poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Happy Birthday

Witajcie kochani!

Jak się trzymacie w tropikach? Ja jestem coraz bardziej zmęczona tymi upałami i powoli zaczynam marzyć o jesieni. Może będzie trochę chłodniej😏 Narzekanie wcale nie pomaga więc przejdę do tematu właściwego. Dziś kolejna kartka, tym razem w formie książki. Jest to kartka, którą zrobiłam dla pewnej Pani Krysi na dostojne 75 urodziny. Stosownie do wieku ozdobiłam ją bardzo tradycyjnie, są więc róże i koronkowe elementy. Kolory stonowane i pastelowe. Kartka jest dwujęzyczna bo poleciała do Kanady. Mam nadzieję, że Pani Krysi przypadła do gustu.

Cieplutko pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia:)


63 komentarze:

  1. Ewuniu jest piękne. Niesamowite są te Twoje kartki pudełka. Brawo za pomysł i wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, to bardzo miłe:) Buziaki!

      Usuń
  2. piękna kartka, w wewnatrz te kwiatki są urocze tez mam ciepełko , - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ewuś, śwetny pomysł na prezent urodzinowy, a jak fajnie te kwiatuszki w środku wkomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, to bardzo miły komentarz:)

      Usuń
  4. Piękna praca Ewuniu, ta pudełkowa forma zachwyca! Upały dają w kość, ale mimo wszystko wolę je od zimowych mrozów ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę Maksiu ale mogłoby być choć troszkę chłodniej:)
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  5. Śliczne różowości na okładce a w środku cudne zawijaskowe róże :-)Z pewnością zachwyci p.Krysię taki prezent :-) Pozdrawiam chłodno, żeby już nie dokładać się do tych upałów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejmuję z wdzięcznością i dziękuję za serdeczny komentarz. Uściski Ewciu:)

      Usuń
  6. Wow, cudna ta kartka. Te kwiaty, kolorystyka - po prostu wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  7. Przepiękna kartka!
    Ja każdego dnia mówię że nie dam rady ani minuty dłużej w tym skwarze, ale mogę sobie tylko pogadać i roztapiać się dalej:(
    Trzymaj się Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      Upał można przeżyć ale chciałabym inaczej spędzać letnie dni bo tak niewiele ich już zostało. Uściski:)

      Usuń
  8. Od zewnątrz subtelnie, ale środek to już eksplozja kwiatów :) Pięknie! To baza z Filigranek?
    Upały lubię, bo jestem zmarźluchem, ale noce mnie męczą, bo chłód przychodzi dopiero nad ranem i ciężko spać :) Ale delektuję się, że wyjście z domu wymaga teraz tylko wsunięcia japonek ;) Rozumiem jednak, że inni są już zmęczeni. Trzymaj się Ewo. To już prawie jesień ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się Agnieszko:) Ranki i wieczory są bardzo przyjemne a noce u nas wciąż ciepłe. Teraz narzekam ale wkrótce pewnie będę tęsknić za latem.
      Baza kartki to prezent więc nie wiem skąd. Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świetna kartka! Pani Krysia na pewno będzie zachwycona, ja jestem;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Ależ ciekawe wykonanie. Piękna kartka. Mam nadzieję, że Krysi też się spodoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam taką nadzieję Karolinko:) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ja uwielbiam od lat na prezent dawać zegarki :) Jest to fajna alternatywa dla alkoholu, kwiatków itp. :) Dodatkowo z grawerem zegarek jet jeszcze bardziej znaczący dla użytkownika. Polecam bardzo tą stronkę: https://zegarownia.pl/zegarek-meski-lorus-sports-chronograph-rm335fx9 Lorusy to fajne modele również dla starszych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej preferuję prezenty własnoręcznie wykonane ale dziękuję za miły komentarz i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Karteczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, przepiękna, niezwykła kartka. Ma w sobie i elegancję i romantyczność i dużo kobiecości. Myślę, że pani Krystyna będzie oczarowana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu, dziękuję i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  14. Śliczna i nietypowa. Mnie skojarzyła się z księgą:) Śliczne kolory. Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre skojarzenie Izabelko, to taka kwiatowa księga:) Ślicznie dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  15. Ewuś przecudowna kartka cudownie ozdobiona tylko podziwiać pozdrawiam serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu ja w ogóle nie trzymam się i coraz gorzej funkcjonuje. Miało się ochłodzić, a tu nic :(. Karteczka piękna! Śliczne kolory, a środek zachwycił mnie szczególnie!!! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to Justynko, coraz częściej myślę o klimatyzacji w domu:)
      Miło mi, że kartka Ci się podoba. Przesyłam serdeczności i trochę wirtualnego chłodu.

      Usuń
  17. Ale mnie zaskoczyłaś zawartością w środku :).

    Cudeńko zrobiłaś i solenizantka na pewno będzie zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko, to takie miłe:)

      Usuń
  18. Ślicznie zrobiłas tą księgę kwiatową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudna, zachwycająca praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i równie gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Niesamowita karteczka Ewuniu, aż zapiera dech z wrażenia. Jesteś prawdziwą mistrzynią Ewuś. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jesteś kochana:) Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  21. Piękna pamiątka, z bukietem w środku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Przepiękna - ja już też nie mogę się doczekać kartki, któ®ą widziałam na zdjęciu :) pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka jest w drodze:) Dziękuję Gabrysiu i również pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  23. Przepiękna kartka pudełkowa! Pokazujesz zdjęcie z wieczkiem, które jest urocze, stopniujesz napięcie...A potem wieczko się otwiera i ukazuje zachwycającą zawartość! Łososiowe róże z białymi listkami i białymi ozdobnymi narożnikami- to jest po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko za ciepły komentarz, jesteś kochana. Przesyłam uściski!

      Usuń
  24. Ewuniu, rewelacyjna praca!!! Aż oczy same się do niej śmieją.
    Serdeczności zostawiam po długiej przerwie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alinko, wspaniale że znowu jesteś:)
      Dziękuję za miłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  25. Love this so much! Birthday wishes from my end! Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewuniu wspaniałe różane pudełeczko,delikatne i kobiece:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne pudełeczko i jego zawartość. Delikatne kolory i perfekcyjne wykonanie
    podziwiam. Pani Krysia na pewno będzie zachwycona. Też jestem bardzo zmęczona tymi upałami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo Tereniu, jakoś musimy to przeżyć:)
      Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  28. Wspaniały pomysł Ewuniu. Pozwolisz, że sobie podkradnę? Wykonania jak zwykle estetyczne i perfekcyjne. Upały i mnie dobijają i nie pozwalają na spędzanie więcej czasu w ogrodzie. Za gorąco. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Haniu, będzie mi miło:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  29. Otrzymać taką piękną kartkę, to sama przyjemność! Fantastyczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow !! Ale cudo Ewuniu, masz niesmowity talent :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudnej urody upominek! Te śliczne różyczki w środku wyglądają jakby były z marcepana :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Różyczki są z foamiranu ale rzeczywiście tak wyglądają.
      Serdeczności!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.