poniedziałek, 10 lutego 2020

Królisia

Witam Was bardzo ciepło.
Wietrznie dzisiaj, chwilami wiatr tak zawodzi, że strach się bać. Gdzieś tam przetacza się groźna Ciara czy też Sabina i sieje zniszczenie. U nas na szczęście tylko ostro wieje.
Mam nadzieję, że i Wam nic nie zagraża.
Nie uwierzycie ale wciąż szydełkuję:) Moja tęczowa rodzinka zrobiła niezłe zamieszanie w przedszkolu wnusi więc powoli spełniam dziecięce (i nie tylko) marzenia.
Króliki mnożą się powoli ale zdecydowanie. Dziś przedstawiam Wam Królisię.
Trochę przypomina tą z tęczowej rodzinki ale ma inne, zwisające uszy i oczywiście inne kolory.
I jak Wam się podoba?
Będę się jeszcze chwalić:))) W ubiegłym roku bawiłam się z Ewcią w ćwiczenie kompozycji. Zabawa była ciekawa i inspirująca więc nie opuściłam ani jednego miesiąca.
Ewcia postanowiła obdarować jedną z najbardziej wytrwałych w zabawie osób i to właśnie ja zostałam tą szczęściarą. Paczuszka już dotarła więc mogę się pochwalić prezentem.
Dostałam śliczną kartkę, kawusię i czekoladę.
To oczywiście nie wszystko. W paczce był jeszcze album - piękny album!
Wykonany z prześlicznych papierków, pełen zakamarków i ciekawych rozwiązań no i wykonany z najwyższą starannością. Sama jak wiecie robię mnóstwo albumów więc zwracam uwagę na takie detale i przyznaję, że jestem nim oczarowana.
Ewcia pewnie pokaże na swoim blogu więcej szczegółów ale i ja zrobiłam kilka fotek bo jest co podziwiać.
Dziękuję Ci Ewuniu za przepiękny prezent!
A Wam kochani życzę spokojnego wieczoru:)

67 komentarzy:

  1. Przeurocza królisia Monisia.:) Super prezenty dostałaś Ewuniu, gratuluję. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje do niej ta Monisia:))) Dziękuję Madziu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Świetna ta królisia i wcale się nie dziwię , że Twoja tęczowa rodzinka zrobiła zamieszanie w przedszkolu. Kto by nie chciał mieć takiej kolorowej rodzinki. Następne jest równie ładne i przytulaśna. A prezencik pierwsza kalsa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, że dzieciaczki chcą się przytulać do ręcznie robionych maskotek.
      Bardzo dziękuję Aniu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ewciu, cudna królisia i jestem pewna, że jeszcze niejedna maskotka powstanie.
    Gratuluję prezentu i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Małgosiu, pilnie nad tym pracuję:)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  4. Królisia skradnie serce każdego - jest urocza. Prezenty są super, takie albumy można oglądać i oglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ewuniu a jak zapełnię pięknymi myślami wszystkie zakamarki to będzie jeszcze piękniej:) Bardzo dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  5. Ewo,przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale siła wyższa... Ale już jestem i będę na bieżąco do wszystkich zaglądała;) Śliczna ta Twoja króliczka;)Nie przypuszczałam, że potrafisz tez robić na szydełku? Jesteś wszechstronnie uzdolniona;)No i gratuluje wygranej! Albumik przepiękny i reszta też;) Pozdrawiam Cię Ewuniu cieplutko i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię znów widzieć Małgosiu:) Do szydełka wróciłam po 30 latach dzięki wnusi i co nieco sobie przypomniałam. Dziękuję za serdeczny komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Wspaniałe podarki :) świetnie Ci wychodzą te króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna królisia, ja niestety nie umiem robić na szydełku, a wnuczce by się podobały takie maskotki , może kiedyś będę próbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu:) Ja kiedyś szydełkowałam więc wystarczyło sobie przypomnieć.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Wieje, leje i okropnie boli mnie głowa, taki bonus od wiatru;-) Królisia cudna i taka optymistyczna, ze nie sposób się do niej nie uśmiechnąć. Mam albumik w planach więc z ciekawością podejrzałam Twój piękny prezent. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja cierpię dziś na potworny ból głowy, pewnie też bonus od wiatru:)
      Dziękuję Oleńko za miły komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Cudowna królisia! Dzieciaczki mają dobrze z taką babcią;)
    Gratuluję Ewuniu:) Wspaniały prezent.
    Boję się tego wiatru, przy podmuchach wydaje mi się że cały dach się trzęsie:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę:)))
      U nas też ostro dmucha. Zabezpieczyliśmy wszystko wokół domu ale martwię się o szklarnię bo ostatnia wichura trochę ją poturbowała.
      Dziękuję Aniu i serdecznie przytulam!

      Usuń
  10. Jaka śliczna królisia:) Ewa Ty jesteś człowiek orkiestra :) Tyle talentów w jednej osobie:) Zazdroszczę odrobinkę ;) I pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Ludeczko też talentów nie brakuje ale dziękuję:)))
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Ewuniu nie dziwię się, że królisie robią furorę! Są przepiękne :). Ta dzisiejsza również zachwyca!!!śliczna jest!! Wspaniały prezent dostałaś, album jest niezwykły. U nas tak wieje, że aż się boję. Okropne są wichury :(. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i buziaki posyłam:)

      Usuń
  12. Królisia jest słodka i śliczna :) U nas też wieje ale bywało gorzej. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bywało gorzej ale chyba nie wszyscy mają tyle szczęścia:)
      Dziękuję Lucynko i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Wcale mnie nie dziwi zachwyt dzieciaczków- królisie są śliczne:)
    tak samo jak album- cudo! a że przymierzam się do kolejnego to podglądam z ciekawością.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! A album Ewci rzeczywiście jest śliczny i bardzo pomysłowy.
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Wspaniała królisia ,słodka i przytulaśna !Cudne kolorki kokardka i ogonek .Patrzę na tą pozę królisi na ostatnim zdjęciu i się uśmiecham -królisia chyba jest miło zaskoczona lekkim zamieszaniem .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja ale przyznaję, że szydełkowanie sprawia mi dużą frajdę.
      Dziękuję Grażynko i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  15. Mam jeden album Ewuni, więc wiem jakie wspaniałe są Jej albumy, gratuluje tego wyróznienia Ewuniu. A królisia jest przesłodka, nic tylko ją przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę, jestem oczarowana tym albumem.
      Dziękuję Lidziu za ciepłe słowa i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  16. ale fajny króliś! ma rewelacyjny tenogonek :) a album Ewa zrobiła dla Ciebie piękny, niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, jest mi bardzo miło:)

      Usuń
  17. Cześć Ewuś twoja królisia jest rewelacyjna i wnusia zachwycona i inne dzieciaczki też prześwietny album od Ewki prezenciki,pozdrawiam i ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również mocno ściskam!

      Usuń
  18. Królicza Dama jest przecudna! Wygląda rewelacyjnie i pewnie to cudowna przytulanka dla dzieciaczków. Album, który dostałaś jest prześliczny :-) Gratuluję :-) Serdeczności Ewuniu. PS. U nas dmuchało i lało, były burze i słońce. Ale na szczęście bez szkód :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas podobnie Andrzejku. Dziś wciąż wieje ale już trochę słabiej.
      Cieszę się, że spodobała Ci się ta królisia:)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  19. Wspaniała jest ta królisia. Taka kolorowa i z całą pewnością bardzo milutka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilko i również pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  20. Jaki słodki tęczowy przytulak! Uścisnęłabym królisię <3 Wspaniale, że spełniasz dziecięce marzenia :) Prezencik też piękny dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech dziecka to najpiękniejsza rzecz na świecie:)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ewuniu, Twoje szydełkowe króliczki zachwycają.
    Nie dziwię się, że dzieci chętnie je przygarniają.
    Pięknie Cię Ewa obdarowała.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Miło jest tworzyć dla maluchów:)
      Uściski.

      Usuń
  22. Ewciu, królisia rozbroiła mnie, jest cudowna!! Ty to masz taki talent, że nic, tylko się zachwycać jego efektami... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam talent, po prostu trochę starych umiejętności:)
      Dziękuję Maksiu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  23. Królisia chyba wiosnę przywoła. Same śliczności zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko temu Basiu, tęsknię już za wiosną:)

      Usuń
  24. Ale mam zaległości :( Przepraszam... Ewuniu pięknie tworzysz te słodziaki szydełkowe!!! Też bym tak chciała umieć. Przepiękny album otrzymałaś:)
    U nas wieje chyba jeszcze bardziej,mam nadzieję,że się uspokoi ten wicher,bo jutro muszę wyjechać w podróż i martwi mnie ta pogoda...
    Pozdrawiam Cię Ewuniu serdecznie,ściskam i ślę 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko za serdeczny komentarz i również mocno ściskam:)

      Usuń
  25. Ewuniu, królisia jak malowana :) Bardzo mi się podoba :)
    Cieszę się, że albumik Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny Ewuniu, jeszcze raz serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  26. Piękna królisia, przy takiej to żadne huragany nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Królisia jest urocza, wprost stworzona do przytulania. Gratuluję sympatycznego upominku. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  28. Prześliczna królisia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  29. Ewuniu szydełko i Ty to znakomity duet. Królisia jest przeurocza. Nic tylko przytulać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Haneczko! To kolejny dowód na to, żeby nigdy nie mówić nigdy:)))
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  30. Twoje króliśie robią furorę.Z dziećmi tak jest jak ma jedno to dlaczego nie może mieć drugie.Album rewelacyjny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Tereniu:) Tym bardziej miło jest tworzyć dla dzieci.
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  31. Słodziak, nie dziwię się, że dzieci szaleją za takimi króliczkami :-)
    Będziesz miała wielu nowych małych wielbicieli Twoich zabawek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takich wielbicieli i z wielką przyjemnością będę nadal dziergać maskotki.
      Dziękuję Ewuniu:)

      Usuń
  32. Ewuniu prześliczna królisia k nie dziwię sie jak za chwile będziesz miała zamówień a zamówień. Kto by takiej wspaniałej przytulanki nie chciał. Kolorki cudne. Zakochałam się. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Agniesiu - dziękuję! Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  33. Ewuniu królisia jest przesłodka taka do przytulania, maluszki lubią takie maskotki i to jeszcze ręczne robione :) Piękne pastelowe kolorki, no świetna przytulanka. Podarki bardzo fajne, album przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubią Basiu i muszę przyznać, że obdarowywanie maluszków sprawia mi ogromną radość:))) Dziękuję za ciepłe słowa.

      Usuń
  34. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And getting it set up is as easy as 1, 2, 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and upsell your affiliate products for you!

    So, do you want to start making profits?

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.