wtorek, 5 kwietnia 2022

Mini biblioteczka - Babskie sprawy

 

Witajcie kochani!

Zapraszam na prezentację kolejnej, piątej mini książeczki. Przez jakiś czas będę Was zanudzać tymi maluchami:) Dziś temat bardzo kobiecy - moda, stylizacje i mnóstwo koronek. Wykorzystałam zalegające czarno-białe grafiki, które kolorowałam suchymi pastelami. Brzegi stron wycięłam ozdobnym wykrojnikiem tworząc jednocześnie kieszenie. W kieszeniach umieściłam tagi ozdobione w podobny sposób jak strony. I to chyba tyle na temat wykonania, zapraszam do obejrzenia zdjęć:)




















I tradycyjnie już mój mini księgozbiór razem:)
Z góry dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz.
Gorąco pozdrawiam!



45 komentarzy:

  1. Super książeczka! Podobają mi się kolory, bo kontrasty są delikatne. Pomysłów Ci jak widać nie brakuje:) Ten też kupuję:)
    Pozdrawiam cieplutko Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Gosiu - ślicznie dziękuję! Pomysłów mam sporo więc póki są to tworzę.
      Buziaczki:)

      Usuń
  2. Fantastyczna praca, kobieca i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna 👏👏👏💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Super - rzeczywiście taki "babski" i retro :) podoba mi się :) Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko, bardzo mi miło. Uściski:)

      Usuń
  5. Ewciu droga, kolejną intrygującą książeczkę stworzyłaś, taką, którą można oglądać w nieskończoność i interpretować na sto rożnych sposobów. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  6. kolejna fajna książeczka, widać na pierwszy rzut oka , że dla kobietek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie dla kobietek:) Dziękuję Tereniu!

      Usuń
  7. Pięknie ,kobieco ,romantycznie ,kreatywnie i prawdziwie !Wspaniale powiększasz ten mini księgozbiór .Dzisiejszy temat jest mi bardzo bliski ,przypomniał wiele nocy spędzonych przy maszynie i właściwie to troszkę za tym zatęskniłam bo ostatnio przeszywam tylko karteczki.
    Pięknie uzupełniłaś karty grafikami-do kilku z nich mam wyjątkowy sentyment .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka wersja mini:) Ja niestety nie szyję, nie lubimy się z maszyną do szycia.
      Dziękuję Grażynko za serdeczny komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  8. Fajny miałaś pomysł z tymi mini książeczkami. Kolejna bardzo fajne tematycznie. Chyba świetnie razem wyglądają , cieka w jestem Twoich kolejnych pomysłów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie razem wyglądają, następnym razem zrobię zdjęcie na regale:)
      Dziękuję Aniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  9. Wróciłam do albumiku z aniołkami, bo przegapiłam:) Jest wspaniały! A ten ostatni również mi się bardzo podoba. Taki kobiecy:))) Lubię:)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Izabelko. Dziękuję i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  10. Ewuniu drugi raz do Ciebie zaglądam i do głowy te same skojarzenia mi przychodzą - Paryż, elegancja, ponadczasowość, szyk, Chanel :)). Świat mody ma swoją biblię - Vogue, a ty Ewuniu stworzyłaś nasz rękodzielniczy odpowiednik :)). Oczywiście wolę Twoją wersję :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło, pewne sprawy nigdy się nie dezaktualizują:) Serdecznie dziękuję Justynko za inspirujące podsumowanie i przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Śliczna książeczka!
    Umieściłaś w niej to co w modzie kobiecej najprzyjemniejszego- koronki, bardzo kobiece suknie z talią osy, wielkie twarzowe kapelusze, wystudiowane pozy, suknie na manekinach- Super!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie klimaty więc cieszę się Izabelko, że i Tobie się podoba. Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Cudowna, z mnóstwem pomysłów i śliczna w wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem stylowa książeczka. Podoba mi się ten motyw z Paryżem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  14. No no bardzo stylowa książeczka. pięknie się prezentuje <3 Podziwiam jak cudownie wszystko łączysz w piękną całość <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolejna książeczka. Udane babskie sprawy! Wyobrażam sobie jej wygląd na żywo. Podziwiam Cię Ewuniu, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, jesteś kochana. Korzystam z gorszej pogody i tworzę sobie. Jak się zacznie sezon to czasu będzie znacznie mniej. Buziaki:)

      Usuń
  16. Nie ma to jak babskie sprawy :) jednak anielskie klimaty sa mi najbliższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babskie sprawy są nam bliskie:) Dziękuję Aguś.

      Usuń
  17. Babskie sprawy są nam bliższe i do tego w Paryskim stylu.Moim zdaniem wszystkie książeczki
    są udane. Tworzysz na różne tematy i widać, że nic Ci nie jest obce.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było założenie - różne tematy, różne techniki i materiały zalegające w mojej pracowni. Miło mi Tereniu, że podobają Ci się moje książeczki. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. Ewuś, bardzo udana książeczka, klimatyczna i przywodząca na myśl domy mody, projektantów, pracownie...

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna książeczka, wszak babskie sprawy są bardzo ważne 😊 i też muszą mieć swoje miejsce w albumiku 🙂
    Robi się mała biblioteczka!!!
    Serdeczności Ewuniu ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ważne Marylko:) Serdecznie dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  20. Napisać, że świetne to mało. Ja nie wychodzę z podziwu! Zachyca mnie coraz bardziej Twoja biblioteczka!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości i pomysłowości! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Danusiu bo jeszcze wiele książeczek mam do zaprezentowania.
      Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  21. Ewuniu zachwycam się Twoją kreatywnością i wrażliwością. Wyłuskujesz z przypadkowych skrawków papieru cudeńko doskonale osadzone w klimacie, poruszające wyobraźnię... Twoja seria mini albumów to majstersztyk. Dziękuję, że się z nami tym dzielisz. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Jolu za tyle ciepłych słów, jest mi ogromnie miło:) Ja również serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  22. Znowu masa ciekawych informacji, super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny albumik! Najbardziej zachwyciła mnie czarna sukienka, efektowna!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.