sobota, 16 stycznia 2021

Styczniowe mapki z Anią

 Witam Was cieplutko!

Styczeń to początek nowej, kartkowej zabawy z naszą Anulką. Bardzo się cieszę, że Ania postanowiła kontynuować zabawę bo jestem jej wierna od samego początku czyli od 5 lat. Zdaję sobie sprawę jak absorbujące jest prowadzenie takiej zabawy dlatego Aniu - dziękuję Ci serdecznie za możliwość wspólnego tworzenia i za mnóstwo ciekawych inspiracji.

W tym roku robimy kartki według mapki. W zasadzie nie korzystam z mapek ale pomysł mi się spodobał i nieskromnie się pochwalę, że sama przygotowałam kilka propozycji. Czy Ania je wybierze - zobaczymy:)

W każdym miesiącu są dwie mapki do wyboru ale mam wielką ochotę zmierzyć się ze wszystkimi. Pojawił się jednak mały dylemat bo w ten sposób zrobię w ciągu roku 24 kartki. Zrezygnowałam z wysyłania kartek świątecznych a produkowanie ich "do kartonu" jest bez sensu. Wpadłam więc na inny pomysł - zrobię album:) Będzie to kolejny album tematyczny a kartki będą jego częścią. Zachowam oczywiście wszystkie kryteria i warunki zabawy. Pozostaje tylko poprosić Anię o akceptację - zgadzasz się Aniu? Wybrałam już sobie temat wiodący! Kończę haft z małym chłopcem (zajawka tutaj) więc trafi on na okładkę a motyw będzie dziecięcy. Wszystko mam już przemyślane a kolejne karty albumu będą powstawać przez cały rok. Zobaczymy co z tego wyjdzie:)

Styczniowe mapki prezentują się tak:

Dodatkowe warunki to kolor czarny i kropki. Zachowałam wszystkie kryteria i powstały takie oto dwie kartki.

                               

I kolaż dla Ani:
Ciekawa jestem co myślicie o moim pomyśle? 
Na dziś to wszystko. Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam miłej, spokojnej niedzieli!




64 komentarze:

  1. Ewciu, myślę, że Twój pomysł jest świetny. I już dzisiaj wiadomo, że powstanie cudny, niezwykły album dziecięcy - widać to po tych dwóch kartach. Twoja interpretacja mapek mnie zachwyciła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Motyw dziecięcy zawsze jest bardzo wdzięczny więc mam nadzieję, że i mój album taki będzie. Uściski:)

      Usuń
  2. Piękne, a Twój pomysł bardzo mi się podoba! Ewuś, na pewno powstanie wspaniały album, dopracowany i fantastyczny.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu, postaram się żeby tak było:) Buziaki!

      Usuń
  3. Śliczne karteczki albumowe. Zastanawiam się, która bardziej mi się podoba, bo obydwie są urocze i perfekcyjnie wykonane, jak to u Ciebie, Ewo! Twarzyczka dziecięca ma taką nostalgię w wyrazie twarzy i oczu, jak na kartkach retro, które bardzo lubię...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie retro grafiki:) Cieszę się Izabelko, że karteczki Ci się podobają!
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  4. Świetnie to sobie wszystko wymyśliłas. Na pewno powstanie piękny album. Bo kartki tylko dwie a już są urocze. A co dopiero cały album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio i ... trzymaj kciuki:)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne karteczki stworzyłaś i wspaniale poradziłaś sobie z mapkami .Bardzo podoba mi się pomysł na umieszczenie takich kart w albumie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że tak myślisz. Może uda mi się stworzyć coś ciekawego.
      Buziaki!

      Usuń
  6. Prześliczne karteczki, pełne uroku i delikatności. Czarny kolor pięknie podbija błękit i róż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czarny kolor i nie mam z tym problemu a w albumach koniecznie musi być.
      Bardzo dziękuję Jolu i również pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Kartki świetne i bardzo podoba mi się pomysł z wykorzystaniem ich do albumu:) Wilk syty i owca cała! Brawo Ty:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, cieszę się z tego pomysłu więc tym bardziej mi miło:) Uściski!

      Usuń
  8. świetny pomysł na taki album , karteczki dziecięce będą zapewne ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Sama mapka nic mi nie mówi ale jak widzę kartki to mi się wszystko rozjaśnia. Ale i tak trzeba mieć dużo pomysłów. A tego Co Ewuniu nie brakuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapka to taki szablon według którego trzeba ułożyć kompozycję.
      Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Piękne kartki! Zachwyciła mnie najbardziej ta z siedzącą dziewczynką-świetna interpretacja mapki i kolory🤩Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podoba. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  11. Album? Świetny pomysł Ewuś. Kartki cudne - obie.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu bardzo fajny pomysł. Tych karteczek przez cały rok rzeczywiście nazbiera się bardzo dużo a szkoda żeby leżały długo w szufladzie aż nadejdzie czas na wysłanie. Taki album z motywem dziecięcym jest super pomysłem a po tych pierwszych dwóch kartach widzę, że będzie zjawiskowy. Uwielbiam te grafiki jak na pierwszej karcie. Miłej niedzieli życze i udanego tygodnia. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysyłam już kartek więc robię je sporadycznie, według potrzeb. Album to zawsze dobry pomysł na prezent:) Dziękuję Agniesiu za przemiły komentarz. Tobie również życzę dobrego tygodnia!

      Usuń
  13. Pomysł na taki album znakomity a grafiki dziecięce są cudne !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa interpretacja Ewuniu, a karty super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają, szczególnie ta na jasnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu oczywiście że się zgadzam, tym bardziej, że gdybyś nie napisała że są to kartki z albumu w życiu bym na to nie wpadła. Wyglądają dokładnie jak Twoje kartki. Oczywiście są cudowne!!! A pomysł aby to był dziecięcy album jest doskonały. Z wielką radością porywam te kartki do swojej galerii.
    Serdecznie Ci dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Aniu! Na razie to są zwykłe kartki tylko bez drugiej strony. Będę je wklejać na karty albumu. Cieszę się, że Ci się podobają. Dziękuję za kontynuację zabawy i mocno ściskam:)

      Usuń
  17. Ewuniu Twoje pomysły są niezwykłe. No nie wpadłabym na taką możliwość zagospodarowania kartek. Bardzo mi się podoba :). Śliczne kartki zrobiłaś!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest jakieś wyjście:) Dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  18. Album to świetny pomysł. Z pewnościà będzie uroczy. Pierwsze propozycje o tym świadczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się utrzymać poziom:) Dziękuję Elu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  19. Ty zawsze masz świetne pomysły Ewciu :) wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już widzę jaki ten album będzie piękny! Początek zapowiada się fantastycznie, prześliczne grafiki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, mam nadzieję że uda mi się ten pomysł zrealizować. Buziaki!

      Usuń
  21. Brawo Ewuniu. Kolejny wspaniały pomysł. Kartki, które tu zobaczyłam skradły moje serducho. Bardzo mi się podobają i już widzę jak piękny będzie to album. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haneczko, ślicznie dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Z takich kartek musi być przepiękny album. Nie tuzinkowy pomysł i oczywiście
    wykonanie. Na pierwszej kartce słodka dziewczynka. Serdecznie pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Tereniu, że mi się to uda:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Prześliczne karteczki. Nawet kolor czarny wygląda na nich radośnie. Bardzo ciekawe i pieknie wykonane karteczki. Ewuniu Ty to potrafisz!!! Jestem zauroczona. Jesteś indywidualistką i masz świetne pomysły w swojej twórczości. Podziwiam nieustannie również oryginalne i niepowtarzalne albumiki. Haft jak widzę wkroczył do twoich robótek na dłużej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwy komplement Elżuniu, jest mi ogromnie miło czytać tak ciepłe słowa. Rzeczywiście jestem indywidualistką i wiem, że nie wszystkie moje pomysły mogą się podobać ale lubię sobie poeksperymentować:)
      Dziękuję i przesyłam uściski!

      Usuń
  24. Ja nie powinnam oglądać takich śliczności..zaraz doła złapię, że ja tak nie umiem...
    Piękne obie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niepotrzebnie - każdy ma swoje mocne strony i talenty:)
      Serdecznie Ci dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ewuniu świetny pomysł, powstanie cudowny album :) Piękne te stempelki dzieciaczków (myślę, że są to stempelki) ciekawie się zapowiada i już fajnie wygląda :) Czasami wykonuję kartki z mapek, ale w moim przypadku słabo to wygląda, wolę nie mieć interpretacji rozłożenia kompozycji. Tobie się udało, super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja raczej nie korzystam z mapek ale to fajne doświadczenie. Dzieciaczki to nie stempelki, skorzystałam z darmowych grafik na Pintereście bo bardzo mi się spodobały.
      Dziękuję Basieńko za serdeczny komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
    2. Ewuniu ciekawe prace zasługują na ciepłe komentarze, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. Jesteś kochana, dziękuję:)))

      Usuń
  26. Witaj droga Ewuniu 🤗
    Cudowny pomysł, takie mapki i plan, twoje kartki jak zawsze są wspaniałe, nie mogę się napatrzeć na te dzieła sztuki ❤️.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia Ci życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tabito! Dziękuję za ciepłe słowa, jest mi bardzo miło.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło:)

      Usuń
  27. Kartki są przecudowne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Będzie wspaniały album, pomysł na kartkę super, zawsze umiesz wybrnąć z sytuacj i zrobić coś niepowtarzalnego 🙂
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za ciepłe słowa, jesteś kochana! Buziaki:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.