poniedziałek, 3 października 2022

Mini biblioteczka - "Imię róży"

 

Witajcie kochani!

Zapraszam Was dziś na prezentację kolejnej, 14 mini książeczki "Imię róży". Jak wskazuje tytuł będą róże i mnóstwo czerwieni. Inspiracją do wykonania tej mini książeczki był tekst piosenki pani Lidii Stanisławskiej "Opowieść o róży". Tła poszczególnych stron wykonałam z różanych ścinków i różanych tagów. Grafiki są malowane markerami. Zapraszam:















A tak wyglądają wszystkie prezentowane dotychczas książeczki:
Skrót do poprzednich książeczek tutaj
Jak Wam się podoba dzisiejszy pomysł?
Z góry dziękuję za każdy miły komentarz i cieplutko Was pozdrawiam!



42 komentarze:

  1. Wszystkie są piękne aż trudno wybrać tą naj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta różana interpretacja - wieloznaczna i intrygująca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieloznaczna - o to właśnie mi chodziło:) Róża i róża. Bardzo dziękuję Małgosiu i również uściski posyłam.

      Usuń
  3. No wielbię Twoją wyobraźnię, Twoje prace! Fajny tekst, kobiety z dawnych lat, co bardzo lubię. Bije totalny czar w tych stron, nawet nie wiem, jak to opisać. Dla mnie to jest niesamowite, że poprzez prace, mogę zajrzeć, choć nieco do duszy tworzącego, a u Ciebie tyle barw. Zawsze mnie zaskakujesz, mogę nazwać Cię inspiracją, zdecydowanie nią jesteś dla mnie. : ) Wielkie jak słońce uściski posyłam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agnieszko, że podobają Ci się moje prace i że mogę Cię choć troszkę zainspirować:) Dziękuję za te ciepłe słowa i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  4. Pięknie, kobieco, ogniście i z charakterem. Brawo Ewuniu!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te Twoje książeczki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tworzysz. Pierwszy raz widzę książeczki ręcznie robione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne grafiki :) Jak zobaczyłam tytuł książeczki, to od razu pomyślałam, że czytałaś Umberto Eco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, owszem :) Tym razem jednak inspiracja była nieco inna. Dziękuję Kasiu:)

      Usuń
  8. Ewo wiesz że róże bardzo lubię więc i Twoja kolejna mini książeczka skradła moje serce , piękna jest z tym różanym tłem. Super tez zestawienie wszystkich książeczek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, ogromnie mi miło to słyszeć. Serdeczności!

      Usuń
  9. Przepiękna, romantyczna i ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bardzo kobieca książeczka. Takie kolory i te piękne kwiaty ,to coś co bardzo lubię.Podziwiam ile masz pomysłów na te albumiki
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze mnóstwo pomysłów, powstają kolejne książeczki:) Dziękuję Elżuniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Piękna książeczka- aż pachnie :) Ja po tytule pomyślałam o książce Umberto Eco. Ale to całkiem inna bajka niż Twoja :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to tylko zbieżność tytułu:) Dziękuję Mireczko i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Genialny albumik, uwielbiam Twoje nietuzinkowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny piękny albumik, bardzo kobiecy i bardzo elegancki :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Wspaniały pomysł na taką książeczkę. Muszę obejrzeć pozostałe :)
    Gorące pozdrawienia Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i życzę miłego oglądania:) Uściski!

      Usuń
  15. Najpierw pomyślałam że chodzi o książkę...Twój album jest niezwykle pomysłowo wykonany i nią ma wątpliwości, że chodzi o róże 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Róża to królowa kwiatów i imię kobiece. Ewo masz piękny ogród i na pewno on był inspiracją tej książeczki. Bardzo podziwiam Cię, umiesz czerpać pomysły ze swego otoczenia. Wykonanie jak zwykle perfekcyjne i do tego wykorzystane resztki papierów. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wiele inspiracji znajduję w ogrodzie:) Dziękuję Tereniu za tyle ciepłych słów. Ja również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękna mini książeczka powstałą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna,zachwycająca praca:) podziwiam nieustająco i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i równie serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Ojej! dobrze, że się cofnęłam do poprzednich Twoich Ewuś postów, bo przegapiłam piękny, różany tomik. Ogromnie mi się podoba. Jesteś mistrzynią! Nikt nie tworzy takich kolarzy jak Ty. Popatrzę jeszcze:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko, jesteś kochana. Mocno ściskam:)

      Usuń
  20. Co jedna to piękniejsza. Róża to mój ukochany kwiat - uwielbiam jej ksztalt i zapach. Zawsze mi się kojarzy z książką Mały książę.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W maleńkiej róży kochał się:) To ładne skojarzenie Kasiu. Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.