czwartek, 3 lutego 2022

Pod opieką aniołów

 

Witam Was cieplutko.

Chcę Wam dziś zaprezentować swój najnowszy album i będą anioły:) Ostatnio najwięcej czasu spędzam nad journalami, taka faza. Ale ten album jest raczej "normalny". Wykonałam go z pięknych papierków kupionych w Action za parę złotych, pozwoliły mi stworzyć na kolejnych stronach namiastkę rajskich ogrodów. Na kartach albumu przysiadło 10 aniołów, każdy inny i każdy wyjątkowy - trzeba tylko uruchomić wyobraźnię. No i jest coś jeszcze:) Kocham poezję. Gra słów działa na mnie równie mocno jak obrazy. Różnica jest taka, że słowa docierają do naszej duszy szybciej, obrazy wymagają więcej czasu i osobistej interpretacji. Za to połączenie grafiki z poezją powinno zadziałać dwa razy mocniej - na mnie działa:) Pisać niestety nie potrafię dlatego w albumie umieściłam kilka pięknych wierszy Basi Wójcik, oczywiście za zgodą autorki. Wiersze pochodzą z tomików: "Między słowem a ciszą" i "Owoce czasu". Oba te tomiki dostałam od Basi w prezencie i często do nich zaglądam. Mała ciekawostka - wszystkie anioły (poza tym z okładki) wykonałam ze ścinków:))) Proste grafiki podzieliłam na mniejsze fragmenty na wzór witraży. Te fragmenty wycięłam z różnych papierowych ścinków i nakleiłam na grafiki. Wyszło dość oryginalnie.

To tyle informacji na temat albumu. Pozostaje mi zaprosić Was na chwilę refleksji. Oglądajcie i czytajcie. Może znajdziecie w albumie "swojego" anioła a może "swój" wiersz? Zapraszam:





































Jestem bardzo ciekawa czy spodobał się Wam mój album i który z aniołów pasuje do Was najbardziej?Basieńko - dziękuję z całego serca, że zgodziłaś się na wykorzystanie Twoich wierszy.

Gorąco pozdrawiam!






45 komentarzy:

  1. Anioły ? Zawsze i wszędzie :)Cudowności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te witrażowe anioły🤩 Fizycznie żaden, niestety za szczupłe 😉 Anioł tęsknoty do mnie przemawia. Cudowny album Ewo, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, bardzo mi miło. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ewuś. Każdy Twój album podobał mi się bardzo. Ten jest najpiękniejszy!!! Razem z wierszami Basi stanowią niezwykłe dzieło. Jesteś wielką artystką!
    Ja jeszcze pooglądam i poczytam sobie:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Izabelko, że album tak Ci się spodobał. Piękne wiersze Basi zdecydowanie dodają mu wyjątkowego wyrazu. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Przepiękne są Twoje anioły. Anioł kojarzy się z opieką i przyjaźnią. Mi bardzo spodobał się ten w fioletowo liniowej szacie to m0je ulubione kolory. Serdecznie pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten, którego i ja lubię najbardziej:) Dziękuję Lucynko i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zawsze w Twojej głowie rodzą się niesamowite pomysły. Ten album jest cudowny. Sam temat jest już czymś niesamowitym, a jeszcze okraszony pięknymi wierszami Basi, stanowi wyjątkowe dzieło. Z przyjemnością oglądałam i czytałam i...podziwiałam Twój kunszt, Ewuniu.
    Pozdrawiam ciepło, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pomysłów mam więcej niż jestem w stanie zrealizować:) Ślicznie dziękuję Anulko za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  6. No Ewuś, chyba właśnie przeszłaś samą siebie:) Niezwykle urzekły mnie Twoje anioły! Pomysł z witrażami genialny!!! A do tego piękne wiersze. Wszystko razem tworzy niepowtarzalny klimat. Perełka!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Miło mi to słyszeć Gosiu i baaaardzo dziękuję. Buziaki:)

      Usuń
  7. Kochana Ewuniu, to dla mnie ogromny zaszczyt, że w tak cudowny album wplotłaś moje wiersze, jestem szczęśliwa, oczywiście możesz je zawsze wykorzystywać kiedy tylko masz takie pragnienie.Album jest genialny, a postaci aniołów zachwycają- każda. Zawsze Cię podziwiam, ale dziś nie mogę oderwać wzroku od niego. Wszystkie Anioły mi się podobają ogromnie, ale z racji moich bieszczadzkich zachwytów wskazuję na Anioła zielonego oraz ostatniego- kolorowego, z zielonymi włosami i zachwycam się dalej- prawdziwa uczta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, jestem szczęśliwa czytając tak budujący komentarz. To dzięki Twoim wierszom album jest wyjątkowy, to coś więcej niż papierowe dzieło. Jeszcze raz dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Twój album wygląda pięknie. Kawał dobrej roboty. Na pewno była to czasochłonna praca, ale efekt końcowy jest niesamowity i zachwycający. Każdy anioł ma coś w sobie, te piękne postacie jak z witraża. Ja jestem oczarowana twoim rękodziełem. Bardzo inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Klaudusiu, Twoje słowa sprawiły mi mnóstwo radości. Ja również cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Cudowna pełna wzruszeń praca. Twoje anioły w połączeniu z wierszami Basi- cos niesamowitego. Zachwycam się i wracam jeszce raz poogladać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna już chodził mi po głowie ten pomysł i w końcu go zrealizowałam. Miło mi, że album tak się podoba. Uściski Aguś:)

      Usuń
  10. Piękny,bogaty,wzruszający album.Super wykonanie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Przepiękny album. Bardzo mi się podoba grafika. Wiersze również bardzo lubię i sięgam do nich.
    A mnie przyszło do głowy, że pięknym albumem też by był taki o tematyce cztery pory roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł Agatko, już kiedyś taki album robiłam ale może znów się skuszę:)
      Dziękuję za miłe odwiedziny i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Ewuniu, uczta dla oczu i serca. Kocham witraże, więc tym bardziej jestem zachwycona twoimi aniołami. Idealna oprawa dla wierszy Basi. A mój anioł to ten w niebieskościach, obok wiersza "Niebo".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten anioł pasuje do Ciebie Małgosiu:) Serdecznie dziękuję i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  13. WOW!!! Jakie cudne! Poezja do mnie nie przemawia, bo po prostu jej nie rozumiem i poza tym jestem raczej wzrokowcem. Ale te anioły ... Prze-pię-kne! Nie mogę się napatrzeć. I chyba znowu ukradnę ten pomysł- Ewuniu będę Twoją najczęstszą kopistķą bo masz takie wspaniałe pomysły, że za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem. Bardzo się cieszę że tu do Ciebie trafiłam i tylko żałuję że tak późno :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to radość gdy udaje mi się kogoś zainspirować:) Jeśli potrzebujesz pomocy to napisz do mnie na @, podpowiem Ci jak najłatwiej zrobić takie anioły (bądź inne grafiki). Ślicznie dziękuję Mireczko za przemiły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Album jest piękny, wzruszający, a z wierszami Basi tworzą niesamowitą całość. Masz wyjątkowy talent. Kocham Anioły i wierzę, że były, kiedy ich bardzo potrzebowałam. Wszystkie są piękne, ale ja skłaniam się ku zielonemu i niebieskiemu obok wiersza "Niebo". Uściski przesyłam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ogrodniczki zdecydowanie zielony:) Jestem pewna, że anioły nad nami czuwają.
      Dziękuję Janeczko za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  15. Ewo ten album przemawia.Wierszami Basi i Twoimi aniołami. Prawdziwa uczta dla oczu i duszy. Daje chwile zadumy nad swoim losem. Najbardziej przemawia do mnie ostatni wiersz i anioł z zielonymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się zatrzymać i zadumać też:) Cieszę się Tereniu, że Ci się spodobał mój album. Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  16. To jest dopiero coś pięknego... aż brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny album, a do tego z rewelacyjnym dodatkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Wspaniała praca Ewuniu, piękny album, cytaty od Basi idealnie wpasowałaś :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za ciepły komentarz. Miłej niedzieli:)

      Usuń
  19. Witaj Ewuś album jest prześwietny, anioły cudowne 😘😘😘👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny album wykonałaś. Uwielbiam anielskie tematy więc tym bardziej podziwiam Twoją pracę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Alicjo. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Ewuniu, tyle tu chciałabym napisać po przeczytaniu Twojego posta i obejrzeniu zdjęć, wczytaniu się w wiersze Basi, a tu w głowie kocioł emocji i wrażeń, nie potrafię wyłapać pojedynczej myśli, bo wszystkie przelatują naraz i gubią się w kolejnych emocjach... Brak mi słów, bo wyczarowałaś piękne miejsce, magiczne, anielskie i wyjątkowe. Dziękuję, że się z nami nim podzieliłaś. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Jolu za te emocje, to najpiękniejszy komentarz. Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  22. Wow, prawdziwe cudeńko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.