piątek, 7 lutego 2020

Składaczkowy album

Witajcie kochani.
Zapraszam Was dziś do obejrzenia kolejnego albumu. Tym razem jest to album, który zrobiłam dla Ewci w podziękowaniu za śliczną kartę do dziennika emerytki. Wpis z tą kartą możecie zobaczyć w poprzednim poście. Nazwałam go "składaczkowym" bo wewnątrz umieściłam kilka nietypowych dla albumu rozwiązań, kojarzących się z tym co Ewcia lubi najbardziej - ze składaczkami.
Okładka albumu jest mediowa, dość bogata w przeróżne elementy, wykończona moją ulubioną metodą suchego pędzla. Wnętrze natomiast zawiera wiele kieszonek wypełnionych tagami i kartami na zapiski. Na kartach albumu znajduje się sporo miejsca do zagospodarowania w dowolny sposób.
Mam nadzieję, że Ewci przyda się taki album i będzie miłym wspomnieniem:)
Życzę Wam kochani wspaniałego, weekendowego wypoczynku!

54 komentarze:

  1. Jest cudny!!! Oprócz fantastycznej mediowej okładki i oryginalnych składaczkowych rozwiązań zachwyca mnie jego lekkość :-) Ewciu dziękuję Ci pięknie za to dzieło, z pewnością moja karta nie zasłużyła na taką formę podziękowania. Ale coś wymyślę, żeby się odwdzięczyć :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba Ewuniu:) Ogromnie się cieszę, że album Ci się podoba. Miło mi również, że zechciałaś zrobić dla mnie kartę dzięki której będę mogła Cię wspominać.
      Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ewuniu, co tu dużo pisac, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu cudowny jest. Podziwiam tą mediowa okładkę jak i całe jego wnętrze. Sporo tam zakamarków i miejsca na zapiski. Ewuni na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu! Mam nadzieję, że Ewcia zadowolona:)
      Uściski.

      Usuń
  4. Wonderful album, fill with beautiful things inside :)
    Have a lovely weekend, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi! Tobie również życzę wspaniałego weekendu:)

      Usuń
  5. Ewuś, nie wiem co mnie bardziej zachwyciło. Piękna okładka, cudownie wykonany środek, czy te świetne składaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Martusiu, serdecznie dziękuję:)))

      Usuń
  6. WOW! Niesamowity album! Widać, że poświęciłaś mu sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zeszło ale lubię robić albumy więc był to miło spędzony czas.
      Dziękuję Ewuniu:)

      Usuń
  7. piękny album , sporo czasu poświęciłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, powinnaś prowadzić warsztaty w jakimś ośrodku kultury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi to chodzi po głowie:))) Na razie prowadzę warsztaty z wnusią, która z pasją oddaje się tworzeniu. Bardzo dziękuję Basiu.

      Usuń
  9. O tak, zgadzam się z Basią, powinnaś prowadzić warsztaty. W sensie jakbyś chciała oczywiście. Jesteś tak utalentowana, że słów mi zawsze brakuje. No niby piszę, ale i tak to za mało. Boski album, uważam i zdania nie zmienię, że nosisz w sobie magię. Wszystko mi się podoba, barwy zaskakują, te skrytki, składaczki mega szokujące. Czarujesz, bo Ciebie można nazwać czarodziejką i właśnie takie osoby powinny uczyć młodych i nie tylko, bo Ty otwierasz drzwi do nowego świata. To moja osobista opinia, choć widzę, że nie tylko moja. :) Pozdrawiam serdecznie, cudownego weekendu Ci życzę. Podziwiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszają mnie takie komentarze i dodają wiary w siebie - wszak jestem tylko amatorką spełniającą swoje dziecięce marzenia:)
      Dziękuję Ci Agnieszko z całego serca i serdecznie przytulam.

      Usuń
  10. Fantastyczny a te wszystkie bajery w środeczku- wow :) ogladałam kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Aguś, ślicznie dziękuję:)

      Usuń
  11. Ewuniu, nie wiem co bardziej podziwiać - czy tajemniczą, intrygująca okładkę, czy składaczkowe wnętrze, które można oglądać i oglądać... Zgadzam się z Agnieszką - nosisz w sobie magię.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu, serdecznie dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  12. Ewuś, cudowny album. Okładka mnie zachwyciła, tak pięknie przechodzą w niej kolory. Składaczki, które ukryłaś są świetne. Bardzo mi się podobają. Będąc dzieckiem uwielbiałam takie książeczki z rozkładanymi, trójwymiarowymi obrazkami. Mam ten czarny bloczek papierów. Świetnie je połączyłaś z innymi papierami i kolorami.
    Popatrzę sobie jeszcze raz. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierki z Pepco, super okazja cenowa więc szkoda było nie wykorzystać:)))
      Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  13. Prześliczny album tylko podziwiać buzizczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic oryginalnego nie napiszę. Podpisuję się pod każdym z poprzednich komentarzy. Najpierw wydawałam ochy ... i achy... przy okładce. Każdy detal wart uwagi, piękna. A po otwarciu kolejne piękności. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ewuniu za tyle serdecznych słów:) Pozdrawiam Cię równie ciepło.

      Usuń
  15. Ewuniu album jest zachwycający! Przepiękna okładka, a środek dech zapiera. Pięknie wszystko dobrałaś!!! Jestem pewna, że Ewunia jest równie zachwycona takim cudem :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję Justynko:) Bardzo dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Cudo. Ja wciąż zastanawiam się jak można zrobić coś tak pięknego i ciągle podziwiam. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom to nie jest takie trudne:) Dziękuję za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu zachwyciłam się okładką.Wiem, że mediowanie to jedna z Twoich ulubionych technik, ale ta okładka jest po prostu przepiękna. Dobór kolorów, detali i sztuka ich połączenia w całość to się nazywa wielką sztuką. Środek równie zachwycający,bardzo pracochłonny. Jesteś wielka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Haneczko, dziękuję z całego serca!
      Miłego weekendu:)

      Usuń
  18. Przepiękna praca Ewuniu !Jestem oczarowana przenikającymi się kolorami !Cudownie zaplanowane wnętrze albumu zachwyca ilością zakamarków ,starannością wykonania i nowymi pomysłami .Piszę komentarz tylko chwilę , a już tęsknię za widokiem mediowej okładki więc sobie jeszcze popatrzę .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Grażynko, że spodobał Ci się mój album.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Zawsze pozostanie dla mnie tajemnicą - JAK i w jaki sposób rodzą się TAKIE talenty. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to Ty Gabrysiu jesteś niepojętym talentem:) Każdy ma jakiś dar, najważniejsze to odnaleźć go w sobie i pielęgnować.
      Bardzo Ci dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  20. Niesamowity, zachwycający, zjawiskowy! Oglądam go oczarowana. Zdolniacha z Ciebie Ewuniu.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, to baaardzo miłe!
      Serdeczności.

      Usuń
  21. Śliczności :-) Ewuniu, jak zawsze perfekcyjnie i pięknie. Cieplutkie pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku i przesyłam serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  22. Cudowny album Ci wyszedł Ewuniu. Naprawdę, jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ewuniu, podziwiam Twój kolejny album!!! Każdy, który przedstawiasz jest inny i każdy mam mnóstwo oryginalnych rozwiązań. Jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję za ten mój. Oglądam go codziennie i zastanawiam się jak go mądrze zagospodarować. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Alinko, serce się raduje:)
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  24. Fantastyczne są Twoje kolejne składaczki. Zawsze z podziwem oglądam każdą kartkę, którą stworzyłaś. Jesteś mistrzynią w ich wykonaniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miły komplement Elżuniu, dziękuję z całego serca. Uściski!

      Usuń
  25. Album jest przepiękny. Tyle barw i takie fajne schowki. Ja też bardzo lubię metodę suchego pędzla i bardzo często ją wykorzystuję w swoich pracach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilko! Z suchym pędzlem eksperymentuję od niedawna ale chyba zdążyłam się już uzależnić:) Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  26. Piękny album, ciekawe i różnorodne strony z ciekawymi pomysłami. Takiego albumu jeszcze nie widziałam, Ewuniu masz takie fantastyczne pomysły :) I bardzo, bardzo podobają mi się Twoje mediowe okładki, są rewelacyjne, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz taką mediową fazę Basiu:))) Mało mi szkatułek więc wzięłam się również za okładki albumów. Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba!
      Buziaczki.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.