poniedziałek, 25 stycznia 2021

Co nas wzrusza najbardziej...

 Witajcie kochani!

Dziś będzie o .... dzieciach. To te maleńkie istotki dostarczają nam najpiękniejszych wzruszeń - prawda? Zacznę od kartki wykonanej z okazji chrztu świętego maleńkiego Szymonka. Uroczystość odbyła się w ubiegłym roku więc to kolejna kartka z mojego archiwum prac dotąd niepublikowanych. Jest to kartka sztalugowa.

A teraz o wzruszeniach moich osobistych. Dzień Babci i Dziadka oficjalnie obchodziliśmy dopiero wczoraj. Przyjechała wnusia z rodzicami i było cudownie. Były też oczywiście prezenty, wierszyki i całe mnóstwo wzruszeń. Skrzętnie zbieram wszystkie rysunki i laurki wykonane małymi rączkami naszego słoneczka, powstaje z nich najpiękniejszy na świecie album. Tym razem oprócz laurki w kształcie serduszka dostaliśmy prawdziwą książkę ilustrowaną przez naszą wnusię. Chcę się z Wami podzielić swoją radością bo łezka w oku się kręci:) 
Mam nadzieję, że wszystkie babcie i wszyscy dziadkowie równie pięknie spędzili swoje święto:)
Pozdrawiamy Was cieplutko - ja i mój skarb!



72 komentarze:

  1. Piękną karteczkę stworzyłaś, ale dzisiejszy wpis to Twoja wnusia i jej wspaniała bajka:) Fantastyczny pomysł na niesamowity prezent dla ukochanych Dziadków!!! Widać jak bardzo się kochacie. Cudnie!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Wnusia to nasze oczko w głowie:) Uściski!

      Usuń
  2. Urocze damy na zdjęciu, śliczna wnuczka i babcia taka młoda! Piękna ta kartka stworzona przez Ciebie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia już emerytka więc nie taka młoda:) Serdecznie dziękuję za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. O tak prezenty od dzieci wzruszają i mogą wywołać łezkę a szczególnie takie od serca zrobione specjalnie na szczególne okazje.. Co prawda sama jeszcze nie mam wnuków, ale wyobrażam sobie jak to może być..wnusie masz uroczą i widać, że sie kochacie, uściski dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kręci się łezka Małgosiu, trudno się nie wzruszyć.
      Ślicznie Ci dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  4. Prześlicznie wyglądacie dziewczyny. Książeczka od Twojej Wnusi to prawdziwy skarb. Ty też Ewuniu przygotowałaś cudną pamiątkę dla Szymusia. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwy skarb Madziu. Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Oj tak Ewuniu to dzieci dostarczają najpiękniejszych wzruszeń, to małe skarby, aniołki, które są wokół nas. Książka, jaką dostaliście Ewuniu od wnusi bardzo mnie za serce chwyciła. Przeczytałam dwa razy. Przepiękny tekst i wspaniałe ilustracje. Niezwykły prezent!!! Pamiętam jak umarła moja babcia, byłam już dorosła, w ciąży z pierwszym synem. Kiedy robiliśmy porządki w babcinym domu, w jednej szafce pod pościelą znalazłam wszystkie (!!!) swoje kartki, listy, laurki, jakie babci wysłałam począwszy odkąd byłam przedszkolakiem, aż do dorosłości. Popłakałam się ze wzruszenia. Babcia miała wszystko, nawet takie drobne wycinanki!!! Mam je teraz u siebie i lubię czasami na nie zerkać.
    Ewuniu prześlicznie wyszłyście z wnusią na zdjęciu! Kochana nie pogniewaj się za moją śmiałość, ale jesteś bardzo podobna do naszej Pierwszej Damy, przynajmniej na tym zdjęciu :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe spostrzeżenie, jakby co to jestem incognito:)
      Babcie bywają bardzo sentymentalne i zbierają mnóstwo bliskich sercu pamiątek.
      Dziękuję Ci Justynko za przemiły komentarz i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  6. Wzruszająca ,,Bajka "dla dziadków.Dla dziadków wnuki to największe skarby.
    Teraz mamy więcej czasu i możemy im poświęcić.Będąc rodzicami,nieustanna gonitwa, praca i wszystkie obowiązki domowe nie mogliśmy poświęcić dużo czasu dla własnych dzieci, teraz przelewamy tą miłość na nasze wnuki.Takie jest moje zdanie i moje doświadczenie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tereniu, to wszystko prawda. Żałuję tylko, że wnusia nie mieszka troszkę bliżej. Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ewuniu ta ksiązeczka jest wzruszająca ,brak mi słów !Przepiękne zdjęcie babci i wnusi.
    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, jesteś kochana:) Posyłam buziaczki!

      Usuń
  8. No zamurowało mnie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Ewciu masz niesamowita wnusię, dla niej brawa na stojąco. Pięknie potrafi powiedzieć "kocham Was". Wasze zdjęcie jest wspaniałe, gratuluję Ci wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pewnie każda babcia uważam, że to najpiękniejsze stworzenie pod słońcem:)
      Dziękuję Aguś!

      Usuń
  9. Ewuniu kartka śliczna,ale dziś moje serce skradła wzruszająca bajka dla Was i to Olgusia gra dziś pierwsze skrzypce,jak cudownie być babcią, takich chwil się nie zapomina, wiem bo jestem szczęśliwą babcią dwóch wnuczek 🙂
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc masz Marylko podwójne szczęście:))) Może i my się doczekamy większego grona wnuków, póki co mamy swoją jedyną perełkę.
      Ślicznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Ewuniu jak miło zobaczyć Cię razem z wnuczka Obie jesteście piękne !Ty wiecznie młoda i radosna , wnusia to już piękne mała dama - Księżniczka. Obdarowała Was iście po królewsku. Ta książeczka jest cudowna i niejedna babcia by chciała taką dostać. A zdolności malunkowe to Olga mam chyba po babci !!
    Pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Aniu, bardzo dziękuję! Nie lubię siebie na zdjęciach ale z taką ozdobą człowiek od razu wygląda lepiej:))) Olgunia bardzo dużo rysuje i robi postępy a w pracowni oczy jej się błyszczą. Na razie jednak fascynuje ją wszystko więc trudno powiedzieć co czas przyniesie. Jeszcze raz dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Cudowna karteczka, pięnie wykonana. ALe cudo otrzymałas, takie od serce, z cudowną treścią i pięknymi rysunkami. Cudowna pamiątka, nic tego nie zastąpi, wcale się nie dziwię, że się łezka w oku kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kręci się, kreci Martusiu:) Bardzo dziękuję i przesyłam buziaki!

      Usuń
  12. Osobiste wzruszenia przebijają wszystko! Uroczy prezent, wykonany własnoręcznie, jest najmilszą pamiątką i dowodem miłości. Ja nie mam jeszcze wnuków, ale dzieci bardzo dorosłe - i wciąż mam w pudełku ich pierwsze rysunki i całą masę laurek i karteczek rysowanych specjalnie dla mnie, z wyznaniami miłości, tak bez żadnej okazji - lubię je oglądać i zawsze mnie to rozczula, więc wyobrażam sobie, jakie Tobie towarzyszą uczucia :). Masz wspaniałą, śliczną i kochającą wnuczkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najpiękniejsze pamiątki Małgosiu. Ja też zbieram wszystko co się da:) Ta książeczka jest wyjątkowa, wnusia poświęciła mnóstwo czasu na jej wykonanie - dla takiego żywego sreberka bo prawdziwy wyczyn.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  13. Wnuczka zdolna jak babcia! A śliczna jak obrazek. Ciekawe jakie za jakiś czas będzie przejawiać zainteresowania? Może pisanie, może rysowanie, a może bieganie za piłką? Dzięki dzieciom i wnukom tyle nowych rzeczy można się nauczyć i z nimi dzielić pasję. I tego Ewuniu Ci życzę - wspaniałych chwil z wnusią.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się dzielę swoimi pasjami a wnusia szybko się uczy ale na tym etapie trudno coś przewidzieć. Czas pokaże co polubi najbardziej.
      Dziękuję Kasiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Ewuniu, parce dla dzieci są wzruszające. Lecz jeszcze bardziej wzruszają prace tworzone przez dzieci.
    Twoja kartka jest prześliczna. A książeczka przygotowana przez Olgę to chyba najpiękniejszy prezent, jaki można by sobie wymarzyć. Twoja wnusia ma przepiękne, niesamowite oczy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, od początku miała takie ogromne oczy i mam nadzieję, że to się nie zmieni:)
      Książeczka to najpiękniejszy prezent jaki mogłam sobie wymarzyć.
      Ślicznie dziękuję Małgosiu za serdeczny komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  15. Oj tak! Przy takich prezentach łezka zawsze się w oku kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu , wzruszyłam się bardzo, czytając te książeczkę, to najpiękniejszy prezent , jak pięknie Was obie widzieć - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miło Tereniu:) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu jestem pod wrażeniem jaki uroczy prezent dostałaś i cudnie razem wyglądacie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka od wnuczki - to skarb !!! Niezwykła pamiątka ! Wspólne zdjęcie - dwie piękne kobietki: babcia i wnuczka :) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko za tak miły komplement, jesteś kochana. Wieku nie ukryję ale przy wnusi zawsze czuję się młodsza:) Ja również pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  19. To chyba najpiękniejsza książka jaką dostałaś w całym życiu. Twoja śliczna Wnusia odziedziczyła talenty po Tobie. Ile Ona ma latek? Fajnie, że nam pokazałaś ten cudowny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie najpiękniejsza książka jaką dostałam:) Olgunia ma 6 lat i we wrześniu idzie do szkoły ale radzi sobie już z czytaniem i pisaniem. Bardzo lubi rysować i zrobiłyśmy już razem kilka kartek, może kiedyś podzieli babcine pasje?
      Dziękuję Basieńko i przesyłam gorące uściski.

      Usuń
  20. Ewo, wspaniały pomysł gromadzenia rysunków i książeczek wnuczki w albumie. Ślicznie razem wyglądacie. Na widok takich zdjęć serce się uśmiecha!
    Kartka na chrzest Szymka- przepiękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam sobie, że album to lepszy pomysł niż kolejne pudełko z pamiątkami:)
      Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  21. Piekne i niesamowite wzruszające. Wspaniały prezent od wnusi otrzymaliście :)
    A karteczka na chrzest jest śliczna, wspaniałe te ozdobne koronki w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu i przesyłam uściski:)

      Usuń
  22. Beautiful cards ever!
    You and your treasure are awesome!

    Happy belated grandmother day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Evi, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Wspaniałe prezenty. Wnuczka śliczna i zdolna - piękne rysunki. Książka bardzo cenna ze względu na treść i oczywiście ilustracje.
    Miło Cię widzieć Ewuniu. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miło Ewuniu:) Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  24. Z Szymonka rośnie chłop na schwał :)A ciocia ciągle się wzrusza nad swoją karteczką Pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała wiadomość Gabrysiu! Uściski:)

      Usuń
  25. Karteczka jest fantastyczna!!! A wnuczkę masz cudowną i bardzo zdolną:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna opowieść, tyle w niej miłości, mądrości. Kurczę, no chciałabym taką babcię. :))) Wierzę, że wzruszeń było ogrom. :) Kartka jest przepiękna, baśniowa.
    Obie jesteście śliczne i bardzo uzdolnione, bardzo miło się na Was patrzy. Pozdrawiam najserdeczniej i życzę, jak najwięcej radosnych wspólnych chwil. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pięknych słów Agnieszko - dziękuję z całego serca! Ściskam Cię mocno i życzę wspaniałego weekendu:)

      Usuń
  27. Ewunia, niezwykle wzruszający post. Na zdjęciu z Wnusią tryskasz nieopisaną radością i szczęściem. Ja mam piąteczkę Wnuków i każdy najmniejszy "karteluszek" w Ich wykonaniu przynosi nieopisaną radość i wzruszenie. Serdecznie pozdrawiam i ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć Jadziu - piąteczka wnuków to ogrom szczęścia:)
      Dziękuję Ci za odwiedziny i serdeczny komentarz. Pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  28. Witaj Ewuniu, dawno nie czytałam tak wzruszającego postu. Piękna książka i słowa w niej zawarte, dopieszczone ślicznymi rysunkami :) Pięknie razem wyglądacie, masz śliczną wnusie Ewuniu :) Prawdą jest, że ten dzień jest wyjątkowy w tym roku również dla nas :)
    Karteczka mnie zachwyciła, jest pełna uroku, delikatności i piękną pamiątkę :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basieńko, że i dla Ciebie był to wyjątkowo wzruszający dzień:)
      Serdecznie dziękuję za przemiły komentarz i przesyłam uściski!

      Usuń
  29. Piękna i bardzo wzruszająca bajka o miłości wnuczki do babci i dziadka , o miłości ,która
    zrodziła się z miłości do wnuczki .Prześlicznie wyglądacie na zdjęciu i widać ,że był to wyjątkowy i szczęśliwy dzień .Karteczka jest jest cudowna !Ściskam i pozdrawiam Was cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się staramy, żeby wnusia czuła naszą miłość:)
      Dziękuję Grażynko i również mocno ściskam.

      Usuń
  30. Śliczna karteczka i wspaniały prezent od wnusi😀 Z pewnością niejeden talent odziedziczyła po swoich dziadkach. Widać, że dziadkowie są dla wnusi też skarbem, nie tylko ona dla nich 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tylko wzajemna miłość daje szczęście:) Dziękuję Ewuniu.

      Usuń
  31. Ewuniu, zabrałaś mnie w niezwykle sentymentalną podróż. Bardzo Ci dziękuję za te wszystkie wzruszenia i piękne emocje. Jesteś cudowną Babcią! I masz prześliczną wnusię. Gratuluję Ci z całego serca. Kartka dla Szymusia jest prześliczna, dopieszczona w każdym calu i elegancka.Zaniemówiłam, gdy ją oglądałam. Ale potem przeczytałam Twoją bajkę i cóż... przepadłam z kretesem. Uściski Ewuniu. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Jolu za ciepłe słowa, które sprawiły mi wiele radości. Nie codziennie czyta się takie bajki i dlatego chciałam się podzielić swoimi wzruszeniami.
      Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  32. Ewuniu zacznę od kartki-jest delikatną i piękna pamiątką.
    No tak, jak babcia ma taki wielki talent, to i wnusia musi też go odziedziczyć. Piekny prezent Olgunia Wam podarowała. Brawa dla niej i to ogromne za wspaniałe malunki, ale i brawo dla osóbki która tą piękną baśń opracowała. Super pomysł! Jak dobrze kojarzę kiedyś już pisałam że oczy to Olga ma niesamowite. Pamiętam że już wtedy mnie zachwyciły hihi. Wspaniałą masz wnusię, która swoją miłość Wam pięknie pokazała. Wglądacie wspaniale dziewczyny. Ściskam Was obie mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu! Może kiedyś Olgunia podzieli moje pasje, kto wie? Na razie próbuje wszystkiego i to z wielką pasją. Zbieram skrzętnie wszystkie jej prace, które są coraz piękniejsze, może kiedyś i ona zechce je zachować.
      Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  33. Ewuniu, wzruszyłam się czytając bajkę od Twojej Wnusi!!! Rozumiem Twoją radość, ja mam trzy wnusie, ale najstarsza ma dopiero cztery lata. I tylko ona obdarowała dziadków własnym prezentem; a była to piosenka. Miód na nasze serce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy wnusie to dopiero szczęście a piosenka dla babci na pewno była pięknym przeżyciem:) Dziękuję Alinko za serdeczny komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  34. Przepiękny prezent od Olguni czytając, łezki zakręciły się w oczach brawo Olgunia,ja mam 2 wnuków i każdy z nich dał mi serduszko. A kartka jest rewelacyjna pozdrawiam życzę dużo zdrówka buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko dla babci to bardzo miły prezent od wnuków:)
      Dziękuję Arletko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  35. Mieliście z Dziadziem piękny dzień. Wnusia się na prawdę popisała. Piękna książeczka z ilustracjami wykonanymi małymi rączkami. To wszystko chwyta za serce. Pięknie wyglądacie razem. Olgunia to skarb dla dziadków:))
    Moja wnuczka przyjechała zrobić nam obiad z okazji tego święta. Dla mnie pancaces, czyli amerykańskie naleśniki. Uwielbiam. Dziadzio ratatuj z mięsem. Było wesoło:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anusiu, że mieliście taki piękny dzień - kochana ta Wasza wnusia.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.