sobota, 30 stycznia 2021

Słoń Trąbalski

 Witam Was serdecznie i ciepło.

Jakiś czas temu namiętnie szydełkowałam. Powstało całe mnóstwo maskotek dla maluszków, głównie króliczków:) Potem zamieniłam szydełko na igłę i krzyżyki i póki co jestem na etapie haftowania. Tym razem jednak chcę wrócić do szydełka bo mam jeszcze kilka tworków do pokazania. Dziś nie będzie to królik lecz słonik. Sympatyczny Pan Trąbalski, być może zapominalski:) Ma długą trąbę, wielkie uszy, śmieszną czuprynkę i bardzo kolorowe wdzianko z mnóstwem guziczków.

I jak Wam się podoba?
A teraz będę się chwalić!
Z okazji Dnia Babci Justynka z bloga Wielkie Małe Pasje zorganizowała candy dla babć. Główną nagrodą była śliczna, skarpetkowa babuleńka. Zapisałam się, a jakże i ku mojej wielkiej radości..... wygrałam:) Prezent dotarł szybciutko. Spodziewałam się niewielkiej paczuszki z małą laleczką, tymczasem listonosz wręczył mi wielką paczkę. W pierwszej chwili myślałam, że to pomyłka ale nie.
Oto zawartość paczki:
Justynka pomyślała o wszystkich niezbędnych potrzebach :) i idealnie trafiła w mój gust.
Po pierwsze cudne serwetki do decu, kapitalny szablon i niesamowity papier scrapowy ( jest tak piękny, że jeszcze nic nie zrobiłam a już mam dylemat bo to papier dwustronny a każda strona jest fantastyczna). Do tego dwustronnie ozdobiona zakładka z sową, przepięknie wykonana!
To było dla ducha:) Dalej mamy pyszną herbatkę z mojej ulubionej serii, ślicznie pachnący balsam i słodkości dla łasucha.
Nie byłoby babci bez wnusi więc i dla wnusi znalazł się prezent, bardzo kreatywny prezent. Zawiozę go Olguni przy najbliższej okazji ale już jestem pewna, że będzie zachwycona.
No i w końcu to najważniejsze - urocza, skarpetkowa babuleńka z niesamowitą fryzurką!
Ma taką sympatyczną minkę i śliczne ubranko. Wciąż podziwiam Justynkę za dbałość o najmniejsze detale i staranność wykonania. Moja babuleńka ma też swojego aniołka, dostałam go od Justynki jakiś czas temu i jest w podobnej kolorystyce. No śliczna to parka:)
Kochana Justynko, dziękuję Ci jeszcze raz za ten przepiękny prezent - sprawiłaś mi mnóstwo radości!
Miłego, spokojnego weekendu kochani:)










62 komentarze:

  1. Jaki zabawny i uroczy słonik, świetny pluszak i jak starannie wykonany <3. Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Fajny słonik Ewuniu. Tak sobie pomyślałam, że jakby miał krótszą trąbę to byłby podobny do Kulfona. Gratuluję wspaniałej wygranej i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajne spostrzeżenie! Ta trąba trochę mi nie wyszła ale to w końcu prototyp:)
      Dziękuję Madziu i posyłam buziaki.

      Usuń
  3. Bardzo miła i pięknie wykonana maskotka !Podoba mi się skromna wesoła czuprynka i atut prawdziwego słonia .Gratuluję cudownej wygranej.Papiery są przepiękne a cudowne skarpetkowe maskotki o takim uroku umie tworzyć tylko Justynka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Justynka pięknie tworzy a jej prace są niepowtarzalne.
      Dziękuję Grażynko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Słonik uroczy:) Od razu uśmiech się maluje na buzi! Super to kolorowe ubranko i te zielone wstawki na uszach, rękach i nogach:)
    A prezenty od Justynki wspaniałe!Cała ona:) Trafiły w dobre ręce!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Gosiu, że słonik Ci się podoba:) Dziękuję za miły komentarz i również posyłam uściski.

      Usuń
  5. Słodki słonik i taki kolorowy, idealny dla malucha😀 Gratuluję prezentów od Justyny, same cudeńka trafiły do Ciebie🤩. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same cudeńka Ewuniu! Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  6. Ewuś, słonik jest cudny. Ma tak sympatyczną główkę (chciałam napisać mordkę, ale zwątpiłam - czy słoń ma mordę? Pysk na pewno nie:P), świetną czuprynkę, trąbę i kolorowy sweterek. Bardzo mi się podoba.
    Prezent od Justynki jest niesamowity. Zawsze podziwiam jej prace:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dylemat:) Słoń ma chyba raczej głowę?
      Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa i także buziaki posyłam.

      Usuń
  7. Szydełko słonik genialny , tatki mocno kolorowy. Jak widać szydełko Ci nie straszne. Prezent od Justynki bombowy. Laleczka babuleńka cudna ale te dodatki boskie. Wiadomo że od Justynko to zawsze na bogato. Gratuluje Ewuniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bogato Aniu, Justynka przygotowała mega prezent.
      Dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  8. Słonik jak malowany! :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonik ma świetne uszy :) gratuluje wygranej u Justynki, gratki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, słonik niepowtarzalny. Ta fryzurka po prostu obłędna i zabawna :)

    Justynka ma wielkie serduszko i niesamowicie jest zdolna, pięknie Cię obdarowała. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, na widok tej fryzurki wszyscy się uśmiechają:) Buziaki!

      Usuń
  11. Piękne prezenty. Anioleczek z babcią wyglądają cudownie. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwusiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Ewuniu pięknie obdarowała Cię Justynka, serdecznie gratuluję :) Słonik cudo, piękny, kolorowy i genialne ma uszy :) Przesyłam moc serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko i również serdeczności posyłam:)

      Usuń
  13. Cudowne prezenty cieszą twoje oko, słonik milutki , pozdrawiam cie Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  14. Słoń jest Ewciu zjawiskowy. Widzę, że i szydełko nie sprawia Ci kłopotu. Od pewnego czasu przyglądam się tym maskotkom robionym na szydełku i kto wie czy się za nie nie wezmę. Prezent wspaniały. Tylko pozazdrościć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie wróciłabym do szydełka gdyby nie dziecięce marzenia, które babcia zawsze stara się spełnić:) Spróbuj Haneczko, takie maskotki robi się bardzo przyjemnie.
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  15. Ewuniu koniecznie powracaj do szydełka, ponieważ Twoje maskotki są cudowne. Słoń Trąbalski skradł mi serce od pierwszego wejrzenia :). Jest kolorowy, słodki, wprost idealny!! Taki do zacałowania. No i przepięknie dziergasz!! Ewuniu ciesze się, że mogłam wysłać Tobie paczuszkę i sprawić radość. Niech wszystko Tobie służy jak najlepiej :). A babcia rzeczywiście tworzy z aniołkiem śliczny komplet :)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu pewnie coś jeszcze wydziergam, to taka odskocznia od papierków:)
      Jeszcze raz dziękuję Ci Justynko za piękny prezent i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  16. Słonik cudny! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynka jak zawsze pokazała swoje wielkie serducho- cudowny prezent:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Reniu, prezent jest cudowny.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  18. Uroczy słonik. Jesteś wszechstronnie uzdolniona Ewuniu.
    Gratuluję wygranej u Justynki. Wiem, że ona nie potrafi przysłać małej paczusi;)
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miły komplement Aniu, dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  19. Ale cudny słonik, Ewuniu. Dziecko, które wciąż tkwi we mnie uwielbia takie zabawki.
    Gratuluję niespodzianki od Justynki - piękna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w każdym z nas tkwi dziecko, to takie miłe:)
      Dziękuję Małgosiu i przesyłam buziaczki!

      Usuń
  20. Ewuniu cudowny słonik. Piękne kolorowe ma ubranko, fajny taki upominek dla dziecka. Prezencik od Justynki jest cudowny. Babunia skarpeciak jest przepiękny i bardzo się cieszę że miałaś to szczęście go wygrać. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę Agniesiu, tym bardziej że sama tak nie potrafię:)
      Cieszę się, że słonik Ci się podoba. Buziaki kochana!

      Usuń
  21. Nie podejrzewałam Ciebie o szydełkowanie maskotek- słoń prze-symptyczny, nawet jeśli byłby Zapominalski :) Co do papierów Stamperii- oto jest dylemat: którą stronę wybrać. Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Jadziu, to dylemat bo obie strony są niesamowite!
      Do szydełka wróciłam po latach bo wnusia poprosiła o misia. Potem były głównie króliczki do przedszkola:)
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  22. Przeuroczy słonik!!! Dzierganie maskotek wciąga, ale i sprawia wiele przyjemności:)
    Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Danusiu, miło się dzierga takie maskotki.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Superowy słoń wyszedł spod Twojego szydełka!!! Wystarczy na niego spojrzeć i już chciałoby się go przytulić. Upominek od Justynki bardzo bogaty, a babuleńka urocza.
    Ewuniu, serdeczności zostawiam na nowy tydzień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również życzę Ci udanego tygodnia:)

      Usuń
  24. Słonik jest cudowny, ma się ochotę pogłaskać taką trąbę. Prezenty wspaniałe i tak "na bogato". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  25. Cudowny prezent. A sympatyczniejszego słonika nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Cię Ewuniu prześwietny słonik, gratuluję wygranej jest wspaniała. Pozdrawiam życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również zdrówka życzę:)

      Usuń
  27. Słonik jest cudowny. Piękne prezenty dostałaś gratuluję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  28. Cudowny słonik, kolorowy i wesoły:) Śliczna przytulanka.
    Prezent również dostałaś uroczy, babunia piękna:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Słonik rewelacja. Ta grzywka dodaje mu uroku i zadziorności. Takie upominki od serca zawsze cieszą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Zosiu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  30. Ślicznego słonika zrobiłaś Ewuniu :)
    Niespodzianka od Justynki jest MEGA !!! moje gratulacje :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega Marylko, nie spodziewałam się tak bogatego prezentu.
      Dziękuję i przesyłam buziaki:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.