wtorek, 11 października 2022

Młodej parze

 

Witam Was serdecznie i ciepło!

Dawno nie było tu kartek ale to nie znaczy, że już ich nie robię:) Od czasu do czasu zdarza mi się skleić coś na specjalną okazję. Taką okazją jest niewątpliwie ślub i dziś mam do zaprezentowania ślubny komplecik. Kartka jest nieco wymyślna - z okienkiem i wsuwaną kartą na której odwrocie jest miejsce na życzenia. Do kompletu zrobiłam również pudełko. Foamiranowe gnieciuszki są produkcji własnej. Serdecznie zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.








I jak Wam się podoba taka forma?
Gorąco pozdrawiam wszystkich zaglądających w moje skromne progi:)))



27 komentarzy:

  1. Cudnie Ewuniu! Kartka wraz z pudełeczkiem tworzy prześliczny komplecik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest bosko. Świetny pomysł z tym wysuwanym elementem. Poza tym zawsze kartka w pudełku wygląda bardzo elegancko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło:) Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Ewciu, ogromnie mi się podoba ta kartka, a pudełeczko idealnie do niej pasuje. No i Twoje kwiaty mnie zachwyciły.
    Serdeczności,
    Małgosia x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  5. Piękna i pomysłowa, a z pudełeczkiem tworzą uroczy i elegancki komplecik. Pozdrawiam serdecznie 🌿🍁🍂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękne, szczególnie podziwiam kwiatki gnieciuszki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu, ślicznie dziękuję. Buziaki:)

      Usuń
  7. Piękny i bardzo elegancki komplecik przygotowałaś- jest min zachwycona:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ewcia karta jest cudna i bardzo pomysłowa :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka, jak wszystkie Ewuniu :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Gabrysiu. Dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  10. Przepiękny komplecik. Świetny pomysł z wysuwaną grafiką. Gnieciuszki śliczne w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka Ewuniu. Jest pomyslowa i śliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aldonko, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.