sobota, 9 kwietnia 2016

Tęczowy motyl

Witam Was cieplutko.
Dziś będzie króciutko, bez filozofowania i bez nowinek. Chcę Wam po prostu pokazać swoje kolejne drewienko. To "Tęczowy motyl". Namalowałam go w prezencie urodzinowym dla pewnej serdecznej, blogowej przyjaciółki. Prezent już dotarł więc mogę się spokojnie i z Wami podzielić swoim nowym pomysłem. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba taka wiosenna impresja?
Swoje drewienko zgłaszam na wyzwanie z motylem:  http://craftstylepl.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-22-z-motylem.html.
Dziękuję Elu!

Pozdrawiam cieplutko!


70 komentarzy:

  1. Lekkość i finezja :) Kolory czarują.
    Piękny Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu, to bardzo miłe! Przesyłam uściski.

      Usuń
  2. W tej chwili patrząc na znajome drewienko kolejny raz z radości rozdygotało się moje serce.Piękna praca i nie potrafię zwykłymi słowami wyrazić jak bardzo wielką sprawia mi radość.Dziękuję z całego serca ,że podarowałaś mi tak piękną cząstkę własnej pasji.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja radość Grażynko jest dla mnie najwspanialszym podziękowaniem, cała przyjemność po mojej stronie. Dziękuję za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu, to jest przepiękne, a do tego zachwycające kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie tęczowy, delikatny jak mgiełka. Ewciu prześliczne to drewienko. znowu zaskoczyła mnie Twoja praca. Tym razem cos innego. Podziwiac chyba Cię nie przestanę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haneczko, ślicznie dziękuję! Życzę Ci miłej niedzieli.

      Usuń
  5. Twoje obrazki na drewienkach są przeurocze. Bardzo oryginalne !!! i nadaja się na Wyzwanie z motylkiem w Craft Style. Zachęcam. Pozdrawiam sobotnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zupełnie nie śledzę wyzwań ale może się skuszę, dziękuję Elu. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  6. Naprawdę pięknie wygląda, tak zwiewnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, jest mi bardzo miło.
      Miłej niedzieli!

      Usuń
  7. Ewuniu kolejne drewienko i kolejny raz jestem zauroczona:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu. Przesyłam uściski.

      Usuń
  8. och:)! jaki piekny:)! napatrzec sie nie moge:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  9. Ewuś, bardzo ciekawe przedstawienie motyla...To połączenie w dużymi kwiatami niezwykle udane. Uwielbiam takie oryginalne prace, u Ciebie zawsze je znajduję:) Dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko. Tobie również życzę dobrej niedzieli.

      Usuń
  10. Same achy i ochy... cudowny jest ten motyl, pięknie dobrane kolory :) troszkę zazdroszczę Twojej koleżance :) życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  11. Prześliczny tęczowy motyl! Wspaniała i oryginalna praca! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Danusiu i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  12. niesamowity, wielkie wow, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu sama delikatność bije od tego drewienka,stajesz się powoli mistrzynią .Podoba mi sie ,że znalazłaś swój własny sposób na taki materiał i za każdym razem są to udane podejścia .
    Miego weekendu ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Weekend mamy ponury i deszczowy ale mam nadzieję, że wkrótce powróci piękna pogoda. Mocno ściskam.

      Usuń
  14. Ewuniu jest piekny ten motylek . Kolorowy i taki wiosenny Podziwiam Twoje malunki na tych drewienkach Masz niewątpliwy talent i swój styl.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu! Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  15. Uwielbiam Twoje drewienkowe obrazy! Anioły powalają, ale ten z motylem też piękny, przede wszystkim taki wiosenny, a tego nam teraz potrzeba.
    Pozdrawiam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Z Aniołków na motylki się przerzuciłaś, i świetnie Ci to wyszło. Drewienko z rozkoszą taki malunek przyjęło, a obdarowana ni osoba zadowolona, czegóż chcieć więcej. Zawsze podziwiam Twoją delikatną kreskę i wyczucie kolorów, więc tym razem nie będzie inaczej. Mój, od Ciebie Aniołek, również strzeże mego pokoiku - pracowni i świetnie mu to wychodzi.
    Miłej niedzieli Ewuś.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Danusiu, dobrze mieć swojego aniołka.
      Ślicznie Ci dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  17. Wygląda jak grafika na drewnie,cudowne malowidło Ewuniu:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  18. Cudowna lekkość w połączeniu z radosnymi barwami:) idealnie ujęta wiosna. Szalenie mi się podobają Twoje drewienka Ewo. Zawsze jestem pod wrażeniem Twojego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Anitko, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuniu,uwielbiam Twoją baśniowość w rysunku,finezyjną kreskę, pomysłowość.Każde drewienko jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Wiesz, że twoje opinie są dla mnie bardzo ważne.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  20. Urocza praca z motylem, fajnie za jego pomocą połączyłaś barwy, wyszło czarodziejsko, niemal baśniowo :-)
    serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ewunia, piękne są te Twoje drewienkowe malowidła- motyl cudownie się wkomponował w "słoje" drewna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu. Kocham ten naturalny rysunek drewna, jest często źródłem inspiracji dla kolejnych obrazów. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękna praca, jestem pod ogromnym wrażeniem. kompozycja, kolory, wszystko pięknie zgrane :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko, bardzo dziękuję! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  23. Jest niezwykłe i niepowtarzalne, kolory cudne i sam pomysł! Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  24. Cudna, mam wrażenie, że motyl za chwilę odleci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianno! Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  25. Przepiękny:) delikatny, zwiewny, wiosenny, uroczy:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, jesteś kochana! Buziaki!

      Usuń
  26. Wiosenna finezja i delikatność. Pomysł rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewuniu, jak dla mnie to przecudnej urody :-). Motylki uwielbiam, kolory są cudne, czegóż chcieć więcej? Przygarnęłabym z radością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko, miło mi że Ci się podoba. Mocno Cię ściskam!

      Usuń
  28. Przepięknie namalowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekna delikatna praca...

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny, wiosenny motyw. Drewienko pięknie się prezentuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Beatko - ślicznie dziękuję i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  31. Ach, robi wrażenie :) Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zwiewny i eteryczny ten motyl. Po raz kolejny się powtórzę - świetnie kontrastuje delikatność wzoru z fakturą drewna. I bardzo mi się podoba, że trzeba się chwileczkę zatrzymać, przyjrzeć, żeby tego motyla dostrzec i wyłowić z kwiatów. Rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu, dokładnie o to mi chodziło! Przesyłam uściski.

      Usuń
  33. Wspaniałe drewienko. Sprawia wrażenie lekkości i delikatności. Wiosenny motyl przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.