czwartek, 20 października 2022

Mini biblioteczka - "Kto ma tyle wdzięku co ja?"

 

Witam Was cieplutko!

Dziś kolejna mini książeczka. Książeczka ma tytuł: "Kto ma tyle wdzięku co ja?" i dedykowana jest wszystkim "puszystym". Ja z natury jestem chudzielcem i to pewnie się już nie zmieni:) Tła na kartach to papier wykonany na płytce Gelli, grafiki malowałam markerami. Mam nadzieję, że obejrzycie tą książeczkę z uśmiechem:) Zapraszam:
















Moja mini biblioteczka ładnie się rozrasta:)
Wcześniejsze książeczki można obejrzeć tutaj.

Serdecznie pozdrawiam!



46 komentarzy:

  1. Ewuniu sama prawda :D Ta ostatnia kudłata to cała ja :D Bo od prawie roku chodzę w trwałej i śmieję się, że to co w głowie to teraz mam i na głowie :D Trzeba mieć dystans do pewnych spraw, bo niektórych rzeczy się nie przeskoczy. Ja byłam chuda do urodzenia dzieci, potem się życie różnie potoczyło, a ja razem z nim. Jak mam zły dzień to ryczę, ale mam wokół siebie wspaniałych ludzi, no i sama jestem fajna :D więc mało jest takich dni. Myślę, że trzeba podchodzić do życia z humorem i pozytywnym nastawieniem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że jesteś fajna Mireczko:) Ja dla odmiany chciałabym przybrać kilka kilogramów. Do tematu podeszłam z przymrużeniem oka ale w życiu ważna jest samoakceptacja, bez względu na to czy mamy tych kilogramów za dużo czy za mało. Dziękuję za przemiły komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  2. Ewuniu, po raz kolejny zachwycam się Twoją twórczością, niezwykłym wyczuciem tematu, pięknym wykonaniem i cudownym poczuciem humoru. W punkt! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Jolu, ogromnie mi miło. Ja również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ja też jestem szczupła ale kiedyś swoje ważyłam choć do puszystych się nigdy nie zaliczałam. Ale takich puszystych jest wiele i ta książeczka tylko dowodzi tego że i będąc puszystą można być człowiekiem i można pogodnie patrzeć na siebie i świat. Wszystko jest w nas zakodowane i pal licho wygląd, ważne co mamy w środku.
    A Twoja biblioteczka faktycznie rośnie w siłę i będzie kiedyś co oglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi - piękno mamy w sobie a kilogramy nie mają żadnego znaczenia. Dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  4. Świetna książeczka, Ewciu i bardzo bliska mojemu sercu. Jako rasowa miłośniczka wszelkich słodyczy miałam takie właśnie kształty. Tymczasem teraz jestem przykładem działania permanentnego stresu - z prawie 80 kilogramów zostało mi 55 plus rozstępy i obwisła skóra tu i ówdzie. Czym się zresztą zupełnie nie przejmuję.
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo pozytywne podejście Małgosiu ale stresu nie wolno lekceważyć, wiem coś o tym. Cieszę się, że książeczka Ci się podoba. Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  5. Cudna książeczka z fantastycznymi grafikami i mądrymi cytatami.Z grafik się serdecznie uśmiałam a cytaty wezmę sobie głęboko do serca .Bo one pasują nie tylko do puszystych
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, te cytaty są dobre dla każdego z nas. Uściski Elżuniu!

      Usuń
  6. Jakbyś stworzyła książeczkę o mnie :) Do 21 roku życia byłam najpierw chudzielcem, później szczupłą osobą. A teraz - no cóż... Lubię siebie i mimo, że chciałabym troszkę chociaż schudnąć, to dramatu z tych kilogramów nie robię. Jednak staram się ćwiczyć i jeść sporo warzyw.
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Kasiu, że dbasz o siebie - zdrówko najważniejsze:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Jakie prawdziwe i piękne jednocześnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNA!!! Powinniśmy się kochać i akceptować takimi, jakimi jesteśmy, bo świat jest różnorodny, przez co piękny.
    Buziaki Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, kolejną książeczkę obejrzałam z kawą, bo uwielbiam się delektować jej smakiem i każdą stroną Twoich tomików. Ja zawsze miałam tych kilogramów więcej niż powinnam:) Nie przeszkadzało mi to w zasadzie, bo jakoś nie wpływały negatywnie na zdrowie, samopoczucie, aktywność. Ostatnio jednak coś się zadziało, że te kilogramy spadły. Cały czas jestem w fazie zmieniania garderoby:))) Tak sezonowo, aby kieszeni nie nadwyrężyć zbytnio. Ewuś, o czym będzie kolejny tomik? Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło to słyszeć Izabelko:) Kolejny tomik - mam w zapasie kilka gotowych więc coś wybiorę. Dziękuję za przemiły komentarz i również uściski posyłam.

      Usuń
  10. Ewciu, mistrzostwo świata !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wesoło i miło dla tych, co się ciągle zmagają z przyrostem wagi ( ja):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla tych, każdy ma swoje bolączki:) To co najważniejsze jednak mamy w sercu. Dziękuję Basiu!

      Usuń
  12. Super kolejna mini-książeczka.
    Uwielbiam oglądać zdjęcia zrobionych przez Ciebie mini-książeczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna książeczka z poczuciem humoru. Waga się nie liczy tylko to co jest w środku.
    Na razie nie mam problemu z wagą. Kiedyś jak byłam nastolatką to była taka piosenka, jak Twój tytuł książeczki a śpiewała ją Danuta Rinn. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tej piosenki pożyczyłam sobie tytuł:) Dziękuję Tereniu za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  14. Kolejna świetna książeczka, Ewo. I cytaty udane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko:) Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  15. Dziękuję Ewuniu,to bardzo motywująca książeczka! Zmagam się z nadwagą od kilkunastu lat i nie jest łatwo... zwłaszcza gdy zdrowie przy tym sie sypie i walczy z chorą duszą jeszcze. Mądrości z tej książeczki pomogą na pewno niejednej takiej jak ja osobie. Jeszcze strona artystyczna cudo!!! Jestes niezwykle utalentowana❤️ Buziaczki Ewuniu😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aldonko i trzymam kciuki za Twoje zdrówko. Buziaki!

      Usuń
  16. Ewuś Ty to masz pomysły. Książeczka wspaniała i trafione cytaty. Z pewnością pomogą wielu osobom. Nie przejmuję się, że nie jestem zbyt szczupła, bo kiedyś schudłam za bardzo z powodu ciężkiej choroby. Wolę mieć trochę za dużo i czuć się dobrze. No cóż dzisiejszy świat dyskryminuje inność dlatego nie wszyscy czują się dobrze w swoim ciele. Jestem pełna podziwu dla Twojego talentu. Widzę, że umknęło mi kilka książeczek. Już za chwilę nadrobię zaległości. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się przejmować opiniami niekoniecznie życzliwych ludzi. Ważne by akceptować siebie. Moim zdaniem inność jest zaletą:) Dziękuję Janeczko za ten komentarz. Ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  17. Książeczka rewelacyjna pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Urocze te twoje książeczki Ewciu. Jak zawsze urzeka mnie ich wykonanie i twoja pomysłowość. Śliczne są.

    Uściski z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahaha, ale fajne :) Kapitalny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agatko, że Ci się podoba:) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Po prostu genialna!! myślę, że wiele osób chciałoby mieć takie podejście do życia:) i wcale nie dotyczy to tylko puszystych, ale każdej z nas;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, takie podejście przydaje się każdemu:) Dziękuję Reniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  21. Wspaniała kolejna książeczka, Ewuniu!!! Podziwiam ogromnie!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niezwykłą artystką Twoje prace są zachwycające, brawo 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  23. Stworzyłaś kolejną wyjątkową książeczkę w dodatku z rewelacyjnym przesłaniem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Ja również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.