wtorek, 22 marca 2022

Mini biblioteczka - Angel

 

Serdecznie witam!

To już czwarta mini książeczka z mojej mini biblioteczki:) Tak się wkręciłam w tworzenie tych maluszków, że przestać nie mogę. Najfajniejsze jest to, że cały czas wykorzystuję różne, nagromadzone przez lata materiały i to z różnych technik. Dziś na przykład będzie decoupage. Nagromadziłam spory zapas serwetek i rzadko z nich korzystam. Część ląduje na stole ale niektórych zwyczajnie szkoda:) Do dzisiejszej książeczki wybrałam serwetki z aniołkami. Nakleiłam je na zwykłe kartoniki, wcześniej pomalowane białą farbą podkładową. Książeczka jest identyczna jak trzy poprzednie więc składa się z 10 kartek. Boki poszczególnych kartek przycięłam wykrojnikiem w kształcie fali. Każda z kart ma też kieszonkę w której umieściłam owalne tagi. Z jednej strony tagi ozdobiłam aniołkami, druga strona jest czysta. Na okładkę wykorzystałam papier zrobiony na płytce Gelli. Dodatkowo na kolejnych stronach umieściłam strofy uroczego wierszyka autorstwa Pani Hanny Niewiadomskiej "Aniołki". To tyle informacji a teraz zapraszam na prezentację:)


























I wszystkie mini książeczki razem:)

Pozdrawiam Was wiosennie i ciepło:)





44 komentarze:

  1. Przecudowna książeczka <3 Uwielbiam wszystko z motywem aniołów, a Twoja praca szczególnie mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko, jest mi bardzo miło:)

      Usuń
  2. Śliczna!
    Tworzysz piękno, a pomysłów Ci nie brakuje!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły same przychodzą mi do głowy gdy przeglądam zgromadzone materiały:)
      Dziękuję Izabelko i przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Ewuniu to jest to czego mi ostatnio potrzeba. Takich aniołków, które usiadą mi na ramieniu szepcząc same dobre myśli. Uwielbiam motywy aniołów. Ewuś Twoja książeczka jest przepiękna, cudowne aniołki do niej wzięłaś. A strofy są przepiękne. Nie znam tego wiersza, więc za chwilkę sobie poszukam. Lecę jeszcze raz i myślę że nie ostatni, bo będę wracać do tego wpisu obejrzeć te piękne miniaturowe karty albumu. Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo słonka, aby w ogrodzie pojawiły się kolorki. Czekam na te kolorowe wpisy z utęsknieniem😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam Agniesiu:) Wszystkim nam teraz potrzeba czegoś optymistycznego a aniołki zawsze niosą nadzieję. U nas prawdziwe lato, słoneczka nie brakuje ale susza potworna. Sucha wiosna to prawdziwy problem więc czekam na deszczyk. Buziaki kochana!

      Usuń
  4. Ewciu ja przepadłam, anielskie klimaty uwielbiam , a w Twoim wydaniu sa cudowne. Wierszyka nie znam, ale jeśli pozwolisz to się nim przy jakiejś okazji poczestuję :) wspaniały ten albumik zmajstrowałas :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten wierszyk trafiłam przypadkiem i też mi się spodobał. Częstuj się Aguś, oczywiście że tak:) Miło mi, że książeczka Ci się podoba. Uściski!

      Usuń
  5. Urocze, lubię takie retro klimaty:) Te aniołki są takie słodkie. Wiersz też dobrałaś świetny:)
    Uściski Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  6. I ja kocham anioły miłością wielką więc baaaardzo mi się podoba Twoja praca Ewuniu! Śliczne retro aniołki i piękny wierszyk, którego również nie znałam :).
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Justynko i mocno ściskam:)

      Usuń
  7. Tematyka nie z mojej bajki, ale bardzo mi się podoba jako całość, szczególnie te wykrojone boki kartek. Ewuś, powtórzę to po raz chyba setny: Twoje prace zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, jest mi bardzo miło:) Serdeczności!

      Usuń
  8. Ewo fajny miałaś pomysł z tymi mini książeczkami. Kiedyś też miała niezłego świra na punkcie decupage. Nie można mnie było wpuścić tam gdzie serwetki. Nagromadziłam ich mnóstwo. Jak nic do końca życia mi starczy na stół, jak będę tak długo żyła :-).
    Póki co nie mam na nie pomysłu.... ale może kiedyś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Aniu:) Ja też miałam nie jednego świra i wiele technik przerobiłam, czasem do nich wracam z sentymentu. Dziękuję za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  9. Ewuniu, kolejna książeczka pełna cudów. Prawdziwie anielska praca - pod każdym względem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, bardzo mi miło. Uściski:)

      Usuń
  10. Maluszek wyszedł rewelacyjny. A Ty jesteś takim ziemskim Aniołem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, jesteś kochana. Myślę, że to Ty jesteś aniołem i wciąż Cię podziwiam. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Kolejny super album. Świetnie Ci one Ewuniu wychodzą, więc twórz póki tylko pomysłów i sił Ci na nie starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały albumiku pozdrawiam ( Podziwiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Jak ładnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękna ta książeczka Ewuniu!!! Bardzo, bardzo mi się spodobała!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Następna piękna książeczka. Aniołkami zawsze można się zachwycać są takie słodkie.
    Cytaty pięknie dobrałaś.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że aniołki zawsze wzruszają:) Dziękuję Tereniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  16. Kolejne cudo stworzyłaś! jestem nim oczarowana z jednym małym wyjątkiem-
    "Anioł w dzień i w nocy, na wezwanie leci ku pomocy" bo dorosłym też pomagają, a Anioł Stróż na pewno, wiem, wierzę i doświadczam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak jest Reniu:) To tylko wierszyk jest dla dzieci - myślę, że świetnie pasuje do grafik. Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękna seria! Kształty kart oryginalne, świetna okładka! Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Ewuniu. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Fantastyczne są te twoje książeczki. Oglądam i czytam te malutkie teksty o Aniołkach. Podziwiam , podziwiam i podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Elżuniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Fajne są te Twoje książeczki :) za każdym razem czekam jaki będzie kolejny temat przewodni :) i wiersz mi się dzisiaj też podoba :) W tych albumikach zawierasz nie tylko różne tematy, ale też różne techniki. Podoba mi się to :) pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Mireczko:) Dziękuję i równie ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  20. Ewuś, cudny ten tomik. I ja kocham anioły:) Wierszyk śliczny.
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Izabelko, Twoje anioły są cudne!
      Dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.