środa, 3 lipca 2019

Junk Journal - 5/2019

Witam Was cieplutko.
Od stycznia bawię się w tworzenie Junk Journalu według wytycznych na blogu ArtGrupa ATC.
Co miesiąc są nowe wytyczne według których tworzymy kolejne strony. Jestem w miarę na bieżąco ale ostatnio jakoś nie miałam gdzie wcisnąć odpowiedniego posta. Czas więc nadrobić zaległości :)
Dziś pokażę Wam dwa kolejne wpisy - za maj i za czerwiec.
W majowych wytycznych znalazły się nity lub ćwieki.
Wpis jest trochę nie z tej ziemi, z odrobiną magii i bliżej nieokreślonej tajemnicy :)
Czerwcowy wpis zamieszczam w osobnym poście bo żabka nie chce przyjąć dwa razy tego samego linku....

13 komentarzy:

  1. Jestem pełna podziwu jak u Ciebie Ewuniu wszystko idealnie się komponuje i tworzy całość. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Takie graficzne układanki to świetna zabawa a przy okazji można wykorzystać wszystkie potencjalnie nieprzydatne resztki.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  2. Widzę, że się Ewuniu świetnie bawisz ... i o to chodzi :) Masz ciekawe, nieprzydatne resztki, które łączysz w interesującą całość. Magia, dla mnie świetny temat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się bawię Danusiu, bardzo lubię tworzyć journale.
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ewuniu, kolejny piękny wpis, magiczny, cudowny... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu, dziękuję!
      Ja również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne, przemyślane kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, faktycznie tajemniczy ten wpis i to jest piękne, że każdy może tę tajemnicę odkrywać po swojemu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi właśnie chodziło Małgosiu :)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.