piątek, 4 października 2019

Junk Journal - 08/2019

Witam serdecznie.
Od początku roku bawię się w tworzenie Junk Journalu z ArtGrupą ATC. Nazbierało mi się trochę wątków journalowych - głównie jest to moja "Księga" i "Dziennik emerytki" ale jest też kilka mniejszych zeszytów tematycznych. Ogromnie lubię takie projekty choć zabierają sporo czasu. Nie mogłam się jednak oprzeć pokusie gdy znalazłam w sieci to wyzwanie. To mój pierwszy Junk Journal więc nieco nowe doświadczenie. Na szczęście kolejne wpisy można dodawać w dowolnym czasie. Dziś prezentuję Wam wpis z sierpniowymi wytycznymi, jest to element metalowy.
A temat wpisu raczej nie wymaga tłumaczenia, jest czytelny choć nie z tej ziemi :)
Zobaczcie zresztą sami:
Zastanawiacie się pewnie, po co komu taki journal? Szczerze mówiąc, nie wiem. Bawię się formą, tematem i kolorem. Układam mozaiki z potencjalnie nie pasujących do siebie elementów i dziwię się efektem jaki powstaje. Uruchamiam emocje i puszczam wodze wyobraźni, fantazjuję i opowiadam obrazem. Bo obrazem można opowiadać równie skutecznie jak słowami :) Mam rację?
Serdeczności dla wszystkich!

35 komentarzy:

  1. Masz rację Ewuniu i świetnie sobie z tą formą radzisz. Super te wszystkie elementy za każdym razem ze sobą poskładasz. Ja za każdym razem takie wpisy u Ciebie podziwiam i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Lidziu :) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
    2. Ewuniu kochana coś mi głupieje poczta i nie wiem czy mój mail doszedł, więc choć tutaj Ci ogromnie dziękuję za ta cudną kartkę urodzinową :)

      Usuń
    3. Mail nie doszedł Lidziu, na szczęście karteczka dotarła :)))
      Buziaczki!

      Usuń
  2. Ewuniu, piękne wpisy prezentujesz, za każdym razem zachwycasz formą, dopracowaną kompozycją oraz stylem. Kolejny intrygujący pomysł. Jak ja Ci zazdroszczę ( oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;-)) tej kreatywnej "zabawy" - też tak chcę, choć ostatnio cierpię chroniczny na brak wolnego czasu. Podziwiam Twojego bloga z wielką przyjemnością bo zawsze znajduję tutaj tylko piękne prace.
    Miłego weekendu, pozdrawiam gorąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mogę sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa, mam więcej czasu na swoje pasje :)
      Dziękuję Halinko za miły komentarz i również życzę Ci wspaniałego weekendu.

      Usuń
  3. Ewuniu, ja wychodzę z założenie, że w świecie naszych pasji możemy całkowicie puszczać wodze fantazji i robić to, co nam przyjdzie do głowy - i nie musi to mieć celu oraz sensu. Robimy z potrzeby serca, tworzenia, samorealizacji i ogromnej radości :)). Uwielbiam Twoje prace, bo odzwierciedlają Twoją artystyczną duszę i wrażliwość. Więc twórz i baw się przy tym dalej, a ja za każdym razem będę chętnie podziwiała :)). Wpis do Journala super - skojarzył mi się z serialem „Z Archiwum X” oraz starymi komiksami, które czytał mój brat :))). Uściski i słonka na weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Archiwum X" to jeden z moich ulubionych seriali :)))
      Masz rację Justynko, tworzymy z potrzeby serca i to jest najważniejsze.
      Serdecznie Ci dziękuję za ten przemiły i budujący komentarz. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  4. Wow, lubię takie ufoludkowe klimaty :-) Kiedyś, jak byłem młodym chłopcem zaczytywałem się w Lemie, potem w książkach o NOL (Nieznane Obiekty Latające - czyli UFO). Fajna sprawa Ewuniu, wyszło Ci jak zawsze przecudnie :-) Serdeczności, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i moje klimaty :) Też zaczynałam od Lema, to w końcu klasyka. Dziękuję Andrzejku i również życzę Ci udanego weekendu!

      Usuń
  5. So lovely with the new entries :)

    Have a wonderful weekend,

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki świetny ścisle tajno kosmiczno mroczny wpis :d świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś, karta świetna. W stylu "Bliskie spotkania trzeciego stopnia", filmu, który pamiętam z dzieciństwa. Po co komu taki zeszyt? Przypomniałam sobie, że będąc w przedszkolu już miałam swój art-journal, zeszyt pełen księzniczek:) Uwielbiałam w nim rysować, sprawiało mi to ogromną przyjemność. Dla samej radości tworzenia warto!
    Twoje prace zawsze mnie zachwycają.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam takie pamiątki z dawnych lat, przechowuję je z ogromnym sentymentem :)
      Zgadzam się, że najważniejsza jest radość tworzenia.
      Dziękuję Izabelko za serdeczny komentarz i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  8. Ewuniu, prawdziwie nieziemski wpis. A Ty masz szczególny dar opowiadania obrazami.
    Uwielbiam oglądać journale, bawić się w ich interpretację, wyłapywać wszystkie ukryte szczegóły i znaczenia.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu :) Szczęściara ze mnie bo mam najwspanialszych odbiorców. Dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ewuniu, Twój projekt znów mnie zaskoczył oryginalnością i wykonaniem!!! Już przecież znam Twoje pomysły niebanalne, ale za każdym razem otwieram usta z wielkiego zachwytu.
    Pozdrawiam zachwycona Twoim rękodziełem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko, jesteś kochana :) Miłej niedzieli!

      Usuń
  10. Ależ Ty jesteś pomysłowa, Ewuniu! Wspaniała praca!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Podziwiam Ewa zawsze Twoje takie wpisy, choć przyznaję nie zawsze rozumiem przesłanie jakie niosą. Ale doceniam Twój pomysł wykonanie i łączenie pozornie nie pasujących do siebie elementów. Fajne jest to , że sprawia Ci wielką radość i przynosi zadowolenie. Baw sie nadal tymi obrazami bo masz do tego talent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze da się to zrozumieć, odbiór takich projektów jest raczej intuicyjny i powinien działać na wyobraźnię. Cieszę się, gdy działa :) Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Wciąż podziwiam Twoje kompozycje. Obejrzałam chyba wszystkie odcinki "Z Archiwum X";)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Aniu :) Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  13. Nie wiem, który już raz napiszę, iż praca Twoja Ewuniu zachwyca i zaskakuje jednocześnie. Pomysłowość Twoja nie ma barier. Dość napisać, że przy Tobie uczę się sztuki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Haneczko, dziękuję za ciepły komentarz i przesyłam uściski :)

      Usuń
  14. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mocne metaliczne brzmienie przynosi Twój wpis Ewuniu .Wyszło fantastycznie ! Uwielbiam takie dzienniki i myślę o kilku swoich ,pomysłów jest wiele tylko czasu ciągle brak .Może kiedyś ... ale dodatki i przydasie zbieram .Cieszę się ,że mogę podziwiać Twój dziennik .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Grażynko :) Jestem pewna, że uda Ci się zrealizować swoje pomysły. Serdecznie przytulam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.