuń
  23. Ewo, pomysł z dziennikiem rewelacyjny - to będzie piękna księga.
    Mam nadzieję, że w wakacje będę mogła zmierzyć się z taką kartą dla Ciebie, choć w scrapowaniu nie jestem najlepsza...
    A tymczasem korzystaj z tego pięknego czasu, rób to, co sprawia Ci przyjemność :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w wakacje Iwonko i nie musi być scrapowo, chętnie widziałabym w swoim dzienniku jakiś hafcik :) Najważniejsze, żeby dało się wkleić a im większa różnorodność tym będzie piękniej. Serdecznie Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  24. Wszystkiego dobrego na emeryturce!!! Ja ten błogi stan znam już od 2 lat. Bez pospiechu, to co chcę robię. Czytam, robótkuję, spaceruję, spotykam się ze znajomymi, podróżuję, a czasem bez wyrzutów sumienia prześpię pół dnia lub obserwuję życie przez okno. Ostatnio na troszkę wróciłam do pracy na zastępstwo ale to chwilowa umowa. Księga emerytki zapowiada się rewelacyjnie. Może i ja coś dorzuucę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Zosiu? Byłoby wspaniale, dziękuję z całego serca.
      Powoli i ja się przyzwyczaję do spokojniejszego trybu życia i spróbuję żyć na luzie.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)))

      Usuń
  25. Zafascynowała minie okładka. Istne arcydzieło. Wow... brakuje słów uznania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz możesz powiedzieć, że nic nie musisz. Tylko to robić co sprawia Ci przyjemność i radość.Życzę rozwijania swojej weny twórczej i jeszcze piękniejszego ogrodu. Widać, że go kochasz nawet okładka z dziennika świadczy tym.
    A przede wszystkim niech Ci zdrówko służy w realizacji marzeń.Świetny pomysł z dziennikiem emerytki.
    Co do karteczki to nie wiem nie jestem dobra w te klocki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tereniu, zdrówko jest najważniejsze i oby nam dopisywało. Ślicznie Ci dziękuję za życzenia. Nie oczekuję niczego szczególnego, może to być zwykła kartka, kilka słów - cokolwiek co będzie mi Ciebie przypominać. Może się uda coś zrobić?
      Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  27. Taki dziennik to fantastyczny pomysł, a okładka zachwycająca!Życzę Ci samych miłych chwil na emeryturze i mnóstwo zdrowia, abyś mogła spełniać marzenia. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Danusiu i równie gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Oj Ewuniu! To świetny pomysł, będziesz miała wspaniałą pamiątkę:) Umiesz wszystkie myśli pięknie przekazać, ubierając je nie tylko w słowa. Masz dar:) Na pewno dołączę się do Twojej księgi.
    Ja emerytka, mogę tylko powiedzieć, że jest to miły czas. Czas dla siebie, bez pędu, pełen spokoju (z tym jednak różnie). Ale taki czas szybciej płynie, wierz mi:)
    Pozdrawiam cieplutko i witam w gronie emerytek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, nie wyobrażam sobie swojego dziennika bez Ciebie :)))
      Jeszcze do niedawno śmieszyło mnie powiedzenie, że emeryt nigdy czasu nie ma. Teraz zaczynam rozumieć o co chodzi. Z tym spokojem to rzeczywiście różnie bywa ale nie na wszystko mamy wpływ, niestety. Jednak grunt to zdrowie.
      Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  29. Super pomysł z tym dziennikiem, pięknie się prezentuje!!! Kochana życzę wspaniałej emerytury i dużo zdrówka abyś mogła cieszyć się każdą miłą chwilą i poświęcać więcej czasu na swoje pasje:)) Serdeczne uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię Dorotko! Dziękuję z całego serca i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Ewo! Super pomysł i świetnie wykonany dziennik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Wandziu, ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  31. Ostatni... zabrzmiało to bardzo smutno:(
    W sumie rzeczywiście ostatni, ale ja tak na niego czekam!!! Czekam na ten czas gdy nie będę niczego musiała, gdy nie będę myślała w co się znów ubrać, wyżywała na budziku, dopasowywała wszystko do pracy, no i przede wszystkim nie będę miała do czynienia z głupimi wymysłami ministrów, dyrektorki, radnych i co najważniejsze - nie dotknę żadnych papierzysk!!!!!!!!!!!!!!!!! Niestety do normalnej emerytury nie dotrwam, idę na kompensacyjną, mimo że głodowa, ale i do niej nie mogę się doczekać, dlatego zazdroszczę Ci Ewuniu. Ciesz się kochana, w końcu możesz robić tylko to na co masz ochotę!
    Świetny pomysł z księgą i wspaniała pierwsza odsłona. Chciałabym znaleźć się i u Ciebie, i u Lidzi, ale nie wiem co z tego wyniknie, bo już kiedyś zgłosiłam się u Jadzi i poległam;) Jakoś nie mam natchnienia na takie karty.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etap Aniu jest ostatni ale mam nadzieję, że będzie długi :))) I ja bardzo czekałam na tą wolność, z wiekiem przychodzi zwyczajne zmęczenie materiału. Chciałoby się też pożyć trochę po swojemu, dopóki zdrowie jako takie. Mam nadzieję, że i tobie szybko zleci.
      Nie ukrywam, że bardzo liczę na Twoją obecność w dzienniku :) Może się uda?
      Dziękuję za przemiły komentarz i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  32. Życzę Ci Ewuniu samych pogodnych dni i dużo zdrowia na ten piękny spokojniejszy czas .
    Wspaniały dziennik przygotowałaś!Będzie mi miło przygotować dla Ciebie pamiątkową
    karteczkę .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Będzie mi bardzo miło gościć Cię wśród swoich wspomnień :)
      Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  33. Gratuluję Ewuniu tej dobrej zmiany, bo ja wiem, że będzie dobra, chociaż życie zapewne inne, ale ludzie z pasją nigdy się nie nudzą:-) Postaram się coś dla Ciebie wymyślić, ale raczej we wakacje bo teraz... jak nie ciałem to umysłem ciągle jestem w pracy a do emerytury daleko :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Oleńko, ludzie z pasją nigdy się nie nudzą :) Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i deklarację, będę czekać choćby do wakacji.
      Gorąco Cię pozdrawiam!

      Usuń
  34. Ewo ! Miałaś świetny pomysł ! Ten dziennik emerytki to tak jakby taki dziennik życia i pasji. W ten sposób będziesz nadal realizować swoją pasję. To naprawdę niesamowity pomysł !!! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak to ma wyglądać Uleńko, miło mi że podoba Ci się mój pomysł :)
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  35. Na pewno nie odczujesz, że masz za dużo czasu. Sama wiem po sobie, że ciągle mi go brakuje. Zachwycona jestem Twoim pomysłem na dziennik. Nigdy nie robiłam kartek, mam chyba za mało wyobraźni aby skomponować "coś" i co by miało jakiś wyraz. Nie wiedziałam, że mamy imieniny kilka razy w ciągu roku? Ale nie zmienię terminu - 24.12 jest najlepszy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to czuję Ewuniu, mam tyle rzeczy do zrobienia a dni szybko uciekają :) Miło mi, że podoba Ci się mój dziennik. Wiem, że to nie Twoja "bajka" i szczerze żałuję bo znamy się tak długo! A może po prostu coś dla mnie namalujesz? Twoje prace są przepiękne.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Ewuś wszystkiego najlepszego na EMERYTURZE,dużo zdrówka i wiele radości. A dziennik emerytki jest genialny,okładka przepiękna ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i równie mocno ściskam :)

      Usuń
  37. Ewcia gratuluję :).
    Na pewno będzie Ci dobrze na emeryturze :).

    Super pomysł na dziennik i piękne wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze Agniesiu, już to czuję :)))
      Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  38. Ewuś, dawno nie zaglądałam i widzę, że troszkę mi nowinek umknęło. Emerytura - cudowna sprawa! Życzę, aby upływała jak najpiękniej:)
    Dziennik - rewelacyjny pomysł i jeśli Ewuś byś chciała, to ja chętnie na jednej karteczce, cichutko przycupnęłabym u Ciebie.
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaszczycona Izabelko, dziękuję Ci z całego serca. Może coś z roślinką?
      Jeśli będziesz potrzebowała adres to napisz proszę do mnie na @.
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  39. Witaj "świeżo upieczona emerytko", życzę spełnienia wszelkich planów jakie masz zamiar wykonać i zdrowie niech Ci długo na to pozwala. Pomysł z dziennikiem emerytki jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko! W naszym wieku zdrowie to jedna, wielka niewiadoma dlatego trzeba się cieszyć każdym dniem. Ściskam Cię bardzo mocno :)

      Usuń
  40. Ewuniu życzę Ci aby ten piękny czas, w którym już nie musisz był pełen atrakcji i cudownych zdarzeń. jestem pewna, że nie będziesz się nudzić, bo to nie leży w Twojej naturze, wie,c wypoczywaj i twórz, a w między czasie podróżuj, poznawaj i ciesz się życiem.
    Chętnie dołożę kartkę do Twojej księgi. Nie mam na nią na razie pomysłu, ale jak dojrzeje w mojej główce pomysł, to go zrealizuję i wyślę 😊
    A! Zapomniałam napisać, że pomysł wspaniały i początek rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Alinko i oczywiście będę czekać na Twoją kartę!
      Dziękuję Ci za serdeczne życzenia i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  41. Ale śliczne strony. Świetny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Z miłą chęcią wykonam dla Ciebie taki pamiątkowy wpis 🙂jeśli jesteś zainteresowana, choć za bardzo się nie znamy podaj mi proszę swój adres do wysyłki na maila daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością :) Może to początek nowej, fajnej, blogowej znajomości. Zaraz napiszę na @.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  43. Trafiłam tu przypadkiem i już mi się podoba :) Gratuluję tego niekończącego się urlopu i podziwiam cudną okładkę dziennika. Ja też jestem fanką prowadzenia różnych zapisek, właśnie szykuję już nowy zeszyt na Nowy Rok , ale tak pięknej okładki - nie posiadam . Cudo :) Oczywiście kartkę z przyjemnością wykonam - pozdrawiam i życzę cudowności na Nowej Drodze Życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Gabrysiu:))) Dzięki temu dziennikowi poznałam wiele wspaniałych osób i ogromnie się cieszę na każdą nową znajomość. Oczywiście Twoja karta sprawi mi radość!
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  44. Emerytura to czas, który w końcu mamy dla siebie! Korzystaj z niego w pełni. Życzę pięknych dni! :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.