sobota, 2 lutego 2013

Misja blogowej przyjaźni

Dzisiaj 2 luty - dokładnie trzy miesiące temu (drugiego listopada) napisałam pierwszego posta. Przez ten krótki okres czasu wydarzyło się tak wiele, że wydaje mi się jakby minął co najmniej rok. Nie ukrywam, że ostatnio trochę się pogubiłam. Założyłam sobie na początku, że będę odpisywać na każdy komentarz - i na razie słowa dotrzymuję. Wydawało mi się, że wszystko mam pod kontrolą, ale po ogłoszeniu candy moja witryna nagle urosła i zrobiło się małe zamieszanie. Jestem bardzo szczęśliwa z tak dużej ilości zgłoszeń i mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec. Staram się zajrzeć na każdy blog i poznać każdego nowego obserwatora. Staram się też nie zapominać o moich wiernych obserwatorach, do których zdążyłam się już przyzwyczaić i po cichutku nazywać ich przyjaciółmi. Ale mam świadomość, że ostatnio moja aktywność na Waszych blogach trochę spadła i postaram się to nadrobić. Dziękuję Wam, że jesteście - inaczej to blogowanie nie miałoby sensu.
Dostałam kolejne dwa wyróżnienia - niezmiernie mi przyjemnie z tego powodu i ślicznie dziękuję.
 1. Od Artesanii  http://artesania-rekodzielo.blogspot.com.

Jeżeli jeszcze nie znacie tego bloga to gorąco polecam. Jest co oglądać! Włóczka, masa solna, filc - wspaniałe i bardzo oryginalne prace. Zajrzyjcie tam koniecznie.
A tymczasem przypomnę zasady zabawy:
Nominowany do nagrody The Versatile Blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


  Ostatnio tak się rozpisałam o sobie, że nie wiem co tu jeszcze dodać. Ale spróbuję...
1. Z natury jestem nieśmiała, chociaż nikt w to chyba nie wierzy.
2. Zbyt szybko ufam ludziom i często z tego powodu cierpię.
3. Boję się pająków (typowa arachnofobia). Pająki w moim ogrodzie są nietykalne, obchodzę je szerokim łukiem.
4. Jestem okropnym łasuchem i mam słabość do chałwy. Na szczęście natura obdarzyła mnie taką przemianą materii, że "muszę dużo jeść żeby utrzymać linię".
5. Jestem zdecydowanie roślinożerna, kocham wszystkie warzywka, zieleninki  i owoce, najlepiej prosto z krzaczka lub grządki.
6. Uwielbiam czytać książki. Przez wiele lat upychaliśmy z mężem kosmiczne ilości książek po pawlaczach i szafkach. Po przeprowadzce do naszego obecnego domu jeden z pokoi przeznaczyliśmy na bibliotekę. Tylko kominek, regały i wygodne kanapy. Książki oczywiście stoją na honorowym miejscu (nareszcie).
7. Od zawsze marzyłam o tym, żeby malować. W grudniu na wyzwanie Scrapujących Polek zrobiłam o tym digital "Wymarzony prezent od Świętego Mikołaja". I wiecie co się stało? Mikołaj przeczytał mojego posta!!! Dostałam prawdziwe płótno, pędzle, farby i akryle! A teraz mój śliczny blejtram stoi na honorowym miejscu a ja patrzę w niego codziennie i nie mam odwagi spróbować. Chyba się boję, że nie potrafię...

Drugie wyróżnienie dostałam od Agatki  http://agatka123.blogspot.com. To bardzo oryginalne wyróżnienie, sami zobaczcie:
Agatka to taka blogowa iskierka, która dla każdego ma dobre słówko. Wpada rano, zostawia miły komentarz i znika. Jeśli jeszcze nie znacie Agatki, zajrzyjcie koniecznie na jej bloga.

Teraz powinnam wyruszyć w sieć i wyszukać kolejne nowe blogi do uhonorowania. Temu zadaniu nie podołam. Przykro mi z tego powodu, ale wpadłam na inny pomysł - dzięki Agatce. Postanowiłam nieco ubarwić banerek i stopniowo, zaglądając w różne ciekawe miejsca proponować wyróżnienie. O każdym takim miejscu postaram się napisać. Wszystkie blogi, które dotąd poznałam są wyjątkowe i każdemu wyróżnienie  się należy, jak to napisała Agatka: za pasję, za kreatywność, za cierpliwość i wiele innych. A przede wszystkim za blogową przyjaźń. To mój nowy banerek dla Was:

Jeżeli podoba Wam się ten pomysł i mój nowy banerek zostawcie tylko malutki komentarz i częstujcie się, a potem podajcie dalej (choćby w ten sam sposób). Będzie mi bardzo miło.
Tak więc moi nowi przyjaciele, kto mi pomoże w tej misji szerzenia blogowej przyjaźni?

47 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym banerkiem. Z przyjemnością się nim 'poczęstuję' i podam dalej. Doskonale Cię rozumiem. 'Buszowanie' w sieci, przygotowywanie pytań i odpowiedzi zajmuje mnóstwo czasu, którego niekiedy brakuje.
    Z pozdrowieniem - za blogową przyjaźń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Krysiu, bałam się, że nikt się nie odważy. Z pozdrowieniami - za blogową przyjaźń.

      Usuń
  2. Bardzo ten banerek się podoba.
    Pozdrawiam Zosia i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu. Umieść go proszę na swoim blogu i podaruj innym blogowym przyjaciołom. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Czy Ja bym też mogła go u siebie wkleić.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rozminęłyśmy się w komentarzach. Oczywiście, że możesz - właśnie o to w tej zabawie chodzi.

      Usuń
  4. Super banerek Co do malowania super zachęcam cie Ja swoje paćkania pędzlem robię na papierze bo na płótnie to dla za wysokie progi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dojrzewam, ale w końcu spróbuję. Droga Basiu ten banerek jest też dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Ewcia ja też z chęcią będę przekazywać dalej,tym bardziej ,że takowa przyjaźń między nami chyba powoli się rozkręca.Sama wiesz najlepiej.Całuski dla Ciebie na ten deszczowo-śnieżny dzionek:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Danusiu. Dziękuję za wszystko. Buziaki.

      Usuń
  6. Ewo bardzo gratuluje Ci wyróżnień,w pełni zasłużone.
    Bardzo miło mi do Ciebie zaglądać także Twoje wizyty sprawiają mi wiele przyjemności.Pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, będzie mi miło jeśli i Ty przyjmiesz moje nietypowe wyróżnienie. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Gratuluję Ci wyróżnień! Misja szerzenia blogowej przyjaźni bardzo mi się podoba i spróbuję wraz z banerkiem przesłać ją dalej :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i ślicznie dziękuję.

      Usuń
  8. Gratuluję wyróżnień w pełni zasłużonych !

    Wiesz, ja gdy zaczynałam bloga też myślałam że dam radę odwiedzać i komentować na innych blogach, i odpisywać na komentarze u mnie.
    Niestety... to nie takie proste, a szczególnie gdy ma się dwa blogi.
    I tu muszę przyznać że nie daję rady...
    Blogi prowadzę już od 2009 roku, więc to spory szmat czasu.
    Kilka razy myślałam już o zaprzestaniu pisania, ale zawsze jakieś dobre dusze mnie odwiodły od tego zamiaru, no i piszę dalej... i to jest ta blogowa przyjaźń o której piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A banerek śliczny... pozdrawiam.

      Usuń
    2. Teraz już wiem jak trudno znaleźć czas na wszystko. Ale mam też nadzieję, że każda z nas to rozumie. To Ty Gabrysiu dodawałaś mi otuchy na początku, dziękuję Ci za to. Co przyniesie czas zobaczymy. Tymczasem ten banerek jest też dla Ciebie. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Śliczny banerek!!! Jak już kiedyś wcześniej pisałam dostając różne wyróżnienia że ciężko jest nominować tylko 15 blogów i zawsze starałam się podkreślać jak wile dają WSZYSCY odwiedzający i komentujący, również ci którzy tylko wpadają na chwilkę ( wiem bo wtedy licznik bije)Bardzo cieszę się że taki fajniutki banerek stworzyłaś, poczęstuję się z chęcią i na pewno będę rozpowszechniała blogową przyjaźń:*
    Pozdrawiam cieplutko choć deszczowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że myślimy podobnie. Dziękuję za ten komentarz i za kontynuowanie zabawy. U nas niestety też deszczowo i szaro, ale za to na blogu dzisiaj mnóstwo słońca. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnień, to miłe, kiedy inni o nas pamiętają, ale i Twoje wyróżnienie jest szczególne i jeżeli pozwolisz, chętnie przyłączę się do grona przyjaciół:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaszczycona - naprawdę bardzo się cieszę i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Puściłam dalej:))

      Usuń
    3. Byłam i widziałam. Bardzo dziękuję, przyjaciół nigdy za wiele.

      Usuń
  11. Gratuluję 3 miesięcy blogowania i życzę wspaniałych pomysłów na wiele, wiele miesięcy. Wyróżnień gratuluję. Pomysł z ostatnim banerkiem jest świetny i chętnie go umieszczę u siebie i spróbuję podać dalej. Mam nadzieję, że pozwolisz :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że pozwolę i bardzo dziękuję. Jest mi bardzo miło. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

      Usuń
    2. Już "wisi" u mnie :)))

      Usuń
  12. Ewuniu, ja też sobie wezmę banerek i może uda mi się puścić dalej:)dziękuję bardzo :)to naprawdę świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Aniu, zrobiłaś mi wielką przyjemność. Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  13. Fajnie ten banerek przerobiłaś :) A co do malowania, to zgadzam się z Basią - zacznij na zwykłych kartkach do ksero albo brystolu A3 lub A4. Ja nawet niektóre scrapy robiłam na białym brystolu A3 docinając do 30x30 cm a następnie je malowałam w pasujących mi kolorach.
    Jeśli chodzi o blogowanie, to z czasem jak lista ulubionych się rozrośnie, niestety nie ma czasu aby wszystkie codziennie odwiedzić, nie mówiąc o zostawieniu komentarza.
    Pozdrawiam ciepło pomimo chłodu i deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Muszę w końcu chwycić za pędzel żeby się przekonać czy to marzenie było realne. Dziękuję za rady. Co do blogowania to na pewno masz rację. Ale to takie miłe, gdy ktoś poświęca swój czas na komentarz dla mnie, że chcę podziękować choćby jednym słówkiem. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Ewuś, zabrałam Twój banerek. Umieściłam na swoim blogu.
    Świetny pomysł.Jeżeli tylko wyrazisz zgodę w kolejnym poście będę rozpowszechniała blogową przyjaźń.
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo o to proszę! Cieszę się, że tak dużo osób poparło mój pomysł. Dziękuję Łucjo serdecznie i życzę Ci dobrej nocy.

      Usuń
  15. Ewo świetny pomysł z tym wyróżnieniem! Jak znajdę troszkę czasu to wkleję go u siebie. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się to podoba, pomysł i banerek. Z odpowiadania na komentarze dawno zrezygnowałam. Chyba że jest to jakieś zapytanie to odpowiadam. Staram się zaglądać na blogi i pozostawiać ślad swojej obecności. Ale to prawda, że z niektórymi osobami czuję się nić sympatii i cieszę się że mnie też obdarzyłaś zaproszeniem. Odwagi i powodzenia w malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję, że przyjęłaś moje zaproszenie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru.

      Usuń
  17. Witaj :))

    A ja tu dotarłam dzięki Artesanie z artesania-rekodzielo.blogspot.com
    U mnie banerek na blogu już jest ;))
    Światny pomysł z taką akcja
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kasiu. Dziękuję, że się przyłączyłaś.

      Usuń
  18. Dziękuję bardzo za pokrzepiające słowa. Dziękuję również za zaproszenie po wyróżnienie. Zaraz je umieszczę u siebie i gdy tylko znajdę czas będę przekazywać innym, bo koncepcja bardzo mi się podoba a banerek szczególnie do mnie przemawia:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Anitko. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Ewciu, moje wielkie gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, będzie mi bardzo miło jeśli i Ty przyjmiesz ten banerek.

      Usuń
  20. Banerek już u mnie :) Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i witaj w gronie blogowych przyjaciół.

      Usuń
  21. Ewuniu rozumiem, że doba ma tylko 24 godziny i na wszystko czasu nie starcza, ale jestem ci wdzięczna za regularne odwiedzanie moich nieregularnych wpisów na moim blogu :) I dziękuję za przyznanie mi Banerka przyjaźni... już go przygarnęłam i będę go rozdawać pamiętając o Tobie... Już nie mogę doczekać się wiosny i Twoich relacji z ogrodu. Ogród to coś o czym marzę od lat... ale puki co to dla mnie zbyt kosztowne marzenie więc tym bardziej będę podglądać co dzieje się u ciebie :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i serdecznie dziękuję. Jestem pewna Ewuniu że i Tobie wiosna przyniesie mnóstwo radości. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.