czwartek, 21 stycznia 2021

To i owo...

 Witajcie kochani!

Mroźna zima chyba już za nami:) Dawno nie spadło tyle śniegu, zasypało nas dokładnie. Najpiękniejsza była niedziela - mrozik i dużo słońca. Śnieżne zaspy skrzyły się cudnie jak obsypane diamentami. Zrobiłam mnóstwo zdjęć choć spacer po ogrodzie to była prawdziwa kaskaderka. Zdjęcia pojawią się wkrótce na ogrodowym blogu więc wszystkich chętnych zapraszam. Od dwóch dni mamy już odwilż i śniegu powoli ubywa. Sama nie wiem czy mi żal? Chyba nie ale muszę przyznać, że widoki były fantastyczne. 

Siedzę sobie nad kolejnym albumem więc dziś coś z listy rzeczy wcześniej nie pokazanych. Na początek kartka ślubna wykonana jeszcze we wrześniu. Zdjęcia trochę słabe ale zajrzałam do plików gdy kartka była już u nowożeńców i poprawić się nie dało. Kartka udekorowana jest moimi foamiranowymi gnieciuszkami i oczywiście w stosownym pudełku.

A teraz coś z innej beczki:) Jest to notes ozdobiony metodą decu. Dawno już nie zrobiłam nic w tej technice i postanowiłam sobie przypomnieć. Użyłam papieru do decoupage z uroczym wzorem i wykończyłam szpachlówką używając szablonu. Szybko i prosto ale efekt bardzo mi się podoba. We wrześniu wnusia idzie do szkoły więc może jej się przyda:)
To wszystko na dziś. Z góry dziękuję za każdy komentarz bo zawsze sprawiają mi mnóstwo radości.

Dzisiaj Dzień Babci więc wszystkim babciom życzę wielu pięknych chwil radości i wzruszeń. Moja wnusia przyjedzie dopiero w niedzielę więc jeszcze troszkę muszę poczekać.
Ściskam Was bardzo mocno!



54 komentarze:

  1. Witam Cię Ewuniu dziękuję za życzenia, wzajemnie. Komplecik ślubny rewelacyjny,notes wspaniały. Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ewuniu ,kartka bardzo elegancka i piękne pudełeczko.Notesik napewno zachwyci wnusię a te piesy na okładce przeurocze.
    Uściski z życzeniami zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i wzajemnie - dużo zdróweczka:)

      Usuń
  3. Kartka ślubna bardzo ładna. Twoje kwiatki pięknie tam pasują:) A notesik uroczy - na bank trafi w gusta wnusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta kartka a notes cudo wszyscy będą zazdrościć takiego notesu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lucynko za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Podoba mi się notes, lubię takie drobiazgi eleganckie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, dziękuję i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  6. Piękna ta karteczka i pudełeczko. Szczególnie kwiatki robią wrażenie wow :)
    Notesik uroczy. Mimo, że już od wielu lat jestem dorosła, to nadal lubię takie słodkie zwierzątka na okładkach zeszytów.
    Buziaki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten uroczy papier z pieskami przeleżał u mnie kilka lat i w końcu się doczekał:) Cieszę się Kasiu, że Ci się podobają moje prace. Buziaki!

      Usuń
  7. Najlepsze życzenia Ewuniu:) Mam wnusiów z 100 metrów od siebie, więc widuję ich codziennie;)
    Piękna karteczka i w ślicznym opakowaniu, a notes na pewno spodoba się wnusi.
    U mnie jeszcze przedwczoraj była śnieżyca, a od wczoraj roztopy:(
    Buziaczki Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie Aniu, zazdroszczę:) Ja mam do wnusi około 50 km, to też nie najgorzej. Dziękuję za życzenia i serdeczny komentarz. Mocno ściskam!

      Usuń
  8. Prześliczny ślubny komplecik! Kwiatuszki bardzo mi się podobają :) Mówisz Ewo, że użyłaś szpachlówki tak jak gesso?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze używam szpachlówki, jest tania i doskonale zastępuje gesso. Szybko schnie, można ją malować i świetnie "współpracuje" z szablonami - polecam.
      Dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Ewuniu uwielbiam Twoje kompleciki w pudełeczkach, piękny jest , a Twoje gnieciuszki to mistrzostwo świata !!
    Notesik rewelacyjny z tymi zwierzakami, wnusią będzie zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jesteś kochana:)
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  10. Ewuniu karteczka jest śliczna i byłam nia zachwycona, ale do czasu... dopóki nie zjechałam niżej i nie zobaczyłam tego notesu z pieskami. Jest prze-śli-czny!!! Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Lidziu, dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Kartka i notes zachwycają- wszystko mi sie w nich podoba:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i piękne. Zawsze mnie zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty Basiu zawsze masz dla mnie dobre słowo, dziękuję:)))

      Usuń
  13. Kartki świetne Ewuś, ale wiesz, że ja sercem za decu własnie i mixedmediami. Notesik słodki, świetne tło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Martusiu, jesteś w tym mistrzynią więc tym bardziej dziękuję za pochwałę.
      Buźka!

      Usuń
  14. U nas też odwilż i okropnie żałuję, że już po zimie :(. Tak piękne widoki były, a teraz - brudny i obsiusiany przez psy śnieg, topniejący przy krawężnikach :((. Ewuś piękna kartka, taka romantyczna, idealna na ślub :). I notes wspaniały, jestem pewna, że wnusi się przyda. Jejku jak ten czas leci, już do szkoły idzie.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! U nas śniegu ubywa powoli ale w mieście rzeczywiście jest już szaro i "brudno". Byle do wiosny:)
      Buziaki kochana.

      Usuń
  15. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie witam wśród obserwatorów:)

      Usuń
  16. Ewciu, piękny komplet wyczarowałaś, jest w nim tyle lekkości i romantyzmu, a kwiaty zachwycają.
    Myślę, że notesik zachwyci Twoją wnusię.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa. Buziaczki:)

      Usuń
  17. Ślubny komplet zachwycający i te kwiatki.
    Okładka na notesie na pewno wnusi się spodoba i jeszcze od babci.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. I u mnie odwilż. Cieszę się jednak, że moje dzieciaki przez tyle dni miały możliwość szaleństw na śniegu, bo poprzednie zimy nie rozmieszczały nas w tym względzie. Ślubny komplet wyszedł pięknie i nawet na tych ujęciach to widać, ale i notesowi niczego nie brakuje i myślę, że będzie największym skarbem Twojej wnusi w tornistrze szkolnym :)
    Moc uścisków Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale Agnieszko:) Bardzo dziękuję i posyłam moc uścisków.

      Usuń
  19. Karteczka Ewuniu jest zachwycająca i pewnie bardzo się młodym spodoba. Podziwiam kwiatki, które jak mówisz wygniotłaś. Nigdy nie próbowałam ich robić i pewnie nigdy nie spróbuję. Notesik jest przecudny. Decoupage daje wiele możliwości a zastosowanie szablonów przyniosło wspaniały efekt. Gratuluje pomysłu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło było wrócić do decu bo zaniedbałam ostatnio tą technikę. Cieszę się Haniu, że Ci się podoba. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Ewuniu u nas również pogoda się zmieniła, poda mżawka i śniegu już prawie nie ma. Było kilka dni pięknie, biało i czysto. Teraz szara rzeczywistość i wszystko widać, co śnieg przykrył.
    Karteczka bardzo delikatna i gustowna, gnieciuszki są piękne, uwielbiam kwiaty z foamiranu, które również do swoich prac z chęcią wykonuję. Notesik uroczy i z całą pewnością wnusia się ucieszy. Ja miałam swój pierwszy Dzień Babci i to było takie słodkie, kiedy Leoś z rodzicami nas odwiedził i obdarzał buziakami i uśmiechem :) Ewuniu Tobie życzę wszystkiego dobrego, szczęścia i dużo zdrówka, ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za przemiły komentarz. Teraz już wiesz jak to jest być babcią, cieszę się razem z Tobą! Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  21. Karteczka z pudełkiem fantastyczna, cudne kwiatki foamiranowe. A zeszyt dla wnusi jest cudny, będzie na pewno zajmował szczególne miejsce w plecaku. Cudownie być babcią. Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie jest być babcią:) Dziękuję Violu i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  22. Jakie te karteczki piękne. Pierwsza to aż dech zapiera :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agatko, serdecznie dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  23. Komplecik ślubny jest piękny i delikatny !Notesik uroczo wygląda z tymi słodkimi psiakami i takiej kolorystyce .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje prace są takie dopieszczone i eleganckie, że nie sposób od nich oderwać oczu. Fantastyczna kartka ślubna i uroczy notesik. Wnusia będzie zachwycona. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały komplement Jolu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Cudny ślubny komplecik,i kwiatuszki WOW !!! Notesik dla wnusi zachwycający, dziewczynki lubią takie rzeczy 🙂
    Wszystkiego dobrego Ewuniu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Marylko. Wszystkiego dobrego kochana:)

      Usuń
  26. Jak zwykle - uczta dla oczu Ewuniu i to z każdej " beczki" pięknie

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.