środa, 9 września 2020

Pomarańczowe róże

 Witajcie kochani.

W ostatnim poście zarzuciłam Was kosmiczną ilością zdjęć mojego debiutanckiego albumu pop-up. O dziwo, odnotowałam rekordową oglądalność! Ślicznie Wam dziękuję za cierpliwość  i mnóstwo przemiłych komentarzy - to bardzo motywujące:)

Dziś dla odmiany krótko i rzeczowo czyli wrzesień z naszą Anulką. Wytyczne to kolor pomarańczowy, róża i sznurek. Czy róża może być pomarańczowa? Tak, może to rzadkość ale i takie odmiany istnieją. Myślę sobie, że kolor pomarańczowy jest niedoceniany. To piękna barwa, która ma mnóstwo odcieni. Najbardziej lubię połączenie pomarańczu z czernią, która wspaniale podkreśla jego ekspresję. Takie właśnie połączenie wykorzystałam do stworzenia kartki. Jest to prosta kartka - pomarańczowa wycinanka na czarnym tle, pomarańczowe różyczki, kilka listków i odrobina maleńkich koralików. Całość obwiązana surowym sznurkiem.

Tak wygląda moja interpretacja wrześniowego wyzwania. 
Cieplutko Was pozdrawiam:)))




58 komentarzy:

  1. Kartka jest cudowna. Ta czerń i pomarańczowy wykrojnik podkreśla wyrazistość i piękno różyczek. Podziwiam Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Elżuniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wspaniała kolorystyka , całość piękna - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  3. Pięknie wyszło Ewuniu, te różyczki wyglądają jak żywe, jakbyś zerwała je z najurokliwszego ogrodu. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Maksiu:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  4. Niby kartka w miarę prosta, ale za to jak bardzo zwracająca na siebie uwagę! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uwagę zwraca najbardziej kontrast:) Cieszę się Ewciu, że Ci się podoba.

      Usuń
  5. Cudowna kartka. Właściwie to zaczęłam się zastanawiać, czy widziałam kiedyś pomarańczową, żywą różę. I jakoś tego nie pamiętam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowa róża to rzeczywiście rzadkość:)
      Dziękuję Karolinko i buziaki posyłam.

      Usuń
  6. Ewa ale nie w sumie zaskoczyłaś , Wszyscy narzekają na ten pomarańczowy kolor, nie wyłączając mnie , chyba miałam jakieś zaćmienie jak to wymyślałam. A u Ciebie połączenie pomarańczu z czarnym wyszło genialnie!! Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja tematu . Dla mnie jest cudnie !!
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im trudniej tym ciekawiej Anulko:) Na początku też nie byłam przekonana ale z kartki jestem zadowolona. Jestem też pewna, że pomimo narzekań galeria będzie jak zwykle wspaniała i ciekawa. Uściski!

      Usuń
  7. Też bardzo lubię zestawienie pomarańczu z czernią. Twoja kartka jest świetna, ogromnie podoba mi się ten ażurowy wykrojnik. Dawno nie robiłam takich różyczek, a śliczne są w swej prostocie.
    Uściski, Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te różyczki zawsze wyglądają fajnie:) Te są z papieru ale równie łatwo robi się je z foamiranu. Dziękuję Agnieszko i przesyłam ciepłe pozdrowienia.

      Usuń
  8. Tylko raz w życiu widziałam pomarańczowe róże, w ogrodzie botanicznym w Batumi. Było tam mnóstwo gatunków róż z całego świata, coś niesamowitego! Ewuniu Twoja kartka jest przepiękna! Śliczna kompozycja i połączenie wszystkiego. Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, ja także lubię to zestawienie kolorystyczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło:)))

      Usuń
  10. Wspaniała karteczka Ewuniu,rzeczywiście kolor pomarańczowy jest pomijany przy pracach,właściwie to nie wiem dlaczego ? przecież to ładny kolor :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:) Sama też rzadko go używam więc to była fajna okazja.
      Dziękuję Marylko i mocno ściskam.

      Usuń
  11. Jak w piosence " złote obraczki i róże płonące..." :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna interpretacja! Takie pomarańcze to i mnie się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo ładnie wygląda kontrast między pomarańczowym a czarnym. Różyczki cudne, ale dobrą robotę robi też ten sznurek - intrygujący dodatek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne spostrzeżenie Kasiu:) Celowo wybrałam taki surowy, kudłaty sznurek - na czarnym tle fajnie wygląda. Dziękuję za ciepłe słowa i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ja lubię pomarańczowy, bo to kolor jesieni, którą kocham. W ogóle to przecież taka ciepła, nastrojowa barwa. :) Praca jest idealna, połączenie kolorów idealne, kwiaty, dodatki...czyli wszystko. Oczywiście, zraz polecę do poprzedniego posta, do zobaczenia tam. hehe :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i życzę miłego czytania:)

      Usuń
  15. Pięknie wyszło, Ewuniu. Faktycznie - czerń stanowi idealne tło dla pomarańczu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również uściski posyłam:)

      Usuń
  16. Pięknie skomponowałaś kartkę. :)
    Pomarańczowy kolor róż i wycinanki na czarnym tle wspaniale zagrały.
    Zgadzam się z Tobą, że kolor pomarańczowy jest niedoceniany.
    On pięknie podkreśla ciemniejsze barwy. Podoba mi się zestawienie pomarańczowo-granatowe lub pomarańczowo-brązowe.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z granatem jeszcze pomarańczu nie łączyłam ale to dobry pomysł:)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  17. przepiękna, pięknie dobrane korolki śliczności Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Violu, serdecznie dziękuję. Pozdrowionka:)

      Usuń
  18. Piękna kompozycja i zestawienie kolorów. Nigdy nie łączyłam czerni z pomarańczowym
    kolorem. W sumie nie przepadam za czarnym kolorem. Patrząc na Twoją karteczkę to
    popełniam błąd. Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Tereniu, czarny kolor świetnie podkreśla inne barwy i można go łączyć ze wszystkim. Bardzo dziękuję i również życzę Ci słonecznego i miłego weekendu:)

      Usuń
  19. Różę widziałam chyba tylko żółto-pomarańczową :). Wspaniałą kompozycję wykonałaś, faktycznie pomarańczowy świetnie się prezentuje na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Jest prześliczna. Połączenie barw niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Podoba mi się takie połączenie kolorów. Kartka wyszła bardzo elegancko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, cieszę się, że Ci się podoba. Uściski!

      Usuń
  23. Cudowna kartka Ewuniu:) ja jakoś nie przepadam za pomarańczowym, ale tutaj w połączeniu z czernią wygląda wspaniale:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kolor pomarańczowy ale rzadko po niego sięgam:)
      Dziękuję Reniu za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  24. Piękna, elegancka praca. Pomarańczowe różyczki i czarne tło to połączenie idealne, podkreślające soczystą barwę kwiatów. Cudownie Ewuniu. Pozdrawiam milutko i życzę słonecznej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Halinko i równie milutko pozdrawiam!

      Usuń
  25. Kartka jest tak piękna,że trudno oderwać od niej wzrok! Wszystkie elementy są doskonale dobrane. Przepiękna pod każdym względem. Kolor pomarańczowy jest piękny. W książce "Kąpiąc lwa" Jonathana Carrolla spotkałam się z ciekawą interpretacja tego koloru. Oznacza on ni mniej ni więcej- namiętność z początku miłosnego związku.
    Pozdrawiam Cię, serdecznie.Miłej niedzieli. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne porównanie i bardzo trafne! Dziękuję Ci Izabelko za przemiły komentarz i również życzę dobrego tygodnia:)))

      Usuń
  26. Karteczka Ewuniu jest cudowana ! Fajnie ze zrobiłaś je na pomaranczowo bo ja Kocham ten kolor ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzadkość Szymciu:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  27. Prześliczna kartka buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne połączenie kolorów. Mimo,że jest użyty czarnej barwy to kartka, dzięki pomarańczowym kwiatom,jaśnieje i jest radosna. Ciekawa i ładna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aniu, dziękuję i posyłam buziaki!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.