poniedziałek, 2 listopada 2015

Candy! Candy! Candy!

Witajcie kochani!
Dokładnie 3 lata temu, 2 listopada 2012 roku napisałam swój pierwszy post. Nie miałam wtedy pojęcia jak od tego momentu zmieni się moje życie. Nie bardzo pamiętam dlaczego wybrałam taką niefortunną datę. Zaczynałam wtedy zabawę w kartkowanie. Przed napisaniem tego posta przejrzałam sobie swoje pierwsze posty i pierwsze prace. Marna to była sztuka, kompletny recykling i zupełnie bez polotu. Odwiedzałam całe mnóstwo cudownych blogów podziwiając niezwykłe umiejętności scraperek i postanowiłam, że nauczę się tych wszystkich sztuczek. Nie było mi łatwo zaistnieć w blogosferze. Nie było wtedy wyzwań u Danuśki, które tak bardzo ułatwiają nawiązywanie nowych znajomości. Każdy  komentarz był dla mnie ogromną radością. Pierwszą osobą (nie licząc kilku przypadkowych komentarzy), która mnie wtedy powitała była Ewcia (Ewarost). Wspominam o tym, bo z Ewunią utrzymujemy kontakt do dzisiaj - pozdrawiam Cię Ewuniu!!!
Nie martwcie się, nie będę Was zanudzać całą historią mojego blogowania bo pewnie nikt nie dotrwałby do końca. Nie będę też przytaczać statystyk bo to nie ma większego znaczenia. Oczywiście serce się raduje gdy widzę ile osób zagląda w moje skromne progi ale dla mnie najważniejsi jesteście Wy - wspaniałe grono blogowych przyjaciół. Wirtualne to przyjaźnie ale zupełnie nie ustępują w niczym tym osobistym.
Łączy nas pasja i ona nadaje tym przyjaźniom zupełnie inny wymiar.
Prawda jest taka, że bez Was i Waszych komentarzy a czasem też luźnych pogaduszek całe to blogowanie nie miałoby sensu. Brzmi to trochę patetycznie i sloganowo ale jestem pewna, że wiecie co mam na myśli i czujecie podobnie.
Przez te trzy lata nauczyłam się chyba więcej niż podczas studiów. Poznałam tajniki cardmakingu, zmierzyłam się z papierową wikliną i masą solną, spróbowałam quillingu i oszalałam na punkcie decoupagu. Ale co najważniejsze - zaczęłam malować i rysować. To było marzenie, które nosiłam w sobie od zawsze, dzięki Wam w końcu się odważyłam. Mam teraz swoją wymarzoną pracownię, oazę w której spędzam wspaniałe chwile i najwspanialsze na świecie grono odbiorców na których ciepłe słowo zawsze mogę liczyć.
Koniec refleksji - zaprosiłam Was w końcu na świętowanie!
Zanim jednak ogłoszę candy muszę koniecznie coś Wam pokazać. W ubiegłym tygodniu, dokładnie w środę zawitał do mnie pan listonosz z niewielką paczuszką. Byłam trochę zdziwiona bo nie spodziewałam się żadnej przesyłki. Paczuszka przyszła od Grażynki, wspaniałej osóbki z którą przyjaźnię się już od dłuższego czasu. Co było w środku? Sami zobaczcie!
Dostałam tort na 3 urodziny bloga!!! Czyż to nie cudowne! Mało tego - to jest tort z niespodzianką. Co prawda nie wyskoczył ze środka przystojny młodzieniec z czerwoną kokardką ale w środku torcika znalazłam sprytną skrytkę a w niej śliczne serduszko i śliczną karteczkę z życzeniami.
Kochana Grażynko - bardzo, bardzo Ci dziękuję!
Tak więc tort na imprezę już jest a ja zapraszam Was na candy!
Prawdę mówiąc stresują mnie takie rozdawajki, pewnie też znacie to uczucie. Chciałoby się obdarować wiele osób a niestety nie ma takiej możliwości. Długo się zastanawiałam co mogę przygotować na tą trzecią rocznicę. W poprzednich zabawach były już kartki, notesy, albumy, koszyczki i najprzeróżniejsze przydasie. Nie chciałam się powtarzać, wymyśliłam coś innego. Domyślacie się już pewnie co to będzie?
Dla Was kochani:
Błękitny anioł na szczęście! Z odrobiną porannego i wieczornego nieba, zamyślony i zapatrzony w maleńki bukiecik kwiatów. Podoba się?
A może wolicie kolor zielony? Proszę bardzo:
Zielony anioł na szczęście! Na swych zielonych skrzydłach niesie nadzieję i powiew wiosny. Co Wy na to?
A może z okazji urodzin bloga powinnam postawić raczej na złoto? Jest i złoto!
Złoty anioł na szczęście! Za Wasze złote serca i wszelkie dobro jakiego tu doświadczyłam.
Trzecia rocznica - trzy anioły - do wyboru, do koloru. Mam nadzieję, że Wam się podobają, bardzo się starałam.
Zasady są proste - zapisujemy się w komentarzu, banerek wieszamy na pasku bocznym bloga i czekamy na losowanie. Jeżeli ktoś zechce pozostać u mnie dłużej to serdecznie zapraszam, nie jest to jednak warunkiem wzięcia udziału w zabawie. Nagrody wysyłam tylko na terenie naszego kraju.
Najważniejsza rzecz - zapisujemy się na jednego, konkretnego anioła. Do każdego aniołka dorzucę oczywiście trochę drobiazgów które postaram się dopasować do wylosowanej osoby.
Zabawa trwa do 5 grudnia, wyniki ogłoszę 6 grudnia czyli na Mikołaja.
A teraz zapraszam na lampkę szampana - Wasze zdrowie kochani!



138 komentarzy:

  1. Gratuluję piękne rocznicy :) życzę dalszej owocnej pracy twórczej i wiele radości z niej wynikającej :) Anioły są prześliczne :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jest mi bardzo miło! Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  2. wszystkiego najjjjlepszego na następne lata sto lat sto lat anioły przecudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko! Przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Ojjj wiem Ewuniu jakie trudne są początki, gdy wpatrujesz się w ekran i czekasz na ten pierwszy komentarz, czy w ogóle będzie, czy ktoś zajrzy i jak zostanie odebrana nasza praca. Gratuluję urodzin, prezent dostałaś wspaniały, taki prawdziwie niespodziankowy. Życzę wielu następnych lat blogowania, w których będziesz się rozwijać i uczyć, co najmniej tak, jak dotychczas !
    A ja, chcąc odczarować swoje marne szczęście zapisuję się u Ciebie na złotego anioła. Podobają mi się wszystkie, serce rwie się do każdego, ale kolorystycznie najbardziej w moje wnętrze wpisuje się złoty :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Bożenko i cieszę się z Twojego udziału. Życzę Ci powodzenia i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu Wielkie gratulacje !!!. Trzecie urodzinki to super rocznica jest już co świętować.
    Twoje Anioły są przepiękne mam dylemat którego wybrać... chyba jednak ten zielony ma taki piękny miętowy odcień - mój ulubiony . Banerek będzie wieczorkiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anusiu! Dziękuję za gratulacje i życzę powodzenia w losowaniu.
      Buziaki!

      Usuń
  5. Kochana gratuluję 3 lat, mój blog też nie długo będzie świetował swoje 3 urodziny i doskonale wiem jak to jest na początku. Masz Ewuniu wspaniały talent, co możemy podziwiać u Ciebie na blogu, stąd tyle osób Cię odwiedzających, oby było ich jak najwięcej, jak najczęściej a Ciebie twórcze inspiracje nadal nie opuszczały :)
    Torcik dostałaś prześliczny, wprost cudny, aż CI go zazdroszczę (oczywiście tak pozytywnie). A jakie kochana masz marzenia.... młodzieniec z czerwoną kokardą ho ho..... :)
    Ja z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy, anioł są przecudne wszystkie trzy, ale ja bym wybrała złoty, bo najbardziej pasuje do moich wnętrz :) Bzuiaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem kiedy to zleciało? Trudno mi sobie teraz wyobrazić życie bez blogowania.
      Dziękuję Ci Lidziu za miły komentarz i za udział w zabawie. Przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego! Dalszych sukcesów i radości z prowadzenia bloga.
    Zapisuję się na cudnego, niebieskiego anioła:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaro i serdecznie witam w zabawie. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  7. Ewuś gratulacje z okazji 3 rocznicy blogowania, obyś nigdy nie przestała pisać i tworzyć.
    Prezencik od Grażynki bardzo na czasie, takim torcikiem można się częstować bez obawy o przytycie.
    Oczywiście zapisuję się, moim faworytem jest anioł niebieski, pozostałe również są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Danusiu - torcik fantastyczny bo w bioderka nie idzie!
      Dziękuję za gratulacje i za to że zawsze mogę na Ciebie liczyć. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Ewuniu kochana, cóż mogę napisać. Gratuluję Ci tak pikęknej rocznicy blogowania. Trzy lata to szmat czasu. Dzięki Tobie mogłam poznać cudowne prace i mozliwości własnych dokonań. Nauczyłaś mnie, że jeśli tylko się chce można wiele osiagnąć i rozwijac swoje pasje.. Jestes tego przykładem. Dziękuję Ci że wciąż jesteś i tworzysz tak piękne prace. Z największą przyjemnościa wezmę udział w Twoim Candy i jeśli los okaże się łaskawy poproszę o błekitnego aniołka. Jest prześliczny i taki niebiański. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haneczko! Znowu się wzruszyłam...
      Cieszę się że tak mnie postrzegasz i jestem pewna, że odkryjesz w sobie jeszcze niejeden talent.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  9. Ewuniu! gratuluję Ci takiej pięknej rocznicy blogowania. Jest co świętować.!!!!!Cieszę się, że zawitałam kiedyś do Ciebie i dalej będę tutaj zaglądała i podziwiała cudowne twórcze prace. Bowiem i ja czegoś mogłabym się od Ciebie nauczyć. Jeśli szczęście mi dopisze to chętnie przygarnęłabym Anioła w brązach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elu! Ja też bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Inspirujemy się wzajemnie i to jest najwspanialsze.
      Dziękuję Ci za udział i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Gratuluję Ci Ewuniu 3 lat blogowania, wykonałaś kawał dobrej roboty! Życzę Ci kolejnych, owocnych rocznic i wielu pięknych, wirtualnych przyjaźni. Śliczny torcik urodzinowy otrzymałaś, a Twoje anioły są jak zawsze boskie. Ja tak nieśmiało zapisuję się na złotego anioła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu. Cieszę się, że zechciałaś ze mną świętować. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Gratuluję trzeciej rocznicy. Jesteś bardzo zdolna. Czego się dotkniesz pięknie Ci wychodzi. Można wiele się od Ciebie nauczyć. Twoje szkice i obrazki to już wyższa szkoła. Pozdrawiam i życzę wielu lat blogowania i czerpania z tego radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu za te wszystkie ciepłe słowa. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Kochana Moja Ewuniu , najlepszego Ci życzę z okazjii urodzin Twojego blogowania. Blogowy świat jest piękny, można poznać tyle wspaniałych duszyczek i jest tyle radości, szczęścia i przyjażni, jest wspaniale. Kochana Moja Anioły są piękne, chętnie zgłaszam się do zabawy, mnie najbardziej się podoba ten niebieski. Buziaczki i już wstawiam banerek do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło Szymciu. Jestem tego samego zdania, przyjaźnie wirtualne ale wspaniałe i bezinteresowne. Czasem mi się zdaje że to taki lepszy świat do którego zawsze można bezkarnie uciec. Dziękuję Ci za udział w zabawie i przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Ewuś, przede wszystkim gratuluje trzeciej rocznicy! Pięknie opisałaś początki, podpisuje się pod tymi słowami obiema łapkami.
    Nie mogłabym opuścić Twojego candy, tym bardziej że proponujesz takie niebiańskie cudowności! Nie mogę się zdecydować, każdy mi się podoba... Kocham niebieskości, ale do wystroju pasuje bardziej złoty lub zielony, no nic - wybieram złoty, tym bardziej że ma cudowne, niebieskie kwiateczki!
    Pozdrawiam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anusiu, że i Ty wpadłaś na świętowanie. Ślicznie dziękuję za przemiły komentarz i życzę powodzenia w losowaniu.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Przez trzy lata "rozwinęłaś skrzydła" poznając wiele interesujących technik rękodzielniczych. Świetnie, że odważyłaś się malować, bo Twoje anioły są cudowne. Życzę Ci nieustającej weny twórczej,
    Anioł nadziei, czyli zielony skradł moje serce i chętnie przywitam go w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe życzenia Mangosiu! Dziękuję za udział w zabawie i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  15. Ewuniu, trzy lata systematycznego pisania i tworzenia to poważna rocznica. Życzę Ci kolejnych twórczych lat i kolejnych wpisów, zarówno rękodzielniczych jak i ogrodowych. Dobrze, że te trzy lata temu się zdecydowałaś, bo dzięki temu mogłam Cię poznać i podziwiać Twoje prace.
    Oczywiście i ja zapisuję się na anielskie candy i wybieram anioła w złocie :)
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.
      Zapomniałam napisać, że tort od Grażynki jest wspaniałym pomysłem i ślicznie wykonany :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Ewuniu, ja też się cieszę że mogłyśmy się poznać. Dziękuję też że wpadłaś ze mną poświętować! Życzę Ci powodzenia w losowaniu i przesyłam buziaki.

      Usuń
  16. Przepiękne te Anioły!
    Wspaniale się rozwinęłaś przez te trzy lata. Podziwiam każdą pracę i jestem pod ogromnym wrażeniem tego w ilu technikach działasz:) Gratuluję Ci tego wszystkiego i życzę kolejnych rocznic:)
    Z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za serdeczny komentarz, jest mi bardzo miło.
      Proszę jeszcze o wskazanie jednego anioła.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
    2. Oj umknęło mi to, przepraszam bardzo:) Wszystkie Anioły są piękne jednak zapisuję się na trzeciego (jest w kolorach, które lubi moja mama a własnie tak myślę, że podarowałabym jej go w razie gdybym wygrała ;) ) Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Nic się nie stało Beatko. Dziękuję, za wybór i przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Jak cudownie wpaść na taki "śmietankowy" torcik do Ciebie. Życzę Ci Ewuniu wielu lat blogowania, równie twórczych i pozytywnie zakręconych jak te trzy, które mijają. Niech w tym "lepszym" blogowym świecie zawsze będzie miejsce na Twoje nietuzinkowe pomysły. Oczywiści bardzo chętnie przygarnęłabym malowanego anioła, najlepiej w kolorach nadziei,bo mi w duszy często gra na zielono;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie chyba nie znajdę wspanialszych odbiorców Olu! Miło Cię gościć na imprezie i w zabawie.
      Dziękuję za cudne życzenia i przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Gratuluję i życzę wielu,wielu kolejnych rocznic i pięknych prac,które będziemy podziwiać . Ja zawsze zachwycam się Twoimi aniołami , zatem poproszę o złotego :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za życzenia i za udział w zabawie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ewuniu i ja gratuluję tak pięknej rocznicy.W sumie to jestem z Tobą od samego początku ,to były bardzo dobre lata i życzę Ci następnych tak twórczo udanych .
    Prezent tortowy śliczny ,ale musiałaś mieć minę jak otwierałaś haha .
    Kochana co do anioła to niezły mam mętlik,wszystkie cudne,do wszystkich serce się rwie,ale chyba najbardziej do tego środkowego.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zieleń! Bardzo Ci dziękuję Danusiu. Cieszę się ogromnie, że mogłam Cię poznać. Jesteś dla mnie nieustającą inspiracją a Twoje serdeczne komentarze zawsze radują serce.
      Minę miałam pewnie niezłą - Grażynka kompletnie mnie zaskoczyła. Udała jej się ta niespodzianka!
      Przesyłam buziaki.

      Usuń
  20. Ewuniu Droga, życzę Tobie kolejnych trzy-leci blogowania i nieustającej weny, a także bezchmurnego nieba nad głową. Cala przyjemność poznać Ciebie i Twoje pasje, które inspirują do działania... Kochana, gdybym miała wybierać pomiędzy aniołami, byłby to anioł w złocieniach... zresztą wszystkie są prześliczne ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia Jadziu, dziękuję Ci z całego serca. Zapisuję Cię na złotego anioła!
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  21. Ewuniu gratulacje z okazji urodxzinek bloga,ciszę się że Cię poznałam w tym wirtualnym świecie artystycznych dusz.To wielka przyjemność podziwiać Twój ogrfomny talent!!!
    Zpisuję się oczywiscie na zlotego aniola choć wszystkie są przepiękne:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, jest mi bardzo miło! Ja też się cieszę, że mogłam Cię poznać i podziwiam Twoje prace. Może kiedyś się skuszę na haft wstążeczkowy?
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. Gratulacje tak pięknej rocznicy! Tworzysz piękne prace więc nie ma się co dziwić,że Twój blog tak wspaniale prosperuje przez taki okres czasu. Anioły są piękne,wybór trudny,bo każdy z nich "ma to coś", ale jeśli już musimy wybierać to zapisuję się na złotego Anioła, bo piękne wpasowałby się do mojego salonu. Pozdrawiam i życzę Ci kolejnych blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Anetko za te wszystkie miłe słowa i za udział w zabawie.
      Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  23. O rany, jakie cudne te Anioły, jeden piękniejszy od drugiego!
    Gratuluję trzeciej rocznicy, to naprawdę imponujące osiągnięcie, ale wierzę, że będzie tych latek znacznie więcej i tego też Ci życzę. Z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce po te cuda, tylko którego? No to powiedzmy, że niebieski :)
    Tort z niespodzianką kapitalny, świetny prezent :-D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale Agatko, że podobają Ci się moje anioły! Już żałuję że nie mogłam zrobić ich więcej. Dziękuję za udział w candy i życzenia. Przesyłam uściski.

      Usuń
  24. Ewuniu, gratuluję trzeciej rocznicy i życzę następnych tak owocnych lat blogowania. Ja za dwa miesiące też takową rocznicę będę obchodziła i tylko dzięki Tobie:)
    Ze względu na to, że juz mam cudnego ANIOŁA od Ciebie, więc nie zapisuję się, dam szansę innym osobom. Chociaż muszę przyznać, że i te są równie piękne i inne od mojego:)
    Banerek wieszam i pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie napisałam o cudnej niespodziance, którą otrzymałaś. Fantastyczny torcik i pomysłowy prezencik od serca i najważniejsze, że to ciacho, które "nie idzie w biodra":) Pa!

      Usuń
    2. Dziękuję Anusiu za życzenia. Może trochę Cię kusiłam ale Twój piękny blog to tylko Twoja zasługa - jestem z Ciebie bardzo dumna! Wkrótce kolejne świętowanie!!!
      Torcik od Grażynki to wspaniała niespodzianka i rzeczywiście w biodra nie pójdzie.
      Przesyłam buziaki.

      Usuń
  25. Gratuluję Ewo rocznicy na blogu, tym bardziej, że Twój blog jest tak niezwykłym miejscem w wirtualnym świecie, do którego lubię zaglądać:)) oby jak najwięcej takich udanych blogowych latek:) wspaniały torcik z niespodzianką otrzymałaś:)) podziwiam:)))
    A do świętowania się przyłączam z radością i wybieram złotego anioła, choć wszystkie są piękne. Banerek dodam, gdy będę przy komputerze, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt Anitko - ślicznie Ci dziękuję za te słowa. Witam Cię w zabawie i życzę powodzenia!

      Usuń
  26. usłyszałam "cukierki" i patataj!...przybiegłam :-)

    3 latka to epoka w blogowym światku, oby byłe kolejne takie rocznice i obyśmy mogły świętować je razem z tobą :-)

    Masz rację co do tych "wirtualnych przyjaźni" , owszem, są, zdarzają się i nawet czasami są mocniejsze od tych niewirtualnych :-)

    Zielony :-)
    gdyby zechciał do mnie przyjechać to byłby mój drugi zielony anioł... niezły początek kolekcji ;-DDD

    a! Toast!
    Twoje zdrówko! ;-D



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza bez Ciebie Dorotko nie byłaby taka udana! Dziękuję że jesteś i jak zwykle wspierasz dobrym słowem. Kolekcja zielonych aniołów? Brzmi nieźle.
      Twoje zdrówko!!!

      Usuń
  27. Yyyyyyyyyy! Ja chcę niebieskiego anioła! Cudny jest! I w ogóle po przejrzeniu Twojego bloga jestem zachwycona Twoimi pracami, Twoim rozwojem. Oby tak dalej! Dużo weny twórczej życzę! :)
    Lecę wstawić u siebie Twój banerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Aniu i witam Cię serdecznie nie tylko w zabawie ale również wśród obserwatorów. Mam nadzieję, że nie będziesz się u mnie nudzić.
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  28. Pięknie dziękuję za trzy lata fantastycznych inspiracji , za pracę jaką wkładasz w prowadzenie bloga ,za niezliczoną ilość cudownych komentarzy ,które nie jeden raz były pocieszeniem i wsparciem .Gratuluję pięknej rocznicy,Wybieram niebieskiego anioła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko i wzajemnie! Twoje komentarze są zawsze budujące, konstruktywne i wzruszające.
      A torcik to cudowna niespodzianka. Teraz niecierpliwie czekam na tą kolejną - oj, będzie się działo!
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  29. Piękna rocznica... cudowne anioły...
    Początki trudne, ale z czasem blogowanie staje się nałogiem:) Życzę Ci abyś nigdy nie trafiła na odwyk z tego powodu :) Twórz swoje cudeńka, abyśmy mogły/li je podziwiać jak najdłużej. Mimo tego, że nie jestem Twoją obserwatorką, zaglądam tutaj dość często... i podziwiam, podziwiam...
    Jeżeli mogę przystąpić do Twojej rozdawajki, to zakochałam się w zielonym aniele...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jakie to miłe Ewuniu! Szkoda że nie odezwałaś się choć raz - chętnie poznałabym i Twoje prace. Teraz już będzie to możliwe! Serdecznie witam Cię w zabawie i życzę powodzenia w zabawie.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  30. W zupełności Cię rozumiem, aktualnie obchodzę 2 rocznicę bloga i na świętowanie Cię zapraszam ...(http://uoliuoli.blogspot.com/2015/10/rocznica.html). Moje najserdeczniejsze gratulacje! Długich lat blogowania! Mnie spodobał się Anioł Niebieski..., może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie... Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Olu, witam Cię w zabawie!
      Biegnę zaraz z gratulacjami do Ciebie. Buziaki!

      Usuń
  31. Gratuluję 3 rocznicy założenia bloga i życzę wielu kolejnych. Życzę Ci również, aby wena twórcza nigdy Cię nie opuszczała. :) Jeżeli mogę przyłączyć się do chętnie ustawię się w kolejce po niebieskiego Anioła. Wszystkie piękne, ale temu jakoś dobrze z oczu patrzę. :) Zapraszam serdecznie do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć Aniu! Dziękuję za udział w candy i za zaproszenie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  32. Ja też chcę uczestniczyć w imprezce:)))
    Ewo , gratuluję pieknej rocznicy. Wszystkiego dobrego.
    Jak to jest , jestesmy takie same jak kiedys przed blogowaniem a jednak inne. Tworzymy wiecej, coś nowego , coś co może bez blogowanie by nie powstało.
    Torcik jest przeuroczy i nie posiada kalorii i Kochana cisz się, że ze środka dortu nie wyskoczył ani młodzieniec z czerwona kokardka ani królewicz na białym koniu , bo musiałabyś podejmować trudne decyzje (hahahaha) .
    Ewo ja ustawiam sie w kolejce. Anioły są śliczne wszystkie bez wyjatku ale jednak ten zielony chcę, bardzo chcę:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kaziu, lepiej nie kusić losu! Cieszę się że wpadłaś poświętować ze mną. Dziękuję za miły komentarz i życzenia. Życzę Ci powodzenia w losowaniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  33. Tylko pogratulować Ewuniu trzech latek,GRATULACJE !!!
    Twoje wszystkie prace urzekają,jest w nich tyle pasji,dobrego gustu,a przede wszystkim ogromnego talentu,że do każdej świecą mi się oczy.W skrytości marzyły mi się Twoje Anioły i może jak los okaże się szczęśliwy to będę mogła jednego podziwiać w rzeczywistości:D
    Torcik jest rewelacyjny,a aniołka w kolorze zielonym chętnie przytulę .
    Miłego świętowania i serdeczności przesyłam dla Ciebie Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu za te wszystkie ciepłe i serdeczne słowa. Miło mi, że mogłyśmy się poznać! Oczywiście Tobie również życzę powodzenia i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  34. Życzę Cie Ewo wszystkiego najlepszego z okazji trzecich urodzin bloga:) Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat blogowania:) Z miłą chęcią dołączam i zapisuję się na złotego anioła. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko, jest mi bardzo miło. Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  35. Ewo, gratuluję 3 urodzin bloga, życzę Ci twórczych pomysłów na kolejne lata. Piękny prezent dostałaś, a Twoje aniołki są prześliczne, jeśli szczęście mi dopisze poproszę o zielonego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za serdeczne życzenia i za udział w zabawie. Przesyłam uściski!

      Usuń
  36. Cudowny ten tort z okazji urodzin bloga. Gratulacje ;) . Piękne anioły.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja droga blogowa rówieśniczko :) Choć zaczynałyśmy prawie w tym samym czasie, Ty wyprzedziłaś mnie potem o lata świetlne. Rzadko spotyka się tak wszechstronne osoby, które w dodatku w każdej wypróbowanej technice stają się mistrzyniami :) Gratuluję Ci Kochana. I życzę, by nie brakowało Ci zdrowia, chęci i funduszy na realizację marzeń :)
    Tort dostałaś wspaniały, choć szkoda, że nie smakuje tak, jak wygląda :)
    Jedną Twoją deseczkę mam, ale takiego anioła sobie nie odmówię :) Złotego, jeśli szczęście dopisze :)
    Ściskam Cię serdecznie, Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, to bardzo miłe co napisałaś! Przyjdzie czas, że i Ty będziesz miała więcej czasu na swoje pasje i na blogowanie. Dziękuję Ci za udział w zabawie i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  38. Bardzo lubie Twój blog. I to nie tylko dlatego, że tworzysz takie piękne rzeczy, ale przede wszystkim, ze bije z niego niesamowite ciepło. Z postów i Twoich odpowiedzi na komentarze :)
    Niech kolejne lata blogowania przyniosą Ci jak najwięcej radości, pięknych przyjaźni, nieustającą wenę i nowe techniki, które Cię zafascynują. A nam niech pozwoli się cieszyć Twoją obecnością.
    Wszystkie anioły są przecudne - ale chyba mnie najbardziej przyda się niebieski.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Madziu, to dla mnie ogromny zaszczyt i wielka przyjemność gdy czytam takie komentarze. Chyba trochę się zarumieniłam! Postaram się żeby nadal było tu przytulnie i miło - dla takich gości na prawdę warto.
      Życzę Ci powodzenia w losowaniu i przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  39. Ewuś, ile piękności u Ciebie ! Twoje anioły...oniemiałam, są tak piękne i ciepło się robi na sercu, gdy na nie patrzę.
    Gratuluję trzech lat w blogosferze, tak bardzo się cieszę, że tu jesteś, ludzie lgną do Twojego wrażliwego i pięknego serca:) Ściskam Ewciu:) Aha, tort obłędny!!!!!!! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Moniczko, dziękuję z całego serca za te serdeczne i wzruszające słowa. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  40. Gratuluję 3 lat i życzę dalszego rozwijania skrzydeł, czerpania radości z blogowania i odkrywania nowych, inspirujących miejsc w sieci. Anioł niosący nadzieję jest przepiękny, tort wspaniały. Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alu, jest mi bardzo miło. Miłego weekendu!

      Usuń
  41. Gratuluję 3 latek blogowania i życzę kolejnych ;) Trafiłam tu przypadkiem i zostaję na dłużej. Anioły przepiękne. Z przyjemnością dołączam do zabawy, może zielony anioł do mnie przyleci..., tak sobie marzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Aniu! Dziękuję za życzenia i za udział w zabawie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  42. Piękna rocznica - oby kolejnych było jeszcze dużo dużo więcej :)
    Zostaję u Ciebie na dłużej ponieważ piękne rzeczy tworzysz. Anioły są po prostu prześliczne - gdybym miała wybierać to.... złoty :)
    Pozdrawiam Ania z http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu i witam Cię serdecznie wśród obserwatorów! Bardzo dziękuję za udział w zabawie i życzenia. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  43. Ewuniu, gratuluję pięknej rocznicy:) I to w takim fantastycznym wydaniu:) Tłok u ciebie jak na Marszałkowskiej, ale nie dziwota, bo same piękności u ciebie, a i gospodyni cudowna:) Twoje aniołki bardzo podziwiam, wiec chętnie dopiszę sie do kolejki. Mnie najbardziej uszcześliwiłby ten niebiański:)
    Buziaki i serdecznosci posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Joasiu że i Ty wpadłaś troszkę ze mną poświętować. Ślicznie dziękuję za serdeczne słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  44. Z okazji rocznicy życzę Tobie Ewo nieustannej weny twórczej, która razem z życiową werwą na równi poprowadzi Cię ku kolejnym udanym rocznicom. Niech Twoja wspaniała osobowość zapewnia Ci oddane grono przyjaciół, sympatyków i poszukiwaczy twórczych doznań. Ściskam serdecznie, Asia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za wspaniale życzenia, jest mi niezmiernie miło! Ja też ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  45. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu. Wskaż proszę jeszcze jednego anioła.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  46. Ewuniu wybacz że dopiero teraz, ale przyjmij od mnie serdeczne życzenia kolejnych cudnych i owocnych lat :D
    Twoje prace podziwiam od dawna, dlatego zapisuję sie, choc po ilości osób wątpię czy los do mnie sie uśmiechnie, ale trzymam kciuki, bo taki Anioł bardzo jest mi teraz potrzebny :)
    pozdrawiam cieplutko i lecę powiesić banerek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko i serdecznie życzę Ci powodzenia w losowaniu. Proszę Cię jednak o wybór konkretnego aniołka. Przesyłam uściski.

      Usuń
  47. Ewuniu dobrze wiem o czym piszesz blogosfera jest bardzo specyficznym miejscem w sieci. Też poznałam wiele ciekawych osób i cieszę się, że trafiłam też do Ciebie. Masz bardzo dobrze rozwinięty zmysł piękna i właściwie to każda Twoja praca jest niesamowita. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Do candy z przyjemnością się ustawię i cierpliwie czekam może szczęście się do mnie uśmiechnie. Z przyjemnością przygarnę niebieskiego anioła z odrobina "błękitnego nieba nic mi więcej nie potrzeba":) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia Moniczko! Ślicznie Ci dziękuję za ten serdeczny komentarz i witam w zabawie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  48. łał gratuluję raz jeszcze i dam sobie szansę, cień szansy na zielonego anioła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i życzę Ci powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  49. Gratuluję trzeciej rocznicy blogowania i życzę kolejnych :) Uwielbiam tu wpadać i oglądać przepiękne wytwory z tak różnych dziedzin :) Anioły są cudne. Ja ustawię się w klejce po niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miły komentarz i za udział w zabawie. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  50. Ewuniu, bardzo się cieszę, że kiedyś Cię odnalazłam, bo tworzysz piękne rzeczy i u Ciebie chłonę najprawdziwsze piękno. A, że kocham anioły i zbieram wszelkie, poproszę o zielonego, bo mi się z Bieszczadami kojarzy.
    Życzę Ci wielu lat owocnego blogowania ( jesteś ode mnie o kwartał starsza:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. I wzajemnie - ja podziwiam Twoje anioły a na Twoim blogu chłonę słowa tak piękne, że niektóre z nich zapamiętuję i często sobie powtarzam. Życzę Ci powodzenia w losowaniu i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  51. Gratuluję wspaniałej rocznicy. Mam nadzieję, że moja pasja doprowadzi mnie do takiego jubileuszu. Bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam serdecznie. Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeśli mogę skromnie pomarzyć, to o złotym aniele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Jadziu! Dziękuję Ci za miły komentarz i za udział w zabawie.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  53. Witaj,gratuluje i ja i jak mozna to i ja w kolejce sie ustawie po tak slicznego,przynoszacego szczescie aniola.tego niebieskiego:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aniu, że można! Dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  54. Mało brakowało, a przegapiłabym to wydarzenie!
    Ewuniu, przede wszystkim gratuluję 3 latek. Opowieści o naszych początkach blogowania są bardzo ciekawe i myślę, że te pierwsze posty to najlepsze świadectwo jak można pięknie rozwinąć skrzydła. A skoro o skrzydłach mowa, to chętnie polatam na złotych ;-). Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i wybieram złotego anioła.
    O Twoją wenę się nie martwię, więc życzę przede wszystkim dużo czasu na realizację wszystkich pomysłów :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Beatko że jesteś! Ślicznie dziękuję za wspaniałe życzenia i życzę Ci powodzenia w losowaniu.
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  55. Gratulacje urodzin!!!O mały włos a przegapiłabym Twoje urodzinki. Ale ciągle brak czasu aby zaglądać do kompa. A tak kocham anioły.Piękne prace zapisuję się z wielką chęcią,zapraszam do mnie na moje drugie urodzinki,pozdrawiam cieplutko, wybieram anioła brązowo-złotego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Właśnie wróciłam z Twoich urodzin, banerek już wisi. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  56. Pierwszy raz zajrzałam do Ciebie ale z przyjemnością przeczytałam Twoje myśli, gratuluję trzeciej rocznicy, życzę Ci następnych owocnych lat pisania, anioły są przepiękne, chętnie umieszczę banerek u siebie, najbliższy mi jest złoty. Pozdrawiam Cię serdecznie a jak znajdziesz chwilkę to gorąco zapraszam Cię na moje drugie urodziny, też rozdaję prezenciki. Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dorciu, miło Cię poznać. Dziękuję Ci za życzenia i za udział w zabawie! Z przyjemnością zajrzę również do Ciebie. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  57. Gratuluję Ewciu 3 rocznicy (mamy prawie w tym samym czasie urodziny bloga :)))
    Życzę by kolejne lata prowadzenia bloga były dla Ciebie wielką radością, byś odnajdywała zawsze w tym co tworzysz coś zaskakującego, niepowtarzalnego i jedynego :) Bardzo spodobał mi się niebieski Anioł (kocham Anioły)... Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne życzenia Ewuniu, dziękuję Ci serdecznie! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  58. wow, pani Ewo, choć pewnie za panią dostanę ochrzan, zawitałam dziś do pani pierwszy raz! i jestem pod ogromnym wrażeniem na pewno będę gościem, piekne prace, miło sie czyta posty z chęcią ustawiam się w candowej kolejeczce, gratuluję 3lat blogowania, spełniania marzeń oraz przyjaźni, życzę aby dalej rozwijala pani swoje pasje i spełniała marzenia nie tylko te wirtualne, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochrzan? Z wielką przyjemnością witam zawsze nowych gości! Cieszę się Madziu, że Ci się u mnie podoba i mam nadzieję że będziemy się często odwiedzać.
      Dziękuję za udział w candy i życzenia. Proszę Cię jednak o wybór jednego anioła do losowania.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  59. Gratuluję jubileuszu, chyba każda z nas ma podobne doświadczenia w stawianiu pierwszy kroków w tej materii. Dopiero z dystansu wielu miesięcy/lat widzimy swój własny rozwój.
    Oczywiście staję do zabawy. Mnie podoba się ten zielony Anioł.
    http://www.onkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam Iwona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Iwonko. Masz całkowitą rację, gdyby nie blogowanie nie zrobiłabym wielu rzeczy - to najwspanialsze źródło inspiracji. Przesyłam uściski!

      Usuń
  60. Jak dobrze że tu trafiłam, a to przez /Ewarost/Ewkę , robię anioły w pergamano , i wszystkie w bieli, więc może dla odmiany ten niebieski , banerek wklejam do siebie i serdecznie zapraszam, a i gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu! Dziękuję Ci za odwiedziny i udział w zabawie. Z przyjemnością zajrzę również do Ciebie. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  61. Witam p.Ewo trafiłam na strone po raz pierwszy i czesto będę tutaj gościem Ja także zaczynałam niedawno przygodę na blogu i wiem jak cieżko zaistnieć.Bardzo chetnie wezmę udział w zabawie i również zapraszam do udziału w mojej zabawie na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Gosiu, cieszę się że podoba Ci się u mnie. Dziękuję za udział w zabawie - proszę Cię jednak o wybranie jednego anioła.
      Chętnie wezmę udział również w Twojej zabawie. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Wszystkie aniołki są prześliczne! Ale najbardziej podoba mi się niebieski. Pozdrawiam.

      Usuń
  62. Piękne anioły , każdy w swoim rodzaju ale mnie chyba najbardziej urzekł zielony, więc chętnie weznę udział w zabawie
    Gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aldonko! Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  63. Wszystkie anioły wyglądają przepięknie:) Gratuluje rocznicy i życzę wielu twórczych pomysłów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anetko, jest mi bardzo miło! Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  64. Gratulacje z okazji rocznicy:) Piękne anioły. Z chęcią zapisuję się do zabawy i ustawiam się do niebieskiego anioła:) Oczywiście zostaję na dłużej:) http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Natalko! Dziękuję za udział w zabawie i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  65. Gratuluję 3 latek zycząc nastepnych

    piekny prezent dostałaś
    z miła checią zapisuję i się na candy i dołączam do obserwatorów
    a Anioły Kocham i ten zielony to tak jaby mi przeznaczony , bom jak urzała tom się zakochała ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Avreo, miło Cię poznać! Dziękuję za udział w zabawie i życzę Ci szczęścia w losowaniu.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  66. Z przyjemnością wezmę udział w candy . Wybrałam zielonego aniołka chociaż wszystkie są śliczne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu, jest mi bardzo miło. Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  67. Życzę kolejnych lat twórczych, wielu pięknych prac. Trafiłam tu przypadkiem, Twoje prace są przepiękne zostaję na dłużej :) Wszystkie trzy anioły są piękne. Ja ustawiam się w kolejce po złotego.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię poznać Uleńko! Mam nadzieję, że nie będziesz się u mnie nudzić. Dziękuję Ci za miły komentarz i za udział w candy. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.