piątek, 4 września 2020

Album Pop-up

 Witam serdecznie!

Dziś będzie długi post a dokładniej mnóstwo zdjęć:) Zastanawiałam się nawet czy nie podzielić prezentacji na dwie części ale w końcu zrezygnowałam. Komu się spodoba to obejrzy do końca a komu nie to zawsze może zrezygnować.

Album o którym chcę Wam opowiedzieć zrobiłam dla pewnej rezolutnej sześciolatki, która bardzo lubi łamigłówki. Pewnie się domyślacie, że chodzi o moją wnusię:) Niespodzianka się udała a ogromna radość dziecka to była najpiękniejsza forma podziękowania.

Pop-up to forma z którą zmierzyłam się po raz pierwszy. Pamiętam, że w dzieciństwie miałam taką przestrzenną bajkę i bardzo ją lubiłam. Dziś też można kupić pop-up booki ale są bardzo drogie. Łatwo nie było - obejrzałam mnóstwo filmików i inspiracji. Najtrudniejsze było takie rozplanowanie i umiejscowienie elementów żeby strony albumu składały się na płasko. W albumie w różnych kieszonkach, zakamarkach, schowkach i kopertach ukryłam sto różnych łamigłówek, które trzeba odnaleźć i rozwiązać. Dopasowałam je oczywiście do umiejętności wnusi. Każda łamigłówka ma na odwrocie numerek a na ostatniej stronie albumu wkleiłam tabelkę, która służy do zaznaczania rozwiązanych zadań i sprawdzenia czy wszystkie łamigłówki zostały odnalezione. Tak w skrócie prezentuje się zamysł mojego albumu. Nie pokażę Wam tych wszystkich poukrywanych łamigłówek bo zdjęć byłoby znacznie więcej, skupiłam się na prezentacji stron. Mam nadzieję, że będzie się Wam miło oglądało - serdecznie zapraszam:) Album nosi tytuł: "Prawdziwe łamigłówki do łamania główki".

Przykładowa łamigłówka:
Nie wiem czy ktoś dotrwał do końca? :)))
Pracowałam nad tym albumem prawie dwa miesiące i było to niezwykłe doświadczenie ale chyba na tym poprzestanę. Może tylko jakieś pojedyncze rozwiązania wykorzystam w albumach. No, chyba żeby wnusia poprosiła o kolejny:)))
Dziękuję kochani za odwiedziny i życzę wszystkim miłego weekendu!


63 komentarze:

  1. WooooW! Niesamowite dzieło! Jesteś genialna! Taka babcia to skarb :))). Nie mogę wyjść z podziwu, wyobrażam sobie, że wnuczka jest wprost wniebowzięta! Ja nawet nie umiałabym wyobrazić sobie tak wspaniałego albumu, a co dopiero wykonać go tak pięknie. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Rzeczywiście wnusia była zachwycona, pytała co chwilę:"babciu, ty na prawdę zrobiłaś to dla mnie?". Będzie miała zajęcie na wiele dni.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  2. Gosh! These cards look so pretty! Wonderful works!

    Have a lovely weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Evi i również życzę Ci miłego weekendu:)

      Usuń
  3. Ewciu, chylę czoła.Coś pięknego!!! Z przyjemnością obejrzałam wszystkie zdjęcia. Na pewno wykonanie tego albumu było ogromnie pracochłonne ale widać ile serca włożyłaś w jego stworzenie i efekt jest zachwycający! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie nudziłam się przy tworzeniu tego albumu bo każda strona to osobna bajka a rzadko kiedy jest okazja zrobić coś takiego dla dziecka. Dziękuję za miły komentarz. Uściski Gosiu:)

      Usuń
  4. Wyobrażam sobie zachwyconą minę wnusi, ja jestem pod ogromnym wrażeniem, a co dopiero trzymać takie cudo w rękach. Brawo i owacje na stojąco!! i żałuję, ze jednak zdjęć nie było więcej i nie pokazałaś detali, bardzo chętnie obejrzałabym ten album dokładniej;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, to takie miłe:) Żeby pokazać wszystkie skrytki z ukrytymi łamigłówkami musiałabym zrobić jeszcze 100 zdjęć więc odpuściłam. I tak wyszło ponad 80!
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. o kurcze, ale radocha z takiego prezentu! brawo Ewcia. Tyle pracy, album piekny. Pełno miejsca, wykonany z ogromną pomysłowościa. I te składaczki! Najbardziej podobają mi się strony w cętki i dalamtyńczyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nieźle się nakombinowałam:) Dziękuję Martusiu i posyłam buziaki.

      Usuń
  6. Niesamowity album! Od razu pomyślałam, że na pewno bardzo pracochłonny, ale efekt wart tych dwóch miesięcy.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam silną motywację Aniu:) Serdecznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Wspaniała różnorodność i bogactwo form, a ilu bohaterów bajkowych tam się znalazło... Dotrwałam z przyjemnością do końca i chylę czoła przed Twoimi umiejętnościami Ewuniu. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, nieustannie podziwiam Twój talent, Ewuniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ledwie się domyka:)))
      Serdeczności Wandziu.

      Usuń
  10. Mogłabym oglądać taki album-książeczkę godzinami. Coś wspaniałego zrobiłaś! A jak będzie wszystko rozwiązane, to w schowkach można pochować sobie karteczki ze spisanymi marzeniami, wspomnieniami itp. Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł Kasiu:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Ja dotrwałam do końca i zbieram szczękę z podłogi, która opadła mi z podziwu! WOOOOOOW!!! Takie cudo dla dziecka może tylko stworzyć kochająca babcia :). Ewuniu coś niesamowitego, sama oglądałabym w kółko :). Chociaż trochę ten klaun mnie przeraził, ale może dlatego, że ja w ogóle nie lubię klaunów :). Moi chłopcy mieli przestrzenne książeczki jak byli mali, kupowałam zawsze w promocjach. Ich ulubiona to o pracowni świętego Mikołaja :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wnusia lubi klauny:))) Cieszę się Justynko, że spodobał Ci się mój album. Przy jego tworzeniu sama czułam się jak dziecko, to było bardzo przyjemne.
      Buziaki kochana!

      Usuń
  12. Ewuś, jesteś niesamowita! Pomysł miałaś wspaniały i tak świetnie go zrealizowałaś. Album jest wspaniały. Karty piękne, pełne cudownych dziecięcych bohaterów. A jeszcze poukrywałaś łamigłówki - podwójna radość:) Pamiętam w dzieciństwie uwielbiałam takie książeczki. Miałam Czerwonego Kapturka i oglądałam bez końca. Można było jeszcze ciągnąć za pasek papiery - przesunąć postać:) Twój album jest dużo piękniejszy. Podziwiam! Pooglądam sobie jeszcze:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Ewuś, jeszcze raz obejrzałam każdą kartę, teraz bez pospiechu. Jak Ty wspaniale dopasowałaś wszystkie elementy - papiery i dodatki... naklejki, bohaterów... Te zwierzęce wzory i elementy mnie zachwyciły - cętki ,paski, kropki, pręgi, wąż i małpki. I dżungla! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy.
      :)

      Usuń
    2. Dziękuję Izabelko za tyle ciepłych słów! Długo planowałam ten projekt, zbierałam odpowiednie papierki, naklejki i inne gadżety. W końcu udało mi się to wszystko połączyć w całość. Kart miało być więcej ale nie zmieściłam:) Najważniejsze, że wnusia jest zadowolona z prezentu. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  13. Ewa, chapeau bas! Podziw i szacunek. Ostatnio robiłam ,,wypasione,, albumy ale moje i Twój to jak ,,dzień z nocą,,(wolę jednak mniej pracochłonne, tak 1/4 Twojego). Szacunek za ogrom pracy. Gdybym taki dostała to piszczałabym z radości ale zrobić samej takie cudeńko to jednak nie :) Pop-up na kartkach tak ale w albumie nie próbowałam jeszcze ... wszystko przede mną. Ewa, jeszcze raz powtórzę - chapeau bas, podziw i szacunek!
    Serdeczności ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jeszcze kiedyś zrobię coś podobnego ale musiałam spróbować. Tak już mam, że jak sobie coś wymyślę to muszę:)
      Cieszę się Danusiu, że Ci się podoba - serdecznie dziękuję!
      Ściskam.

      Usuń
  14. Ale ten album piękny! Jesteś genialną Babcią a wnusia musi być wniebowzieta:) nie każda babcia ma taki dar a do tego wyobraźnia:) coś wspaniałego, podziwiam z zachwytem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Małgosiu bo to właśnie wnusia jest taką naszą szczęśliwą iskierką:)
      Ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu, jestem oszołomiona! Obejrzałam zdjęcia kilka razy i nie mogłam się napatrzyć. Ten album zasługuje na scrapowego Nobla.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny komplement Małgosiu, dziękuję z całego serca.
      Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  16. O raju chyba przeszłas sama siebie :) kochana, brawa na stojąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. REWELACYJNY, bajeczny album!!! Okładka cudowna, myślałam, że to kupna, ale z bliska widać naklejane elementy i ogrom pracy, ale efekt niesamowity.Zauroczyła mnie dżungla i różnorodność kart.Nie dziwię się Ewo o wielu talentach, że takie cudo wyszło z Twoich rąk. Masz cudną wyobraźnię i cudną motywację :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ewciu za tak serdeczny komentarz i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Też miałam takie a raczej taką bajkę . Moja córka miała ich kilka. Podziwiam Twoją pracę piękna i bardzo pracochłonna ale radość dziecka jest tego warta. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Lucynko:) Dziękuję i pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  19. To najprawdziwsze cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa taka Babcie to prawdziwy skarb !! Cudowny prezent zrobiłaś wnusi. Podziwiam bardzo , przede wszystkim za ogromną cierpliwość i świetne pomysły. Brawo !!!!
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, ślicznie dziękuję i również ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Ewuniu, tworzysz niespotykane prace!!! Wszystkie mnie pozytywnie zaskakują i oczarowują! Jednak tym razem stworzyłaś dzieło nie do podrobienia. To rewelacyjny dar serca Babci dla Wnuczki. Gratuluję Ci i podziwiam to przedsięwzięcie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alinko, że Ci się podoba:) Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  22. Zwyczajnie zaniemówiłam z wrażenia! Rewelacyjny album!!! PODZIWIAM!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Danusiu i równie gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Jestem zdumiony twoją kreatywnością w tworzeniu tych pięknych kart. Zdecydowanie wymaga maksymalnej dokładności.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  24. Ewuniu, stworzyłaś niesamowity projekt - jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłów na każdą kartę i wspaniałych rozwiązań przestrzennych. Moc pracy widać w każdym, jednym detalu idealnie wkomponowanym w całość. Podziwiam Twoją kreatywność jak i cierpliwość a efekty powalają na kolana. Po prostu - bajka:-) Pozdrawiam milutko i dziękuję z całego serca za odwiedzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było całkiem nowe doświadczenie i dużo radości przy tworzeniu.
      Dziękuję Halinko i mocno ściskam:)

      Usuń
  25. WoW !!!!! Ewuniu dałaś czadu bo efekt jest fanatstyczny ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewuniu stworzyłaś cudeńko !!! Tyle zakamarków na wspominki,jak ty to tam wszystko zmieściłaś ? Wielkie brawa dla Ciebie kochana za kreatywność, jestem pełna podziwu :)
    Serdeczności Ewuniu i miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle się nagłówkowałam ale jakoś się udało:) Dziękuję Marylko i również serdeczności posyłam.

      Usuń
  27. Album świetny,tyle pracy ale warto było. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow dotarłam do końca album jest genialny a wszczegulności te łamigłówki tylko podziwiać pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Arletko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Obejrzałam każde zdjęcie z myślami...jakim cudem...jak Ona to robi... ooo kuuurcze...no niemożliwe...jak....robiłabym to rok...taaa, raczej lata...czy w ogóle bym zrobiła... Myśli miałam ogrom. Jestem zachwycona, pierwszy raz takie coś widzę! Pamiętam coś podobnego z dzieciństwa, ale nie takie coś. Każda strona inna, jednak każda do siebie pasuje. Każda strona zaskakuje, te skrytki, no przecież to raj dla dziecka, a i dla dorosłego, jak tak teraz myślę o sobie. Poczułam się przemiło, jakbym znów była małą dziewczynką, gdzie świat jest inny. Wszystko, co Ci tu piszę, to za mało, za mało, by wyrazić mój zachwyt. Chcę, a wręcz muszę, choć już Ci to pisałam... Chcę napisać, że taka babcia to skarb, jesteś cudowną babcią, marzę o takie i zawsze marzyłam. Każda strona, każdy detal ukazuje Twoją miłość do wnuczki i takie tez były moje myśli, każdy najmniejszy skrawek, to wyraz Twojej wielkiej miłości. Prezent musiał się spodobać, wnuczka będzie miała ubaw na całego, a takie prezenty, tak spędzony czas zapamięta na zawsze, do tego nauczy się wiele i wyrobi wyobraźnie jeszcze bardziej. Widzę, że już pisze poemat. hehe Podziwiam nie tylko oczami, ale i sercem.<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Agnieszko - uwielbiam te Twoje poematy:))) Masz rację, bardzo kocham swoją wnusię tym bardziej, że na razie mam tylko jedną. Zresztą każda babcia ma pewnie tak samo:) Miło tworzyć coś dla bliskich i sprawiać im radość, sama wiesz.
      Ślicznie Ci dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, którymi mnie obdarzasz i serdecznie przytulam!

      Usuń
  30. Ewuś no bomba. Ty to masz pomysły. Świetny projekt, tyle zakamarków, labirynyów, zagadek. Można oglądac i oglądać w nieskończonosć. Wnusia ma prawdziwy skarb w postaci babci. Tyle pracy, tyle trudu aby sprawić radość małej dziewczynce. Nie każdej babci by sie chciało, dziś wiele idzie na łatwizne i da kase lub coś kupi a tu serce włożone i miłość w pięknym albumie. Podziwiam za ta kreatywnoś , za te przwstrzenne elementy. Ach napatrzeć sie nie mogę. Ewciu chyba aż pozazdroszcze wnusi albumiku haha ale pozytywnie bo ja stara baba ale świat magii dziś mnie tu dopadł. Kochana wielkie ukłony za Twoja pracę. Warto było😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Agniesiu, to znaczy że masz w sobie dziecięce serducho:) Chciało mi się, oczywiście że tak. Już od dawna chodził mi ten pomysł po głowie, czekałam tylko aż wnusia troszkę podrośnie. Teraz już sobie radzi z czytaniem i lubi łamigłówki więc to odpowiedni czas. Dziękuję za przemiły komentarz i posyłam buziaczki!

      Usuń
  31. Prześliczny album. Jestem zachwycona i bardzo podziwiam Twoją kreatywność i chęci do ogromnej pracy.Ale czego się nie robi dla ukochanych wnuków! Zazdroszczę pomysłu i umiejętności.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, cieszę się, że album Ci się podoba. Masz rację, wnuki to największe szczęście dziadków. Ściskam Cię mocno:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.