sobota, 23 sierpnia 2014

Komu koszyczek?

Witajcie kochani!
Mam ostatnio dużo szczęścia w losowaniach. Dopiero co pokazywałam Wam śliczne świeczniki od Ani a już poszczęściło mi się w kolejnych dwóch losowaniach: U Kasi z bloga  http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/ i u Beatki z bloga http://byranya.blogspot.com/ za udział w zabawie "Malowany czwartek". Nagrody jeszcze nie dotarły więc chwalić się będę za jakiś czas.
Piszę o tym teraz bo pomyślałam sobie, że i ja kogoś obdaruję jakimś skromnym prezentem - szczęściem trzeba się dzielić. Będzie to koszyczek, który właśnie dziś chciałam Wam pokazać.
Jeżeli Wam się podoba to serdecznie zapraszam do zabawy! Koszyczek oczywiście nie będzie pusty! Muszę jeszcze pomyśleć czym go wypełnić, może dopasuję zawartość do osoby która go otrzyma.
Tradycyjnie chęć udziału zgłaszamy w komentarzu a banerek wieszamy u siebie na blogu. Nie ma konieczności dopisywania się do obserwatorów ale jeżeli ktoś jeszcze miałby ochotę to będzie mi bardzo miło.
Jest tylko jedna, mała prośba. Losowanie bardzo mnie stresuje dlatego postanowiłam, że tym razem zagramy w marynarza. Proszę aby każda osoba która zgłosi swój udział podała w komentarzu dowolną cyfrę od 1 do 9. Dalej już wiecie jak to działa? Odliczanie zacznę od osoby z numerem takim jak dzień urodzin mojego męża (to zdradzę oczywiście później). Może być?
Zabawa trwa do 15 września do godziny 24.
Serdecznie zapraszam do udziału. Banerek dla Was:
Buziaczki dla wszystkich!!!!

111 komentarzy:

  1. Piękny koszyczek i oczywiście jestem chętna na jego przygarnięcie:) Moja magiczna liczba to 7:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście gratuluję wygranej:)

      Usuń
    2. Dziękuję Asiu i życzę powodzenia!

      Usuń
  2. Masz szczęście i dlatego wygrywasz :)
    ja niestety nie, ale przecież szczęściu trzeba pomóc więc się zapisuję :)
    Nie będę oryginalna z cyferką. Podaję taką ile mam kotów czyli 6 :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 kotków - to piękne stadko! Może liczba okaże się szczęśliwa! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Koszyczków nigdy dość. Ten bardzo mi się podoba, może spróbuję , chociaż znając moje szczęście, ........
    Moja cyferka to 3..
    Gratuluję wygranej u dziewczyn.
    Nie jestem pewna, czy potrafię u siebie wstawić banerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Jak się nie uda z banerkiem to chętnie pomogę. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

      Usuń
  4. Gratuluję wygranych- cieszę się wraz z Tobą z podarków :) A koszyczek piękny przygotowałaś :) Jak znam życie,będzie bogato wyposażony :) Pozdrawiam cieplutko z cyferką 7 (dużo by opowiadać o historii z nią w tle...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię "7". Postaram się o solidne wyposażenie koszyczka Jadziu. Dziękuję za udział i życzę Ci powodzenia.

      Usuń
  5. To i ja się ustawiam w kolejkę. Moja liczba to 4. Śliczny koszyczek. Chętnie bym go przygarnęła. Gratuluję farta. Banerek już jest na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Betko. Przesyłam uściski i życzę szczęścia.

      Usuń
  6. Piękny koszyczek,pozwolę sobie o nim pomarzyć.Moja cyferka to 5.Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Z przyjemnością zajrzę również do Ciebie. Życzę Ci powodzenia i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo fajny koszyczek, jak tu nie próbować szczęścia. Gratuluję wygranej w zabawach, biorę 2. Banner umieszczę za chwilkę :) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Natalko! Dziękuję i również ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  8. Ja również mogę przygarnąć koszyczek. Zgłaszam się i oczywiście gratuluję wygranej. Pozdrawiam Zosia.
    Moja cyfra to 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  9. I ja chętna na koszyczek,nr 9 wybieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w zabawie Karolko. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczny ten koszyczek, aż żal przepuścić miżliwość jego przygarnięcia, moja liczba to 9. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę powodzenia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Podziwiam te piękne plecione przedmioty, chętnie przygarnę koszyczek, mój nr to 5. Banerek już wisi, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mi tradycyjnie życzyć Ci Elizo powodzenia!

      Usuń
  12. Piękny koszyczek! Z chęcią ustawię się w kolejeczce po niego :-) Stawiam na 1 ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Życzę szczęścia i przesyłam buziaki.

      Usuń
  13. Ewuniu szczęście w losowaniach ci dopisuje. Świeczniki od Ani widziałam;) - są piękne.
    Twój koszyczek wygląda ślicznie:) Bardzo podoba mi się jego kolorystyka i ten obrazek z różyczką;) Lubię się bawić , więc chętnie się dołączę-moja liczba to 8.
    Lecę wieszać banerek;) Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu. Kto nie gra ten nie wygra. Powodzenia!!!

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczek jest piękny! Bardzo ładna jest grafika na dnie:) Serdecznie gratuluję wygranych.
      Chętnie spróbuję swojego szczęścia i dołączam się do zabawy:)
      Moja cyferka to 3 (tyle ma lat moja córcia, może przyniesie mi szczęście) ;)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Przepraszam za usunięcie komentarza ale coś porobiło mi się z klawiaturą i literki się poplątały;) Nie zauważyłam przed dodaniem...

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi Beatko. Dziękuję za udział i cieplutko pozdrawiam! A dla córci przesyłam buziaczki.

      Usuń
  15. śliczny koszyczek a moje dziecko wybrało cyfrę 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie szczęśliwa? Ślicznie dziękuję Alicjo i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Annett! Nie wiem czy to jest zgłoszenie do zabawy?

      Usuń
    2. Koszyczek śliczny, ale w zabawie udziału nie biorę, może innym razem.

      Usuń
    3. W takim razie zapraszam innym razem!

      Usuń
  17. Ewcia jak dziś się nie zapiszę to zapomnę na mur beton,bo ja zalatana jestem ostatnio.Koszyczek przygotowalaś piękny a i zawartość jak Cię znam będzie dość obfita.Co do numerku to wybieram 6 bo to co tworzysz zasługuje właśnie na takie noty.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za udział i za tą "6".
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  18. Widać Ewuś urodziłaś się w czepku :)
    kto by nie chciał takiego koszyczka ,juz od dawna mam na takie cudo ochotę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu. Zapomniałaś o numerku???
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Ewciu, koszyczek jest tak uroczy, że nie można go nie chcieć :) Ja również wobec tego zapisuję się do zabawy. Mój numer - 5.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na oglądnięcie Twoich kolejnych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. jak mogłabym obojętnie przejśc obok tak cudownego koszyczka - przecież ja uwielbiam koszyki - Ewuniu stawiam na 7 - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marysiu. Witaj w zabawie, może "7" będzie szczęśliwa. Buziaki.

      Usuń
  21. Gratuluję wygranej:)
    A koszyczek jest cudny i nie mogę przejść koło niego obojętnie :) Dlatego ustawiam się do kolejeczki i stawiam na 8.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milko za udział. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. koszyczek zachęcający więc chętnie dam sobie szansę, córka wybrała numer 6 (bo taki był jej numer w dzienniku)
    Info w formie pisemnej na bocznym pasku - może być?
    Obserwatorem jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy banerek na bocznym pasku. Witaj w zabawie!

      Usuń
  23. Cudnych koszyczków nigdy za dużo więc sie zapisuje A moja liczba to9

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewuniu koło Twojego koszyczka nie mogę przejść obojętnie. Coś z tym roku mnie szczęście w wielu rzeczach opuściło, może u Ciebie los mi się odwróci? :) Dla mnie "7" zawsze była szczęśliwa, więc taką cyferkę podaje. Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Lidziu i serdecznie życzę powodzenia!

      Usuń
  25. Cudowny koszyczek...gratuluję wygranej
    pozdrawiam
    CO MI W DUSZY GRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  26. ja chętna na koszyczek, moja cyferka to 7

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszyczek hm.... szyk i elegancja!!!!! Oczywiście startuje w zabawie - moja liczba to 5!
    PS. Ewuniu, wysłałam paczuszkę, mam nadzieję, że szklane części dotrą w całości. Gdyby coś się potłukło - napisz, mam jeszcze w zapasie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Oczywiście napiszę do Ciebie i mam nadzieję, że wszystko dotrze w idealnym stanie.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  28. Z miłą chęcią dołączam do zabawy:)) Moja cyferka to nr 7:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewelinko. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  29. O rajciu Ewuniu ! O taki koszyczek to grzechnie sporobowac ! Tym bardziej ze kocham rzeczy z papierowej wikliny , ale neistety nie mam do tego reki :( Kochana Moja , banerek zaraz sie u mnie pojawi , a liczbe wybieram 6 , bo to data urodzin zas Mojego Mezusia :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu i witam w zabawie! Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia.

      Usuń
  30. No to ja też biorę udział! Koszyczek super :) Londyński motyw Big Ben'a zawsze uniwersalny :) a wybieram liczbę 1 :) żebyś nie miała dużo liczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj Moniko w zabawie! Pozdrawiam i życzę szczęścia.

      Usuń
  31. Ja też zgłaszam się do zabawy, bo koszyczek bardzo mi się podoba. Ja stawiam na 5

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się przyłączam jako fanka wszelkiego rękodzieła, które mam przyjemność tutaj podziwiać:) Wybiorę sobie numerek 4 jako, że to dzień urodzin mojej Jagódki, więc może mi się poszczęści. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak to się stało, że mnie tu nie ma??? oj ta praca, zaległości mam, ale już nadrabiam i grzecznie się ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Agusiu. Szkoda tylko że nie podałaś cyferki!

      Usuń
  34. Ewuniu, koszyczek jest śliczny, wiec chętnie się piszę na twoją zabawę, Cyferkę wybieram 1, bo twój koszyczek to nr 1 :) (a ty będziesz miala mniej liczenia )
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Joasiu. Witam w zabawie i życzę Ci powodzenia.

      Usuń
  35. No tak .. przez te moje urlopowanie przegapiłabym takie cudo !!!
    Szanse na wygranie koszyczka raczej znikome przy moim szczęściu ... ale kto nie gra ten wygrywa, więc Ewuniu staję na końcu tego ogona z numerkiem 5 jeśli można. I powiem Ci że bardzo mi się spodobało losowanie na marynarza - tez mam zawsze dylematy z tymi losami !!!
    Pozdrawiam serdecznie i zaczynam codzienne modlitwy żeby marynarz dobrze policzył :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to sobie wymyśliłam Aniu - matematyka wskaże szczęśliwy numerek. Pewnie i tak będzie mi przykro że nie mogę obdarować wszystkich. Bardzo dziękuję Ci za udział i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  36. Gratuluję wygranych i życzę dalszego szczęścia . Jakiś czas tumu zaprzestałam brać udział w candy , ale pokusa jest zawsze , więc zacznę znowu tym razem od Twojego i tą magiczną liczbą będzie suma dzisiejszej daty czyli 8 . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Alicjo, może tym razem los się do Ciebie uśmiechnie? Bardzo dziękuję za udział!

      Usuń
  37. Nie mogę przejść obojętnie obok takiej okazji - jakże miło by mieć taki piękny koszyczek :-)
    Moje dzieciątko ma sporo szczęścia, więc ja podaję 2 - to dzień jego urodzin, więc kto wie, może akurat będzie szczęśliwa ta dwójeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko w zabawie! Życzę Ci powodzenia i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  38. To ja też się dołączam do zabawy i wybieram nr 4 :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kingusiu. Pozdrawiam i życzę szczęścia.

      Usuń
  39. Z przyjemnością staje w kolejce po ten cudowny koszyczek:)
    baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    a numer podaję 9:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie po cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Romo w zabawie! Dziękuję za zaproszenie, oczywiście skorzystam. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  40. Cuudny koszyczek :) Przydałby mi się bardzo, bo gdy robię jakąś robótkę to pół stołu zasypane jest bieżącymi koralikami, włóczkami, sznureczkami... A tak to wszystko wciubiłabym w taki koszyczek :) Moja ulubiona liczba to 7
    Pozdrawiam
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Paulinko wśród obserwatorów i dziękuję za udział w candy. Oczywiście życzę Ci powodzenia!

      Usuń
  41. Mam nadzieję, że fortuna uśmiechnie się do mnie:) koszyczek ładny i do tego w moich kolorach:)
    Może w odliczaniu szczęście przyniesie mi 13, bo od trzydziestu dziewięciu lat przynosi mi je co dzień:) To dzień mojego ślubu:)
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią że 13 jest pechowa. Ja też w to nie wierzę! Dziękuję Aniu za udział i życzę Ci powodzenia.

      Usuń
    2. Oj Ewciu, widzisz,jestem bardzo roztargniona:0 Chyba nie doczytałam:) Wybieram liczbę 8. Buziak!

      Usuń
  42. Przepiękny koszyczek :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) A moja szczęśliwa liczba to 8 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię więc w zabawie. Życzę szczęścia i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  43. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ moja liczba to 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za udział i witam Cię serdecznie wśród obserwatorów. Chętnie wpadnę z rewizytą. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  44. Dołączam do zabawy, z ochotą spróbuję szczęścia w losowaniu! :-)
    mój numerek to 8
    serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia, a w wplnym czasie zapraszam w odwiedziny u mnie
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Gosiu serdecznie wśród obserwatorów!
      Bardzo dziękuję za udział w candy i za zaproszenie - z pewnością zajrzę również do Ciebie. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  45. Uwielbiam koszyczki, więc staję w kolejce, licząc po cichutku na łut szczęścia... Może tym razem się uda.
    A jeszcze w koszyczku ma coś być... Rewelacja :)
    Szkoda, że tylko do 10, więc będzie 7...
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Marille! Życzę Ci powodzenia i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  46. Wygrane w takich zabawach dostarczają wiele radości, więc doskonale rozumiem Twoją :)
    Nie odmówię sobie przyjemności wzięcia udziału w zabawie u Ciebie. Zawsze 3 przynosiło mi szczęście :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za udział i życzę szczęścia!

      Usuń
  47. Śliczny koszyczek. Również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo. Czekam jeszcze na Twój numerek.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuje za przypomnienie :) mój numerek to 3

      Usuń
    3. Nie ma sprawy. Powodzenia!

      Usuń
  48. Ewa, piękny koszyczek. Chętnie zabawię się w marynarza. wybieram numerek 2.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj zdążyłam prawie w ostatniej chwili :)
    Z miłą chęcią dołączę do tej długiej kolejki po ten cudny koszyczek :)
    Za chwilkę wkleję banerek u siebie :)
    Wybieram cyferkę 8 :)
    Pozdrowionka :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Angelo! Życzę Ci powodzenia.

      Usuń
  50. Gratuluję wygranych:) Z chęcią wezmę udział w zabawie, a moja cyfra to 9:) Pozdrawiam serdecznie i również zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za udział. Chętnie wpadnę z rewizytą. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  51. Oczywiście,że się ustawiam :-) Nie wiem jak przeoczyłam twoją zabawę :-( Gratuluję wygranych słodkości , koszyczek piękny :-))) Moja cyfra 4. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Ewciu. Życzę powodzenia i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.