piątek, 3 stycznia 2020

Dziennik emerytki - A.M.S

Witam Was cieplutko po raz pierwszy w nowym roku!
Zegar ruszył :) Dnia pomaleńku przybywa a ja nie ukrywam, że coraz częściej myślę o wiośnie. Brakuje mi ogrodu, słońca i ciepłego powietrza. Z zimą jakoś nigdy się nie zaprzyjaźniłam i to raczej się nie zmieni.
Dawno nie zaglądaliśmy do dziennika emerytki ale to nie znaczy, że nic nie przybyło. Na swoją kolej czekają trzy kolejne karty a dziś zapraszam do obejrzenia wpisu z jedną z nich.
A.M.S. dla niektórych brzmi może trochę tajemniczo ale część z Was na pewno wie o kim mowa.
Angela Masa Solna czyli Ilonka jest osobą ciepłą i bardzo sympatyczną a w dodatku obdarzoną wieloma talentami. Na jej blogu http://angelamasasolna.blogspot.com/ możemy podziwiać piękne prace w bardzo wielu technikach, jak masa solna, papierowa wiklina, biżuteria, makrama i oczywiście cudeńka z papieru. Tam nudzić się nie można:)
Jestem zaszczycona, że Ilonka zechciała wykonać dla mnie pamiątkową kartę do dziennika.
Sama karta jest przeurocza, wspaniale skomponowana i co najważniejsze - jest zdjęcie. Ogromnie się cieszę, gdy na karcie znajduję zdjęcie bo wtedy wspomnienie jest pełniejsze. Łatwiej jest o kimś myśleć gdy wiemy jak wygląda, prawda?
Ilonka pięknie mnie obdarowała, w paczce znalazłam coś słodkiego i świetne przydasie,
a także takie dwie koperty.
Dlaczego tak? Ano, paczka przyszła 14 listopada więc do świąt było jeszcze daleko.
Zgodnie z życzeniem Ilonki koperty czekały sobie do 24 grudnia a ich zawartość możecie zobaczyć w poście z podziękowaniami tutaj.
Część otrzymanych przydasi od razu wykorzystałam na stronach dziennika i oto jak wygląda efekt końcowy.
Dziękuję Ci Ilonko za tą piękną kartę, za prezent i za kolejne wspomnienie - jesteś kochana:)))
Uściski dla wszystkich!

61 komentarzy:

  1. Witam Cię kochaniutka, podoba mi się bardzo karta od Ilonki a efekt końcowy wykonany przez Ciebie jest przecudowny, pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Niesamowity jest Twój dziennik Ewuś. Te karty są tak ciekawe, jak osoby którym są przeznaczone. Zawsze lubię oglądać, czytać i zaglądać do osób z kart... i podziwiam!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serducho rośnie z każdą kolejną kartą Izabelko:) Mam nadzieję, że i w tym roku ktoś zechce dołączyć do tak zacnego grona. Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  3. Piekna karta do Twojego dziennika :0 całość wygląda okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu jak miło patrzeć, że Twój Dziennik tak pięknie rozrasta się :) Śliczny wpis i prezenty od Ilonki :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wkrótce zakończę pierwszy tom - nie spodziewałam się aż takiego tempa:)
      Dziękuję Justynko za ciepłe słowa i serdecznie przytulam.

      Usuń
  5. Super ci wyszło ja takich prac nie umiem robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś Ci Elu nie wierzę:))) Po prostu nie próbowałaś. Miło mi, że Ci się podoba - dziękuję!

      Usuń
  6. Piękna karta od Ilonki, a Twoje wkomponowanie i dopracowanie stron, jak zawsze rewelacyjne!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Aniu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ilonka to super dziewczyna, wiem bo miałam okazję poznac ja osobiście z czego ogromnie się cieszę. Piękna kartę dla Ciebie Ewuniu przygotowała a Ty jak zawsze ślicznie ją w całość wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę Ci Lidziu tak fajnej znajomości. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  8. Piękne są te kartki i piękna jest przyjaźń blogowych znajomych . Jak przeczytałam tytuł posta "Dziennik emerytki" to od razu przypomniała mi się koleżanka moje córki z SP . Kiedy spytano ją w pierwszej klasie, kim by chciała być w przyszłości odpowiedziała "emerytką jak moja babcia";) Na razie jest początkującą dziennikarką ale wszystko przed nią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas i dla niej :) Dziękuję Lucynko za przemiły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  9. Beautiful cards and nice journal!
    Have a great weekend in the new year, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi. Tobie również życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  10. Cudo i jak tu się teraz zabrać do pracy?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduchem Gabrysiu, jestem pewna że stworzysz coś wyjątkowego. Dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Świetny jest Twój ,,Dziennik emerytki,,.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny pięknie ozdobiony wpis :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Cudnie skomponowałaś kolejne karty dziennika! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Danusiu, bardzo mi miło. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, uroczo i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna cudnie skomponowana karta. Brawo Ewuś. Tak trzymaj. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam Haneczko i próbuję dorównać zdolnym koleżankom:)
      Dziękuję i równie ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  17. Pięknie wykonane karki i super dziennik :D
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  18. cudna kartka :) Twój dziennik będzie niesamowitą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu, rzeczywiście to będzie wspaniała i chyba moja ulubiona pamiątka:)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. o jaka piękną i przemyślana karta! wszystko cudownie skomponowane, symetryczne. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa super jest, zaglądam do Ilonki i choć to bardzo zabiegana osoba to zawsze z radością czytam jej posty. Twoja księga pęcznieje pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pęcznieje Aniu, pięknie i sentymentalnie.
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  21. Piękna karta Ewuniu do Twojego dziennika. Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również noworocznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Dziennik Ewciu fantastyczny...
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój dziennik jest fantatyczny, Karta Ilonki rewelacyjna, mam w planach najbliższych i ja taką kartę dla Ciebie wykonać Ewuniu :) Pozdrowionka w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Byłoby mi bardzo miło Violu:)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i noworocznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Cudowny wpis! Brawo Ilonko!
    I od razu mam wyrzuty sumienia, bo zbieram się już tyle czasu i nic 🤔
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Alinko, mogę poczekać ile trzeba:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ewuniu, piękna karta Ilonki zyskała wspaniałą oprawę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Księga wspomnień rośnie, a karta od Ilonki pięknie się w nią wkomponowała. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Piękna, po prostu piękna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i buziaczki posyłam!

      Usuń
  28. Ale cudowna przesyłeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Ewuniu. Twój dziennik jest coraz pokaźniejszy. Zajrzałem do Ilonki na bloga. Wow, super. Coś niesamowitego :-) Tylko pozazdrościć, ale tak pozytywnie. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Andrzejku, że Ci się spodobał blog Ilonki:)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  30. Ojeju !!! Aż tyle miłych słów,nie spodziewałam się!!! 🤗🤗🤗
    Ewuniu dziękuję Kochana !!! Dawno mnie nikt tak nie chwalił ha ha 😉
    Przecudną stronicę stworzyłaś na moją "cześć" ;) Najpiękniejsza z całego albumu 😉😊 Bardzo się cieszę:) Bardzo Dziękuję również Wam za miłe komentarze w moim kierunku,pokrzepiły mnie niezmiernie,gdyż od wczoraj leżę chora i słaba 🤒🤮 Pozdrawiam Was i Ewuniu Droga, buziaki 😘🥰

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jeszcze raz dziękuję za piękną kartę i ściskam bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ilona zrobiła piękny prezent dla EMERYTKI:) Karta jest bardzo ładna. Gratuluję Ci Ewuniu pomysłu na taką księgę. To na prawdę bardzo fajny pamiętnik.
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł miałam świetny ale to dzięki blogowym koleżankom dziennik tak rozkwita:)
      Uściski Anusiu.

      Usuń
  33. Dwie bardzo zdolne dziewczyny, kartka wykonana przez Ilonkę jest piękna, bardzo ciekawa :) Ewuniu a Ty świetnie wkomponowałaś go do swoje dziennika. Zawsze z ciekawością oglądam w nim nowe strony :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.