środa, 23 września 2020

Ślubny komplecik

 Witam Was cieplutko w pierwszym dniu jesieni:)

Cóż, stało się - lato za nami. Nie wiem jak Wy ale ja już tęsknię. Pogoda wciąż piękna więc cieszmy się każdą chwilą bo długo tak nie będzie.

Dziś będzie króciutko, wpadłam pokazać Wam ślubny komplecik czyli kartkę w pudełeczku. Kartka jest w bieli z niewielkim dodatkiem mięty i srebra. Na wieczku pudełka nieco niebieskości. Kwiaty zrobiłam z foamiranu. Do tego trochę perełek i brokatu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)

Ślub dopiero w październiku ale kartka musiała powstać wcześniej. Mam nadzieję, że młodzi będą zadowoleni:)
Pozdrawiam Was bardzo ciepło i już jesiennie!



56 komentarzy:

  1. Wow... Cudowny komplecik Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający komplecik!!! Ciekawie wyglądają na kartce te listki niczym pawie piórka. Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są pawie piórka Danusiu, użyłam ich zamiast listków:)
      Dziękuję i posyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Wspaniały komplet, Ewuś. Te pawie piórka nadają tyle uroku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, to bardzo miłe. Uściski!

      Usuń
  4. Ewuniu, komplet wygląda wspaniale, jest bardzo delikatny i elegancki, a te miętowe pawie piórka dodają mu niepowtarzalnego uroku. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu za ciepłe słowa i również pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Wspaniały komplecik Ewciu, kwiaty zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, jakie ciekawe te listki, kartka piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że nowożecy będą zachwyceni, bo kartka jest jedyna w swoim rodzaju :) Bardzo mi się podoba użycie scrapków pawich piór jako listków.
    Uściski Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten wykrojnik:) Dziękuję Agnieszko i przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Ja też zwróciłam uwagę na te pawie piórka, prześlicznie się komponują z kwiatkami i pozostałymi elementami kartki :). Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  9. Widzę, że nie tylko mnie zachwyciły te pawie piórka. Niecodzienna ozdoba kartki ślubnej, ale bardzo piękna i pasująca :)
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem zaskoczona jak wiele osób zwróciło uwagę na te piórka:) Dziękuję Kasiu i posyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  10. Delikatna, lekka i elegancka praca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Ewuniu piękny zestaw. A na kartce te pawie pióra, no bym się nie spodziewała ale bardzo pasują i uzupełniają całą kompozycję. Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, bardzo mi miło:) Buziaki!

      Usuń
  12. Śliczny komplecik w delikatne kolory. Pawie piórka w kolorze
    mięty jako listki rewelacyjnie wyglądają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu i przesyłam uściski:)

      Usuń
  13. Świetny komplecik! Para Młoda będzie miała wspaniałą pamiątkę.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Piękny komplecik. Wręcz nie mogę się napatrzeć na te detale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Karolinko:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Śliczny zestaw. Te pawie pióra to świetny pomysł:) I kwiaty mi się podobają. Jeszcze nie miałam bliskiego spotkania z foamiranem, ale widać że warto:)
    Uściski z Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj Gosiu, to fajna zabawa a kwiaty zawsze się przydają:)
      Dziękuję za ciepłe słowa i również posyłam uściski.

      Usuń
    2. Już zostaję u Ciebie:) idę w gości po dalszych postach! Uściski:)

      Usuń
    3. Bardzo mi miło Gosiu, ja też chętnie rozgoszczę się u Ciebie:)
      Miłego weekendu.

      Usuń
  16. Ewuniu jest cudnie, moje ulubione kolory, Ten wykrojnik pawich piór jest extra. Zresztą cały komplecik mi się niezmiernie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Anusiu! Dziękuję i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  17. Cudowny komplecik Ewuniu. Połączenie bieli z miętą i srebrem świetny pomysł. Kwiaty jak zwykle mnie zachwycają. Niestety tego jedynego chyba zrobić nie potrafię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę poćwiczyć Haniu, sama zobaczysz jakie to proste:) Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ale, że już jesień..., ja nie chcę :-( Śliczna karteczka Ewuniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chcę Oleńko:) Dziękuję i życzę Ci wspaniałego, słonecznego weekendu.

      Usuń
  19. Bardzo piękny komplecik, będzie cenną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam i o zdrowie najpierw pytam? Ewuś wspaniały komplecik cudowna kompozycja buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko w porządku Arletko, mam nadzieję, że i Ty jesteś zdrowa.
      Dziękuję za troskę i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Jejciu, jakie ślicznośc Ewuniu nam tu pokazałaś, mi sie ogromnie podoba :) A co do jesieni, to ja się ciesze że w końcu jest, czekałam na nią z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu:) Oby ta jesień była piękna i ciepła!

      Usuń
  22. Piękna i bardzo romantyczna praca! Na pewno spodoba się młodym i nie tylko!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Alinko:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  23. Piękny komplecik, jest bardzo delikatny. Młodzi będą zadowoleni z życzeń na takiej kartce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to bardzo miłe. Ściskam mocno:)

      Usuń
  24. Ewuniu, wielki kunszt tworzenia na Twojej karteczce!!! Ściskam mocno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również uściski posyłam!

      Usuń
  25. Przepiękna praca :) Wszystko idealnie skomponowane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe. Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.