środa, 3 sierpnia 2022

Mini biblioteczka - "Czas na wagę złota"

 

Witam Was cieplutko i zapraszam do obejrzenia kolejnej mini książeczki. To numer "13", mam nadzieję, że nie będzie pechowy i choć troszkę się Wam spodoba:) Temat - czas, temat rzeka. Płynie sobie niezależnie od wszystkiego a nam ciągle go brakuje. Kiedyś myślałam, że na emeryturze będę miała mnóstwo czasu ale tak nie jest. Mało tego, mam wrażenie, że czas ucieka mi coraz szybciej:)    Na stronach książeczki umieściłam wiele mądrych cytatów i myśli o czasie a także całe mnóstwo symbolicznych zegarów. Kolorowałam oczywiście markerami a tła powstały ze ścinków. Zapraszam:
















Mój mini księgozbiór wygląda teraz tak:
Poprzednie mini książeczki można obejrzeć tutaj.
A skoro o czasie mowa to czas na małe wakacje, wracam 15 sierpnia.
Dziękuję za każde miłe odwiedziny i pozdrawiam bardzo ciepło!



30 komentarzy:

  1. Się zastanawiam co by tu napisać. Fakt ta książeczka to sama prawda, też mi się kiedyś wydawało że na emeryturze będę miała dużo czasu, niestety tylko mi się wydawało!! Bardzo fajne cytaty w tej książeczce umieściłaś.
    Cieszę się że znalazłaś trochę czasu na wakacje. Ja też wybieram się na urlop w sierpniu właśnie. Udanego wypoczynku i super pogody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno czas jest pojęciem względnym:) Te cytaty pozwalają trochę inaczej go postrzegać. Mam nadzieję Aniu, że na urlopie czas nie upłynie nam zbyt szybko. Dziękuję i wzajemnie - wspaniałego wypoczynku!

      Usuń
  2. Tak Ewuś, czas dzisiaj chyba jest najbardziej deficytowym "towarem" a szczególnie te, poświęcony drugiemu człowiekowi...Piękne dzieła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Gabrysiu:) Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Droga Ewo, chapeau bas! Szacunek za pomysł, za wykonanie ... Twoja biblioteczka jest imponująca, wspaniały księgozbiór. Myślałam o czymś podobnym (jak Twoje zobaczyłam) bo mam i materiały i cytaty i pomysł na tematy ale ...... no właśnie - czas, czas, którego na emeryturze mam mnóstwo, czas, który dla swojego hobby mogłabym wykorzystać - teoretycznie mam czas, praktycznie choremu go oddaję więc ..... Twój pomysł na takie książeczki musi poczekać (no chyba, że się uprę i noce będę zarywać) Ewa, jeszcze raz wielki szacun za pomysł i wykonanie ..... czekam na ciąg dalszy :)
    Przyjemnego wypoczynku ...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy jest pomysł Danusiu, może kiedyś i czas znajdziesz. Te książeczki robię "małymi kroczkami" bo swój czas też muszę dzielić na wiele wątków. Ogromnie mi miło, że ta mini biblioteczka Ci się spodobała. Dziękuję za przemiły komentarz i życzenia. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  4. "Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy" - ten cytat dał mi dużo do myślenia Ewuś.
    Kolejne małe cudo pełne mądrości i tak pięknie wykonane. Jesteś wielka!
    W ciągu roku szkolnego wszystkie większe działania odkładałam na wakacje:) Trwają już w najlepsze, a ja na nic nie mam czasu:))) Ostatnio nawet wspominałam mojemu M. że dopiero w tym tygodniu te wakacje poczułam, bo miałam trzy dni podczas których nadążałam za czasem i nawet poleniuchowałam troszkę. Ale musiałam usunąć z głowy myśli - trzeba zrobić to, czy tamto:))) To i tamto czeka dalej, a ja z kawką piszę komentarz :))) Buziaczki Ewuś. Abyśmy zawsze za czasem nadążali;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im jestem starsza tym bardziej nie nadążam:) Podobnie jak Ty Izabelko głowę mam pełną myśli o tym, co powinnam a lista nigdy się nie kończy. Totalny brak asertywności:))) Ślicznie Ci dziękuję za tyle ciepłych słów, są dla mnie niezwykle motywujące. Buziaki!

      Usuń
  5. Ewuniu zawsze czekam na Twoje książeczki, bo jestem ciekawa tematów, które w nich poruszasz. Nie zawiodłam się i tym razem :). Fantastyczne motta, niektóre pozwoliłam sobie spisać. Zdecydowanie ten czas za szybko ucieka... Wczoraj wspominałam ze starszym synem, że jeszcze pamiętamy jak dostał się do liceum (jakby to było wczoraj), a od września będzie już w klasie maturalnej. I kiedy to zleciało?:)
    Buziaki Ewuniu i miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci dorastają zdecydowanie za szybko:) Bardzo dziękuję Justynko za serdeczny komentarz. Przesyłam buziaki!

      Usuń
  6. Mam wrażenie, że im jestem starsza, tym czas coraz szybciej płynie. A książeczka, Ewciu, to kolejny majstersztyk - zawsze wybierasz takie inspirujące i dające do myślenia cytaty, a oprawa plastyczna to czysty artyzm. Bardzo lubię motyw zegarów w rękodziele.
    Udanych wakacji.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zegar to niezwykle symboliczny motyw:) Dziękuję Małgosiu i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. ale superowe prace Ewuś. Pozdrowionka gorace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (Mireczko?). Ja również pozdrowionka posyłam.

      Usuń
    2. To nie ja :) jak piszę z telefonu to się podpisuję :D

      Usuń
    3. A książeczka jest super, tylko ja nie lubię myśleć o uciekającym czasie - przeraża mnie to. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Ewo bardzo ładna książeczka z mądrymi cytatami. Im człowiek starszy to inaczej postrzega czas. A czasu nie da się oszukać. Ten problem mają ludzie od zawsze. Teraz patrząc wstecz swego życia to się widzi ile czasu nam przeleciało przez palce jak piasek. Miłego wypoczynku i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno w to uwierzyć:) Ślicznie dziękuję Tereniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  9. Przyznam, że troszkę mnie zasmuciłaś. Dotąd myślałam, że właśnie na emeryturze znajdę więcej czasu, lecz Ty twierdzisz, że nawet "tam" go nie ma. Hmm... on po prostu ucieka i nie można go dogonić. Książeczka jest piękna !!! Skoro znajdujesz czas na takie piekne tworzenie to oznacza, że masz ten czas i to jest dobry czas. Pozdrowienia ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny! Hasło prawdziwe, czasu wiecznie brak, bo człowiek szuka sobie zajęć, często w nadmiarze😆Moja koleżanka twierdzi, że te same wykonywane czynności zajmują jej coraz więcej czasu i stąd jego brak. Pozdrawiam i podziwiam całą serię🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  11. No to chyba mimo wszystko dobrze, że czas masz.wypelniony bo nuda zabija . Super ten mni księgozbiór. Pozdrawiam serdecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Ewuniu
    Jestem zachwycona ! Książeczka,pomysł na nią i wykonanie mnie powaliły 😊 A pod koniec posta zobaczyłam,że to cała seria jest 😲 Wow! Na jutrzejszy wieczór będę mieć lekturę 😉 Musze nadrobić zaległości:) Serdecznie pozdrawiam 🥰
    Ps.Gdy mieszkałam w PL marzyłam o swoim kącie,moim kawałku podłogi zwanego pracownią,gdy marzenie się spełniło,nie mam czasu by w niej przebywać i tworzyć gdyż za dużo doszło obowiązków. Ciągle narzekam na brak czasu...dni mkną za dniem...chciałoby się ten czas zatrzymać,bo niedługo się skończymy 🥺 i to jest smutne..
    Ściskam ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa książeczka z tematem rzeką :) Ten czas niesamowicie gdzieś ucieka, nie wiem kiedy z małego bobasa urósł mi już sześciolatek. Ech, dobrze, że czas chociaż na zdjęciach można zatrzymać :) Buziaki Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  14. No wlasnie...czasu chyba nie ma albo znika jak woda w rozpadlinie..ciekawą książeczkę wykonalas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce do zaparkowania pod słońcem! - najpiękniejsza definicja czasu jaką znam, taka bardzo moja, bo ja wolę parkować niż jechać. :) A książeczka jak wszystkie poprzednie cudna. Serdeczności dla Ciebie, Ewa. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak już niestety jest, że im człowiek starszy, tym czas szybciej ucieka, a raczej to my robimy się mniej sprawni, sztywni, a codzienne czynności zabierają więcej czasu. Niekiedy tracimy go w przychodniach itp. Cieszę się, że piszesz o wczasach, czyli u Was już lepiej. Martwiłam się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i wymowny ten albumik. Motyw czasu bardzo mi się podoba - to jedna z tych rzeczy, która raz stracona nie zostanie już odzyskana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię Ewuś bardzo serdecznie . A książeczki są suuuuuper pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama prawda... ten czas pędzi jak szalony, a co najgorsze, to mam wrażenie, że z roku na rok leci on coraz szybciej niestety... Książeczka przepiękna, bardzo mi się podoba taka forma. Zawsze zachwycasz swoją twórczością, Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne czasowe powiedzonka :) ja lubię jeszcze takie "szumi las, ma czas" :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.